06-28-2009, 10:32
|
#1 (permalink)
|
|
Nyt medlem
Junior Medlem
Tak: 0
|
Revision af En uge Diet System
Jeg har mistet en vis vægt med andre kost produkter og systemer, såsom WuLong Te, Weightwatchers, Hoodia og Jenny Craig, men jeg sidder med nogen af dem, fordi resultaterne var minimale, og jeg ofte spurgt mig selv om det var bare min egen diæt og motionsvaner, der gjorde forskellen ... som formentlig de gjorde.
Men jeg har aldrig været tilfreds med bare at ændre min kost og tilføje mere motion til mit liv ... Jeg har altid brug for et andet produkt eller system, som en eller anden måde komplimenter min indsats.
Så jeg for nylig forsøgte et andet produkt kaldet En uge Diet System sælges http://www.oneweekslimdown.com/
Grundlæggende er det komplimenter en fornuftig kost og regelmæssig motion tidsplan med et flydende rense / detox, at du blandes med vand og drikke to gange om dagen. Det smager ikke ulækkert på alle ... snarere frugtagtig. Hvad det er meningen at gøre, er at rense din fordøjelseskanalen, afgifte kroppen og nulstille dit stofskifte. Det fungerer også som en erstatning for et måltid mad ... som i mit tilfælde er der morgenmad.
De hævder, gennemsnitlige resultater på 7,5 pounds i netop den første uge. Jeg har mistet 4 pounds i den første uge ... som jeg gætte varierer fra person til person ... siger de i gennemsnit, så andre kan miste mere og andre, som jeg gjorde, kunne tabe mindre. Jeg prøver også at tabe de sidste par pounds at få den helt rigtige trimning til min krop ... og de er altid de sværeste at komme i gang ... og så vidt jeg er glad.
Dog vil jeg gerne vide, om nogen andre har prøvet det, og hvordan produktet lever op til de krav i de efterfølgende uger.
|
|
|