Vaikuttaa siltä, et ole vielä rekisteröitynyt yhteisöön. Rekisteröityä klikkaa tästä ...

Global Oneness Community          
Automaattiset Käännökset tekemät Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness yhteisön > Uutisia > Global Oneness
Rekisteriä Blogia Artiklojen Valokuvat Videto Herkkuja UKK Käyttäjälista Today's Posts Haku Today's Posts Merkin luetuksi Chat Room

Quick Uutiset
Tervetuloa Global Ykseyden yhteisö! Global Oneness yhteisö on paikka jakaa ajatuksia ja ideoita siitä, sisä-ja ulko muutosta ja muutos. Jos haluat lähettää sinun rekisteröityä tästä. Jotkut linkit aloittaa: Forum Home, Sosiaaliryhmiin, Blogia, Artiklojen, Valokuvat, Videto, Videohaku, Ota yhteyttä, UKK , Tilastot. Hauskaa ja tuntuu todella tyytyväinen yhteisöön!

Huomaa: Tämä mainos ei näy rekisteröityneille jäsenille

Laatijan

Jonas1

! Kysyttävää? Pyydän ! Kysyttävää? Ota yhteyttä! ...

RSS

Member Login

Vaihtoehtojasi
Collective Consciousness

Projekti käynnistyi vuonna 1998 Princetonin yliopistossa yrittää todistaa, että on olemassa niin sanotun globaali omatunto, toinen termi Kosminen tietoisuus. Global Consciousness Project (GCP) on kansainvälisiä toimia perustettu exp
Bret Buquest

Vuonna 1902, tohtori RM Burke kirjoitti kirjan nimeltä kosmisen tietoisuuden. Mukaan Tri Burke, ihmisen evoluutio kehitys koostuu kolmesta seuraavasta tajunnan.

1) Yksinkertainen Consciousness - Instinct

2) Self-liike - itsetuntemusta, että henkilö on erillinen yksikkö

3) Kosminen tietoisuus - selkeä käsitys merkitys maailmankaikkeuden

Kosminen tietoisuus, kärki ihmisen kehitystä, on ehdottoman varmaa, että kosmos on todellisuudessa elävät läsnäoloa. Se on täydellinen ymmärtämistä "koko" on mukana tunne kuolemattomuuden.

Carl Jung, tunnettu sveitsiläinen psykiatri, termin "kollektiivisen alitajunnan" - pohjimmiltaan sama eteeristä objektin Kosminen Tietoisuus, lukuun ottamatta useimmat ihmiset eivät tiedä sen olemassaolosta. Hän uskoi kollektiivisen alitajunnan on osa kehitysprosessi ja yhteisiä kaikille ihmisille, mutta eivät kaikki ihmiset voivat hyödyntää sitä.

Jung kutsui sitä perustavaa rakennetta persoonallisuuden, joiden ego on rakennettu.

Projekti käynnistyi vuonna 1998 Princetonin yliopistossa yrittää todistaa, että on olemassa niin sanotun globaali omatunto, toinen termi Kosminen tietoisuus. Global Consciousness Project (GCP) on kansainvälisiä toimia perustettu tutkia toisiinsa tajunnan voidaan tieteellisesti osoittaa puolueettomia mittaus.

Tämän alan tutkimus alkoi 40 vuotta sitten, kun joukko laboratoriokokeita osoittanut, että ihmisten tietoisuus itse vuorovaikutuksessa sattumaa generaattorit (REGS), aiheuttavat ne tuottaa ei-satunnaisia kuvioita.

Toisin sanoen, ajatukset todettiin kapasiteettia tulee toimia, muuteta tapahtumia.

Koska sähkö-impulssien välillä kulkevat aivosolut vastaavat mallit toimintaa, joka puolestaan synnyttää tietoisuus, se sitten tuli teoreettisesti mahdollista, että sama ilmiö olisi todellinen globaalia kollektiivisen tietoisuuden koko maapallon. Näin ollen, jos yksityishenkilöt voivat aiheuttaa poikkeamia odotettu tilaisuus Tulokset yksinkertaisesti ajattelua ehkä se voisi myös olla totta maailmanlaajuisesti.

Dr. Roger Nelson, johtaja Princeton Engineering Anomalies Research, johtava Lutheran Institute, tutki mitä tapahtui REG, kun useat ihmiset keskittyvät yhteen tapahtumaan.

Tulokset olivat vaikuttavia. Plus, vaikutukset olivat selvästi havaittavissa riippumatta generaattorin sijainti.

