Det ser du endnu ikke er registreret med vores samfund. For at registrere skal du klikke her ...

Global Oneness Community          
Automatiske oversættelser af Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness Fællesskabet > Nyheder > Global Oneness
Register GO Blogs Artikler Billeder Videoer Goodies FAQ Memberlist Dagens indlæg Kanal

Quick News
Velkommen til Global Oneness Fællesskabet! Global Oneness EU er et sted for udveksling af tanker og ideer om indre og ydre forandring og transformation. At indlægget skal du have for at register here. Nogle links til at starte med: Forum Home, Social Groups, Blogs, Artikler, Billeder, Videoer, Video Search, Kontakt os, FAQ , Statistik. Have det sjovt og føler sig virkelig velkommen til samfundet!

Bemærk: Denne annonce vises ikke for registrerede medlemmer

Author

Jonas1

Jeg håber du kan lide Global Oneness Fællesskabet ! Eventuelle spørgsmål? Venligst kontakt mig! ...

RSS Feed

Medlem Login

Dit Valg
Global bevidsthed - Paranormal intuitiv oplysninger

Global bevidsthed på en måde er ligesom at benytte vores sind og intuition som en telepatisk afsender og modtager. Dette er vores nye måde at leve og tænke. Jeg fysisk var nødt til at lære at lukke den højre side af min hjerne. Jeg var så åben for indkommende stimuli
Af:  Theresa J. Thurmond Morris

Global bevidsthed oplysninger er nok den bredeste emne, man kan forskning. Tv-serien "taget" har spillet i Canada, og jeg har hørt ordet accepteret som en, der var enten en kontaktperson eller en abductee. Dette var en del af vores globale bevidsthed om paranormale intuition oplysninger. Vi forlader jorden før eller senere med, hvad vi lærte om livet. Svært at tro, global bevidsthed var rundt i det 15. århundrede. Svært at tro, at pyramiderne blev bygget som gravkamre alene. Faktisk var de markører, der anvendes fra rummet for triangulation.

Occam's Razor, ikke Akkam's Razor. Fra William af Occam, 15th Century videnskabsmand. "Virksomheder skal ikke være forøget udover nødvendighed." Vi har lært at dele og ligeglad med alt, selvom vi kun er en fysisk er at lære at tænke som en person som et liv. Vi er alle en del af de oplysninger, og hvordan den opfattes ikke kun udtænkt. Vi er alle forbundet gennem global bevidsthed.

Jeg troede, at denne oplysning var vigtigt nok til ikke at være tabt, så, jeg medtaget det i en artikel til mine læsere at tilføje til deres data. Man kan bruge timer, dage, uger og måneder at forske og med den tid, de oplysninger, der indsamles det er allerede forældet, og tid til at flytte ind på de seneste nyheder og information. Vi har alle stærke sider.

Er, at jeg ikke er en åndelig og intellektuel kvante fysiker, tænkte jeg denne liste vil stimulere eller bejle til andre, da det slingrede mig ind i dybere tanker og research.Thanks til alle dem derude, der prøver at forstå min kommunikation.

Jeg ønskede at skrive en artikel, men på det tidspunkt fandt jeg så mange oplysninger, det varede hele artiklen notering andre, men vi kan tilføje vores egne meninger som læsere.

Internet Information virkelig hjælper os alle i den globale bevidsthed, og det er derfor, vi er nødt til at holde det åbent for hele verden. Der er så mange oplysninger, at jeg ikke se, hvordan man kan afgøre, om en af de store. Jeg kan godt lide at være tilsluttet hele Akashic felt og relatere den rene viden gerne have adgang til internettet uden at skulle bruge fysiske produkter.

Global bevidsthed på en måde er ligesom at benytte vores sind og intuition som en telepatisk afsender og modtager. Dette er vores nye måde at leve og tænke. Jeg fysisk var nødt til at lære at lukke den højre side af min hjerne. Jeg var så åben for indkommende stimuli hele tiden, at jeg havde brug for at lære at fokusere. Så jeg øvede ligesom jeg plejede at praksis åbning op til højere niveauer af sind og følelse tanker og indgående oplysninger. Det tog praksis, som alt i livet. Nu, med internettet har vi ikke at bruge vores hjerne til at få adgang til så meget lagrede oplysninger, som vi gjorde i de sidste hundrede år på Jorden. Jeg nyder stadig de gamle shaman healer Orakel uddannelse af de gamle mysterium skoler. Jeg begyndte Ancient Mystery Skoler i Hawaii i 1990 og underviste psykiske opvågnen klasser. Jeg selvfølgelig fortsat mit eget psykiske træning. Min uddannelse var undersøgelser og sikkerhed i erhvervslivet. Jeg lærte at anvende mine intuitiv kognitive tænkning til mine undersøgelser. Nu, jeg underholde mig selv, men er holdt op med at gøre personlig behandlinger på grund af det globale omfang af energi ændringer. Nu har jeg startet Kristi Himmelfart Center på internettet, og jeg tog andre gennem korrespondance.

