Semella que non atopou aínda coa nosa comunidade. Para inscribirse prema aquí ...

Global Oneness Community          
Traducións automáticas feitas polo Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness Community > Novas > Global Oneness
Registre-se My Go Blogs Artigos Fotos Vídeos Os extras FAQ Membros Mensaxes de Hoxe Chat room

Quick News
Welcome to the Global Oneness Community! Global Oneness Community é un lugar para compartir pensamentos e ideas sobre o cambio interior e exterior e de transformación. Para enviar precisa rexístrate aquí. Algúns enlaces para comezar: Páxina de inicio, Grupos sociais, Blogs, Artigos, Fotos, Vídeos, Video Search, Contacte connosco, FAQ , Estatísticas. Disfrútao e sentir-se realmente benvidos á comunidade!

Nota: Este anuncio non se amosará para membros rexistrados

Título

Jonas1

Espero que vocês gostem Global Oneness Community ! Algunha pregunta? Póñase en contacto comigo! ...

RSS Feed

Iniciar sesión

As súas opcións
Conciencia global dun xeito é como usar a nosa mente ea intuición como un emisor e un receptor telepáticos. Esta é a nosa nova forma de vivir e de pensar. Fisicamente eu tiven que aprender a apagar o lado dereito do meu cerebro. Eu estaba tan aberto a estímulos

Consciencia Global - All for One - One for All
Por:  Theresa J. Thurmond Morris

Información conciencia global é probablemente a un tema máis amplo posible de investigación. A serie de televisión "Taken" está a desempeñar en Canadá e eu oín o termo aceptado como un que se quere un contacto ou unha abduzida. Isto foi parte da nosa conciencia global sobre a información intuición paranormal. Deixamos a terra, máis cedo ou máis tarde, co que aprender sobre a vida. Difícil de crer conciencia global era de aproximadamente no século 15. Difícil de crer que as pirámides foron construídas como tumbas só. Na verdade eles foron utilizados marcadores de espazo para a triangulación.

Navalla de Occam, non Akkam Razor's. De William de Occam, científico do século 15. "As entidades non deben ser multiplicadas alén do necesario." Somos ensino para compartir e preocúpanse con todo, a pesar de estarmos só un aprendizaxe físico sendo a pensar como un individuo como unha vida. Nós somos parte de todas as informacións e como é percibido non só concibiu. Estamos todos conectados a través da conciencia global.

Eu penso que esta información é importante o suficiente para non se perder así, inclui-lo nun artigo para os meus lectores a engadir aos seus datos. Pódese pasar horas, días, semanas e meses facendo investigacións e polo tempo que a información está feita el xa está desactualizados e tempo para pasar as últimas noticias e información. Somos todos temos puntos fortes.

Sendo que eu non son un intelectual, espiritual e físico cuántico, eu penso que esa lista sería estimular ou atraer outros en que reeled-me no pensamento máis profundo e research.Thanks a todos aqueles aí fóra que intentan entender a miña comunicación.

Eu quería escribir un artigo, pero polo tempo que eu atope tanta información que asumir o outro anuncio todo o artigo, pero podemos engadir nosas propias opinións como lectores.

A información Internet axuda realmente a todos nós a conciencia global e é por iso que necesitamos para manter esta aberta a todo o mundo. Hai tanta información que eu non vexo como alguén pode decidir sobre unha maior. Eu gosto de estar conectado a todo o campo Akashic e relacionar o coñecimento puro, como ter acceso a Internet sen ter que usar os produtos físicos.

Conciencia global dun xeito é como usar a nosa mente e intuición como un emisor e un receptor telepáticos. Esta é a nosa nova forma de vivir e de pensar. Fisicamente eu tiven que aprender a apagar o lado dereito do meu cerebro. Eu estaba tan aberto a estímulos todo o tempo que eu necesitaba aprender a concentrarse. Entón eu práctica así como eu adoitaba facer a apertura a niveis máis elevados da mente e do sentimento de pensamentos e informacións recibidas. Levar práctica como todo a vida. Agora, a Internet non debemos utilizar os nosos cerebros para acceder a informacións almacenadas tanto como nós fizemos nos últimos cen anos na Terra. Eu aínda gosto do vello chamán formación Oracle curador das escolas de misterio antigo. Comece a Ancient Mystery Academias en Hawai en 1990 e ensinou despertar psíquico clases. Eu obviamente continúe miña propia formación psíquica. O meu adestramento foi investigacións e seguridade nos negocios. Cómo aprender a aplicar miñas habilidades de pensamento intuitivo cognitiva para miñas investigacións. Agora, eu me entreter, pero deixou de facer lecturas persoais, debido á escala global das mudanzas de enerxía. Agora, eu comece o Centro de Ascensión en internet e eu adestrar outros por medio de correspondencia.

