Det ser du ikke har registrert med samfunnet vårt. For å registrere klikk her ...

Global Oneness Community          
Automatisk Translations made by Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Enhet Community > Nyheter > Global Enhet
Blogger Artikler Bilder Videoer Godsaker FAQ Medlemsliste Dagens innlegg Marker forumene som lest Chat Room

Quick News
Velkommen til Global Enhet Community! Global Enhet Community er et sted for deling av tanker og ideer om indre og ytre endring og transformasjon. For å legge inn må du Registrer deg her. Noen linker å starte med: Forum Hjem, Social Groups, Blogger, Artikler, Bilder, Videoer, Video Search, Kontakt oss, FAQ , Statistikk. Ha det gøy og føle seg virkelig velkommen til fellesskapet!

Merk: Denne annonsen vises ikke for registrerte medlemmer

Forfatter

Jonas1

Jeg håper du liker Global Enhet Community ! Noen spørsmål? Vennligst kontakt meg! ...

RSS Feed

Innlogging

Ditt Valg
Kollektive bevissthet

Et prosjekt ble startet i 1998 ved Princeton University i et forsøk på å bevise eksistensen av det de kalte en global bevissthet, en annen betegnelse for kosmisk bevissthet. The Global Consciousness Project (GCP) er en internasjonal innsats satt opp til exp
Av Bret Buquest

I 1902, Dr. RM Burke har skrevet en bok med tittelen COSMIC bevissthet. Følge Dr. Burke, menneskets evolusjonære utvikling består av tre former for bevissthet.

1) Enkel Consciousness - instinkt

2) Self Consciousness - en selvbevissthet som et individ er en egen enhet

3) Cosmic Consciousness - en klar oppfatning av betydningen av universets

Kosmisk bevissthet, er toppen av menneskelige evolusjon, en absolutt sikkerhet at kosmos er faktisk en levende tilstedeværelse. Det er en fullstendig forståelse av "hele" med en tilhørende følelse av udødelighet.

Carl Jung, den kjente sveitsiske psykiateren, innførte begrepet "Collective Unconscious" - i hovedsak samme eteriske objektet som Cosmic Consciousness, unntatt de fleste er klar over dens eksistens. Han mente Collective Unconscious å være en del av evolusjonsprosessen og delt av alle mennesker, men ikke alle mennesker er i stand til å tappe inn i den.

Jung kalte det den grunnleggende strukturen i personlighet der ego er bygget.

Et prosjekt ble startet i 1998 ved Princeton University i et forsøk på å bevise eksistensen av det de kalte en global bevissthet, en annen betegnelse for kosmisk bevissthet. The Global Consciousness Project (GCP) er en internasjonal innsats satt opp for å undersøke om sammenknyttede bevissthet kunne være vitenskapelig validert gjennom objektiv måling.

Forskning på dette feltet startet for 40 år siden da en rekke laboratorieforsøk vist at menneskets bevissthet faktisk samhandler med tilfeldig hendelse generatorer (REGs), fikk dem til å produsere ikke-tilfeldig mønster.

Med andre ord ble tanker funnet å ha kapasitet til å bli handlinger som forandret hendelser.

Siden elektriske impulsene overføres mellom hjernecellene gjenspeile mønstre av aktivitet som i sin tur genererer bevissthet, det ble da en teoretisk mulighet for at de samme fenomenene vil gjelde for en global kollektive bevissthet hele planeten. Derfor, hvis enkeltpersoner kan skape avvik fra forventet sjanse Resultatene bare gjennom tankeprosessen kanskje det kan også være sant på global basis.

Dr. Roger Nelson, leder av Princeton Engineering Anomalies Research, et ledende Parapsykologi institutt undersøkte hva som skjedde til en REG når flere personer fokuserte på en enkelt hendelse.

Resultatene var imponerende. Plus, var effekten tydelig merkbare uavhengig av generatoren plassering.

Det er nå 75 datamaskiner i nettverk i over 50 land verden over fôring en probabilistically tilfeldig serie med sifre til en vertsmaskin. Systemet søker etter perioder når tilfeldige tall serien bli noe ikke-tilfeldig.

Major verdens hendelser synes å utløse ikke-tilfeldighet i svært isolerte globale steder. For eksempel produsert 9 / 11 tragedien et massivt spiker av ikke-tilfeldighet i hele systemet.

Implikasjonene er forbløffende.

Hver person er en individuell enhet med en tydelig bevissthet. Men kombinert bevissthet hele menneskeheten synes også å være en individuell enhet.

Alt er ett.

Denne kollektive bevissthet har blitt banket inn mange ganger. En mor i Boston sansene hennes sønn i Phoenix har hatt en ulykke som senere viser seg å være sant. En mann kjenner sin gamle kamerat Hæren er i ferd med å kalle ham like før telefonen ringer. En liten jente finner henne mistet vesken hvor en død besteforeldre fortalte henne at det ville være. En gutt har en påtrengende følelse om å gå til en funksjon hvor han møter sin fremtidige kone. Det skjer hele tiden.

Hvis det er virkelig noe slikt som en kollektiv bevissthet, vi som et menneske artene er alle knyttet sammen i et metafysisk eller åndelig forstand. Våre individuelle tanker påvirker den kollektive underbevisstheten til hele menneskeheten.

Tanker blir gjerninger.

Hvis menneskerasen stadig utvikler seg utover sin nåværende tilstand av grådighet og overtredelse vår kollektive bevissthet vil bli en kollektiv velvilje og menneskeheten vil blomstre.

Frem til da vil den kollektive bevisstheten er fortsatt en kollektiv hodepine.

