Det ser du ikke har registrert med samfunnet vårt. For å registrere klikk her ...
Blogger
Recent Entries
Best Entries
Best Blogs
Blogg Liste
Søk Blogger
Automatisk Translations made by
Google
:
Global Enhet Community
>
Nyheter
>
Global Enhet
Global bevissthet - Paranormal intuitiv informasjon
Brukernavn
Remember Me?
Passord
Blogger
Artikler
Bilder
Videoer
Godsaker
FAQ
Medlemsliste
Dagens innlegg
Marker forumene som lest
Chat Room [1]
Quick News
Velkommen til Global Enhet Community!
Global Enhet Community er et sted for deling av tanker og ideer om indre og ytre endring og transformasjon. For å legge inn må du
Registrer deg her
. Noen linker å starte med:
Forum Hjem
,
Social Groups
,
Blogger
,
Artikler
,
Bilder
,
Videoer
,
Video Search
,
Kontakt oss
,
FAQ
,
Statistikk.
Ha det gøy og føle seg virkelig velkommen til fellesskapet!
Merk: Denne annonsen vises ikke for registrerte medlemmer
Forfatter
Jonas1
Jeg håper du liker Global Enhet Community
! Noen spørsmål? Vennligst kontakt meg! ...
RSS Feed
Få nyheter!
Innlogging
Brukernavn
Passord
Ditt Valg
Skriv ut artikkelen
Email Article
Global bevissthet - Paranormal intuitiv informasjon
Global bevissthet på en måte er som å bruke vår tanke og intuisjon som en telepatisk avsender og mottaker. Dette er vår nye livsstil og tenkning. Jeg fysisk måtte lære å stenge høyre side av hjernen min. Jeg var så åpen for innkommende stimuli
Av: Theresa J. Thurmond Morris
Ockham's Razor, ikke Akkam's Razor. Fra William av Ockham, 15th Century forsker. «Entities skal ikke multipliseres utover nødvendighet." Vi er opplært til å dele og bryr seg om alt selv om vi er kun en fysisk være å lære å tenke som et individ som ett liv. Vi er alle en del av informasjonen og hvordan det oppleves ikke bare unnfanget. Vi er alle koblet gjennom global bevissthet.
Jeg trodde denne informasjonen var viktig nok til ikke å gå tapt så følger jeg det i en artikkel for mine lesere å legge til sine data. Man kan tilbringe timer, dager, uker og måneder å gjøre forskning og når informasjonen er samlet den allerede er utdatert og på tide å flytte på de siste nyhetene og informasjon. Vi har alle styrker.
Å være at jeg ikke er en åndelig og intellektuell quantum fysikeren, tenkte jeg denne listen vil stimulere eller woo andre som det sneller meg til dypere ettertanke og research.Thanks til alle der ute som prøver å forstå min kommunikasjon.
Jeg ville skrive en artikkel, men da jeg fant så mye informasjon at det tok opp hele artikkelen oppføringen andre, men vi kan legge våre egne meninger som lesere.
Internet Information virkelig hjelper oss alle i global bevissthet og dette er derfor vi trenger å holde dette åpent for hele verden. Det er så mye informasjon som jeg ikke ser hvordan noen kan bestemme seg for én stor. Jeg liker å være plugget inn hele Akashic feltet og relatere ren kunnskap til å ha tilgang til Internett uten å måtte bruke fysiske produkter.