Wrapping noso cerebro en torno da información pode ser mental exhaustivo, e especialmente a estudantes universitarios. A continuación a información e investigación creado por varios autores e investigadores. Eu compile a lista de abaixo tramos e como só a punta do iceberg. Temos tanta información que debe ser compartido. Este é un tema que debe investigar todo. Esta é unha lectura lixeira para aqueles interesados en escova-se en un dos meus temas favoritos que os nenos de hoxe "plug in".

Dr Michael Salle é un estudoso recoñecido internacionalmente na política internacional, a resolución de conflitos, E.U. política exterior e novo campo da 'exopolitics'. El é o autor / editor de cinco libros. Biografía completa Michael Salle e lista de artigos poden ser Procura e lido en nome do autor aquí en www.AmericanChronicle.com. Dr Salle é moi intelixente e eu recomendo as súas investigacións e libros baseados nos seus artigos sobre Chronicle americano de que esta información promove tramos do Dr Salle e referencia doutro xeito:

Conciencia global cambiou de forma a reflectir unha comunidade global máis integrada posible grazas á infraestructura de comunicacións de Internet e ciber-comunicación. Science and the Akashic Field por Ervin Laszlo é unha boa lectura, se ten unha mente aberta. Podemos esperar que a comunidade global vai adoptar un foro máis aberto para a discusión acerca de sensibilización, educación, redes e compartición de información en Internet.

A Internet ten sido un grande desenvolvemento tecnolóxico que fixo posible cambios rápidos na conciencia global. Este cambio é incomparable na historia humana e, quizais, só a creación da imprenta no século 15 que se aproxima ao que se produciron na actualidade. Dr Salle Michal nos das información seguinte no American Chronicle.

A idea de que a conciencia global pode cambiar e evolucionar non é nova xa que iso é algo que Tielhard de Chardin proposto e, finalmente, trouxo-lle problemas coas autoridades da Igrexa Católica. Polo tanto, se houbo recentemente algunhas modificacións dramáticas na conciencia mundial, o que podería estar dirixido este?

Greg Bradden argumentou que a consciencia humana pode, efectivamente, afectar o ambiente maior. No seu libro, The Divine Matrix (2008), Bradden argumenta que un amplo campo de enerxía cuántica existe no universo. Empregando unha serie de fontes científicas, el conclúe que a Divine Matrix "é sensible á toda a vida no universo. Isto xera un lazo de GABARITO complexo onde os individuos e do universo están interligadas e poden influír no outro. O que se pensa e sente a nivel individual pode e influencia maiores eventos externos. Traballo Bradden firmemente suxire que maiores fenómenos Galaxia como a actividade solar pode ser influenciada por pensamentos individuais e de grupo. En suma, a conciencia global pode influenciar a actividade das manchas solares.

Por primeira vez desde xuño de 1913, non houbo ningunha actividade das manchas solares durante un mes enteiro. A actividade das manchas solares cero para agosto de 2008 foi precedida por unha media de tres manchas solares durante os primeiros sete meses do ano. Esta baixa actividade solar contrasta coa media dun centenar de manchas solares por mes, cando o sol entra na súa fase máis activa.

Mitch Battros solar e outros investigadores teñen argumentado que estamos testemuño a calma antes da tempestade que será o máis poderoso ciclo solar no rexistro. Battros afirma que o ciclo solar 24 ha causar cambios na Terra xeneralizada e perturbación humana nunha escala sen precedentes, que coincide co fin do calendario maia, en 2012.

Un proxecto de investigación Princeton University demostrou que os principais eventos de impacto global sobre a "conciencia colectiva" ou noosfera. Principais eventos, como as mortes dos Príncipes Dianna e Madre Teresa, o ataque de 911, grandes terremotos e outros importantes eventos internacionais teñen un impacto mensurábel sobre a conciencia global.

A idea de que a conciencia pode cambiar a realidade física se atopa en varias tradicións místicas, como os principios hermético, que eran practicados polos gregos. Esta idea foi popularizada por Fritjoff Capra, que escribiu o Tao de Física en 1974.

