Tin Tin
Jonas1
Espero que us agradi la Unitat Global de la Comunitat
! Alguna pregunta? Please contact me! ...
RSS Feed
Member Login
Els seus Opcions
Estem pel canvi en la consciència mundial. Cadascú de nosaltres hem de fer la nostra part. Probablement hi ha millors paraules i les connexions a les pregàries per explicar aquest coneixement. Jo no sóc la millor persona per compartir la veritat com jo ho entenc, però tinc un missatge i com un
Consciència col.lectiva
Per: Theresa J. Morris Thurmond Informació de la consciència mundial és probablement el més ampli tema pot investigació. La sèrie de televisió "Taken" ha estat jugant al Canadà i he sentit la paraula acceptat com un que era o bé un contactat o un abduït. Això va ser part de la nostra consciència mundial sobre la informació intuïció paranormal. Sortim de la terra, tard o d'hora, amb el que hem après sobre la vida. Difícil de creure consciència global va ser del voltant en el segle 15. Difícil de creure que les piràmides van ser construïdes com tombes només. En realitat eren els marcadors utilitzats des de l'espai per a la triangulació. La navalla d'Occam, no Akkam's Razor. De Guillem d'Occam, científic del segle 15. "Les entitats no es multiplica més enllà de la necessitat". Se'ns ensenya a compartir i es preocupen pel tot tot i que només som un ésser físic, l'aprenentatge a pensar com un individu com una vida. Tots som part de la informació i com es percep no només concebuda. Tots estem connectats a través de la consciència global. Vaig pensar que aquesta informació va ser prou important com per no perdre així, que la va incloure en un article per als meus lectors, per afegir a les seves dades. Un pot passar hores, dies, setmanes i mesos fent la recerca i de moment la informació es compila ja és obsolet i el temps per passar a les últimes notícies i la informació. Tots tenim fortaleses. És que no sóc un intel.lectual, espiritual i físic quàntic, vaig pensar que aquesta llista s'estimulen o atreure altres, ja que trontollava en el meu pensament més profund i research.Thanks a tots els que per aquí que intentar entendre la meva comunicació. Volia escriure un article, però de moment he trobat tanta informació que va prendre als altres llista sencera article, però podem afegir les nostres pròpies opinions com a lectors. La informació d'Internet realment ens ajuda a tots a la consciència mundial i és per això que hem de mantenir aquesta obert a tot el món. Hi ha tanta informació que no veig com algú pot decidir sobre un dels principals. M'agrada estar connectat en el camp de Akashic conjunt i relacionar el coneixement pur de com tenir accés a Internet sense haver d'utilitzar els productes físics. La consciència global d'una manera és com utilitzar la nostra ment i la intuïció com un emissor telepàtic i el receptor. Aquesta és la nostra nova forma de vida i de pensar. Jo físicament hagut d'aprendre a tancar el costat dret del meu cervell. Jo estava tan obert als estímuls que arriben tot el temps que havia d'aprendre a concentrar-se. Així que practica la mateixa manera que solia practicar l'obertura a nivells superiors de la ment i sentiments i pensaments de la informació entrant. Es va participar en la pràctica, com tot a la vida. Ara, amb Internet que no ha d'utilitzar els nostres cervells per accedir a la informació emmagatzemada tant com ho vam fer en els darrers cent anys a la terra. Encara m'agrada el vell xaman de formació d'Oracle sanador de les escoles de misteris antics. Vaig començar les antigues escoles de misteri a Hawaii el 1990 i va ensenyar a despertar psíquic classes. Jo, per descomptat, continuar la meva formació psíquica. La meva formació és la recerca i la seguretat en els negocis. He après a aplicar les meves habilitats de pensament intuïtiu cognitiva per les meves investigacions. Ara, em entretinc, però han deixat de fer lectures de personal a causa de l'escala global dels canvis d'energia. Ara, he començat el Centre de l'Ascensió en l'Internet i capacitar a altres persones a través de la correspondència. Embolicar nostre cervell al voltant de la informació pot ser mentalment exhaustiva, i especialment per als estudiants universitaris. A continuació trobareu informació i de recerca creat per diversos autors i investigadors. He