Det verkar som om du ännu inte registrerat i vår gemenskap. För att registrera dig klicka här ...

Global Oneness Community          
Automatiska översättningar som gjorts av Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness gemenskapen > Nyheter > Global Oneness
Bloggar Artiklar Bilder Videos Goodies FAQ Memberlist Dagens inlägg Markera forum som lästa Chatrum

Quick News
Välkommen till Global Oneness Community! Global Oneness gemenskapen är en plats för utbyte av tankar och idéer om inre och yttre förändring och omvandling. För att skriva måste du register here. Några länkar att börja med: Forum Hem, Samhällsgrupper, Bloggar, Artiklar, Bilder, Videos, Videosök, Kontakt, FAQ , Statistik. Ha roligt och känna sig riktigt välkommen till samhället!

Obs: Denna annons inte visas för registrerade medlemmar

Författare

Jonas1

Jag hoppas att du gillar Global Oneness gemenskapen ! Några frågor? Kontakta mig! ...

RSS Feed

Medlem logga in

Ditt Val
Global medvetande - Paranormal intuitiv information

Global medvetande på ett sätt är som att använda vårt sinne och intuition som en telepatisk avsändare och mottagare. Detta är vår nya sätt att leva och tänka. Jag hade fysiskt lära sig att stänga ner den högra sidan av min hjärna. Jag var så öppen för inkommande stimuli
Genom  Theresa J. Thurmond Morris

Global medvetande information är förmodligen den största frågan man kan forskning. I TV-serien "fattas" har spelat i Kanada och jag har hört ordet accepteras som en som var antingen en contactee eller en abductee. Detta var en del av vårt globala medvetande om paranormala intuition information. Vi lämnar jorden förr eller senare med vad vi lärt om livet. Svårt att tro globala medvetandet var runt i den 15: e århundradet. Svårt att tro att pyramiderna byggdes som gravar bara. Egentligen de användes markörer från rymden för triangulering.

Occam's Razor, inte Akkam rakkniv. Från William av Occam, 15th Century vetenskapsman. "Myndigheter ska inte multipliceras utöver nödvändighet." Vi får lära oss att dela och bryr sig om alla, även om vi bara är en fysisk varelse att lära sig att tänka som en individ som ett liv. Vi är alla del av informationen och hur den uppfattas inte bara tänkt. Vi är alla sammanlänkade genom globala medvetandet.

Jag trodde att denna information var viktig nog att inte gå förlorad så ingår jag det i en artikel för mina läsare att lägga till sina uppgifter. Man kan tillbringa timmar, dagar, veckor och månader bedriver forskning och vid den tidpunkt då information sammanställs det redan är föråldrad och dags att gå in på de senaste nyheterna och informationen. Vi har alla styrkor.

Är att jag inte är en andlig och intellektuell kvantmekanik fysiker, tänkte jag denna lista skulle stimulera eller woo andra i det vinglade jag till djupare tankar och research.Thanks alla dem där ute som försöker förstå min kommunikation.

Jag ville skriva en artikel men när jag hittade så mycket information som det tog upp hela den andra artikeln notering men vi kan tillföra våra egna åsikter som läsare.

Internet Information hjälper verkligen oss alla i det globala medvetandet och det är därför vi måste hålla detta öppet för hela världen. Det finns så mycket information som jag inte förstår hur någon kan besluta om en major. Jag gillar att vara ansluten till hela Akashi fältet och relatera ren kunskap för att vilja ha tillgång till Internet utan att behöva använda den fysiska produkter.

Global medvetande på ett sätt är som att använda vårt sinne och intuition som en telepatisk avsändare och mottagare. Detta är vår nya sätt att leva och tänka. Jag hade fysiskt lära sig att stänga ner den högra sidan av min hjärna. Jag var så öppen för inkommande stimuli hela tiden att jag behövde lära sig att fokusera. Så jag övade precis som jag brukade öva öppna upp till högre nivåer av medvetandet och tankar känsla och inkommande information. Det tog metoder som allt i livet. Nu, med Internet har vi inte använda våra hjärnor att få tillgång till så mycket lagrad information som vi gjorde under de senaste hundra åren på jorden. Jag tycker fortfarande den gamla shamanen healern orakel utbildning av gamla mysterium skolor. Jag började Ancient Mystery skolorna i Hawaii 1990 och undervisade psykiska uppvaknande klasser. Jag naturligtvis fortsatte min egen psykiska utbildning. Min utbildning var undersökningar och säkerhet i verksamheten. Jag lärde mig att tillämpa min intuitivt kognitiva tänkande till mina undersökningar. Nu, underhållande jag själv men har slutat att göra personliga behandlingar på grund av de globala energi förändringar. Nu har jag startat Ascension Center på Internet och jag träna andra genom brevväxling.