Global bevissthet på en måte er som å bruke vår tanke og intuisjon som en telepatisk avsender og mottaker. Dette er vår nye livsstil og tenkning. Jeg fysisk måtte lære å stenge høyre side av hjernen min. Jeg var så åpen for innkommende stimuli hele tiden at jeg måtte lære å fokusere. Så jeg trente akkurat som jeg pleide å øve åpning opp til høyere nivåer av sinnet og følelsen tanker og innkommende informasjon. Det tok praksis som alt i livet. Nå, med Internett ikke vi trenger å bruke hjernen vår til å få tilgang til så mye lagret informasjon som vi gjorde i de siste hundre år på jorden. JEG fremdeles nyte den gamle sjaman healer orakel trening av den eldgamle mysteriet skoler. Jeg begynte Ancient Mystery Skoler i Hawaii i 1990 og lærte psykisk oppvåkning klasser. Jeg selvfølgelig fortsatt min egen psykisk trening. Min trening var undersøkelser og sikkerhet i virksomheten. Jeg lærte å bruke mine intuitive kognitiv tenkning ferdigheter til mine undersøkelser. Nå underholde jeg selv, men har sluttet å gjøre personlige målinger på grunn av global skala energi endringer. Nå har jeg startet Ascension Center på Internett og jeg trene andre gjennom korrespondanse.
Wrapping vår hjerne rundt informasjonen kan være mentalt uttømmende, og spesielt for studenter. Nedenfor finner du informasjon og forskning skapt av ulike forfattere og forskere. Jeg samlet nedenfor utdrag og lister som bare toppen av isfjellet. Vi har så mye informasjon som skal deles. Dette er et emne vi bør all forskning. Dette er noen lett lesing for de som er interessert i å pusse opp på en av mine favoritt-temaer som barna i dag "plug in".
Dr. Michael Salla er en internasjonalt anerkjent forsker i internasjonal politikk, konfliktløsning, amerikansk utenrikspolitikk og det nye feltet 'exopolitics'. Han er forfatter / redaktør av fem bøker. Michael Salla fullstendige biografi og liste over artikler som kan bli forsket på og lese under forfatterens navn her på www.AmericanChronicle.com. Dr. Salla er svært intelligent og jeg anbefaler hans forskning og bøker basert på hans artikler om amerikanske krønike som denne informasjonen fremmer utdrag av Dr. Salla og referanse for andre følger:
Global bevissthet har forskjøvet seg på måter som reflekterer en mer integrert globalt fellesskap gjort mulig av infrastruktur for kommunikasjon på internett og cyber-kommunikasjon. Vitenskap og Akashic Felt av Ervin Laszlo er god å lese hvis man har et åpent sinn. Vi kan håpe at verdenssamfunnet vil vedta et mer åpent forum for diskusjon om bevisstgjøring, utdanning, nettverk og deling av informasjon på Internett.
Internett har vært en dramatisk teknologisk utvikling som har muliggjort raske endringer i global bevissthet. Denne endringen er uten sidestykke i menneskehetens historie, og kanskje bare etableringen av trykkpressen i det 15. århundre kommer nær det som nå er oppstått. Dr. Michale Salla har gitt oss informasjon nedenfor på amerikansk Chronicle.
Ideen om at global bevissthet kan forandre og utvikle seg er ikke noe nytt ettersom dette er noe som Tielhard de Chardin foreslått, og til slutt fikk ham i vanskeligheter med katolske kirke myndigheter. Så hvis det nylig har vært noen dramatiske endringer i global bevissthet, kan det være å kjøre dette?
Greg Bradden har hevdet at menneskets bevissthet kan faktisk påvirke større miljø. I sin bok The Divine Matrix (2008), argumenterer Bradden at en stor Quantum energi eksisterer i universet. Ved hjelp av en rekke vitenskapelige kilder konkluderer han med at «Divine Matrix" er mottakelig for alt liv i universet. Dette skaper en komplisert feedback loop der enkeltpersoner og universet er forbundet med hverandre, og kan påvirke hverandre. Hva man tenker og føler på individuelt nivå kan og påvirker større eksterne hendelser. Bradden arbeid antyder fast at større galaktisk fenomener som solens aktivitet kan være påvirket av individuelle og kollektive tanker. Kort sagt, kan global bevissthet påvirke solflekkaktivitet.
