Het lijkt u nog niet geregistreerd bij onze gemeenschap. Om te registreren klik hier ...

Global Oneness Community          
Automatische vertalingen gemaakt door Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness Gemeenschap > Nieuws > Global Oneness
Registreren Mijn Go Agenda Artikelen Foto's Video's Goodies Veelgestelde vragen Gebruikerslijst Berichten van vandaag Chat Room

Snel Nieuws
Welkom bij de Global Oneness Community! Global Oneness Gemeenschap is een plek voor het uitwisselen van gedachten en ideeën over innerlijke en uiterlijke verandering en transformatie. Als u een bericht moet u registreer hier. Enkele links om te beginnen met: Forum Home, Social Groups, Agenda, Artikelen, Foto's, Video's, Video Search, Contact Us, Veelgestelde vragen , Statistieken. Veel plezier en voel me echt welkom in de gemeenschap!

Opmerking: Deze advertentie wordt niet weergegeven voor geregistreerde leden

Titel

Jonas1

Ik hoop dat u als Global Oneness Gemeenschap ! Vragen? Neem contact op met me! ...

RSS-feed

Inloggen

Uw Opties
Global bewustzijn op een manier die is te vergelijken met ons verstand en intuïtie als een telepathische zender en ontvanger. Dit is onze nieuwe manier van leven en denken. Ik fysiek had om te leren hoe het afsluiten van de rechterkant van mijn hersenen. Ik was zo open voor binnenkomende prikkels

Global Consciousness - All for One - One for All
Door:  Theresa J. Thurmond Morris

Global bewustzijn informatie is waarschijnlijk het breedste onderwerp kan men onderzoek. De tv-serie "genomen" is het spelen in Canada en ik heb het woord gehoord aanvaard als iemand die was ofwel een Contactpersoon of een ontvoerde. Dit was onderdeel van onze wereldwijde bewustzijn op paranormale intuïtie informatie. We verlaten de aarde vroeger of later met wat we geleerd over het leven. Moeilijk te geloven mondiaal bewustzijn was ongeveer in de 15e eeuw. Moeilijk te geloven dat de piramiden werden gebouwd als graven alleen. Eigenlijk waren merkers gebruikt vanuit de ruimte voor triangulatie.

Occam's Razor, niet Akkam's Razor. Van Willem van Ockham, 15de eeuwse wetenschapper. "De instanties niet worden vermenigvuldigd dan noodzaak." We zijn geleerd om te delen en zorg over de al hoewel we slechts een fysieke wezen te leren denken als een individu als een leven. We zijn allemaal onderdeel van de informatie en hoe het wordt ervaren niet alleen bedacht. We zijn allemaal aangesloten via mondiale bewustzijn.

Ik dacht dat deze informatie is belangrijk genoeg niet zo verloren gaan, opgenomen ik het in een artikel voor mijn lezers toe te voegen aan hun gegevens. Men kan besteden uren, dagen, weken en maanden onderzoek doen en door het tijdstip waarop de informatie wordt samengesteld is het al verouderd is en tijd om te verhuizen naar het laatste nieuws en informatie. We hebben allemaal sterke punten hebben.

Omdat dat ik niet een spirituele en intellectuele kwantumfysicus, dacht ik dat deze lijst zou stimuleren of anderen woo in als het mij duizelde in diepere gedachten en research.Thanks aan al degenen zijn die proberen om mijn communicatie te begrijpen.

Ik wilde een artikel schrijven, maar tegen de tijd dat vond ik zo veel informatie die zij nam het hele artikel aanbieden van anderen, maar we kunnen onze eigen standpunten als lezers toe te voegen.

Het internet informatie helpt echt van ons allen in de wereldwijde bewustwording en dit is waarom we moeten blijven deze open voor de hele wereld. Er is zoveel informatie dat ik niet zie hoe iemand kan beslissen over een grote. Ik ben graag aangesloten op het hele Akasha-veld en betreffen de zuivere kennis graag toegang hebben tot het internet zonder de fysieke producten te gebruiken.