Indpakning vores hjerne omkring information kan være mentalt udtømmende, og specielt for universitetsstuderende. Nedenfor finder information og forskning skabt af forskellige forfattere og forskere. Jeg udarbejdet nedenstående uddrag og lister, som kun toppen af isbjerget. Vi har så mange oplysninger, der skal deles. Det er et emne, vi alle bør forskning. Dette er nogle lys læsning for dem, der er interesseret i børste op på en af mine foretrukne emner, som børn i dag "plug in".

Dr. Michael Salla er en internationalt anerkendt forsker i international politik, konfliktløsning, amerikansk udenrigspolitik, og det nye felt af 'Exopolitics «. Han er forfatter / redaktør af fem bøger. Michael Salla's fuldstændige biografi og liste over artikler kan søges og læses under forfatterens navn her på www.AmericanChronicle.com. Dr. Salla er meget intelligent, og jeg anbefaler hans forskning og bøger baseret på sine artikler om amerikansk krønike, som denne information fremmer uddrag af Dr. Salla og reference for andre følger:

Global bevidsthed har forskubbet sig på måder, der afspejler en mere integreret globalt samfund muliggjort af kommunikationsinfrastruktur af internettet og cyber-kommunikation. Science and the Akashic Field ved Ervin Laszlo er god læsning, hvis man har et åbent sind. Vi kan håbe, at det globale samfund vil vedtage en mere åbent forum for diskussion om bevidsthed, uddannelse, netværk og udveksling af oplysninger på internettet.

Internettet har været en dramatisk teknologisk udvikling, der har gjort det muligt hurtige ændringer i den globale bevidsthed. Denne ændring er uden sidestykke i menneskehedens historie, og måske kun etablering af trykpressen i det 15. århundrede kommer tæt på, hvad der er i øjeblikket finder sted. Dr. Michale Salla har givet os med nedenstående oplysninger om amerikansk Chronicle.

Tanken om, at global bevidsthed kan ændre og udvikle sig, er ikke nyt, da det er noget, Tielhard de Chardins foreslået, og i sidste ende fik ham ind i problemer med katolske kirke myndigheder. Så hvis der for nylig har været nogle dramatiske ændringer i den globale bevidsthed, hvad der kan køre det?

Greg Bradden har hævdet, at menneskets bevidsthed faktisk kan påvirke det større miljø. I sin bog, The Divine Matrix (2008) Bradden hævder, at et stort quantum energiområdet findes i universet. Ved hjælp af en række videnskabelige kilder, han konkluderer, at "Divine Matrix" er lydhøre over for alt liv i universet. Det skaber en kompleks feedback hvori individer og universet er forbundet med hinanden, og kan påvirke hinanden. Hvad man tænker og føler på det individuelle plan kan og har indflydelse på større eksterne begivenheder. Bradden arbejde kraftigt tyder på, at større galaktiske fænomener såsom sol-aktivitet kan være påvirket af individuelle og gruppe tanker. Kort sagt, kan den globale bevidsthed indflydelse solplet aktivitet.

For første gang siden juni 1913 har der ikke været nogen solplet aktivitet for en hel måned. Nul solplet aktivitet for august 2008 var foran med et gennemsnit på kun tre solpletter i de første syv måneder af året. Denne lave solaktivitet i kontrast til gennemsnittet af hundrede eller saa solpletter per måned, når solen går ind i sit mere aktive faser.

Mitch Battros og andre sol-forskere har argumenteret, at vi er vidne til stilheden før stormen af, hvad der vil være den mest magtfulde sol-cyklus på rekord. Battros hævder, at Solar Cycle 24 vil forårsage omfattende jord ændringer og menneskelige forstyrrelser på et hidtil uset omfang, der falder sammen med afslutningen af mayaernes kalender i 2012.

En Princeton University forskningsprojekt har vist, at de store globale begivenheder indvirkning på den kollektive bevidsthed 'eller Noosphere. Vigtige begivenheder såsom dødsfald of Princes Dianna og Moder Theresa, de 911 angreb, store jordskælv og andre store internationale begivenheder har en målbar effekt på den globale bevidsthed.

