06.28.2009, 10:32 PM
|
#1 (permalink)
|
|
Nieuw lid
Junior Member
|
Herziening van de een week Diet System
Ik weet wat gewicht met andere dieet producten en systemen, zoals de Oolong thee, Weightwatchers, Hoodia en Jenny Craig, maar ik zitten met geen van hen, omdat de resultaten waren minimaal en ik me vaak afgevraagd of het was gewoon mijn eigen dieet en uitoefening gewoonten die het verschil maakte ... die waarschijnlijk zij deden.
Maar ik heb nooit gelukkig geweest met alleen het wijzigen van mijn dieet en het toevoegen van meer oefening om mijn leven ... Ik moet altijd een ander product of systeem dat een of andere manier complimenten mijn inspanningen.
Dus ik onlangs geprobeerd een ander product genaamd de Week Diet System verkocht http://www.oneweekslimdown.com/
In principe complimenten een verstandig dieet en regelmatige lichaamsbeweging een schema met een vloeistof reinigen / detox dat je mengen met water en drink tweemaal daags. Het heeft geen smaak walgelijk helemaal ... eerder fruitig. Wat dit moet doen is je spijsverteringskanaal te reinigen, ontgiften van je lichaam en reset je stofwisseling. Het fungeert ook als een vervanging voor een maaltijd ... die in mijn geval is het ontbijt.
Ze beweren gemiddelde resultaten van 7,5 pond in slechts de eerste week. Ik heb verloren 4 pond in de eerste week ... Ik denk dat verschilt van persoon tot persoon ... ze zeggen gemiddeld zodat anderen meer zouden kunnen verliezen en anderen zoals ik deed, minder zouden kunnen verliezen. Ik ben ook proberen om de laatste paar kilo's te verliezen aan de juiste trimmen om mijn lichaam te krijgen ... en die zijn altijd het moeilijkst te uitstappen ... en tot nu toe ben ik tevreden.
Echter, ik zou graag weten of iemand anders het heeft geprobeerd en hoe het product beantwoordt aan de vorderingen in de opeenvolgende weken.
|
|
|