Global bewustzijn op een manier is te vergelijken met onze geest en intuïtie als een telepathische zender en ontvanger. Dit is onze nieuwe manier van leven en denken. Ik fysiek had om te leren hoe het afsluiten van de rechterkant van mijn hersenen. Ik was zo open voor binnenkomende prikkels alle tijd die ik nodig had om te leren concentreren. Dus ik oefende net als ik vroeger praktijk openstelling voor hogere niveaus van de geest en gevoel gedachten en binnenkomende informatie. Het kostte de praktijk als alles in het leven. Nu, met het internet hebben we geen van onze hersenen te gebruiken om zo veel toegang tot opgeslagen informatie zoals we deden in de laatste honderd jaar op aarde. Ik nog steeds genieten van de oude sjamaan genezer orakel opleiding van de oude mysterie scholen. Ik begon de Oude Mysterie Scholen in Hawaii in 1990 en leerde psychische ontwaken klassen. Ik natuurlijk vervolgde mijn eigen psychische opleiding. Mijn opleiding was de onderzoeken en de veiligheid in het bedrijfsleven. Ik leerde mijn intuïtieve denken cognitieve vaardigheden toe te passen op mijn onderzoek. Nu, vermaak ik me maar niet meer doen persoonlijke lezingen gevolg van de wereldwijde schaal van de energie verandert. Nu heb ik begonnen met de Hemelvaart Center op het Internet en ik train anderen via correspondentie.

Wrapping rond onze hersenen informatie kan mentaal uitputtend zijn, en speciaal voor studenten. Hieronder vindt u informatie en onderzoek die door verschillende auteurs en onderzoekers. Ik verzamelde onderstaande uittreksels en lijsten als slechts het topje van de ijsberg. We hebben zo veel informatie die moet worden gedeeld. Dit is een onderwerp dat wij moeten alle onderzoek. Dit is wat lichte lectuur voor wie geïnteresseerd is in borstelen up op een van mijn favoriete onderwerpen die kinderen vandaag "plug in".

Dr Michael Salla is een internationaal erkende geleerde in de internationale politiek, conflictoplossing, de Amerikaanse buitenlandse politiek en het nieuwe gebied van 'Exopolitics'. Hij is auteur / redacteur van vijf boeken. Michael Salla's complete Biografie en lijst van artikelen kunnen worden onderzocht en lezen onder de naam van de auteur hier op www.AmericanChronicle.com. Dr Salla is erg intelligent en raad ik aan zijn onderzoek en boeken op basis van zijn artikelen op de Amerikaanse Kroniek van deze informatie bevordert fragmenten van Dr Salla en vindplaats van anderen volgt:

Global bewustzijn is verschoven op een manier, gebaseerd op een meer geïntegreerde wereldwijde gemeenschap mogelijk gemaakt door de communicatie-infrastructuur van het internet en cyber-communicatie. Wetenschap en het Akasha-veld door Ervin Laszlo is goed lezen als men heeft een open geest. We kunnen hopen dat de internationale gemeenschap een meer open forum voor discussie over bewustzijn, onderwijs, netwerken zal aannemen, en het delen van informatie op het internet.

Het internet is een spectaculaire technologische ontwikkeling die mogelijk gemaakt snelle veranderingen in de mondiale bewustzijn. Deze verandering is ongeëvenaard in de menselijke geschiedenis en misschien alleen de instelling van de drukpers in de 15e eeuw komt dicht bij wat momenteel gebeurt. Dr Michale Salla heeft ons met de onderstaande informatie op de Amerikaanse Chronicle.

Het idee dat de mondiale bewustzijn kunnen veranderen en evolueren is niet nieuw, aangezien dit iets is dat Tielhard de Chardin voorgesteld, en uiteindelijk heb hem in de problemen met de katholieke kerk autoriteiten. Dus als er recentelijk een aantal dramatische verschuivingen in de mondiale bewustzijn geweest, misschien wat te rijden dit?