Tanken om, at bevidsthed kan ændre den fysiske virkelighed er fundet i forskellige mystiske traditioner såsom hermetiske principper, der blev praktiseret af de gamle grækere. Denne idé blev populariseret af Fritjoff Capra, der skrev Tao of Physics i 1974.

Kvantefysikere var at opdage, at observatøren af sub-atomare adfærd var en faktor i forståelsen af adfærd af disse partikler. Denne erkendelse åbnede døren til tanken om, at bevidsthed påvirker på den observerede opførsel af sub-atomare partikler.

Går fra den sub-atomare til det cellulære niveau, konstaterede biolog Dr. Bruce Lipton en direkte årsagssammenhæng mellem ændringer i individuelle bevidsthed og sundhed celler. I hans bedst sælgende bog, The Biology of Belief Lipton beskriver, hvordan celler er som små tv-modtagere venter på miljømæssige stimuli at programmere dem. Blandt de vigtigste miljømæssige programmører for vores celler, er vores bevidsthed, som relæer, gennem følelser og tanker, hvordan celler til at opføre sig. Lipton's synspunkter har vundet stærk støtte blandt alternative sundhedssektoren der forsker i sind-krop-forbindelse.

En anden forsker, som har indgående gennemgået en række videnskabelige kilder, Lyn Mc Taggart, har også hævdet, at en universel quantum energifelt eksisterer som borgerne kan påvirke gennem bevidsthed. I sin bog, er det hensigten Experiment (2008) hun hævder, at gennem positiv intention, kan grupper af individer påvirker deres omgivelser og ændre deres liv. Hun har gennemført en række eksperimenter hensigt at hjælpe med at verificere, at positiv hensigt grupper af personer, der fokuserer deres tanker om et bestemt resultat, kan have en dramatisk indflydelse begivenheder rundt om i verden. Igen, hendes forskning fører fast til den konklusion, at et komplekst feedback-sløjfe mellem sol-begivenheder og global bevidsthed. Fra sub-atomare partikler og molekylære partikler til globale begivenheder, kan vi konkludere, at der er megen videnskabelig forskning peger på den menneskelige bevidsthed som en væsentlig faktor i at påvirke det eksterne miljø.

Et svar fra Mitch Battros er, at den globale bevidsthed bliver påvirket af sol-aktivitet. Derfor den meget aktive 23 sol-cyklus, der udløber i juli 2007, kan have spillet en væsentlig rolle i udviklingen af den menneskelige bevidsthed. Solar Cycle 23 maj har forårsaget en stigning i den globale bevidsthed i kraft af det faktum, at millioner af enkeltpersoner kan have befundet sig på et højere kapacitet. Nettoeffekten af øget solplet aktivitet på den menneskelige bevidsthed kan have været en stigning i den globale bevidsthed.

Et andet argument er, at mange har hævdet, at Jorden og vores solsystem er trådt ind i en ny region i galaksen, som muliggør en mere udviklet form for global bevidsthed. Dette er blevet benævnt "foton bælte", og det er blevet hævdet at være en region, der påvirker hyppigheden af Jorden, Solen og andre planeter i vores solsystem. Andre teoretikere har hævdet, at planet i vores solsystem er kommet i tilpasningen til det galaktiske kerne af Mælkevejen og derved påvirke den globale bevidsthed. Alle disse kan være faktorer, ændringer i den globale bevidsthed, men de medvirkende faktor har været vækst i øjeblikkelig global kommunikation.

Bevis for et dramatisk skift i den globale bevidsthed er udviklingen af internettet og den globale kommunikation og cyber-samfund, dette har skabt enheder. Mere markant, har internettet gjort det muligt for lokalsamfund til at dele informationer og skride til handling. Se nedenstående liste for læserens bekvemmelighed ...

Anden Linguistic Turn? - Revision af Lawrence Kaye af `Sprog, tanke og bevidsthed: An Essay in Philosophical Psychology" af Peter Carruthers.

Forening for den videnskabelige undersøgelse af Bevidsthed - Det ASSC fremmer forskning inden for kognitiv videnskab, neurovidenskab, filosofi og andre relevante fag i naturvidenskab og humaniora, som er rettet mod at forstå arten, funktion, og de underliggende mekanismer af bevidsthed.

Astro Biologisk Coenergetics - en uortodoks se på sind, bevidsthed og perception.