Os físicos cuánticos foron descubrindo que o observador de comportamentos sub-atómica foi un importante factor na comprensión do comportamento destas partículas. Esa percepción abriu a porta para a idea de que a conciencia influencia sobre o comportamento observado de partículas sub-atómicas.

Indo da sub-atómicas ata o nivel celular, o biólogo Dr Bruce Lipton atopou unha relación causal directa entre os cambios na conciencia individual e da saúde das células. No seu libro máis vendido, The Biology of Belief, Lipton describe como as células son como minúsculos aparellos receptores de televisión á espera de estímulos ambientais para programa-los. Entre os programadores ambientais fundamentais para as nosas células é a nosa conciencia, que transmite, a través de sentimentos e pensamentos, como as células están comportarse. Vistas Lipton gañaron un forte apoio entre os profesionais de saúde podes procurar a conexión mente-corpo.

Outro investigador que foi amplamente comentadas unha variedade de fontes científicas, Lyn Mc Taggart, argumentou aínda que un campo de enerxía universal cuanto hai que os individuos poden influenciar a través da conciencia. No seu libro, The Experiment Intencións (2008), ela afirma que, a través de intención positiva, os grupos de individuos poden influír seus ambientes e cambiar as súas vidas. Ela ten realizado unha serie de experiencias que axudan a intención de comprobar que a intención positiva de grupos de individuos a concentrar os seus pensamentos sobre os resultados particular, pode influir dramáticas eventos arredor do globo. Unha vez máis, a súa investigación leva firmemente á conclusión de que un ciclo de realimentación complexo existe entre eventos solares e da conciencia global. De partículas sub-atómicas e partículas moleculares para eventos globais, podemos concluír non hai moitas investigacións científicas que apuntan á conciencia humana como un factor significativo na influencia do ambiente exterior.

Unha das respostas subministradas por Mitch Battros é que a conciencia global está influenciado pola actividade solar. Por conseguinte, a alta actividade do ciclo solar 23 que rematan en xullo de 2007, pode ter desempeñado un papel importante na evolución da conciencia humana. Solar Cycle 23 pode ter causado un aumento da conciencia global, en virtude do feito de que millóns de persoas poden ter se atopaban en funcionamento a unha capacidade máis elevada. O efecto neto da actividade das manchas solares aumentou a consciencia humana pode ter sido un aumento da conciencia global.

Outro argumento é que moitos teñen argumentado que a Terra eo noso sistema solar entrou nunha nova zona da galaxia, o que fai posible unha forma máis evolucionada de conciencia global. Isto ten sido refire como o "cinto de fotóns e foi argumentado a ser un sector que afectan as frecuencias da Terra, do Sol e outros planetas do noso sistema solar. Outros teóricos argumentaron que o plano do noso sistema solar entrou en liña o núcleo galáctico da Vía Láctea, de forma a influenciar a conciencia global. Todos estes poden ser factores que impulsar cambios na conciencia mundial, pero o factor fundamental foi o crecemento da comunicación global instantánea.

A evidencia de un cambio dramático na conciencia global é o desenvolvemento de Internet e as comunicacións globais e Cibercomunidade este xerou entidades. Máis significativa, a Internet fixo posible para as comunidades para compartir información e tomar medidas. A continuación tes unha lista para o barrio do lector ...

Outra Linguistic Turn? - Escrito por Lawrence Kaye de "Linguaxe, Pensamento e Conciencia: Un Ensaio de Psicoloxía Filosófica" de Peter Carruthers.

Asociación para o Estudio Científico da Conciencia - O ASSC promove a investigación na ciencia cognitiva, a neurociência, filosofía e outras materias relevantes no campo das ciencias e humanidades, voltada para a comprensión da natureza, función e mecanismos subxacentes da consciencia.

Astro Biolóxica Coenergetics - Un ollar heterodoxo na mente, de conciencia e de percepción.

Auditivo Encadernación Experiment - explora un fenómeno da interacción mente-cerebro, o que ocorre durante a transición do espertar do sono para a conciencia.

Ciencia Cerebro - Estudos da conciencia, a intelixencia eo autismo. De neurocientista Rodney Cotterill.

BrainMeta.com - Comunidade sitio web dedicado á aceleración do desenvolvemento da neurociência través de iniciativas baseadas na web ofrece unha colección de ensaios filosóficos sobre a conciencia e un foro.