Wrapping vår hjärna runt information kan vara mentalt uttömmande, och speciellt för högskolestudenter. Nedan information och forskning skapas av olika författare och forskare. Jag sammanställt nedan utdrag och förteckningar som bara toppen på isberget. Vi har så mycket information som ska delas. Detta är en fråga vi alla bör forskning. Detta är något ljus läsning för dem som är intresserade av att borsta upp på en av mina favorit ämnen som dagens ungdom "plug in".

Dr Michael Salla är en internationellt erkänd vetenskapsman i den internationella politiken, konfliktlösning, amerikansk utrikespolitik och det nya området "Exopolitik". Han är författare / redaktör på fem böcker. Michael Salla fullständiga Biografi och lista på artiklar kan utredas och läsa under författarens namn här på www.AmericanChronicle.com. Dr Salla är mycket intelligent och jag rekommenderar hans forskning och böcker baserade på hans artiklar om amerikanska krönika som denna information är bra utdrag av Dr Salla och referens för andra följande:

Globala medvetandet har förskjutits på ett sätt som återspeglar en mer integrerad global gemenskap som möjliggjorts genom infrastruktur för kommunikation på Internet och IT-kommunikation. Vetenskap och Akashi Field av Ervin Laszlo är bra läsning om man har ett öppet sinne. Vi kan hoppas att det internationella samfundet kommer att anta ett mer öppet forum för diskussion om medvetenhet, utbildning, nätverk och dela information på Internet.

Internet har varit en dramatisk teknisk utveckling som har möjliggjort snabba förändringarna i det globala medvetandet. Denna förändring är oöverträffad i mänsklighetens historia och kanske bara inrättandet av tryckpressen i 15: e talet ligger nära det som nu sker. Dr Michale Salla har försett oss med information nedan om American Chronicle.

Tanken att den globala medvetandet kan förändras och utvecklas är inte ny eftersom detta är något som Tielhard de Chardin föreslagits, och så småningom fick honom i trubbel med katolska kyrkan myndigheter. Så om det nyligen har skett en del dramatiska förändringar i den globala medvetandet, kan det vara drivande detta?

Greg Bradden har hävdat att det mänskliga medvetandet verkligen kan påverka den övriga miljön. I sin bok The Divine Matrix (2008), hävdar Bradden att en stor quantum energiområdet finns i universum. Med hjälp av en rad vetenskapliga källor, konstaterar han att "Divine Matrix" är lyhörd för allt liv i universum. Detta skapar ett komplext feedbackloop vari individer och universum är sammankopplade och kan påverka varandra. Vad man tänker och känner på en individuell nivå och kan inte påverka större externa händelser. Bradden arbete visar bestämt att större galaktisk fenomen såsom solaktiviteten kan påverkas av individuella och tankar grupp. I korthet kan globala medvetandet påverka solfläcksaktivitet.

För första gången sedan juni 1913, har det inte solfläcksaktivitet för en hel månad. Den noll solfläcksaktivitet för augusti 2008 föregicks av ett genomsnitt av endast tre solfläckar för de första sju månaderna av året. Denna låga solaktiviteten kontrast till medelvärdet för ett hundratal solfläckar per månad när solen går in i sina mest aktiva faser.

Mitch Battros och andra sol forskare har argumenterat att vi bevittnar lugnet före stormen om vad som kommer att vara den mest kraftfulla solcykeln på skiva. Battros hävdar att Solar Cycle 24 kommer att orsaka omfattande jorden och mänsklig störning på en aldrig tidigare skådad omfattning som sammanfaller med slutet av Maya-kalendern 2012.

En Princeton University forskningsprojekt har visat att stora globala event effekt på "kollektiva medvetande" eller noosphere. Viktiga händelser såsom död Princes Dianna och Moder Theresa, 911 attack, stora jordbävningar och andra stora internationella evenemang har en mätbar effekt på globala medvetandet.