Greg Bradden heeft aangevoerd dat het menselijk bewustzijn kan inderdaad de grotere milieu aantasten. In zijn boek De Goddelijke Matrix (2008), Bradden voert aan dat een groot quantum energieveld bestaat in het universum. Met behulp van een gamma van wetenschappelijke bronnen, concludeert hij dat de 'Goddelijke Matrix "inspeelt op al het leven in het universum. Dit creëert een complexe terugkoppeling waarin individuen en het universum zijn met elkaar verbonden en kunnen elkaar beïnvloeden. Wat je denkt en voelt op individueel niveau kan en heeft invloed grotere externe gebeurtenissen. Werk Bradden suggereert overtuigd dat grotere galactische verschijnselen, zoals zonne-activiteit kan worden beïnvloed door individuele en collectieve gedachten. Kortom, kan mondiale bewustzijn beïnvloeden zonnevlek activiteit.

Voor het eerst sinds juni 1913, is er geen zonnevlek activiteit voor een hele maand. De nul zonnevlek activiteit voor augustus 2008 werd voorafgegaan door een gemiddelde van slechts drie zonnevlekken voor de eerste zeven maanden van het jaar. Deze lage zonneactiviteit in schril contrast met het gemiddelde van honderd of zo zonnevlekken per maand als de zon gaat zijn meer actieve fasen.

Mitch Battros en andere zonne-onderzoekers zijn het argument dat we getuige zijn van de rust voor de storm van wat de meest krachtige zonnecyclus op record. Battros beweert dat Solar Cycle 24 zal leiden tot ruime aarde veranderingen en menselijke verstoring op een ongekende schaal, dat samenvalt met het einde van de Maya-kalender in 2012.

Een Princeton University onderzoek heeft aangetoond dat grote mondiale gebeurtenissen invloed op het 'collectief bewustzijn' of noösfeer. Belangrijke gebeurtenissen zoals de dood van Princes Dianna en Moeder Theresa, de 911 aanvallen, grote aardbevingen en andere belangrijke internationale gebeurtenissen hebben een meetbaar effect op de mondiale bewustzijn.

Het idee dat het bewustzijn kan veranderen fysieke werkelijkheid is te vinden in verschillende mystieke tradities, zoals de hermetische principes die werden beoefend door de oude Grieken. Dit idee werd gepopulariseerd door Fritjoff Capra die schreef de Tao of Physics in 1974.

Quantum fysici waren ontdekken dat de waarnemer van sub-atomaire gedrag was een factor in het begrijpen van het gedrag van deze deeltjes. Dit besef opende de deur naar het idee dat het bewustzijn van invloed op het waargenomen gedrag van sub-atomaire deeltjes.

Gaande van de sub-atomaire het cellulaire niveau, bioloog dr. Bruce Lipton vond een rechtstreeks causaal verband tussen de veranderingen in het individuele bewustzijn en de gezondheid van de cellen. In zijn best verkopende boek, The Biology of Belief, Lipton beschreven hoe cellen zijn als kleine tv-ontvangers wachten op prikkels uit de omgeving om hen programma. Een van de belangrijkste milieu-programmeurs voor onze cellen is ons bewustzijn, dat relais, door gevoelens en gedachten, hoe de cellen te gedragen. Lipton opvattingen hebben opgedaan sterke steun onder andere gezondheidswerkers onderzoek naar het lichaam-verbinding.

Een andere onderzoeker die heeft uitvoerig onderzocht een scala van wetenschappelijke bronnen, Lyn Mc Taggart, heeft ook beweerd dat een universele quantum energieveld bestaat die individuen kunnen beïnvloeden door middel van het bewustzijn. In haar boek Het Intentie Experiment (2008), beweert ze dat door middel van positieve intentie, kunnen groepen van individuen invloed op hun omgeving en hun leven veranderen. Ze heeft uitgevoerd van het voornemen van een reeks experimenten die controleren of positieve intentie van groepen individuen richten hun gedachten op bepaalde resultaten, kan een grote invloed gebeurtenissen rond de wereld. Nogmaals, haar stevig onderzoek leidt tot de conclusie dat een complexe terugkoppeling bestaat tussen zonne-evenementen en mondiale bewustzijn. Van sub-atomaire deeltjes en moleculaire deeltjes aan mondiale evenementen, kunnen we concluderen dat er veel wetenschappelijk onderzoek wijst naar het menselijk bewustzijn als een belangrijke factor in het beïnvloeden van de externe omgeving.

