Semella que non atopou aínda coa nosa comunidade. Para inscribirse prema aquí ...

Global Oneness Community          
Traducións automáticas feitas polo Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness Community > Novas > Global Oneness
Blogs Artigos Fotos Vídeos Os extras FAQ Membros Mensaxes de Hoxe Mark Forums Read Chat room

Quick News
Welcome to the Global Oneness Community! Global Oneness Community é un lugar para compartir pensamentos e ideas sobre o cambio interior e exterior e de transformación. Para enviar precisa rexístrate aquí. Algúns enlaces para comezar: Páxina de inicio, Grupos sociais, Blogs, Artigos, Fotos, Vídeos, Video Search, Contacte connosco, FAQ , Estatísticas. Disfrútao e sentir-se realmente benvidos á comunidade!

Nota: Este anuncio non se amosará para membros rexistrados

Título

Jonas1

Espero que vocês gostem Global Oneness Community ! Algunha pregunta? Póñase en contacto comigo! ...

RSS Feed

Iniciar sesión

As súas opcións
Fotos en Destaque

por Jonas1
Por Bret Buquest

En 1902, o Dr Burke RM escribiu un libro titulado Conciencia cósmica. Segundo o Dr Burke, desenvolvemento evolutivo humano consiste en tres formas de conciencia.

1) Conciencia simple - instinto

Conciencia Self 2) - unha auto-conciencia de que un individuo é unha entidade distinta

3) Conciencia cósmica - unha concepción clara do significado do Universo

A conciencia cósmica, o cumio da evolución humana, é unha certeza absoluta de que o cosmos é de feito unha presenza viva. É unha completa comprensión do "conxunto" con un sentido de seguimento da vida eterna.

Carl Jung, o famoso psiquiatra suízo, cuñou o termo "inconsciente colectivo" - en esencia, o obxecto etéreo mesma Conciencia cósmica, a maioría das persoas non teñen conciencia da súa existencia. El consideraba que o inconsciente colectivo a ser parte do proceso evolutivo e compartido por todas as persoas, pero non todas as persoas son capaces de bater nel.

Jung chamou-lle a estrutura fundamental da personalidade en que o ego está construído.

Un proxecto foi iniciado en 1998 na Universidade de Princeton, nun intento de probar a existencia do que eles chamaban unha conciencia global, outro termo para a Consciencia cósmica. The Global Consciousness Project (GCP) é unha iniciativa internacional creada para explorar a conciencia interconectado podería ser cientificamente validada a través de medicións obxectivas.

A investigación neste dominio comezou 40 anos atrás, cando unha serie de experimentos de laboratorio demostraron que a consciencia humana realmente interactúa cos xeradores de eventos aleatorios (regs), levando-os a producir patróns non aleatorios.

Noutras palabras, pensamentos se atoparon para ter a capacidade de converterse en accións que eventos alteradas.

Unha vez que os impulsos eléctricos transmitidos entre as células cerebrais reflectir os patróns de actividade que á súa vez, xera a conciencia, el tornouse entón unha posibilidade teórica de que o mesmo fenómeno sería real para unha conciencia colectiva global de todo o planeta. Polo tanto, se os individuos poden crear desvíos oportunidade esperada resultados simplemente a través do proceso de pensamento, quizais, tamén pode ser verdade nunha base global.

Dr Roger Nelson, director de Princeton Engineering Anomalies Research, un instituto de parapsicologia líder, analizar o que aconteceu con un REG cando varias persoas enfocada desde un único evento.

Os resultados foron impresionantes. Ademais, os efectos foron claramente visibles, independentemente da situación do xerador.

Hai hoxe 75 computadores en rede en máis de 50 países alimentando unha serie probabilística aleatoria de díxitos para un computador anfitrión. O sistema trata os períodos en que a serie de números aleatorios tornar-se lixeiramente non aleatoria.

Grandes eventos mundiais parecen desencadear non aleatoriedade en lugares moi illados global. Por exemplo, a traxedia de 9 / 11 produciuse un aumento masivo de non-aleatoriedade en todo o sistema.