Tanken att medvetandet kan förändra den fysiska verkligheten finns i olika mystiska traditioner, såsom det hermetiska principer som praktiseras av de antika grekerna. Denna idé populariserades av Fritjoff Capra som skrev Tao i fysik 1974.

Quantum fysiker har upptäckt att betraktaren av sub-atom beteende var en faktor för att förstå beteendet hos dessa partiklar. Denna insikt öppnade dörren till idén att medvetandet påverkar den observerade beteendet hos sub-atomära partiklar.

Går från sub-atomic på cellnivå, fann biologen Dr Bruce Lipton ett direkt orsakssamband mellan förändringar i enskilda medvetandet och hälsa celler. I sin bästsäljande bok The Biology of Belief, beskriver Lipton hur celler är som små tv-mottagare väntar på miljön stimuli att programmera dem. Bland de viktigaste miljö programmerare för våra celler är vårt medvetande, som reläer, genom känslor och tankar, hur cellerna beter sig. Lipton åsikter har fått starkt stöd bland andra hälso-och sjukvårdspersonalen som forskar om kropp-själ-anslutning.

En annan forskare som har ingående granskat ett antal vetenskapliga källor, Lyn Mc Taggart, har också hävdat att en allmän quantum energiområdet finns där individer kan påverka genom medvetandet. I sin bok The Intention Experiment (2008), hävdar hon att genom en positiv avsikt, kan grupper av individer påverka deras miljöer och förändra deras liv. Hon har genomfört en serie experiment avsikt att bidra till att verifiera att positiva avsikt grupper av individer att fokusera sina tankar på vissa resultat, kan drastiskt påverka händelser runt om i världen. Återigen leder sin forskning ordentligt till slutsatsen att ett komplext feedbackloop finns mellan sol händelser och globala medvetandet. Från sub-atomära partiklar och molekylära partiklar till globala händelser, kan vi konstatera att det finns mycket vetenskaplig forskning som pekar på det mänskliga medvetandet som en betydande faktor som påverkar den yttre miljön.

Ett svar ges av Mitch Battros är att den globala medvetandet har påverkats av solens aktivitet. Följaktligen mycket aktiva 23 solcykeln detta i juli 2007, kan ha spelat en viktig roll i utvecklingen av mänskliga medvetandet. Solar Cycle 23 maj ha orsakat en ökning av de globala medvetandet på grund av det faktum att miljoner människor kan ha funnit sig hålla en högre kapacitet. Nettoeffekten av ökad solfläcksaktivitet på människors medvetande kan ha varit en ökning av de globala medvetandet.

Ett annat argument är att många har hävdat att jorden och vårt solsystem har gått in i en ny region i den galax som möjliggör ett mer utvecklat form av globala medvetandet. Detta har kallat "fotonen bältet", och det har hävdats vara en region som påverkar frekvensen av jorden, solen och andra planeter i vårt solsystem. Andra teoretiker har hävdat att planet i vårt solsystem har kommit i anpassningen till galaktiska kärnan i Vintergatan därmed bana globala medvetandet. Alla dessa kan vara faktorer som påverkar förändringar i de globala medvetandet, men den instrumentala faktor har varit den ökande momentana global kommunikation.

Bevis för en dramatisk förändring i globala medvetandet är utvecklingen av Internet och det globala kommunikations-och IT-samhällen detta har gett upphov enheter. Mer påtagligt, har internet gjort det möjligt för samhällen att dela information och vidta åtgärder. Se nedan lista för läsarens bekvämlighet ...

Annan Språkliga vändningen? - Granskning av Lawrence Kaye i "Språk, tänkande och medvetande: An Essay filosofisk psykologi" av Peter Carruthers.

Förening för det vetenskapliga studiet av medvetandet - Det ASSC främjar forskning inom kognitionsvetenskap, neurovetenskap, filosofi, och andra relevanta discipliner inom naturvetenskap och humaniora, inriktad på att förstå naturen, funktion och bakomliggande mekanismer för medvetandet.

Astro Biologisk Coenergetics - En oortodoxa titta på sinne, medvetande och perception.