compilat els extractes i llistes a què només la punta de l'iceberg. Tenim tanta informació que ha de ser compartida. Aquest és un tema que hem de tota la investigació. Aquesta és una lectura lleugera per als interessats en la raspallada fins a un dels meus temes favorits que els nens d'avui "plug in". El Dr Michael Salla és un investigador internacionalment reconegut en la política internacional, la resolució de conflictes, la política exterior dels EUA i el nou camp de "Exopolítica". És autor / editor de cinc llibres. Biografia completa de Michael Salla i la llista d'articles que es poden investigar i llegir sota el nom de l'autor aquí a www.AmericanChronicle.com. El Dr Salla és molt intel.ligent i recomano la seva recerca i llibres basats en els seus articles sobre la crònica americana que aquesta informació promou extractes del Dr Salla i referència dels altres segueix: La consciència mundial s'ha desplaçat de manera que reflecteixin d'una comunitat mundial més integrat possible gràcies a la infraestructura de comunicacions d'Internet i les ciber-comunicacions. La ciència i el camp Akash per Ervin Laszlo és una bona lectura si es té una ment oberta. Podem esperar que la comunitat mundial adopti un espai més obert de debat sobre la presa de consciència, l'educació, la creació de xarxes i l'intercanvi d'informació a Internet. L'Internet ha estat un desenvolupament tecnològic espectacular que ha fet possible la ràpida evolució en la consciència mundial. Aquest canvi no té rival en la història humana i potser només l'establiment de la impremta en el segle 15 s'acosta al que està passant actualment. Dr Michale Salla ens ha proporcionat informació a continuació a American Chronicle. La idea que la consciència global pot canviar i evolucionar no és nova ja que això és una cosa que Tielhard de Chardin proposta i, finalment, el va ficar en problemes amb les autoritats de l'Església Catòlica. Així que si recentment ha hagut alguns canvis dramàtics en la consciència mundial, cosa que podria conduir això? Greg Alejandro Zamora ha argumentat que la consciència humana de fet pot afectar l'entorn més ampli. En el seu llibre, La Matriu Divina (2008), Alejandro Zamora sosté que un vast camp de l'energia quàntica existeix en l'univers. Usant una varietat de fonts científiques, conclou que la "Divina Matrix" és sensible a tota la vida en l'univers. Això crea un bucle de retroalimentació complexos que els individus i l'univers estan interconnectats i poden influir en d'altres. El que un pensa i sent, a nivell individual pot i ha d'influir en els esdeveniments més grans exteriors. De treball Bradden fermament suggereix que els fenòmens més grans galàctics, com l'activitat solar pot ser influenciada per els pensaments individuals i de grup. En resum, la consciència mundial pot influir en l'activitat de taques solars. Per primera vegada des de juny de 1913, no hi ha hagut cap activitat de taques solars durant un mes sencer. El zero activitat de taques solars d'agost de 2008 va ser precedida per una mitjana de només tres taques solars durant els primers set mesos de l'any. Aquesta baixa activitat solar contrasta amb la mitjana d'un centenar de les taques solars per mes, quan el sol entra en la seva fase més activa. Mitch Battro solar i altres investigadors han argumentat que estem assistint a la calma abans de la tempesta del que serà el cicle solar més potent de la història. Reclamacions Battro que el Cicle Solar 24 provocarà canvis de la Terra i trastorns generalitzats humans en una escala sense precedents, que coincideix amb el final de l'Calendari Maya de 2012. Un projecte de recerca de la Universitat de Princeton han demostrat que els grans esdeveniments d'impacte global sobre la «consciència col • lectiva" o noosfera. Esdeveniments clau com la mort dels Prínceps Dianna i la Mare Teresa, el 911 atac, els grans terratrèmols i altres esdeveniments internacionals importants que tenen un impacte mesurable en la consciència global. La idea que la consciència pot alterar la realitat física es troba en diverses tradicions místiques com ara els principis hermètics que van ser practicats pels antics grecs. Aquesta idea va ser popularitzada per Fritjoff Capra qui va escriure el Tao de la Física el 1974. Els físics quàntics