For første gang siden juni 1913, har det ikke vært noen solflekkaktivitet i en hel måned. Null solflekkaktivitet for august 2008 ble innledes med et gjennomsnitt på bare tre solflekker for de sju første månedene av året. Den lave solaktiviteten kontrast til gjennomsnittet av hundre eller så solflekker per måned når solen går sin mer aktive faser.
Mitch Battros og andre solar forskere har blitt hevdet at vi er vitne til rolig før stormen av det som skal bli den mektigste solens syklus på posten. Battros hevder at Solar Cycle 24 vil føre til omfattende jord og menneskelig forstyrrelse på en hittil ukjent omfang som sammenfaller med slutten på Maya-kalenderen i 2012.
A Princeton University forskningsprosjekt har vist at store globale hendelser innvirkning på "kollektiv bevissthet" eller noosphere. Viktige hendelser som dødsfall av Princes Dianna og Mor Theresa, 911 angrepet, store jordskjelv og andre store internasjonale begivenheter har en målbar innvirkning på global bevissthet.
Tanken om at bevisstheten kan endre fysiske virkeligheten er funnet i ulike mystiske tradisjoner for eksempel hermetiske prinsipper som ble praktisert av grekerne. Denne ideen ble popularisert av Fritjoff Capra som skrev Tao of Physics i 1974.
Kvantifisere lege ble oppdaget at observatør av sub-atomære atferd var en faktor i å forstå oppførselen til disse partiklene. Denne erkjennelse åpnet døren til ideen om at bevisstheten påvirker på den observerte atferden til sub-atomære partikler.
Går fra sub-atomic til cellenivå, fant biologen Dr. Bruce Lipton en direkte årsakssammenheng mellom endringer i individuelle bevissthet og helse celler. I sin bestselgende bok, The Biology of Belief, beskriver Lipton hvordan cellene er som små Fjernsynsapparater venter på miljømessige stimuli å programmere dem. Blant de viktigste miljø-programmerere for våre celler er vår bevissthet, som reléer, gjennom følelser og tanker, hvordan cellene skal oppføre seg. Lipton synspunkter har fått sterk støtte blant alternative helse utøvere forske på sinn-kropp-tilkobling.
En annen forsker som har grundig gjennomgått en rekke vitenskapelige kilder, Lyn Mc Taggart, har også hevdet at en universell Quantum energifeltet som finnes der enkeltpersoner kan påvirke gjennom bevissthet. I sin bok, The Intention Experiment (2008), hevder hun at gjennom positive intensjon, kan grupper av individer påvirke sine omgivelser og forandre deres liv. Hun har gjennomført en rekke eksperimenter som intensjon å kontrollere at positive intensjon om grupper av individer fokusere sine tanker om bestemt utfall, kan dramatisk påvirke arrangementer rundt om i verden. Igjen fører forskningen hennes fast til den konklusjon at en kompleks feedback loop eksisterer mellom solenergi hendelser og global bevissthet. Fra sub-atomære partikler og molekylære partikler til globale hendelser, kan vi konkludere med det er mye forskning som peker til den menneskelige bevissthet som en betydelig faktor i å påvirke det ytre miljø.
Ett svar gitt av Mitch Battros er at global bevissthet blir påvirket av solens aktivitet. Derfor var de svært aktive 23 solens syklus som slutter i juli 2007, kan ha spilt en viktig rolle i utviklingen av menneskets bevissthet. Solar Cycle 23 mai har forårsaket en økning i global bevissthet i kraft av det faktum at millioner av mennesker kan ha funnet seg operere ved en høyere kapasitet. Nettoeffekten av økt solflekkaktivitet på menneskelig bevissthet kan ha vært en økning i global bevissthet.
Et annet argument er at mange har hevdet at jorda og vårt solsystem har inngått en ny region i galaksen som muliggjør en mer utviklet form for global bevissthet. Dette har blitt referert til som "foton beltet", og det har blitt hevdet å være en region som påvirker frekvenser av jorden, solen og andre planeter i vårt solsystem. Andre teoretikere har hevdet at planet i vårt solsystem har kommet i tråd med galaksens kjerne av Melkeveien dermed påvirke global bevissthet. Alle disse kan faktorene som driver endringene i global bevissthet, men den instrumentale faktor har vært vekst i umiddelbar global kommunikasjon.