Auditive Bindende Experiment - Explores et fænomen af sind-hjerne interaktion, der sker i overgangen fra opvågnen fra søvn til bevidsthed.

Brain Science - Undersøgelser af bevidsthed, intelligens og autisme. Fra neurolog Rodney Cotterill.

BrainMeta.com - EF-site, der afsættes til at fremskynde udviklingen af neurovidenskab gennem web-baserede initiativer, der tilbyder en samling af filosofiske essays over bevidsthed og et forum.

Bevidst Enheder - Concise illustrerede beskrivelser og diskussioner af førende filosofiske teorier om bevidsthed, og velkendte tankeeksperimenter, og de spørgsmål, de rejser.

Bevidste oplevelser, Eksistens og Behavior - Essay af A. Randrup undertitlen "Significance of Consciousness in Human Life".

Bevidsthed - Entry bestilt med Routledge Encyclopedia of Philosophy. Af Eric Lormand fra University of Michigan.

Bevidsthed og Personlighed - Indsigt i videnskaben om bevidstheden fra mange vinkler: fysik, videnskab, mind-body medicin, psykologi, spiritualitet og religion, og nær-død oplevelser.

Bevidsthed & The Brain - En omfattende kommenteret bibliografi af publikationer om bevidsthed, af filosoffer, neuroforskere, og psykologer.

Consciousness and Cognition - Adgang til resumeer af artikler, retningslinjer for indsendelse, og abonnement på den trykte tidsskrift.

Bevidsthed og Experiential Psykologi - afdeling af British Psychological Society. Oplysninger om den afdeling, dens mål og aktiviteter, herunder tidsskriftet "Bevidsthed og Experiential Psychology".

Bevidsthed og Neurovidenskab - Paper by Nobelprismodtageren Francis Crick og neurolog Cristof Koch.

Bevidsthed og Psychophysics - Ved EGJ Eijkman, hollandsk medicinsk fysiker. Hovedindhold er et essay om "Universal Consciousness".

Bevidsthed som en aktiv aktør - Amy Lansky, en forsker i kunstig intelligens, taler imod en rent neurofysiologisk forklaring af bevidsthed.

Dynamisk Bevidsthed og virkelighed af fri vilje - begreberne eksistens, bevidsthed og bevidsthed samt en løsning på problemet med fri vilje.

Effekten af bevidsthed og psykologisk teori: en kort kommentar - Non-reduktiv former for Fysikalisme kan være indflydelsesrig, men Titus Rivas forsøger at vise, hvorfor de bør forkastes som usammenhængende.

Explorations in Mind, Being and Reality - Being, sind, bevidsthed ... Dette er fokus for denne mangefacetterede site. Webstedet huse essays, hvor tilgang er analytisk, fantasifulde og erfaringsbaseret.

Gaia Mind - Hjemmeside for en organisation, som støtter forskning i den globale karakter Consciousness.

Geometrisk Theory of Consciousness - Et forsøg på at forklare bevidsthed i form af 4-dimensional geometri.

Geraint Rees Home Page - Det neurovidenskab af bevidsthed. Mange publicerede artikler af Dr. Rees er stillet til rådighed her.

Global Consciousness Project - Præsenterer strengt videnskabeligt forsøg på bevidsthed koordineret af Roger Nelson's team på Princeton.

Honderich om bevidsthed som eksistens - det første af filosoffen Ted Honderich's papirer om den idé, at perceptuel bevidsthed er en form for eksistensen af ting eller en verden.

INACS Institut for Neurovidenskab og Consciousness Studies - Organisation forske i områder som f.eks sind / hjerne / maskine, unormale bevidsthed, og klokkeklart drømmer.

Intuition - sine beføjelser og Farer - En introduktion til de beføjelser og Farer intuition, samt relaterede essays og links til førende forskere.

Journal of Consciousness Studies. - Nyttige links på Consciousness Studies, samt indhold og nogle materialer fra tidsskriftet ...

Journal of Mind and Behavior - En etableret psykologi udskrive tidsskrift, der ofte publicerer artikler om bevidsthed.

The Light Millennium - artikler om forholdet mellem lys til fænomenet bevidsthed.

Mystery of the Soul - Udgør en praktisk tilgang til mysteriet om bevidstheden.

På Minds 'Localization. - Essay tyder på, at observatører er sat i operativ-eller frakobling med de omkringliggende forekomster af fysiologisk modulerede bevægelse af uidentificerede microphysical partikler.