estaven descobrint que l'observador dels comportaments sub-atòmica va ser un factor en la comprensió del comportament d'aquestes partícules. Aquesta constatació va obrir la porta a la idea que afecta la consciència sobre el comportament observat de les partícules sub-atòmiques. Passar de la sub-atòmica a nivell cel lular, el biòleg Dr Bruce Lipton va trobar una relació causal directa entre els canvis en la consciència individual i la salut de les cèl.lules. En el seu llibre més venut, la biologia de les conviccions, Lipton es descriu com les cèl lules són com petits receptors de televisió en espera dels estímuls ambientals per programar. Entre els programadors de clau de medi ambient per a les nostres cèl lules és la nostra consciència, que retransmet a través de sentiments i pensaments, com les cèl lules es comporten. Visites Lipton han guanyat un fort suport entre els professionals de la salut alternativa de recerca de la connexió ment-cos. Un altre investigador que ha examinat una àmplia gamma de fonts científiques, Lyn Mc Taggart, també ha afirmat que un universal camp de l'energia quàntica hi ha la que els individus poden influir a través de la consciència. En el seu llibre, El Experiment de Intenció (2008), sosté que a través de la intenció positiva, grups de persones poden influir en el seu entorn i canviar les seves vides. Ella ha dut a terme una sèrie d'experiments que la intenció d'ajudar a comprovar que la intenció positiva de grups d'individus enfocant els seus pensaments sobre determinats resultats, poden influir dràsticament en esdeveniments arreu del món. Una vegada més, la seva investigació es porta amb fermesa a la conclusió que un bucle de retroalimentació complexa entre els fenòmens solars i la consciència global. De les partícules sub-atòmiques i moleculars de les partícules dels esdeveniments mundials, podem concloure que hi ha molta investigació científica que apunta a la consciència humana com un factor de considerable influència en l'entorn extern. Una resposta proporcionada pel Mitch Battro és que la consciència global està sent influenciat per l'activitat solar. En conseqüència, la gran activitat del cicle solar 23 que acaben el juliol de 2007, pot haver jugat un paper important en l'evolució de la consciència humana. Cicle Solar maig 23 han causat un augment en la consciència mundial en virtut del fet que milions de persones poden tenir trobaven funcionant a una capacitat més alta. L'efecte net de la major activitat de taques solars sobre la consciència humana pot haver estat un augment en la consciència mundial. Un altre argument és que molts han afirmat que la Terra i el nostre sistema solar va entrar en una nova regió de la galàxia que fa possible una forma més evolucionada de la consciència mundial. Això s'ha anomenat el "cinturó de fotons i s'ha afirmat com una regió que afecta les freqüències de la Terra, el Sol i els planetes del nostre sistema solar. Altres teòrics han argumentat que el pla del nostre sistema solar ha entrat en l'alineació amb el nucli galàctic de la Via Làctia, el que influeix en la consciència global. Tots aquests poden ser factors que impulsen els canvis en la consciència mundial, però el factor decisiu ha estat el creixement en la comunicació global instantània. L'evidència d'un canvi en la consciència mundial és el desenvolupament d'Internet i les comunicacions globals i comunitats cibernètiques Això ha portat a les entitats. Més significativament, l'Internet ha fet possible que les comunitats per compartir informació i prendre mesures. Vegeu a continuació la llista per la conveniència del lector ... Un altre gir lingüístic? - Examen per Lawrence Kaye de "Llenguatge, pensament i la consciència: An Essay in Philosophical Psychology 'de Peter Carruthers. Associació per a l'Estudi Científic de la Consciència - La ASSC promou la investigació en ciència cognitiva, la neurociència, la filosofia i altres disciplines pertinents de les ciències i les humanitats, dirigit cap a la comprensió de la naturalesa, funció, i els mecanismes subjacents de la consciència. Astro Biològica Coenergetics - Una mirada poc ortodoxa en ment, la consciència i la percepció. Auditiu vinculant Experiment - l'exploració d'un fenomen de la interacció ment-cervell, que passa durant