Entidades Consciente - Concise ilustrado descricións e discusións das principais teorías filosóficas da conciencia, e ben coñecidos experiencias de pensamento, e as cuestións que levantan.

Experiencia consciente, Existencia e Comportamento - Ensaio por A. Randrup subtítulo "Importancia da Conciencia na Vida humana".

Conciencia - Entrada orde para a Enciclopedia Routledge de Filosofía. Por Eric Lormand da Universidade de Michigan.

Conciencia e personalidade - Insight para a ciencia da conciencia de diferentes perspectivas: física, ciencia, medicina mente-corpo, Psicoloxía, Espiritualidade e relixión, e as experiencias de case-morte.

Conciencia & Cerebro - Unha extensa bibliografía comentada de publicacións sobre a conciencia, por filósofos, neurocientista e psicólogos.

Conciencia e Cognição - Acceso a resumos de artigos, presentación orientacións e información de sinatura do xornal impreso.

Conciencia e Psicoloxía Experimental - Sección da British Psychological Society. Información sobre a Sección, os seus obxectivos e actividades, incluíndo a súa revista "Conciencia e Experimental Psychology".

Conciencia e neurociência - Libro do Premio Nobel Francis Crick e neurocientista Cristof Koch.

Conciencia e Psicofísica - Por EGJ Eijkman, Holandés físico médico. Contido principal é un ensaio sobre a "Conciencia Universal".

Conciencia como unha forza activa - Amy Lansky, un investigador en intelixencia artificial, argumenta contra unha explicación puramente Neurofisioloxía da consciencia.

Dynamic conciencia ea realidade do libre-arbitrio - Conceptos de existencia, a conciencia e sensibilización, así como unha solución para o problema do libre arbitrio.

A eficacia da Conciencia e teoría psicolóxica: un breve comentario - non formas de fisicalismo reducionista pode ser influínte, pero Titus Rivas tenta amosar por que se supón que deberían ser xulgados non cohesivos.

Explorations in mind, Ser e Realidade - Ser, mente, conciencia ... Este é o foco deste sitio multi-facetas. Imóvel Os ensaios sitio no que enfoque é analítica, creativa e experimental.

Gaia Mind - Home page dunha organización, que apoia a investigación sobre a natureza global de Conciencia.

Teoría xeométrica de Conciencia - Un intento de explicar a conciencia en termos de 4-xeometría tridimensional.

Geraint Rees Home Page - A neurociência da consciencia. Moitos artigos publicados por Dr Rees están dispoñibles aquí.

Global Consciousness Project - Presenta experiencias científica rigorosa sobre a conciencia do equipo coordinado por Roger Nelson, en Princeton.

Honderich sobre Conciencia, Existencia - Primeiro de papeis, o filósofo Ted Honderich sobre a idea de que a conciencia perceptiva é un tipo de existencia das cousas ou un mundo.

INACS Instituto de Neurociências e Estudos da Conciencia - Organización buscando áreas como a mente / cerebro / máquina, conciencia quedou e lúcidos.

Intuición - os seus poderes e perigos - Unha introdución aos poderes e os perigos da intuición, ademais de ensaios e enlaces relacionados aos investigadores de renome.

Journal of Consciousness Studies. - Ligazóns útiles en Estudos de Conciencia, ademais de contido e de algunhas materias da revista ...

Journal of mind and Behavior - Unha revista impresa establecido psicoloxía que frecuentemente publica artigos sobre a conciencia.

O Millennium Light - artigos sobre a relación de luz o fenómeno da consciencia.

Misterio da Alma - Presenta unha visión práctica para o misterio da consciencia.

Na localización Minds '. - Ensaio suxire que os observadores sexan postas en conexión operativa ou desconexão os acontecementos ao redor do movemento fisioloxicamente modulada de partículas non identificadas microfísica.

Sobre a posibilidade de leis que regulan a natureza da Conciencia - información e estudos da conciencia perceptiva.

Resonancia Quantum Theory - Unha grande teoría unificada da conciencia, baseado en misticismo (principalmente Kabbalah) e da teoría cuántica.

Investigación sobre a natureza global da Conciencia - Argumento de dous proxectos utilizando xeradores de eventos aleatorios para investigar Conciencia.

Ciencia e Filosofía da Conciencia - Unha aproximación empírica da conciencia, incluíndo revisións de conceptos filosóficos e neurociência.

Science of Consciousness - Unha teoría da mente consciente, por Norman Stubbs.

