Det ser du ikke har registrert med samfunnet vårt. For å registrere klikk her ...

Global Oneness Community          
Automatisk Translations made by Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Enhet Community > Nyheter fra hele verden > Nyheter - Kosthold og ernæring > Nyheter - Dietter > Nyheter - Avgiftning
Registrer Blogger Artikler Bilder Videoer Godsaker FAQ Medlemsliste Dagens innlegg Søke Dagens innlegg Marker forumene som lest Chat Room

Quick News
Velkommen til Global Enhet Community! Global Enhet Community er et sted for deling av tanker og ideer om indre og ytre endring og transformasjon. For å legge inn må du Registrer deg her. Noen linker å starte med: Forum Hjem, Social Groups, Blogger, Artikler, Bilder, Videoer, Video Search, Kontakt oss, FAQ , Statistikk. Ha det gøy og føle seg virkelig velkommen til fellesskapet!

Merk: Denne annonsen vises ikke for registrerte medlemmer

Tags
Threads: Diet , System , Uke
Video: Diet , System , Uke ,

Reply

LinkBack Trådverktøy Display Modes
Old 06-28-2009, 10:32   #1 (permalink)
Nytt medlem
Junior Member
Points: 21, Level: 1Points: 21, Level: 1Points: 21, Level: 1
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

divadeluxe11's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 ssssssss2
divadeluxe11 is on a distinguished road

Anmeldelse av En uke Diet System

Jeg har mistet noe vekt med andre diett produkter og systemer som WuLong Te, Weightwatchers, Hoodia og Jenny Craig, men jeg stakk med ingen av dem fordi resultatene var minimal, og jeg ofte lurt på om det bare var min egen diett diett og treningsvaner som gjorde forskjellen ... noe som sannsynligvis gjorde de.

Men jeg har aldri vært fornøyd med bare å endre kostholdet mitt og legge mer trening til mitt liv ... Jeg har alltid behov for et annet produkt eller system som liksom komplimenter min innsats.

Så nylig Jeg prøvde et annet produkt som kalles One Week Diet System selges på http://www.oneweekslimdown.com/

I utgangspunktet er det utfyller et fornuftig kosthold og regelmessig mosjon timeplan med flytende renset / detox som du blander med vann og drikke to ganger daglig. Den ikke smaker ikke ekkelt i det hele tatt ... snarere fruktig. Hva dette er ment å gjøre, er renset din fordøyelseskanalen, avgifte kroppen og restarte din metabolisme. Det fungerer også som en erstatning for ett måltid ... som i mitt tilfelle er frokost.

De hevder gjennomsnittlig resultat på 7,5 pounds i bare den første uken. Jeg har mistet 4 pounds i den første uken ... som jeg antar varierer fra person til person ... de sier gjennomsnittet slik at andre kan miste mer og andre som jeg gjorde, kan miste mindre. Jeg prøver også å miste de siste par pounds å få akkurat riktig trimming til kroppen min ... og de er alltid de vanskeligste å få av ... og så langt jeg er lykkelig.

Men jeg vil gjerne vite om noen andre har prøvd det og hvordan produktet lever opp til kravene i de påfølgende ukene.
divadeluxe11 está offline   Reply With Quote
Reply

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Last Post
Johnson stemte Diet Pepsi NFL Rookie of the Week - Titansonline.com Editor Nyheter - Kosthold og ernæring 0 10-25-2008 01:01
Stem nå for Diet Pepsi Rookie of the Week - NFL Nyheter Editor Nyheter - Kosthold og ernæring 0 10-14-2008 10:00
Vekttap og Kosten: Best Diet For Fat Loss - Taper 2 + kilo pr uke Editor Nyheter - Vekttap & Dieting 0 10-14-2008 07:40
Vekttap og Kosten: Turbo Protein Diet Book Review - ikke for Feint-Hearted Editor Nyheter - Vekttap & Kosten Book Reviews 0 10.10.2008 06:50
Topsy Turvy Uke Show Need For Fixing a broken System - OpEdNews Editor Nyheter - Biofeedback 0 10-05-2008 01:40

Tags
Diet , System , Uke
Diet , System , Uke ,

Trådverktøy
Display Modes

Posting Rules
Du kanskje ikke starte nye tråder
Du kanskje ikke post replies
Du kanskje ikke post vedlegg
Du kanskje ikke redigere innleggene dine

BB-kode er
Smilefjes er
[IMG] kode
HTML code is Av
Trackbacks er
Pingbacks er
Refbacks er

Alle klokkeslett er GMT. Klokken er 01:01.

Automatisk oversettelse levert av NLP-er