Bevis på en dramatisk endring i global bevissthet er utviklingen av internett og den globale kommunikasjon og cyber-samfunn har dette ga støtet enheter. Flere betydelig, har internett gjort det mulig for lokalsamfunn å dele informasjon og iverksette tiltak. Se nedenfor listen for leserens praktisk ...
En annen Linguistic Turn? - Gjennomgang av Lawrence Kaye av `Språk, tanke og Consciousness: An Essay in Philosophical Psychology" av Peter Carruthers.
Association for the Scientific Study of Consciousness - Den ASSC fremme forskning innen kognitiv vitenskap, nevrovitenskap, filosofi og andre relevante disipliner i naturvitenskap og humaniora, rettet mot forståelse av natur, funksjon, og underliggende mekanismer av bevissthet.
Astro Biological Coenergetics - En uortodoks titt på tankene, bevissthet og persepsjon.
Auditory Bindende Experiment - Utforsker et fenomen av sinn-hjerne interaksjon som skjer ved overgangen til oppvåkning fra søvnen inn i bevisstheten.
Brain Science - Studier av bevissthet, intelligens og autisme. Fra hjerneforsker Rodney Cotterill.
BrainMeta.com - Community nettsted viet til å akselerere utviklingen av nevrovitenskap gjennom web-baserte initiativ tilbyr en samling av filosofiske essays over bevissthet og et forum.
Conscious Entities - Concise illustrerte beskrivelser og drøftinger med ledende filosofiske teorier om bevissthet, og kjente tenkte eksperimenter, og problemene de reiser.
Bevisste opplevelse, Existence and Behavior - Essay av A. Randrup undertittelen "Betydningen av Consciousness in Human Life".
Bevissthet - Entry bestilt for Routledge Encyclopedia of Philosophy. Av Eric Lormand ved University of Michigan.
Bevissthet & Personlighet - Innsikt i vitenskapen om bevissthet fra mange perspektiver: fysikk, naturfag, sinn-kropp medisin, psykologi, åndelighet og religion, og nær døden-opplevelser.
Bevissthet & The Brain - Et omfattende kommentert bibliografi over publikasjoner om bevissthet, av filosofer, nevrologer og psykologer.
Consciousness and Cognition - Tilgang til sammendrag av artikler, innsending retningslinjer og abonnementsinformasjon av utskriften journal.
Bevissthet og Experiential psykologi - Seksjon for British Psychological Society. Informasjon om Seksjon, sine mål og aktiviteter, inkludert sin journal "bevissthet og Experiential Psychology".
Consciousness and Neuroscience - Paper av nobelprisvinner Francis Crick og hjerneforsker Cristof Koch.
Bevissthet og Psychophysics - Av EGJ Eijkman, nederlandsk Medisinsk fysiker. Hovedinnhold er et essay om "Universal Consciousness".
Bevissthet som en Active Force - Amy Lansky, en forsker i kunstig intelligens, argumenterer mot en ren nevrofysiologiske forklaring av bevissthet.
Dynamisk bevissthet og virkelighet av fri vilje - Concepts of eksistens, bevissthet og oppmerksomhet, samt en løsning på problemet med fri vilje.
Effekten av bevissthet og psykologisk teori: En liten kommentar - Non-reductive former for physicalism kan ha innflytelse, men Titus Rivas forsøker å vise hvorfor de bør avvises som usammenhengende.
Explorations in Mind, Being and Reality - Å, sinn, bevissthet ... Dette er fokus for denne mangesidig område. Stedet huser essays der tilnærming er analytisk, fantasifulle og eksperimentelle.
Gaia Mind - hjemmesiden til en organisasjon, som støtter forskning på globale natur bevissthet.