Een antwoord van Mitch Battros is dat de mondiale bewustzijn wordt beïnvloed door zonne-activiteit. Bijgevolg is de zeer actieve 23 zonne-cyclus die eindigt in juli 2007, kan een belangrijke rol gespeeld in de evolutie van het menselijk bewustzijn. Solar Cycle 23 mei hebben veroorzaakt een stijging van de mondiale bewustzijn op grond van het feit dat miljoenen mensen kan hebben gevonden die zich op een hogere capaciteit. Het netto-effect van verhoogde zonnevlek activiteit op het menselijk bewustzijn kan zijn een stijging van de mondiale bewustzijn.

Een ander argument is dat velen hebben betoogd dat de Aarde en ons zonnestelsel een nieuwe regio van de Melkweg is binnengekomen die mogelijk maakt een meer ontwikkelde vorm van globale bewustzijn. Dit is aangeduid als de 'foton gordel' en het is gesteld te worden een regio die de frequenties van de Aarde, de zon en andere planeten in ons zonnestelsel beïnvloedt. Andere theoretici hebben aangevoerd dat het vlak van ons zonnestelsel is gekomen in afstemming met de galactische kern van de Melkweg om aldus mondiale bewustzijn. Al deze factoren kunnen worden veranderingen in het mondiale bewustzijn, maar de instrumentale factor is de groei van de ogenblikkelijke wereldwijde communicatie geweest.

Bewijs van een dramatische verschuiving in de mondiale bewustzijn is de ontwikkeling van het internet en de wereldwijde communicatie en cyber-communities dit heeft geleid tot entiteiten. Belangrijker, het internet heeft het mogelijk gemaakt voor gemeenten om informatie te delen en actie te ondernemen. Zie hieronder de lijst voor het gemak van de lezer ...

Ander Linguistic Turn? - Toetsing door Lawrence Kaye van `Taal, denken en het bewustzijn: An Essay in Philosophical Psychology 'van Peter Carruthers.

Vereniging voor de wetenschappelijke studie van bewustzijn - De ASSC bevordert onderzoek binnen de cognitieve wetenschappen, neurowetenschappen, filosofie, en andere relevante disciplines in de wetenschappen en geesteswetenschappen, gericht op het begrijpen van de aard, de functie en de onderliggende mechanismen van bewustzijn.

Astro Biologische Coenergetics - Een blik op onorthodoxe geest, bewustzijn en waarneming.

Auditieve Binding Experiment - onderzoekt een fenomeen van de geest-brein interactie, die gebeurt tijdens de overgang van het ontwaken uit de slaap in het bewustzijn.

Brain Science - Studies van het bewustzijn, intelligentie en autisme. Van neurowetenschapper Rodney Cotterill.

BrainMeta.com - Community site gewijd aan het versnellen van de ontwikkeling van de neurowetenschappen door web-based initiatieven biedt een verzameling van filosofische essays over bewustzijn en een forum.

Conscious Entities - Beknopte geïllustreerde beschrijvingen en discussies van de belangrijkste filosofische theorieën van bewustzijn, en bekende gedachte-experimenten, en de problemen die zij vormen.

Bewuste ervaring, Bestaan en Gedrag - Essay door A. Randrup ondertitel "Belang van het bewustzijn in het menselijk leven".

Bewustzijn - Entry opdracht voor de Routledge Encyclopedia of Philosophy. Door Eric Lormand van de Universiteit van Michigan.

Bewustzijn & Personality - Inzicht in de wetenschap van het bewustzijn van vele perspectieven: natuurkunde, wetenschap, lichaam-geest geneeskunde, psychologie, spiritualiteit en religie, en bijna-dood ervaringen.

Bewustzijn & The Brain - Een uitgebreid geannoteerde bibliografie van publicaties over bewustzijn, door filosofen, neurologen en psychologen.

Consciousness and Cognition - Toegang tot samenvattingen van artikelen, het indienen richtlijnen en abonnement informatie van de print tijdschrift.