Auditory Bindande Experiment - utforskar ett fenomen of mind-brain interaktion, som sker under övergången till uppvaknande från sömn till medvetenhet.

Brain Science - Studier av medvetande, intelligens och autism. Från neurolog Rodney Cotterill.

BrainMeta.com - community site ägnat att påskynda utvecklingen av neurovetenskap genom webb-baserade initiativ erbjuder en samling av filosofiska essäer över medvetandet och ett forum.

Conscious Enheter - Concise illustrerade beskrivningar och diskussioner av ledande filosofiska teorier om medvetandet, och välkända tankeexperiment, och de frågor de tar upp.

Conscious Experience, Förekomst och beteende - Essay av A. Randrup undertiteln "Significance of Consciousness i människors liv".

Consciousness - Entry beställdes för Routledge Encyclopedia of Philosophy. Av Eric Lormand från University of Michigan.

Medvetande och personlighet - Insikt i vetenskapen om medvetandet ur många perspektiv: fysik, vetenskap, kropp-själ-medicin, psykologi, andlighet och religion, och nära-döden upplevelser.

Consciousness & The Brain - En omfattande kommenterad bibliografi över publikationer om medvetandet, av filosofer, neuroforskare och psykologer.

Consciousness and Cognition - Tillgång till sammanfattningar av artiklar, inlämnande riktlinjer och prenumeration av tryckta tidskriften.

Medvetande och experimentell psykologi - Del av British Psychological Society. Information om sektionen, dess mål och verksamhet, inklusive dess tidning "Medvetandet och experimentell psykologi".

Medvetande och neurovetenskap - Papper av nobelpristagaren Francis Crick och neurolog Cristof Koch.

Medvetande och Psychophysics - By EGJ Eijkman, holländska sjukhusfysiker. Huvudsakliga innehåll är en uppsats om "Universal Consciousness".

Medvetande som en aktiv kraft - Amy Lansky, forskare inom artificiell intelligens, argumenterar mot en rent neurofysiologiska förklaring av medvetandet.

Dynamiska Medvetande och verklighet om fri vilja - Begreppen existens, medvetande och medvetenhet samt en lösning på problemet med fri vilja.

Effekten av Consciousness and Psychological Theory: en kort kommentar - irreduktiva former av physicalism kan vara inflytelserika, men Titus Rivas försöker visa varför de bör vinna osammanhängande.

Explorations in Mind, Being and Reality - Being, sinne, medvetande ... Detta är fokus för denna mångfacetterade plats. På fabriksområdet finns uppsatser som metod är analytisk, fantasifull och experimentell.

Gaia Mind - Hemsida för en organisation, som stöder forskning om den globala karaktär Consciousness.

Geometriska Theory of Consciousness - Ett försök att förklara medvetandet i form av 4-dimensionell geometri.

Geraint Rees Home Page - The neurovetenskap medvetslöshet. Många publicerade artiklar av Dr Rees finns tillgängliga här.

Global Consciousness Project - Innebär vetenskapligt hållbara experiment på medvetande samordnas av Roger Nelson's team vid Princeton.

Honderich om medvetandet Förekomst - Först av filosofen Ted Honderich: s dokument om idén att perceptuella medvetande är ett slags förekomsten av saker eller en värld.

INACS institutionen för neurovetenskap och studier Consciousness - Organisation utforska områden såsom sinne / hjärna / maskin, onormala medvetande och Lucid Dreaming.

Intuition - Dess befogenheter och faror - En introduktion till de befogenheter och faror intuition, plus tillhörande essäer och länkar till ledande forskare.

Journal of Consciousness Studies. - Nyttiga länkar om Consciousness Studies, samt innehåll och en del material från tidskriften ...

Journal of Mind and Behavior - En etablerad tidskrift psykologi utskrift som ofta publicerar artiklar om medvetandet.

The Light Millenium - Artiklar om förhållandet mellan ljus till fenomenet medvetande.

Mystery of the Soul - Presenterar en praktisk inställning till mysterium medvetande.

På Minds "Localization. - Essay tyder på att observatörer sätts i operativa samband eller stängs med omgivande händelser av fysiologiskt modulerade rörelse oidentifierade microphysical partiklar.

Om möjligheten att lagar som reglerar Nature of Consciousness - Perceptual information och undersökningar medvetande.