Geometriske Theory of Consciousness - Et forsøk på å forklare bevissthet i form av 4-dimensjonal geometri.
Geraint Rees Home Page - The nevrovitenskap av bevissthet. Mange publiserte artikler av Dr. Rees er gjort tilgjengelig her.
Global Consciousness Project - Utgjør vitenskapelig grundige eksperimenter på bevissthet koordinert av Roger Nelson-teamet ved Princeton.
Honderich på bevissthet som Eksistens - Først av filosofen Ted Honderich papirer på ideen om at perseptuelle bevissthet er en form for eksistensen av ting eller en verden.
INACS institutt for nevrovitenskap og bevissthet Studies - Organisasjonen undersøker slike områder som sinnet / hjernen / maskin grensesnitt, anomale bevissthet og Lucid Dreaming.
Intuisjon - Its Krefter og Farer - En introduksjon til krefter og farer av intuisjon, samt relaterte essays og lenker til ledende forskere.
Journal of Consciousness Studies. - Nyttige lenker på Consciousness Studies, samt innhold og noen materialer fra tidsskriftet ...
Journal of Mind and Behavior - En etablert psykologi skrive journal som jevnlig publiserer artikler om bevissthet.
The Light Millennium - Artikler om forholdet mellom lys til fenomenet bevissthet.
Mystery of the Soul - Utgjør en praktisk tilnærming til mysterium bevissthet.
På Minds 'lokalisering. - Essay som tyder på at observatørene blir satt i operativ tilkobling eller frakobling med omkringliggende forekomster av fysiologisk modulert bevegelse av uidentifiserte microphysical partikler.
På muligheten av lovene som gjelder for Nature of Consciousness - Perseptuell informasjon og bevissthet studier.
Quantum Resonance Theory - A grand enhetlig teori for bevissthet, basert på mystikk (primært kabbala) og kvanteteorien.
Forskning på Global Nature of Consciousness - Sammenfatning av to prosjekter ved hjelp av tilfeldig hendelse generatorer for å undersøke bevissthet.
Science & Philosophy of Consciousness - En empirisk tilnærming til bevissthet, inkludert vurderinger av filosofiske begreper og nevrovitenskap.
Science of Consciousness - En teori om det bevisste sinnet, av Norman Stubbs.
Studies on Consciousness - Utredning av bevissthet, sjel og erkjennelse. Inneholder regelmessige vurderinger, essays og en bibliografi om emnet.
Reality Unified Theory - Steven Kaufman forsøker å vise at kilden til virkeligheten er en universell bevissthet som vi er på ingen måte separable fra denne kilden, og så på ingen måte virkelig skille fra hverandre eller andre aspekter av virkeligheten.
Unified Theory of nervesystemet og atferd - Ny teori som tar det matematiske begrepet nervecelle interaksjoner som en form for matematikk som linker nevrale aktiviteten til psykologi.
Ancient Wisdom tradisjoner med den nyeste funn i Science and Psychology ".
Virtual Reality: Consciousness Really Forklart - En radikal vitenskapelig og evolusjonære hypotesen om opprinnelsen til sinnet. Av Jerome Iglowitz.
Hvorfor effekten av bevisstheten ikke kan begrenses til sinnet - Titus Rivas 'essay hevder at bevisstheten må til slutt ha en innvirkning på den fysiske verden.
Jeg håper denne informasjonen vil gjøre det lettere å finne informasjon på Internett og på et bibliotek. Det gjorde min forskning lettere, så jeg bestemte meg for å benytte anledningen til å fremme andre i lignende emner som jeg liker. Jeg liker å skrive, fordi jeg deler jeg får nye venner som deler sine kunnskaper og visdomsord. Vi er atskilt og fortsatt en.