Tällä hetkellä 75 verkkotietokoneista yli 50 maassa ympäri maailman ruokinta probabilistically satunnainen joukko numeroita isäntätietokoneessa. Järjestelmä etsii kausia, jolloin satunnainen numero sarjassa tullut hieman kuin satunnaisesti.

Suuren maailman tapahtumat vaikuttavat käynnistää ei satunnaisuutta hyvin eristetty maailmanlaajuisesti paikoissa. Esimerkiksi 9 / 11 tragedian tuotettu valtava piikki ei-sattumanvaraisuutta koko järjestelmässä.

Vaikutukset ovat hämmästyttäviä.

Jokainen ihminen on yksilöllinen kokonaisuus, jonka eri tietoisuuteen. Mutta yhdistettynä tietoisuutta koko ihmiskuntaa myös näyttää yksittäisen yrityksen.

Kaikki on yksi.

Tämä kollektiivinen tietoisuus on hyödyntämisen monta kertaa. Äiti Bostonissa aistit poikansa Phoenix on ollut sattumaa, että myöhemmin osoittautuu todeksi. Mies tuntee vanhan armeijan kaveri on aikeissa soittaa hänelle juuri ennen kuin puhelin soi. Pikkutyttö löytää hänen kadonneen laukussa kun kuolleeksi isovanhempi kertoi se olisi. Poika on kiireellinen tunne siitä menee tehtävään, jossa hän tapaa tulevan vaimonsa. Se tapahtuu koko ajan.

Jos todella on sellainen asia kuin kollektiiviseen tietoisuuteen, me ihmislajin kaikki toisiinsa ja metafyysinen tai jopa hengellisessä mielessä. Meidän yksittäiset ajatukset vaikuttavat kollektiiviseen tajuntaan koko ihmiskunnan.

Ajatuksia tulee tekoja.

Jos ihmiskunta koskaan kehittyy pidemmälle sen nykytilasta ahneuden ja synti, kollektiivista tietoisuutta tulee kollektiivista hyväntahtoisuus ja ihmiskunta kukoistaa.

Asti, kollektiiviseen tietoisuuteen jää yhteinen päänsärky.

_

Tarjous Day - "kokous Kahden henkilöitä on kuin yhteyttä kahden kemiallisen aineen - jos se on reaktio, molemmat ovat muuttaneet." Carl Jung

Lähde: Bret Burquist, http://www.areawidenews.com/blogs/1215/entry/20914/

Katso myös: Tajuihinsa, Global Consciousness, Consciousness threads, Dean Radin (videoita),

Aiheeseen liittyvät uutiset

Jäsenet: n kommentit
Posted at 02:22 mennessä Burl
Olen yhdistää Jungin kollektiivinen Uncoscious ja David Bohm teoria holografinen universumin. Minulle kollektiivista tietoisuutta on holografinen malli olemassa sitä aikaa ja tilaa, joka syntyy ilmaista itseään ajassa ja paikassa. Sellaisenaan, kun Mooses tulee maailman transsendenssin kautta kiivetä Vuori, Martin Luther King meni saman vuoren, ja saada "Birds Eye View", näki integraation mustan pojan ja valkoinen tyttö. Mooses sitten on holografinen malli, joka ilmenee ajan ja avaruuden kuningas ja ilmaisun sisällä meille mahdollisesti kehittymässä yhtä muna on mahdollinen vauva naisen munasarjat.

Menossa mountaintop on nähdä kokonaisuus elämän. Jossakin Raamatussa sanotaan, "Jumala puhuu, me kuulemme kaksi." On yksi taustalla hologrammi-malli, joka ilmenee ajassa ja paikassa, joka meidän egot, pinta-mielessä, tunnistaa erillisinä osat toimivat luonnossa. Totuus paljastui kertoo, että yksi malli alla kaikkien Luonto on Luonto Essence. Luonto, toisin sanoen ilmaisee itsensä kaiken. Olemme Luonto Her alastomuutta. Siksi me todella elämme "Uni-jae."