Bewustzijn en Experiential Psychologie - afdeling van de British Psychological Society. Informatie over de afdeling, haar doelstellingen en activiteiten, met inbegrip van zijn tijdschrift "Bewustzijn en ervaringsgerichte psychologie".

Bewustzijn en Neuroscience - Paper door Nobelprijswinnaar Francis Crick en neurowetenschapper Cristof Koch.

Bewustzijn en Psychofysica - Door EGJ Eijkman, Nederlands medisch fysicus. Main content is een essay over "Universele Bewustzijn".

Bewustzijn als een actieve kracht - Amy Lansky, een onderzoeker in kunstmatige intelligentie, pleit tegen een louter neurofysiologische verklaring van het bewustzijn.

Dynamische Bewustzijn en de realiteit van Vrije Wil - Begrippen van het bestaan, bewustzijn en het bewustzijn en als een oplossing voor het probleem van de vrije wil.

De doeltreffendheid van Bewustzijn en psychologische theorie: een kort commentaar - Niet-reductieve vormen van fysicalisme kan worden invloedrijk, maar Titus Rivas probeert aan te tonen waarom zij moeten worden afgewezen als onsamenhangend.

Explorations in Mind, Being and Reality - Wezen, geest, bewustzijn ... dit is de focus van deze veelzijdige site. Op het terrein staan essays in die aanpak is analytisch, fantasierijk en ervaringsleren.

Gaia Mind - Home page van een organisatie die onderzoek steunt naar het mondiale karakter van Bewustzijn.

Geometrische Theory of Consciousness - Een poging om het bewustzijn te verklaren in termen van 4-dimensionale geometrie.

Geraint Rees Home Page - De neurowetenschappen van het bewustzijn. Veel artikelen gepubliceerd door Dr Rees ter beschikking worden gesteld hier.

Global Consciousness Project - Presents wetenschappelijk rigoureuze experimenten op het bewustzijn gecoördineerd door het team van Roger Nelson in Princeton.

Honderich op Bewustzijn als Bestaan - Eerste papieren van de filosoof Ted Honderich op het idee dat perceptuele bewustzijn is een soort van bestaan van de dingen of een wereld.

INACS Instituut voor Neurowetenschappen en Consciousness Studies - Organisatie onderzoek op gebieden als geest / hersenen / machine-interface, afwijkend bewustzijn en lucide dromen.

Intuition - haar bevoegdheden en Perils - Een inleiding tot de bevoegdheden en de gevaren van intuïtie, plus gerelateerde essays en links naar de vooraanstaande onderzoekers.

Journal of Consciousness Studies. - Nuttige links over Consciousness Studies, plus inhoud en sommige materialen uit het journaal ...

Journal of Mind and Behavior - Een gevestigde psychologie print tijdschrift dat regelmatig artikelen publiceert over bewustzijn.

The Light Millennium - artikelen over de relatie van het licht aan het fenomeen van het bewustzijn.

Mysterie van de Soul - Presents een praktische benadering van het mysterie van het bewustzijn.

Op Localization Minds '. - Essay suggereert dat de waarnemers worden in operatieve aansluiting of loskoppeling met de omringende gebeurtenissen door de fysiologisch gemoduleerde beweging van niet-geïdentificeerde Microfysische deeltjes.

Over de mogelijkheid van wetten die de aard van het bewustzijn - Perceptuele informatie en bewustzijn studies.

Resonance Quantum Theory - A grand verenigde theorie van het bewustzijn, gebaseerd op de mystiek (voornamelijk Kabbala) en de kwantumtheorie.

Onderzoek op het mondiale karakter van Bewustzijn - Synopsis van twee projecten met behulp van willekeurige gebeurtenis generatoren aan Bewustzijn onderzoeken.

Wetenschap & Filosofie van Bewustzijn - Een empirische benadering van het bewustzijn met inbegrip van beoordelingen van filosofische concepten en neurowetenschappen.

Science of Consciousness - Een theorie van de bewuste geest, door Norman Stubbs.

