06.28.2009, 09:32 PM
|
|
|
New Member
Junior Member
Kiitti 0 Times in 0 Posts
|
Tarkastelu Viikon Diet System
Olen menettänyt painoa muiden ruokavalion tuotteita ja järjestelmiä, kuten Wulong Tea, Weightwatchers, Hoodia ja Jenny Craig, mutta jään mikään niistä, koska tulokset olivat vähäisiä, ja olen usein miettinyt, jos se on vain minun ruokavaliotaan ja liikuntaan joka teki eron ... joka luultavasti he tekivät.
Mutta en ole koskaan ollut onnellinen vain muutan ruokavaliota ja lisäämällä liikunnan elämääni ... Olen aina tarvitse toista tuotetta tai järjestelmää, joka jotenkin kohteliaisuuksia minun toimia.
Niin viime aikoina olen yrittänyt toista tuotetta nimeltä One Week Diet System myydään http://www.oneweekslimdown.com/
Pohjimmiltaan se kohteliaisuuksia järkevä ruokavalio ja säännöllinen liikunta aikataulun mukaisesti neste puhdistaa / Detox että sekoitetaan veteen ja juoda kahdesti päivässä. Se ei maistu yök ollenkaan ... melko hedelmäinen. Mitä tässä pitäisi tehdä, on puhdistaa suolistossasi, puhdistaa kehoa ja palauta aineenvaihdunta. Se toimii myös tilalle yhden aterian ... joka minun tapauksessani on breakfast.
He väittävät keskimäärin tulokset 7,5 kiloa vain ensimmäisellä viikolla. Olen menettänyt 4 kiloa ensimmäisellä viikolla ... joka Oletan vaihtelee henkilöstä toiseen ... sanovat keskimäärin jotta muut voisivat menettää enemmän ja toiset, kuten minä, saattaa menettää vähemmän. Olen myös yrittänyt menettää viime puntaa saada juuri oikean trimmauksella ruumiini ... ja ne ovat aina vaikeinta päästä pois ... ja tähän asti olen onnellinen.
Kuitenkin, haluaisin tietää, jos joku muu on kokeillut ja miten tuote elää jopa väittää peräkkäistä viikkoa.
|
|
|