Det ser du endnu ikke er registreret med vores samfund. For at registrere skal du klikke her ...

Global Oneness Community          
Automatiske oversættelser af Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness Fællesskabet > Nyheder fra hele verden > 08:30 > Nyheder - Kostvaner > Nyheder - Afgiftning
Register Blogs Artikler Billeder Videoer Goodies FAQ Memberlist Dagens indlæg Søgning Dagens indlæg Mark Forums Read Kanal

Quick News
Velkommen til Global Oneness Fællesskabet! Global Oneness EU er et sted for udveksling af tanker og ideer om indre og ydre forandring og transformation. At indlægget skal du have for at register here. Nogle links til at starte med: Forum Home, Social Groups, Blogs, Artikler, Billeder, Videoer, Video Search, Kontakt os, FAQ , Statistik. Have det sjovt og føler sig virkelig velkommen til samfundet!

Bemærk: Denne annonce vises ikke for registrerede medlemmer

Tags
Threads: Kost , System , Uge
Videoer: Kost , System , Uge ,

Reply

LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 06-28-2009, 10:32   #1 (permalink)
Nyt medlem
Junior Medlem
Points: 21, Level: 1Points: 21, Level: 1Points: 21, Level: 1
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

divadeluxe11's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 ssssssss2
Tak: 0
divadeluxe11 is on a distinguished road

Revision af En uge Diet System

Jeg har mistet en vis vægt med andre kost produkter og systemer, såsom WuLong Te, Weightwatchers, Hoodia og Jenny Craig, men jeg sidder med nogen af dem, fordi resultaterne var minimale, og jeg ofte spurgt mig selv om det var bare min egen diæt og motionsvaner, der gjorde forskellen ... som formentlig de gjorde.

Men jeg har aldrig været tilfreds med bare at ændre min kost og tilføje mere motion til mit liv ... Jeg har altid brug for et andet produkt eller system, som en eller anden måde komplimenter min indsats.

Så jeg for nylig forsøgte et andet produkt kaldet En uge Diet System sælges http://www.oneweekslimdown.com/

Grundlæggende er det komplimenter en fornuftig kost og regelmæssig motion tidsplan med et flydende rense / detox, at du blandes med vand og drikke to gange om dagen. Det smager ikke ulækkert på alle ... snarere frugtagtig. Hvad det er meningen at gøre, er at rense din fordøjelseskanalen, afgifte kroppen og nulstille dit stofskifte. Det fungerer også som en erstatning for et måltid mad ... som i mit tilfælde er der morgenmad.

De hævder, gennemsnitlige resultater på 7,5 pounds i netop den første uge. Jeg har mistet 4 pounds i den første uge ... som jeg gætte varierer fra person til person ... siger de i gennemsnit, så andre kan miste mere og andre, som jeg gjorde, kunne tabe mindre. Jeg prøver også at tabe de sidste par pounds at få den helt rigtige trimning til min krop ... og de er altid de sværeste at komme i gang ... og så vidt jeg er glad.

Dog vil jeg gerne vide, om nogen andre har prøvet det, og hvordan produktet lever op til de krav i de efterfølgende uger.
divadeluxe11 está offline   Reply With Quote
Reply

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Johnson stemte Diet Pepsi NFL Rookie of the Week - Titansonline.com Editor 08:30 0 10-25-2008 01:01
Stem nu for Diet Pepsi Rookie of the Week - NFL Nyheder Editor 08:30 0 10-14-2008 10:00
Vægttab & Dieting: Best Diet For Fat Loss - Lose 2 + pounds per uge Editor Nyheder - Vægttab & Dieting 0 10-14-2008 07:40
Vægttab & Dieting: The Turbo Protein Diet Book Review - Ikke for Feint-Hearted Editor Nyheder - Vægttab & Dieting Book Reviews 0 10-10-2008 06:50
Topsy Turvy Uge shows behov for at fastsætte en brækket System - OpEdNews Editor Nyheder - Biofeedback 0 10-05-2008 Nyheder - Andet Revealed Religions

Tags
Kost , System , Uge
Kost , System , Uge ,

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Du kan ikke starte nye emner
Du kan ikke svare på indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer
Du kan ikke redigere dine indlæg

BB code er
Smilies er