Om muligheden for at love, der styrer Nature of Consciousness - Sanselig oplysning og bevidsthed undersøgelser.

Quantum Resonans Teori - En stor forenet teori om bevidsthed, baseret på mystik (primært Kabbalah) og kvanteteorien.

Forskning i den globale Nature of Consciousness - Synopsis af to projekter ved hjælp af tilfældige omstændigheder generatorer til at undersøge Consciousness.

Science & Philosophy of Consciousness - En empirisk tilgang til bevidsthed, herunder vurderinger af filosofiske begreber og neurovidenskab.

Science of Consciousness - En teori om det bevidste sind, af Norman Stubbs.

Undersøgelser om Bevidsthed - Undersøgelse af bevidsthed, sind og kognition. Indeholder regelmæssige anmeldelser, essays og en bibliografi om emnet.

Unified Reality Teori - Steven Kaufman forsøg på at påvise, at kilden til virkelighed er en universel bevidsthed, at vi er på ingen måde adskilles fra denne kilde, og så på ingen måde lige skilles fra hinanden eller andre aspekter af virkeligheden.

Unified Theory of the Nervous System and Behavior - Ny teori, der tager den matematiske begrebet nervecelle interaktioner som værende en form for matematik, der forbinder neurale aktivitet til psykologi.

Ancient Wisdom traditioner med de nyeste resultater inden for naturvidenskab og psykologi ".

Virtual Reality: Bevidsthed Really Explained - En radikal videnskabelig og evolutionære hypotese om oprindelsen af sind. Af Jerome Iglowitz.

Hvorfor effekten af bevidsthed kan ikke begrænses til sindet - Titus Rivas 'essay hævder, at bevidstheden i sidste instans skal have en indvirkning på den fysiske verden.

Jeg håber, at denne information vil gøre det lettere at finde oplysninger på internettet og på et bibliotek. Det gjorde min forskning lettere, så jeg besluttede at benytte lejligheden til at fremme andre om lignende emner, som jeg nyder. Jeg nyder at skrive, fordi da jeg deler jeg dyrker nye venner, som deler deres viden og visdomsord. Vi er adskilt, og endnu en.

Kilde: Theresa J. Thurmond Morris

Se også: Consciousness, Global Consciousness, Consciousness tråde, Dean Radin (videoer)

Relaterede nyheder

Medlemmer's Comments
Posted at 01-27-2009 ved kumalak1
Wow så meget interessant artikel, så meget energi skal have været lagt i det, som man siger, med et åbent sind meget kan læres. tak for at finde så meget info om dette emne,

Med venlig hilsen Oneness samfund medlem
Posted at 09-21-2009 ved ladyboss
Jobmuligheder i Hotel London Storbritannien
Hjemmeside på: www.troyhotellondon.co.uk
TEL: +44 703 182 5202
Adresse: 68-70 Queensborough Terrace
W2 3SH London, Storbritannien
Metro: Queensway
Krævede antal arbejdstagere Needed: 32
Kære kandidat, Hope this post når du i højt humør og godt helbred. Efter
se din profil på Naukri.com og monster kløft vi vil gerne drøfte en jobmulighed for dig i vores
firma. Hvis de er interesseret, kan du ringe på +44 703 182 5202 eller e-mail vores HR Depart på hrcmmanagertroyhotel@hotmail.co.uk for yderligere discussions.The Human Resource Department of Troy Hoteller i Storbritannien er på udkig efter higly faglærte arbejdere, gulvet forvaltning af Troy Hotel vil hjælpe enhver succesfuld ansøgeren at få visum og arbejdstilladelse for din indrejse i London. der tages hensyn til meget erfarne faglærte inden udøvende og administrative stilling med 4-5 år oplevet med B. Sc, MCA, eksamensbevis certfificates. / administrativ medarbejder, revisor udøvende, Det Engeneers / tekniker / salgschef / Frontoffice udøvende / headWaiters / FOB manager / Event koordinatorer / Finace / software Engeneers og netværk, Well erfarne personale til alle niveauer i alle afdelinger af fem-stjernede hoteller
venligst kontakte os tilbage med dit fulde (CV) og bløde kopi certifikater i Word-format til vores rekruttering afdeling for videre gennemgang.
Gerald Cubble
Hotel Humanitære (Publicity Officer)
Maria Hollins (stillingsopslag manager
Troy Hotel, 68-70 Queensborough Terrace, London W2 3SH, Storbritannien ©
Side 1 af 1

Alle tider er GMT. Klokken er nu 06:37.

vB Enterprise Translator af NLP-er