la transició de despertar del son en la consciència. La ciència del cervell - Estudis de la consciència, la intel.ligència i l'autisme. De neurocientífic Rodney Cotterill. BrainMeta.com - Bitàcola dedicada a accelerar el desenvolupament de la neurociència a través d'iniciatives basades en la web ofereix un recull d'assaigs filosòfics sobre la consciència i un fòrum. Conscient de les entitats - Breu descripció il.lustrada i els debats de les principals teories filosòfiques de la consciència, i ben coneguts experiments mentals, i les qüestions que plantegen. L'experiència conscient, l'existència i el comportament - Assaig d'A Randrup subtítol "Importància de la consciència en la vida humana". Consciència - Entrada comissionat per a la Routledge Encyclopedia of Philosophy. Per Eric Lormand de la Universitat de Michigan. La consciència i la personalitat - La comprensió de la ciència de la consciència des de moltes perspectives: la física, la ciència, la medicina ment-cos, la psicologia, l'espiritualitat i la religió, i les experiències properes a la mort. Consciència & El Cervell - Una àmplia bibliografia anotada de publicacions sobre la consciència, pels filòsofs, neuròlegs i psicòlegs. Consciousness and Cognition - Accés a resums d'articles, les pautes de presentació, i informació de subscripció de la revista impresa. La consciència i la Psicologia Experimental - Secció de la Societat Britànica de Psicologia. La informació sobre la secció, els seus objectius i activitats, inclosa la seva revista "Consciència i Experimental Psychology". Consciència i Neurociència - Llibre pel premi Nobel Francis Crick i el neurocientífic Cristof Koch. La consciència i Psicofísica - Per EGJ Eijkman, neerlandès Físic Metge. Contingut principal és un assaig sobre "Consciència Universal". La consciència com una Força Activa - Amy Lansky, un investigador en intel • ligència artificial, argumenta en contra d'una explicació purament neurofisiològics de la consciència. Consciència dinàmica i la realitat del lliure albir - Conceptes d'existència, la consciència i la sensibilització, així com una solució al problema del lliure albir. Exploracions a la ment, el Ser i la Realitat - Ser, la ment, la consciència ... Aquest és l'enfocament d'aquest multi-lloc facetes. El lloc alberga assaigs de quin és l'enfocament d'anàlisi, imaginació i experiència. Gaia Mind - Pàgina principal d'una organització, que dóna suport a la investigació sobre la naturalesa global de la Consciència. La teoria geomètrica de la Consciència - Un intent d'explicar la consciència en termes de geometria 4-dimensional. Geraint Rees Home Page - La neurociència de la consciència. Molts articles publicats per Dr Rees estan disponibles aquí. Projecte Consciència Global - Presenta experiments científicament rigorosa en la consciència coordinat per l'equip de Roger Nelson a Princeton. Honderich a la consciència com l'existència - En primer lloc dels papers del filòsof Ted Honderich en la idea que la consciència perceptiva és un tipus d'existència de les coses o un món. INACSA Institut de Neurociències i Estudis de la Consciència - Organització de la recerca d'àrees com la ment / cervell / màquina, de la consciència anòmala, i el somni lúcid. La intuïció - les seves facultats i perills - Una introducció als poders i els perills de la intuïció, a més de treballs relacionats i enllaços als principals investigadors. Journal of Consciousness Studies. - Enllaços d'interès sobre Estudis de la Consciència, a més de continguts i alguns materials de la revista ... Oficial de la Ment i l'Comportament - Un establerts revista impresa psicologia que publica sovint articles sobre la consciència. El milenio de llum - els articles sobre la relació de la llum amb el fenomen de la consciència. Misteri de l'Ànima - Presenta un enfocament pràctic per al misteri de la consciència. En la localització Minds '. - Assaig que suggereix que els observadors es posen en connexió o desconnexió de la decisió amb els esdeveniments que envolten pel moviment fisiològicament modulada de partícules no identificats microfísica. Sobre la possibilitat de lleis que regeixen la naturalesa de la consciència - Percepció d'informació i estudis de la consciència. Teoria quàntica de ressonància - una gran teoria