Det ser du ikke har registrert med samfunnet vårt. For å registrere klikk her ...

Global Oneness Community          
Automatisk Translations made by Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Enhet Community > Nyheter > Enhet Temple
Blogger Artikler Bilder Videoer Godsaker FAQ Medlemsliste Dagens innlegg Marker forumene som lest Chat Room

Quick News
Velkommen til Global Enhet Community! Global Enhet Community er et sted for deling av tanker og ideer om indre og ytre endring og transformasjon. For å legge inn må du Registrer deg her. Noen linker å starte med: Forum Hjem, Social Groups, Blogger, Artikler, Bilder, Videoer, Video Search, Kontakt oss, FAQ , Statistikk. Ha det gøy og føle seg virkelig velkommen til fellesskapet!

Merk: Denne annonsen vises ikke for registrerte medlemmer

Forfatter

Jonas1

Jeg håper du liker Global Enhet Community ! Noen spørsmål? Vennligst kontakt meg! ...

RSS Feed

Innlogging

Ditt Valg
Innvielsen av tempelet Enhet, Golden City, India, 22 april 2008

Denne artikkelen formidler realitetene jeg personlig erfaring og nøye undersøkt over denne siste uken her i Golden City, hvor vi har vært vitne til en hendelse, enestående i den moderne verden; åpningen av Enhet Temple i Golden City, India, 22 Apri
Åpning av Enhet Temple, Golden City, India, 22 april 2008
fra bloggen Guru Singh

Consecration of Oneness Temple Golden City, India, April 22, 2008

Kjære Ones

Denne artikkelen formidler realitetene jeg personlig erfaring og nøye undersøkt over denne siste uken her i Golden City, hvor vi har vært vitne til en hendelse, enestående i den moderne verden.

Consecration of Oneness Temple Golden City, India, April 22, 2008
Enhet Temple

På mindre enn 24 timer nesten en million mennesker fra hele India og over hele verden-Nord-og Sør-Amerika, Europa, Russland, Australia, Afrika, Kina og Japan-reiste til den nybygde Enhet Temple å motta Darshan fra, og uttrykke takknemlighet til, Sri Amma og Sri Bhagavan. Dette var outpouring-nothing short of mirakuløse-at ingen kunne ha forutsett tallene som kom, ikke engang i den villeste delen av fantasien.

Den nøye detaljerte frammøte anslag, avledet fra konfirmasjon, hadde spådd én million mennesker til å besøke tempelet over seks dager åpning. Men ved morgenen den første dagen, over 600.000 mennesker hadde kommet! Dette var langt utover 150.000 til 200.000 forventet for hver dag og etter tog-og bussruter, en annen 2.5 til 3 millioner var på vei for å komme i de kommende dager! Den Enhet anlegg ikke kunne trygt ta tall av denne størrelsen. Sri Bhagavan, av hans omsorg for alles sikkerhet og velvære-særlig de ti tusenvis av barn som var delta-øyeblikkelig kalt en slutt på Darshans og Temple seremoni, konfigurere den i mindre grupper for å bli brakt i over lengre perioder.

Crowd at Opening of Oneness Temple Golden City, India, April 22, 2008, Consecration, Inauguration

Opening of Oneness Temple Golden City, India, April 22, 2008, Consecration, Inauguration

Hvis disse tallene hadde samlet seg i den vestlige verden, og arrangementet hadde blitt kansellert, ville utfallet har sannsynligvis vært en av kaos og forstyrrelser, men India-det unike og hellige land har tusenvis av år med åndelige tradisjoner. Med holdninger preges i dyp ærbødighet for Sri Amma og Sri Bhagavan og hva de lærer og leve for, en atmosfære av ro seiret hele forsamlingen. Det var aldri den minste følelse av lidelse eller avbrudd. (Takk på ingen liten del til over 3.500 hendelsen frivillige tar personlig pleie av alle de behov og 1000 sikkerhets personell.) Endringen i planene gikk greit, og hver mann, kvinne og barn som planlagt, forberedt, eller deltok i denne hendelsen må føler meg utrolig stolt.

Inauguration of Oneness Temple Golden City, India, April 22, 2008

Den Enhet Temple-et tempel for den alderen-er innviet, og de av oss velsignet med å delta vil verne den Darshans og dele dem med alle vi kan.

Den Enhet Temple var ti år visjon om Krishna ji (sønn av Amma og Bhagavan). Krishna ji for seg et praktfullt tempel bygget for alle trossamfunn for å samle under ett tak. Dette manifesterer visjon-The Enhet Temple-er konstruert til å utnytte og foredle den eksakte lover dynamisk energi som utgjør vår fysiske univers og koble det hele Cosmos. En stor samløpet mellom fysikk og metafysikk var fint utformet og deretter omhyggelig vevd sammen av Master Architect, Dr. Prabhat Kumar Poddar ji-under inspirasjon og veiledning av Sri Amma og Sri Bhagavan (grunnleggerne av Enhet Movement).