Kilde:
Theresa J. Thurmond Morris
Theresa J. Thurmond Morris
Se også:
Bevissthet
,
Global Consciousness
,
Dean Radin (videoer)
,
Posted at
Relaterte nyheter
Global Consciousness - alle for en - en for alle
Kollektive bevissthet
Medlemmer's Comments
01-27-2009
Wow så veldig interessant artikkel, så mye energi må ha blitt satt på den, som det sies, med et åpent sinn mye kan læres. takk for å finne så store info om dette emnet,
ved
kumalak1
Med vennlig hilsen enhet samfunnet medlem
Posted at
01-27-2009
09-21-2009
ved
ladyboss
Nettsted: www.troyhotellondon.co.uk
TEL: +44 703 182 5202
Adresse: 68-70 Queensborough Terrace
W2 3SH London, Storbritannia
Metro: Queensway
Forlangte antall arbeidstakere Needed: 32
Kjære Candidate, Håpe denne posten kommer til deg i godt humør og god helse. Etter
se profilen din på Naukri.com og monster bukta vi ønsker å diskutere en jobbmulighet for deg i vår
selskap. Hvis interessert, kan du ringe på +44 703 182 5202 eller e vår HR Avgang kl hrcmmanagertroyhotel@hotmail.co.uk for videre discussions.The Human Resource Department of Troy Hotels UK er på jakt etter higly faglært gulvet forvaltningen av Troy Hotel vil hjelpe alle som tilsettes for å få visum og arbeidstillatelse for innreise til London. vurdering er gitt til meget erfarne fagarbeidere innen utøvende og administrativ stilling med 4-5 år opplevd med B. Sc, MCA, diplom certfificates. / administrative ledelsen, regnskapsfører executive, Det Engeneers / tekniker / Sales Executive / Forside kontor utøvende / headWaiters / FOB manager / Event koordinatorer / Finace / dataprogramvare Engeneers og nettverksbygging, Well erfarne medarbeidere på alle nivåer i alle avdelinger på fem-stjerners hoteller
vennligst kontakt oss tilbake med full (CV) og myke kopiere sertifikater i Word-format til vår rekruttering avdeling for videre gjennomlesing.
Gerald Cubble
Hotel Humanitarian (Publisitet Officer)
Maria Hollins (Vacancy manager
Troy Hotel, 68-70 Queensborough Terrace, London 3SH W2, UK ©
Side
01-27-2009
10.10.2009
ved
paulinabalk
Alle stund, jeg lurte på hva som kunne bevissthet betyr, er det enda en Mumbo-Jumbo? Så jeg fant Ture betydningen av bevissthet i perspektiv til loven om tiltrekning.
For meg, bevissthet betyr "Å være klar" eller "Å være våken", som Law of Attraction sier: "Ditt ønske er min kommando" med andre ord du får tilbake som per attraksjon din. Det er derfor vi må være klar over attraksjonen vår, vi også kan tiltrekke seg ting som vi ikke ønsker, men vi tror fremdeles om dem, bry deg om dem, snakke om dem med andre ord, vitende eller uvitende vi tiltrekker det vi får mer av det, så sier vi, "Why Me ..."?. "Hvorfor alltid meg?". Svaret er enkelt, vi bare tiltrukket og som alltid loven om tiltrekning gjorde jobben sin. Wink
Vi må være bevissthet eller klar over hva vi tiltrekker. Vi må tiltrekke hva vi vil ha, eller hvordan vi ønsker å se oss selv.
Dette er hva jeg har funnet om bevissthet så langt. Jeg tror jeg fortsatt må dekke miles å forstå den egentlige betydningen av bevissthet. Dens virkelig et stort konsept.
Over til deg nå, jeg ville elske å vite hva betyr bevissthet til hver av dere.
Virkelig,
Law of Attraction
hjalp meg oppnå bevissthet, fikk jeg å kjenne meg selv mer og bedre, samtidig hadde jeg
Life Coaching
, Men det var ikke verdt det, alt jeg lærte det beste, kom fra mitt indre.
Thank You
Ha en strålende dag,
Paulina balk
Moskva
Side
1
av
1
Alle klokkeslett er GMT. Klokken er
07:11
.
-??