En sembla, encara no s'ha registrat a la nostra comunitat. Per a registrar si us plau feu clic aquí ...

Global Oneness Community          
Traduccions automàtiques realitzades per Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Mundial de la Unitat de la Comunitat > Notícies > Global Oneness
Blogs Articles Fotos Videos Goodies Preguntes freqüents Membres Today's Posts Marcar fòrums llegits Xat

Quick News
Benvingut a la Comunitat Global de la Unitat! Mundial de la Unitat de la Comunitat és un lloc per a l'intercanvi de pensaments i idees sobre el canvi intern i extern i la transformació. Per enviar vostè necessita registrar-se aquí. Alguns enllaços per començar amb: Inici Fòrum, Grups Socials, Blogs, Articles, Fotos, Videos, Cerca, Contacti'ns, Preguntes freqüents , Estadístiques. Diverteix-te i em sento molt benvinguda a la comunitat!

Nota: Aquest anunci no es mostra per als membres registrats

Tin Tin

Jonas1

Espero que us agradi la Unitat Global de la Comunitat ! Alguna pregunta? Please contact me! ...

RSS Feed

Member Login

Els seus Opcions
per jonas1

· ·
Per Bret Buquest

El 1902, el Dr RM Burke va escriure un llibre titulat Consciència Còsmica. Segons el Dr Burke, el desenvolupament evolutiu humà es compon de tres formes de la consciència.

1) la consciència senzill - instint

Consciència de si 2) - una auto-consciència que un individu és una entitat diferent

3) La Consciència Còsmica - una concepció clara del significat de l'univers

Carl Jung, el psiquiatre suís de renom, va encunyar el terme "inconscient col.lectiu" -, en essència, l'objecte eteri mateixa Consciència Còsmica, amb excepció de la majoria de les persones no són conscients de la seva existència. Ell creia que l'inconscient col.lectiu a formar part del procés evolutiu i compartit per totes les persones, però no totes les persones són capaces d'accedir-hi.

Jung va cridar l'estructura fonamental de la personalitat en la qual es construeix l'ego.

El projecte es va iniciar el 1998 a la Universitat de Princeton, en un intent de demostrar l'existència del que van anomenar una consciència global, un altre terme per a la Consciència Còsmica. El Projecte Consciència Global (PCG) és un esforç internacional destinat a analitzar si la consciència d'interconnexió podria ser validats científicament, a través de la mesura objectiva.

La investigació en aquest camp va començar fa 40 anys quan una sèrie d'experiments de laboratori van demostrar que la consciència humana en realitat interactua amb els generadors d'esdeveniments aleatoris (Regs), perquè produeixin patrons no aleatoris.

En altres paraules, els pensaments es va trobar que la capacitat de convertir-se en accions que els esdeveniments alterat.

Atès que els impulsos elèctrics transmesos entre les cèl lules cerebrals en compte les pautes d'activitat que al seu torn generen la consciència, després es va convertir en una possibilitat teòrica que el mateix fenomen és vàlid per a una consciència col • lectiva global de tot el planeta. Per tant, si els individus poden crear desviacions de l'esperada per atzar simplement a través dels resultats del procés de pensament potser també podria ser cert a nivell mundial.

El Dr Roger Nelson, Director d'Investigació d'Anomalies en Enginyeria de Princeton, un institut líder en la parapsicologia, va examinar el que va passar a un REG quan diverses persones es va centrar en un sol esdeveniment.

Els resultats van ser impressionants. A més, els efectes són clarament perceptibles, independentment de la ubicació del generador.

En l'actualitat hi ha 75 ordinadors en xarxa en més de 50 països de tot el món l'alimentació d'una sèrie probabilística aleatòria de dígits a un ordinador amfitrió. El sistema busca els períodes en què la sèrie de números aleatoris a ser lleugerament no aleatòria.

Grans esdeveniments mundials semblen desencadenar que no aleatorietat en llocs mundials àmpliament aïllats. Per exemple, el 9 / 11 tragèdia va produir un augment massiu de la no aleatorietat en tot el sistema.

Les conseqüències són sorprenents.

Cada persona és una entitat individual amb una consciència clara. Però la consciència combinada de tota la humanitat també sembla ser una entitat individual.

Tot és un.

Aquesta consciència col • lectiva s'ha aprofitat moltes vegades. Una mare en sentits de Boston el seu fill a Phoenix ha tingut un accident que després resulta ser cert. Un home sap que el seu company de l'exèrcit d'edat està a punt d'

Pensaments es converteixen en fets.

Si la raça humana cada cop evoluciona més enllà del seu estat actual de la cobdícia i la transgressió, la nostra consciència col • lectiva es convertirà en una benevolència col.lectiva i de la humanitat va a florir.

Fins llavors, la consciència col • lectiva seguirà sent un mal de cap col.lectiu.

_

Cotització per al dia - "La trobada de dues personalitats és com el contacte de dos substàncies químiques - si hi ha alguna reacció, ambdues es transformen". Carl Jung

Font: Bret Burquist, http://www.areawidenews.com/blogs/1215/entry/20914/

Burl

-Me Jung col.lectiva Uncoscious amb la teoria de David Bohm de l'univers hologràfic. Per a mi, la nostra consciència col • lectiva és un model hologràfic existents més enllà del temps i l'espai que sorgeix a expressar-se en el temps i l'espai. Com a tal, quan Moisès entra en el món de la transcendència a través d'escalar la muntanya, Martin Luther King va ser a la mateixa muntanya i, en aconseguir el punt de vista "d'ocell", va veure la integració del nen negre i una noia blanca. Moisès és, doncs, un patró hologràfic que es manifesta en el temps i l'espai a través del rei i que l'expressió és dins de nosaltres com un potencial desplegament com un ou és un nadó potencial en els ovaris d'una dona.

