06-28-2009, 10:32
|
#1 (permalink)
|
|
Nytt medlem
Junior Member
|
Anmeldelse av En uke Diet System
Jeg har mistet noe vekt med andre diett produkter og systemer som WuLong Te, Weightwatchers, Hoodia og Jenny Craig, men jeg stakk med ingen av dem fordi resultatene var minimal, og jeg ofte lurt på om det bare var min egen diett diett og treningsvaner som gjorde forskjellen ... noe som sannsynligvis gjorde de.
Men jeg har aldri vært fornøyd med bare å endre kostholdet mitt og legge mer trening til mitt liv ... Jeg har alltid behov for et annet produkt eller system som liksom komplimenter min innsats.
Så nylig Jeg prøvde et annet produkt som kalles One Week Diet System selges på http://www.oneweekslimdown.com/
I utgangspunktet er det utfyller et fornuftig kosthold og regelmessig mosjon timeplan med flytende renset / detox som du blander med vann og drikke to ganger daglig. Den ikke smaker ikke ekkelt i det hele tatt ... snarere fruktig. Hva dette er ment å gjøre, er renset din fordøyelseskanalen, avgifte kroppen og restarte din metabolisme. Det fungerer også som en erstatning for ett måltid ... som i mitt tilfelle er frokost.
De hevder gjennomsnittlig resultat på 7,5 pounds i bare den første uken. Jeg har mistet 4 pounds i den første uken ... som jeg antar varierer fra person til person ... de sier gjennomsnittet slik at andre kan miste mer og andre som jeg gjorde, kan miste mindre. Jeg prøver også å miste de siste par pounds å få akkurat riktig trimming til kroppen min ... og de er alltid de vanskeligste å få av ... og så langt jeg er lykkelig.
Men jeg vil gjerne vite om noen andre har prøvd det og hvordan produktet lever opp til kravene i de påfølgende ukene.
|
|
|