06.28.2009, 10:32 PM
|
|
|
Nous Estats membres
Falange
Gràcies: 0
Agraït 0 vegades en 0 missatges
|
Revisió del sistema de la dieta d'una setmana
He perdut una mica de pes, amb productes dietètics i d'altres sistemes com el te Wulong, WeightWatchers, Hoodia i Jenny Craig, però em vaig quedar amb cap d'ells, perquè els resultats van ser mínimes i sovint em preguntava si era només el meu propi règim dietètic i els hàbits d'exercici que va fer la diferència ... el que probablement ho van fer.
Però mai he estat feliç amb només canviar la meva dieta i l'addició de més exercici per la meva vida ... Sempre tinc un altre producte o sistema que d'alguna manera atentament els meus esforços.
Així que recentment he intentat un altre producte anomenat One Week Diet Sistema venut a http://www.oneweekslimdown.com/
Bàsicament es complementa una dieta i un programa d'exercicis regulars amb un líquid de neteja / desintoxicació que es barreja amb aigua i beure dues vegades al dia. No té el gust desagradable en tots els ... més afruitat. Del que es suposa que ha de fer és netejar el seu aparell digestiu, desintoxicar el seu cos i restablir el seu metabolisme. També actua com un reemplaçament d'un dinar ... que en el meu cas és l'esmorzar.
Leguen els resultats mitjana de 7,5 lliures en una setmana de la primera. He perdut 4 lliures en la primera setmana ... el que crec que varia de persona a persona ... que diuen mitjana en el que altres podrien perdre més i altres com jo, podria perdre menys. També estic intentant baixar l'últim parell de lliures per obtenir només el dret de retallar al meu cos ... i els que són sempre els més difícils de baixar ... i fins ara estic content.
No obstant això, m'agradaria saber si algú més ho ha intentat i com el producte a l'alçada de les reclamacions en les setmanes consecutives.
|
|
|