Inauguration of Oneness Temple Golden City, India, April 22, 2008

Hver fase av dette Temple design og konstruksjon er nøyaktige i sine målinger, hver lengde, hver sving og hver vinkel. Høyden og antall av hver trapp opp tre fly er blitt beregnet ved hjelp Vedic matematikk for å flytte energi i kroppens ben bevegelser forårsaker en stor enkel klatring så mange trapper-lignende Yoga i aksjon. Hver vegg tilsvarer jordens gravitasjonsfelt konstruerer. Magnetiske meridian nett og plassering og dimensjon av hver søyle og døråpningen passer perfekt i denne matrisen. Alle takhøyde appellerer til den menneskelige aura å skape en følelse av fysisk og åndelig innbydende. Every plantegning (komplett med sine jordiske retninger), alle vinduer og dør legge til denne følelse av naturlig flyt. Plassering og retning av rennende vann rundt hele templet skaper effekten av å være på en øy-øyene opprette en overflod av klarhet og dispensere alle andre statisk, livløs energier. Menneskets psyke erkjenner dette som hjem.

Den Enhet Temple er en eksakt fysisk kopi av disse naturlige dynamikken i livet. Den aktiverer våre menneskelige kroppens evne til å integrere disse naturlige dynamikken i en fysisk, mental, følelsesmessig og åndelig opplevelse av enhet. Den eneste andre strukturen jeg har sett av slike intrikat vitenskap og storslått kunst er den gyldne tempel i Amritsar, India ... bygget noen fire hundre år siden å bruke den samme fysiske / åndelig bevissthet. Disse templene-the Enhet Temple og Golden Temple-er et uttrykk for ren menneskelig herredømme på det fysiske planet. De er faktisk levende vesener, velsignelse hver levende vesen som angir dem. Og mens innsiden blir vi en ren komponent i Cosmic krets-ikke-individer ikke alene, men bare den ene.

Turgåing i Enhet Temple og Golden Temple, du raskt oppleve at de fysiske områder har blitt konstruert for å samsvare med din nøyaktige åndelige dimensjoner. Du fornuft din naturlige sunn menneskelig utstråling. Dermed ikke bare er omfavnet av følelsen av passer inn i tempelet, men en dyp glede vekker ved å stå der. Som å gå inn i en helbredelse kammer hvor alle kjente og ukjente styrker balanse all tid og plass til å justere den fysiske, mentale, emosjonelle og subtile kropper til én.

Interior Oneness Tempe Golden City

La meg forklare nærmere hva intrikate oppmerksomhet har blitt betalt til detaljene i Enhet Temple åpning. I en verden hvor hjørnene er ofte kuttet og detaljene er konsekvent undervurdert og oversett, Krishna ji (sønn av Sri Amma og Sri Bhagavan) satte hver detaljerte element for å fungere. Jeg må erklære at dette er et enestående faktum har jeg opplevd ved Enhet University både her i India, og ved Enhet Universitetsområdet i Namale, Fiji. Lovene for omsorg og deling er ikke bare filosofier her, de er realiteter i praksis. For de hundretusener som gikk i denne anledning, og for de milliarder som vil besøke denne flotte strukturen over tusen år framover, Sri Amma, Sri Bhagavan, Krishna ji og hele Enhet organisasjonen, sparte ingen regning i manifestere vitenskapen om visjonen sin og nåde oppdraget sitt.

Opening of Oneness Temple Golden City, India, April 22, 2008

Forberedelsene til innvielsen og Temple åpning var så nøye kartlagt og henrettet som byggingen av selve tempelet. Over seks detaljert måneder intrikat planlegging gikk inn i logistikken av åpningen. Indias største og mest suksessrike event management firma ble leid inn for å kontrollere alle aspekter. Fasilitetene var omhyggelig forberedt på å tilpasse den daglige forventninger på 120.000 mot 150.000 åndelige troende. Den logistiske details inkludert skyggen dekket holde områder for 150.000 mennesker i en tid med store fans hver tredje meter, kontinuerlig ferskvann stasjoner, food service og toalett. Som folket var rettet mot templet i grupper på fem tusen, gjorde de så gjennom tre miles skygge-dekket trasé-nytt luften oppdateres ved hjelp av store vifter hver tredje meter, sammen med fersk vann, mat og toalett fasiliteter.

På dagen for hendelsen var det ingen break-downs. Du trenger ikke kalle en overveldende suksess et sammenbrudd. Sri Bhagavan-seende publikum multiplisere inn hundretusenvis så raskt og entusiastisk-bare annulleres og omstrukturert hendelsen for den rene sikkerheten for alle de involverte.

Igjen, med dyp takknemlighet til Sri Amma, Sri Bhagavan, Krishna ji og familie for denne teknologien, og deres syn; til Acharyas, den Dasas den Enhet Staff, de regionale koordinatorer, og hele Enhet Organisasjonen for en godt utført jobb.

Vi har nå sammen bevege oss inn i en verden av enhet.

Alltid med Love Velsignelse bønn og takknemlighet,
Guru Singh og Guruperkarma Kaur

Theresa J. Thurmond Morris fra bloggen Guru Singh

Se også:  Enhet Temple Åpning Bilder, Enhet Temple Photos, Enhet Temple Videoer

Relaterte nyheter

Medlemmer's Comments
01-27-2009 05-21-2008 ved Joanne
Jeg er ikke sikker på hvilken artikkel jeg vurdering, men det ser ut som et sted jeg ønsker å leve livet mitt ut. er det en guru der?
01-27-2009 05-25-2008 ved Itzel Carranza
Excellent, vakre, klare! Takk for deling. Jeg var der også og likte så mye energi, folket, arrangementet! Love, Itzel Carranza fra Mexico City.
Side 1 av 1

Alle klokkeslett er GMT. Klokken er Alex.

Automatisk oversettelse levert av NLP-er