As implicacións son sorprendentes.

Cada persoa é unha entidade individual con unha conciencia distinta. Pero a conciencia combinada de toda a humanidade tamén parece ser unha entidade individual.

Todo é un.

Esta conciencia colectiva ten sido aproveitado en moitas veces. A nai sente o seu fillo en Boston Phoenix tivo un accidente que máis tarde acaba por ser verdade. Un home sabe que o seu antigo compañeiro de exército está a punto de chamalo pouco antes de que o teléfono tocar. Unha rapaza descobre que a súa bolsa, onde perdeu un avó morto lle dixo que sería. Un rapaz ten un sentimento de urxencia en ir a unha función onde coñeceu á súa futura esposa. Isto ocorre todo o tempo.

Se hai realmente é unha cousa como unha conciencia colectiva, nós, como unha especie humana están todos conectados nunha metafísica, ou mesmo sentido espiritual. Nosos pensamentos individuais afectan o subconsciente colectivo de toda a humanidade.

Pensamentos tórnanse accións.

Se a raza humana nunca evoluciona para alén do seu actual estado da ganancia e da transgresión, a nosa conciencia colectiva vai facer unha benevolencia colectiva ea humanidade pode prosperar.

Ata entón, a conciencia colectiva segue a ser unha dor de cabeza colectiva.

_

Quote for the Day - "O encontro de dúas personalidades é como o contacto de dúas substancias químicas - se hai algunha reacción, ambas as transformar." Carl Jung

Fonte: Bret Burquist, http://www.areawidenews.com/blogs/1215/entry/20914/

Vexa tamén: Conciencia, Consciencia Global, Temas Consciencia, Dean Radin (vídeos),

Novas Relacionadas

Publicada en
Moi interesante e presente opening.Thank vostede para coidar o suficiente para compartir as súas ideas e coñecementos. O seu grande para ter a liberdade de poder facelo, usar ben o tempo! ps .... estou tan feliz por ter atopado a Unidade Global ... E te 10-18-2008 por Burla
Eu unir Jung Collective Uncoscious coa teoría de David Böhm do universo Holografía. Para min, a nosa conciencia colectiva é un estándar Holografía existente para alén do tempo e do espazo que xorde para se expresar no tempo e no espazo. Como tal, cando Moisés, entra no mundo da transcendencia a través de escalar a montaña, Martin Luther King foi á mesma montaña e, no sentido de ver a "visión panorámica", viu a integración do neno negro e unha rapaza branca. Moisés, entón, é un estándar Holografía que se manifesta no tempo e no espazo a través do rei e que a expresión está dentro de nós como un potencial de desdobramento como un ovo é un bebé potencial en ovarios dunha muller.

Ir ao cumio da montaña é ver a totalidade da vida. En algún lugar na Biblia di: "Deus fala unha, nós escoitamos dous." Hai un estándar subxacente Holografía que se manifesta no tempo e no espazo que os nosos egos, as nosas mentes superficiais, identifican como partes separadas que operan na natureza. Verdade revelada nos di que hai un nivel de abaixo toda a Natureza que é a Natureza como esencia. Natureza, noutras palabras, se expresa en todas as cousas. Estamos a Natureza na súa nudez. Polo tanto, nós realmente vivimos nunha Uni "Verso".