_

Quote for dagen - "Møtet mellom to personligheter er som kontakten mellom to kjemiske stoffer som - hvis det er noen reaksjon, blir begge transformert". Carl Jung

Kilde: Bret Burquist, http://www.areawidenews.com/blogs/1215/entry/20914/

Se også: Bevissthet, Global Consciousness, Dean Radin (videoer), Posted at,

Relaterte nyheter

Medlemmer's Comments
01-27-2009 10-18-2008 ved Burl
Jeg forene Jungs kollektive Uncoscious med David Bohm teori om den holografiske universet. For meg er vår kollektive bevissthet en holografisk mønster eksisterende utenfor tid og rom som oppstår å uttrykke seg i tid og rom. Som sådan, når Moses kommer inn i verden av transcendens gjennom klatring i fjellet, Martin Luther King gikk på samme fjellet, og i å få den "birds eye view", så integrering av svarte gutten og hvit jente. Moses, så er en holografisk mønster som manifesterer seg i tid og rom til konge, og at uttrykket er inni oss som en potensiell utspiller seg akkurat som et egg er en potensiell baby i en kvinnes eggstokker.

Går til fjelltoppen er å se helheten i livet. Et sted i Bibelen står det "Gud taler en, hører vi to." Det er en underliggende holografiske mønster som manifesterer seg i tid og rom som våre egoer, vår overflate sinn, identifiserer som separate deler som opererer i Nature. Sannheten åpenbarte forteller oss at det er et mønster under all naturen som er naturen som Essence. Natur, med andre ord, uttrykker seg i alle ting. Vi er Natur i nakenhet hennes. Derfor vi virkelig lever i et "Uni-vers."

Jeg vil også si at moren i Boston sensing hennes sønn har hatt en ulykke opererer i et sted utenfor tid og rom. Infinity ikke eksisterer side ved side med seg selv derfor på et dypt nivå vi er knyttet sammen til en helhet. Infinity er reflektert i forhold til kroppen vår, kalt Phi, det aldri slutt 1,6 ...... og Pi, også en uendelig rekke. Interessant, Sophia, Visdom, inneholder den greske "Phi" som er en feminin sirkel med en maskulin linje går ned midt reflekterende integrering av alle ting i Infinity (det feminine "0" er universet i potensielle den maskuline "1" er initating driver til unfolding av potensielle, dvs. Eros, Word, eller i ord Hermes, "Will" ... eller som Tao te Ching synger, "The Tao føder 1, 1 føder 2 (0 og 1) 2 føder 3 (forholdet mellom de to) og 3 føder alt levende. Dette gjenspeiles også i våre bokstaven "A" med to nye linjer fra et enkeltstående punkt Infinity med en tredje linje om de to . I den hebraiske Aleph har vi to poeng over en skillelinje. Etter min ydmyke mening, i vår dualistiske verden vi opptrer mer som Aleph når vi skal være mer lik "A" for "A" i min mening uttrykker begynnelsen mye mer presist og taler til forholdet mellom motsetninger .... kvinne og mann, og dermed bli speil for hverandre og motsetninger blir som en helhet speilbilder stedet for motstridende krefter).

Hvis vi er i nakenhet vår uendelige, så det er fornuftig at moren i Boston kan Intuit sønnens ulykke i Arizona. Det er rett og slett ikke tid og rom mellomliggende mellom mor og hennes sønn. Dette er essensen av intuisjon. Så, er universet et holografisk mønster eksisterende utenfor tid og rom som oppstår i den evige øyeblikk på å uttrykke det selv som alle skapninger, ting og hendelser. Tid og rom rir den grenseløse expanse av tidløshet og spacelessness. Disse to er ikke to og forholde seg som bølger knyttet til havet. Som sådan, ser moren utenfor dualiteten av sønnen som en bølge fjernt for henne og submerges i dypet og ser henne enhet med ham .... derfor hun sansene hans ulykke.

Det Gnostikerne staten at vi er alt og ingenting uttrykker selv som en del, og del er faktisk en manifestasjon av alt og ingenting. Jesus sier i Thomas "plukke opp en stein og jeg er der." I den delen er det hele. Jesus er den inkarnerte Sophia av Gud. Men, betyr at jeg er den samme som den Sønn født av Sophia. Se under huden min og se Jesus smil. Samme med deg.

Håper jeg er ikke så av banen med hva du sier. Hadde mye moro. Dette er min lidenskap. Takk for artikkelen. I loved it. Siden jeg ikke har hatt dette redigeres, kan det høres slurvete. Men den 6:30 på er og jeg er ikke i ferd med å våkne opp min kone til å redigere. Håper det er fornuftig, though.
01-27-2009 06-30-2009 ved aKuna Kumara
Tusen takk for all denne informasjonen. Jeg deltok med det første arrangementet
gjort av Steve Rother og konsernets ... det ble kalt Love Connection og har deltatt på andre siden med andre grupper noen ganger. Det er ganske interessant vitenskapelig studie ..
01-27-2009 10.10.2009 ved paulinabalk
Kjære Jonas1,

Jeg har vært en grådig leser av alle artiklene dine, er faktisk jeg har tatt utskrifter av dem, og jeg leste dem når jeg reiser.

Du vet årsaken?

Jo mer jeg leste om hva alt du skriver, jo dypere forståelse jeg bli ot dem. Alle mens jeg hadde masse misforståelse om å få Financial Freedom, Jeg pleide å tenke at rike blir økonomisk fri, Jeg var galt.

Jeg gjenvunnet min bevissthet, og nå jeg vet, blir økonomisk fri blir rik i forskjellige aspekter av livet.

Livet er så utrolig nå.

Takk vennen,
Paulina B.
Moskva
Side 1 av 1

Alle klokkeslett er GMT. Klokken er 06:53.

vB Enterprise Translator av NLP-er