Quantum Resonance Theory - A grand enhetlig teori om medvetandet, baserad på mystik (främst Kabbalah) och kvantteorin.

Forskning om globala karaktär Consciousness - Sammanfattning av två projekt med slumpmässiga händelser generatorer för att undersöka Consciousness.

Vetenskap & Philosophy of Consciousness - En empirisk metod för medvetande inklusive recensioner av filosofiska begrepp och neurovetenskap.

Science of Consciousness - En teori om medvetandet, av Norman Stubbs.

Studier på Consciousness - Undersökning av medvetandet, sinnet och kognition. Innehåller regelbundna recensioner, essäer och en bibliografi i ämnet.

Unified Reality Theory - Steven Kaufman försöker visa att källan till verkligheten är ett universellt medvetande om att vi på något sätt skiljas från den källan, och så på något sätt verkligen kan skiljas från varandra eller någon annan aspekt av verkligheten.

Unified Theory i nervsystemet och beteende - Ny teori som tar det matematiska begreppet interaktion nervcell som en form av matematik som länkar neural aktivitet till psykologi.

Ancient Wisdom traditioner med de senaste rönen inom vetenskap och psykologi ".

Virtual Reality: Consciousness Really Explained - En radikal vetenskaplig och evolutionär hypotes om ursprunget i sinnet. Av Jerome Iglowitz.

Varför effekten av medvetandet inte kan begränsas till sinnet - Titus Rivas "uppsats hävdar att medvetandet slutändan måste ha en inverkan på den fysiska världen.

Jag hoppas att denna information kommer att göra det lättare att hitta information på Internet och på ett bibliotek. Det gjorde min forskning enklare så jag bestämde mig för att ta tillfället i akt att främja andra liknande ämnen som jag tycker om. Jag tycker om att skriva eftersom jag delar jag blir nya vänner som delar deras kunskap och visdomsord. Vi är olika och ännu en.

Källa: Theresa J. Thurmond Morris

Se även: Medvetande, Global Consciousness, Medvetande trådar, Dean Radin (videos)

Relaterade nyheter

Medlemmar's Comments
Postat 01-27-2009 vid kumalak1
Wow så mycket intressant artikel, så mycket energi måste ha lagts ned för att det, som ordspråket säger, med ett öppet sinne mycket man kan lära sig. Tack för att hitta så bra info om detta ämne,

Med vänlig hälsning Oneness community medlem
Postat 09-21-2009 vid ladyboss
Arbetstillfällen i Hotel London
Webbplats: www.troyhotellondon.co.uk
TEL: +44 703 182 5202
Adress: 68-70 Queensborough Terrace
W2 3SH London, Storbritannien
Metro: Queensway
Krävde antalet arbetstagare som behövs: 32
Dear Candidate, Hope this post når du uppsluppen och god hälsa. Efter
se din profil på Naukri.com och monster klyfta vi skulle vilja diskutera ett arbetstillfälle för dig i vår
företag. Om du är intresserad kan du ringa på +44 703 182 5202 eller e-post vår HR avgår hrcmmanagertroyhotel@hotmail.co.uk ytterligare discussions.The Human Resource Department of Troy Hotels UK söker higly utbildad arbetskraft, golv hantering av Troy Hotel kommer att hjälpa varje framgångsrik sökande att få visum och arbetstillstånd för ditt inlägg i London. hänsyn tas till mycket erfarna yrkesarbetare inom verkställande och administrativa ställning med 4-5 år upplevde med B. Sc, MCA, diplom certfificates. / administrativa verkställande, revisor verkställande Det Engeneers / Tekniker / Sales Executive / Front office Executive / headWaiters / FOB manager / Event samordnare / Finace / dator Engeneers programvara och nätverk, Well erfaren personal på alla nivåer i alla avdelningar på fem-stjärniga hotell
vänligen kontakta oss tillbaka med ditt fullständiga (CV) och mjuk kopia certifikat i Word-format till vår rekrytering avdelning för vidare läsning.
Gerald Cubble
Hotell Humanitära (Offentliggörande Officer)
Maria Hollins (Vacancy manager
Troy Hotel, 68-70 Queensborough Terrace, London W2 3SH, UK ©
Sida 1 av 1

Alla tider är GMT. Tiden nu är 10:38.

vB Enterprise Översättare av NLP-er