Gustaríame tamén dicir que a nai, en Boston Sensoriamento seu fillo tivo un accidente está operando nun lugar ademais do tempo e do espazo. Infinity non existe lado a lado con ela, polo tanto, a un nivel de profundidade que están interligadas co todo. Infinity é reflectida en proporción do noso corpo, denominado Phi, a never ending 1,6 ...... e Pi, tamén un número interminable. Curiosamente, Sofía, Sabedoría, contén o grego "phi", que é un círculo e feminina, cunha liña masculina vai para o medio que era a integración de todas as cousas en Infinity (o feminino "0" é o universo potencial masculino "1" é o initating controlador para o desdobramento do potencial, Eros é dicir, a Palabra, ou nas palabras de Hermes, "Will" ... ou como o Tao Te Ching canta, "O Tao dá a luz a 1, 1 dá a luz a 2 (0 e 1) 2 dá a luz a 3 (relación entre os dous) e 3 dá orixe a todas as cousas vivas. Isto se reflicte tamén na nosa letra "A" con dúas liñas saen dun punto singular do infinito con unha terceira liña, relacionando as dúas . No Alef hebreo, temos dous puntos por riba da liña divisoria. Na miña humilde opinión, no noso mundo dualista actuamos máis como o Aleph, cando deberiamos ser máis parecido "A" para "A" na miña opinión expresada no inicio moi con máis precisión e fala de relación entre os opostos .... muller e do home, así, facerse espellos para o outro e os opostos como un espello de imaxes de todo, en vez de forzas opostas).

Se nós estamos na nosa nudez infinita, entón ten sentido que a nai, en Boston pode intuir accidente do seu fillo, Arizona. Simplemente non hai tempo e espazo intermedio entre a nai eo fillo. Esta é a esencia da intuición. Así, o universo é un estándar Holografía existente alén do tempo e espazo, que xurde no Eterno Momento de expresa-lo a si mesmo como todos os seres, cousas e eventos. Tempo e espazo paseos a expansión ilimitada do intemporal e spacelessness. Estes dous non son dous e din respecto a como a onda do océano. Polo tanto, a nai ve máis aló da dualidade do fillo como unha onda distante dela e mergullo nas profundidades e ve a súa unidade con el .... aí ela sente seu accidente.

O estado Gnosticismo que somos Todo e Nada, manifestando o seu propio como parte e da parte é realmente unha manifestación do Todo e Nada. Xesús di en Thomas, "incorporarse unha pedra e eu estou alí." Na segunda parte é o todo. Xesús é a Sofía de Deus encarnado. Pero, iso significa que eu son o mesmo que o fillo nacido de Sofía. Mire baixo a miña pel e ver o sorriso de Xesús. Mesmo con vostede.

Espero que eu non estou moi fóra da pista co seu dicir. Tiña unha morea de diversión. Esta é a miña paixón. Thanks for the article. Eu adoraba. Dende que eu non tiven ese editado, pode parecer desleixado. Pero o seu no 6:30 am e eu non estou a piques de espertar a miña esposa para editar. Espero que isto ten sentido, no entanto.
Moi interesante e presente opening.Thank vostede para coidar o suficiente para compartir as súas ideas e coñecementos. O seu grande para ter a liberdade de poder facelo, usar ben o tempo! ps .... estou tan feliz por ter atopado a Unidade Global ... E te 06-30-2009 por akuna Kumara
Gracias por toda esta información. Eu participei co primeiro evento
feito por Steve Roth e Grupo ... era chamado Love Connection e ter participado en outros sempre que con outros grupos, algunhas veces. É moi interesante un estudo científico ..
Moi interesante e presente opening.Thank vostede para coidar o suficiente para compartir as súas ideas e coñecementos. O seu grande para ter a liberdade de poder facelo, usar ben o tempo! ps .... estou tan feliz por ter atopado a Unidade Global ... E te 10-10-2009 por paulinabalk
Caro Jonas1,

Teño sido un lector voraz de todos os seus artigos, feito é que eu tomei as impresións deles, e eu non le-los cando viaxa.

Vostede sabe o motivo?

O que eu máis ler sobre o que todo o que vostede escribe, o entendemento máis profundo i get OT-los. Todo o tempo que eu tiña carga de equívoco sobre a realización de Financial FreedomEu adoitaba pensar que ser rico é ser financeira libre, eu estaba errado.

Recuperei a miña conciencia, e agora eu sei, ser financeira libre é ser rico en varios aspectos da vida.

A vida é tan incrible agora.

Grazas amigo,
Paulina B.
Moscova
Portada 1 de 1

Todas as horas son GMT. A hora é agora 07:34.

vB Enterprise Translator por PNL-er