Studies over Bewustzijn - Studie van het bewustzijn, geest en cognitie. Bevat regelmatig reviews, essays en een bibliografie over het onderwerp.

Unified Reality Theorie - Steven Kaufman pogingen om aan te tonen dat de bron van de werkelijkheid is een universele bewustzijn dat we op geen enkele wijze worden gescheiden van die bron, en dus op geen enkele manier echt gescheiden van elkaar of enig ander aspect van de werkelijkheid.

De Unified Theorie van het zenuwstelsel en gedrag - Nieuwe theorie dat het wiskundige begrip van interacties zenuwcel wordt als een vorm van wiskunde die links neurale activiteit psychologie.

Ancient Wisdom tradities met de meest recente bevindingen in de wetenschap en Psychologie ".

Virtual Reality: Bewustzijn Werkelijk Verklaard - Een radicale wetenschappelijke en evolutionaire hypothese over de oorsprong van de geest. Door Jerome Iglowitz.

Waarom de werkzaamheid van het bewustzijn niet kan worden beperkt tot de geest - essay Titus Rivas 'stelt dat bewustzijn uiteindelijk moet een impact op de fysieke wereld.

Ik hoop dat deze informatie zal het gemakkelijker maken om informatie op te zoeken op het internet en in een bibliotheek. Het maakte mijn onderzoek makkelijker en dus besloot ik de gelegenheid om anderen van soortgelijke onderwerpen die ik graag bevorderen. Ik geniet van het schrijven, want als ik deel I grow nieuwe vrienden die hun kennis en woorden van wijsheid. We zijn gescheiden en nog een.

Bron: Theresa J. Thurmond Morris

Zie ook: Bewustzijn, Global Consciousness, Bewustzijn threads, Dean Radin (video)

Related News

Leden: Reacties
Geplaatst op 01.27.2009 door kumalak1
Wow zo heel interessant artikel, zo veel energie moet zijn genomen om het, zoals het gezegde luidt, met een open geest kan veel worden geleerd. dank u voor het vinden van zo'n grote info over dit onderwerp,

Hoogachtend eenheid community member
Geplaatst op 09.21.2009 door ladyboss
Einde van de dualiteit
Website op: www.troyhotellondon.co.uk
TEL: +44 703 182 5202
Adres: 68-70 Queensborough Terrace
W2 3SH Londen, Verenigd Koninkrijk
Metro: Queensway
Eiste aantal werknemers Nodig: 32
Beste kandidaat, Hope deze mail bereikt u in hoge geesten en goede gezondheid. Na
het zien van uw profiel op Naukri.com en Monster kloof willen we graag de gelegenheid om een baan te bespreken voor u in onze
onderneming. Indien u interesse hebt, kunt u bellen op +44 703 182 5202 of e-mail onze HR Vertrek op hrcmmanagertroyhotel@hotmail.co.uk voor verdere discussions.The Human Resource afdeling van Troje Hotels in de UK is op zoek naar higly geschoolde werknemers, de vloer beheer van Troy Hotel zal helpen om de succesvolle aanvrager om een visum te krijgen en werkvergunning voor uw binnenkomst in Londen. aandacht wordt besteed aan zeer ervaren geschoolde werknemers in uitvoerende en administratieve positie met 4-5 jaar ervaring met B. Sc, MCA, diploma certfificates. / administratief uitvoerend, accountant executive, Het Engeneers / Technicus / sales executive / Front Office Executive / headWaiters / FOB manager / Event coördinatoren / Finace / computer software Engeneers en netwerken, Well ervaren personeel voor alle niveaus in alle afdelingen van vijf sterren hotels
vriendelijk terug contact met ons opnemen met uw volledige (CV) en soft-copy-certificaten in Word-formaat naar onze recruitment afdeling voor verdere inzage.
Gerald Cubble
Hotel Humanitaire (Publicity Officer)
Maria Hollins (Vacature manager
Troy Hotel, 68-70 Queensborough Terrace, London W2 3SH, UK ©
Page 1 van 1

Alle tijden zijn GMT. Het is nu 08:13.

vB Enterprise Translator door NLP-er