Veure també: Consciència, Consciència Global, Dean Radin (videos), 01/27/2009,

Notícies Relacionades

Comentaris dels membres de
Publicat a 10/18/2008 per Anar al cim de la muntanya és veure la totalitat de la vida. En algun lloc de la Bíblia que diu, "Déu parla, escoltem dos". Hi ha un patró hologràfic subjacent que es manifesta en el temps i l'espai que el nostre ego, la nostra ment de
També vull dir que la mare a Boston la detecció del seu fill ha tingut un accident està operant en un lloc més enllà del temps i l'espai. L'infinit no existeix banda a banda amb ella mateixa per tant, a un nivell profund que s'interconnecten amb el conjunt. Infinity es reflecteix en les proporcions del nostre cos, anomenat Phi, l'interminable 1,6 ...... i Pi, també un nombre de mai acabar. Curiosament, Sophia, la Saviesa, conté la paraula grega "phi" que és un cercle femení amb una línia masculina va pel mitjà que reflecteix la integració de totes les coses en l'Infinit (el femení "0" és l'univers en el potencial de la masculina "1" és el initating conductor per al desenvolupament de potencial, és a dir, l'eros, la Paraula, o en les paraules d'Hermes, "Voluntat" ... o com el Tao Te King canta: "El Tao dóna a llum a 1, 1 dóna a llum a 2 (0 i 1) 2 dóna a llum a 3 (relació entre els dos) i 3 dóna a llum a tots els éssers vius. Això es reflecteix també en la nostra carta "A" amb dues línies que surten d'un punt crític de l'infinit amb una tercera línia en relació als dos . El Aleph hebreu, tenim dos punts per sobre de la línia divisòria. En la meva humil opinió, en el nostre món dualista que actuen més com el Aleph, quan hauríem de ser més com "A" per "A" en la meva opinió expressa el principi molt amb més precisió i parla de la relació entre els oposats .... dona i l'home, es converteixen en miralls entre si i oposats a ser com un conjunt d'imatges en el mirall en lloc de les forces oposades).

Si estem en la nostra nuesa infinit, llavors té sentit que la mare a Boston pot intuir l'accident del seu fill a Arizona. Simplement no hi ha temps i l'espai intermedi entre la mare i el seu fill. Aquesta és l'essència de la intuïció. Així, l'univers és un model hologràfic existents més enllà del temps i l'espai que sorgeix en el moment etern a expressar que és jo com totes les criatures, coses i esdeveniments. Temps i passejades en l'espai de l'extensió il limitada de la intemporalitat i inespacialidad. Aquests dos no són dos i es refereixen com l'onada es refereix als oceans. Com a tal, la mare veu més enllà de la dualitat del fill com una ona a distància a ella i se submergeix en les profunditats i veu a la seva unitat amb ell .... per tant, ella es dóna compte del seu accident.

L'estat dels gnòstics que som el Tot i Res expressar el seu jo com una part i la part és en realitat una manifestació del Tot i Res. Jesús diu a Thomas, "prendre una pedra i allà estic jo". A la part és el tot. Jesús és la Sofia de Déu encarnat. Però, això vol dir que sóc el mateix que el Fill nascut de Sofia. Mireu a sota de la meva pell i veure el somriure de Jesús. Mateix amb vostè.

Espero no estic massa el rumb del que vostè diu. Hi havia un munt de diversió. Aquesta és la meva passió. Gràcies per l'article. Em va encantar. Com que no han tingut aquesta edició, podria sonar descuidada. Però la seva 6:30 del matí i jo no vaig a despertar a la meva dona per editar. Espero que tingui sentit, però.

Akuna Kumara

Moltes gràcies per tota aquesta informació. He participat amb el primer esdeveniment
Publicat a 05:03 PM per realitzat per Steve Rother i el Grup de ... que es deia Love Connection i han participat en altres, ja que amb altres grups, un parell de vegades. És tot un estudi científic interessant ..
Moltes gràcies per tota aquesta informació. He participat amb el primer esdeveniment
realitzat per Steve Rother i el Grup de ... que es deia Love Connection i han participat en altres, ja que amb altres grups, un parell de vegades. És tot un estudi científic interessant ..
Publicat a 10/10/2009 per paulinabalk
Benvolgut jonas1,

He estat un lector voraç de tots els seus articles, el fet és, he pres les impressions d'ells i ho faig a llegir quan viatjo.

Sap la raó?

Com més llegeixo sobre el que tot el que escric, l'i obtenir una comprensió més profunda OT ells. Tot el temps que hi havia un munt d'idea falsa sobre l'assoliment de Llibertat Financera, Jo solia pensar que ser ric és ser financerament lliure, em vaig equivocar.

Va recobrar la consciència i ara ho sé, de ser financerament lliure és ser ric en diversos aspectes de la vida.

La vida és tan increïble ara.

Gràcies amic,
Paulina B.
Moscou
Pàgina 1 de 1

Totes les hores estan a GMT. L'hora actual és 08:42.

VB Enterprise Traductor per NLP-er