Haluan myös sanoa, että äiti Bostonissa Sensing hänen poikansa on ollut onnettomuus toimii paikassa kuin aikaa ja tilaa. Infinity ei ole side-by-side itsensä kanssa eli on syvällä tasolla olemme toisiinsa koko. Infinity näkyy suhteessa kehomme, jota kutsutaan Phi, koskaan päättymätön 1.6 ...... ja Pi, myös loputon määrä. Kiinnostavaa kyllä, Sophia, viisaus on Kreikan "phi", joka on naisellinen ympyrä maskuliininen linja menee alas keskelle heijastaa integroimaan kaikki asiat Infinity (naisen "0" on universumin mahdollisen miehen "1" on initating ohjain piirtyy mahdollisen, eli Eros, Word-tai sanoja Hermes, "Will" ... tai Tao Te Ching laulaa, "Tao synnyttää 1, 1 synnyttää 2 (0 ja 1) 2 synnyttää 3 (kahden välinen suhde) ja 3 synnyttää kaikki elävät olennot. Tämä näkyy myös meidän kirjain "A", jossa on kaksi riviä nousemassa yksittäinen kohta äärettömyyden ja kolmannella rivillä liittyvät kahteen . heprean-Aleph, meillä on kaksi prosenttiyksikköä yli rajan. Vaatimaton mielipiteeni on, meidän dualistinen maailmassa toimimme enemmän kuin Aleph, kun meidän pitäisi olla enemmän kuin "A" "" mielestäni ilmaisee alussa paljon tarkemmin ja puhuu suhde vastakohtia .... nainen ja mies, mikä tulee peilit toisiinsa ja toistensa vastakohtia tullut koko peilikuvia sijaan vastakkain).

Jos olemme myös alastomuutta ääretön, on järkevää, että äiti Bostonissa voi Intuit poikansa onnettomuudessa Arizonassa. Ei yksinkertaisesti ole aikaa ja tilaa puuttua välillä äiti ja hänen poikansa. Tämä on ydin intuition. Niin, että universumi on hologrammi malli olemassa sitä aikaa ja tilaa, joka syntyy Ikuisen hetki ilmaista se itse, koska kaikki olennot, asioita ja tapahtumia. Aikaa ja tilaa ratsastaa rajaton lakeus ajattomuus ja spacelessness. Nämä kaksi eivät ole kaksi ja liityttävä aalto liittyy Ocean. Sellaisenaan, äiti näkee pidemmälle kaksijakoisuus poikansa aallon kaukana hänen ja submerges syvyyteen ja näkee hänen yhtenäisyyden hänen kanssaan .... joten hän havainnoi onnettomuus.

Gnostikot, että olemme kaikki ja mitään ilmaista itsensä osana, ja osa on itse asiassa osoitus kaikki ja mitään. Jeesus sanoo Thomas, "poimia kiven ja olen siellä." On osa kokonaisuutta. Jeesus on lihaksi Sophia Jumalan. Mutta se tarkoittaa, että olen samaa Poika kuin syntynyt Sophia. Look Under My Skin ja nähdä Jeesuksen hymyillen. Sama kanssasi.

Toivottavasti en ole liian off seurata mitä sanoa. Oli hauskaa. Tämä on minun intohimoni. Thanks for artikla. I loved it. Koska minulla ei ole ollut tätä muokata, se saattaa kuulostaa huolimaton. Mutta sen 6:30 ja olen ja olen aio herätä vaimoni muokata. Toivottavasti se on järkevää, mutta.
Posted at 06.30.2009 mennessä Akuna Kumara
Kiitos paljon tästä kaikesta tiedot. Olen osallistunut ensimmäisen tapahtuman
tehdä Steve Rother ja ryhmä ... se oli nimeltään Love Connection ja ovat osallistuneet muut, koska muiden ryhmien kanssa muutaman kerran. Se on aika mielenkiintoinen tieteellinen tutkimus ..
Posted at 10.10.2009 mennessä paulinabalk
Dear Jonas1,

Olen ollut ahmimalla ja kaikki artikkelit, tosiasia on, olen tehnyt tulosteet niitä enkä lue niitä, kun kuljen.

Tiedät syyn?

Mitä enemmän luen, mitä kaikki kirjoitat, syvempää ymmärrystä saan OT niitä. Kaikki kun olin kuormien väärinkäsityksen noin saavuttaa Financial Freedom, Ajattelin että rikas on taloudellisesti vapaa, olin väärässä.

Olen takaisin minun tajunnan ja nyt tiedän, että taloudellisesti vapaa on rikas eri elämänaloilla.

Elämä on niin uskomaton nyt.

Kiitos ystäväni,
Paulina B.
Moskova
Sivusta 1 ja 1

Kaikki ajat ovat GMT. Aika on nyt 09:36.

vB Enterprise Kääntäjä on NLP-er