unificada de la consciència, sobre la base de la mística (principalment de la Càbala) i la teoria quàntica. La investigació sobre la naturalesa global de la Consciència - Sinopsi dels dos projectes que utilitzen generadors de succés aleatori per investigar la Consciència. Ciència i filosofia de la consciència - Una aproximació empírica a la consciència que inclou anàlisi dels conceptes filosòfics i la neurociència. Ciència de la Consciència - Una teoria de la ment conscient, per Norman Stubbs. Estudis sobre la Consciència - Estudi de la consciència, la ment i la cognició. Conté revisions periòdiques, assaigs i una bibliografia sobre el tema. Teoria unificada de la realitat - Steven Kaufman intenta demostrar que la font de la realitat és una consciència universal que no som de cap manera que poden separar-se d'aquesta font, de manera que de cap manera veritablement separables una de l'altra o qualsevol altre aspecte de la realitat. La teoria unificada del sistema nerviós i el comportament - nova teoria que pren el concepte matemàtic de la interacció de les cèl lules nervioses com una forma de la matemàtica que vincula l'activitat neuronal a la psicologia. La saviesa de les antigues tradicions amb els últims descobriments de la ciència i la psicologia ". Realitat Virtual: la consciència realment explicat - Una hipòtesi científica i l'evolució radical sobre l'origen de la ment. Per Jerome Iglowitz. Per què l'eficàcia de la consciència no pot limitar-se a la ment - assaig de Tito Rivas sosté que la consciència en última instància, ha de tenir un impacte en el món físic. Espero que aquesta informació li serà més fàcil per localitzar informació a Internet i en una biblioteca. Va fer que la meva recerca més fàcil, així que vaig decidir aprofitar l'oportunitat per promoure altres temes similars que m'agrada. M'encanta escriure, perquè en compartir creixo nous amics que comparteixen els seus coneixements i paraules de saviesa. Estem separats i segueix sent un. Font:Theresa J. Morris Thurmond Theresa J. Morris Thurmond Veure també: , Consciència Global , Dean Radin (videos) , 01/27/2009
Notícies Relacionades
Comentaris dels membres de
Publicat a Wow article tan interessant, tanta energia que s'han establert a ella, com diu el refrany, amb una ment oberta es pot aprendre molt. Gràcies per trobar tanta informació sobre aquest tema, per kumalak1
Atentament, membre de la comunitat la unitat
Lloc Web en: www.troyhotellondon.co.uk
Publicat a 09/21/2009 per LadyBoss
Ofertes de feina a A l'Hotel Londres Regne Unit
TEL: +44 703 182 5202
Adreça: 68-70 Queensborough Terrace
W2 3SH London, Regne Unit
Metro: Queensway
Va exigir el nombre de treballadors necessaris: 32
Estimats candidats, Esperanza aquest mail us arriba amb la moral alta i bona salut. Després de
de veure el seu perfil en Naukri.com i el Golf monstre que ens agradaria discutir una oportunitat de treball per a vostè en la nostra
companyia. Si està interessat, pot trucar al +44 703 182 5202 o correu electrònic al nostre Departament de recursos humans en hrcmmanagertroyhotel@hotmail.co.uk per seguir discussions.The Departament de Recursos Humans d'hotels Troy Regne Unit està buscant als treballadors altament qualificats, la gestió de sòl de Troy Hotel ajudarà a cada candidat seleccionat per obtenir visat i permís de treball per la seva entrada a Londres. es té en compte als treballadors qualificats amb gran experiència en la posició d'executiu i administratiu de 4-5 anys amb experiència en B. Sc, MCA, certfificates diploma. / executiu administratiu, executiu comptable, ja enginyers / Tècnic / executiu de vendes / executius front office / cambrers / gerent de FOB / coordinadors d'esdeveniments / Finaces / enginyers de programari informàtic i xarxes, el personal de gran experiència per a tots els nivells en tots els departaments d'hotels de cinc estrelles
posar-se en contacte amb nosaltres de tornada amb els seus certificats còpia completa (CV) i suau en format Word al nostre departament de reclutament per a la lectura en endavant.
Gerald Cubble
Hotel humanitària (de Publicitat)
Maria Hollins (director de vacants
Troy Hotel, 68-70 Queensborough Terrace, Londres W2 3SH, Regne Unit ©
Troy Hotel, 68-70 Queensborough Terrace, Londres W2 3SH, Regne Unit ©
Pàgina 1 de 1