Estudos sobre a Conciencia - estudo da conciencia, da mente e da cognição. Contén revisións periódicas, ensaios e unha bibliografía sobre o asunto.

Unified Theory Reality - Steven Kaufman tenta demostrar que a fonte da realidade é unha conciencia universal de que estamos de ningún xeito ser separados a partir desa fonte, e así en nada verdadeiramente separáveis unhas das outras ou calquera outro aspecto da realidade.

A teoría unificada do sistema nervioso e Comportamento - Nova teoría que leva o concepto matemático de interaccións célula nerviosa como unha forma de matemáticas que liga a actividade neural para a psicoloxía.

Tradicións de sabedoría antiga coas recentes descubrimentos en Ciencia e Psicoloxía ".

Realidade Virtual: Conciencia Really Explicación - Unha hipótese radical científica e evolucionista sobre a orixe da mente. Por Jerome Iglowitz.

Por que a eficacia da conciencia non pode limitar-se a mente - ensaio Titus Rivas 'argumenta que a consciencia que finalmente ter un impacto no mundo físico.

Espero que esta información vai facer máis fácil a localización de información en Internet e unha biblioteca. Ela fixo miña búsqueda máis fácil así que eu decidín aproveitar a oportunidade para promover outros dos temas similares que eu gosto. Gusto de escribir porque como eu compartir crecer novos amigos que comparten os seus coñecementos e palabras de sabedoría. Estamos separados e un.

Fonte: Theresa J. Thurmond Morris

Vexa tamén: Conciencia, Consciencia Global, Temas Consciencia, Dean Radin (vídeos)

Novas Relacionadas

Publicada en
Moi interesante e presente opening.Thank vostede para coidar o suficiente para compartir as súas ideas e coñecementos. O seu grande para ter a liberdade de poder facelo, usar ben o tempo! ps .... estou tan feliz por ter atopado a Unidade Global ... E te 01-27-2009 por kumalak1
Wow artigo moi interesante, tanto a enerxía debe ter sido posto en a ela, como di o dito, cunha mente aberta, moito se pode aprender. Grazas por atopar tanta información sobre este asunto,

Cos mellores cumprimento membro da comunidade unicidade
Moi interesante e presente opening.Thank vostede para coidar o suficiente para compartir as súas ideas e coñecementos. O seu grande para ter a liberdade de poder facelo, usar ben o tempo! ps .... estou tan feliz por ter atopado a Unidade Global ... E te 09-21-2009 por LadyBoss
Solicitudes de Hotel Londres Reino Unido
Sitio Web: www.troyhotellondon.co.uk
TEL: +44 703 182 5202
Dirección: 68-70 Queensborough Terraço
W2 3SH Londres, Reino Unido
Metro: Queensway
Esixiu número de traballadores necesarios: 32
Dear candidato, espero que este correo que chega en alto astral e boa saúde. Despois
vendo o teu perfil no Naukri.com e Golfo monstro que quere discutir unha oportunidade de emprego para vostede na nosa
compañía. Se está interesado, pode conectarse ao +44 703 182 5202 ou e-mail noso HR Partir en hrcmmanagertroyhotel@hotmail.co.uk para máis discussions.The de Recursos Humanos do Departamento de Troy Hoteis do Reino Unido está á procura higly traballadores cualificados, a xestión de chan de Troy Hotel axudará a cada candidato para obter visto de residencia e de traballo para a súa entrada en Londres. consideración é dada aos traballadores altamente cualificados con experiencia en cargos directivos e administrativos, con 4-5 anos experiencia con B. Sc, MCA, certfificates diploma. / executivo administrativo, executivo de contas, el engeneers / técnica / executivo de ventas / Fronte Oficina Executivo / headWaiters / FOB manager / coordinadores do evento / Finace / engeneers software de ordenadores e redes, o equipo ben experta para todos os niveis en todos os departamentos de cinco estrelas
por favor contacte connosco cara atrás cos seus certificados de copia integral (CV) e brando en formato Word para o noso departamento de contratación para lectura en diante.
Gerald Cubble
Hotel Humanitaria (Publicidade Office)
María Hollins (Xerente de recrutamento
Troy Hotel, 68-70 Queensborough terrazas, London W2 3SH, Inglaterra ©
Portada 1 de 1

Todas as horas son GMT. A hora é agora 08:14.

vB Enterprise Translator por PNL-er