|
|
|
|||||||
| Registrera | Bloggar | Artiklar | Bilder | Videos | Goodies | FAQ | Memberlist | Dagens inlägg | Söka | Dagens inlägg | Markera forum som lästa | Chatrum |
| Quick News |
| Välkommen till Global Oneness Community!
Global Oneness gemenskapen är en plats för utbyte av tankar och idéer om inre och yttre förändring och omvandling. För att skriva måste du register here. Några länkar att börja med:
Forum Hem,
Samhällsgrupper,
Bloggar,
Artiklar,
Bilder,
Videos,
Videosök,
Kontakt,
FAQ ,
Statistik.
Ha roligt och känna sig riktigt välkommen till samhället!
|
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Visningslägen |
|
|
#1 (Permalink) | ||
|
New Member
Gröngöling
|
Översyn av En vecka Diet SystemMen jag har aldrig varit nöjda med bara ändra min kost och lägger till mer motion för att mitt liv ... Jag behöver alltid en annan produkt eller system som på något sätt komplimanger mina ansträngningar.
Så nyligen jag försökt annan produkt som kallas One Week Diet System som säljs på http://www.oneweekslimdown.com/ I grunden är det compliments en förnuftig kost och regelbunden motion schema med en vätska rengöra / detox som du blandar med vatten och drick två gånger per dag. Det smakar inte äckligt alls ... ganska fruktig. Hur detta är tänkt göra är att r De anspråk genomsnittliga resultat på 7,5 pounds på bara den första veckan. I've Lost 4 pounds under den första veckan ... som jag antar varierar från person till person ... de säger genomsnitt så andra kan förlora mer och andra som jag gjorde, skulle förlora mindre. Jag försöker också att förlora de senaste två pounds att få precis rätt putsningen att min kropp ... och de är alltid svårast att få bort ... och så länge jag är lycklig. Men jag skulle vilja veta om någon annan har provat det och hur produkten lever upp till de krav på varandra följande veckor. Viktminskning & Bantning: bästa kosten för Fat Loss - Lose 2 + pund per vecka |
||
|
|
|
![]() |
Liknande Trådar
|
||||
| Tråd | Startat | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Johnson röstade Diet Pepsi NFL Rookie of the Week - Titansonline.com | Editor | Nyheter - Kost & Nutrition | 0 | 10-25-2008 01:01 |
| Rösta nu för Diet Pepsi Rookie of the Week - NFL News | Editor | Nyheter - Kost & Nutrition | 0 | 10-14-2008 10:00 |
| Viktminskning & Bantning: bästa kosten för Fat Loss - Lose 2 + pund per vecka | Editor | Nyheter - Viktminskning & Bantning | 0 | 10-14-2008 07:40 |
| Viktminskning & Bantning: The Turbo Protein Diet Book Review - Inte för Feint-Hearted | Editor | Nyheter - alternativa terapier | 0 | 10-10-2008 06:50 |
| Topsy Turvy vecka visar behov av att fastställa ett trasigt system - OpEdNews | Editor | Nyheter - kelering Therapy | 0 | 10-05-2008 01:40 |
| Tags |
| Ämnesverktyg | |
| Visningslägen | |
|
|