|
|
|
|||||||
| Blogger | Artikler | Bilder | Videoer | Godsaker | FAQ | Medlemsliste | Dagens innlegg | Marker forumene som lest | Chat Room |
| Min favoritt praksis! Hva er din favoritt praksis for åndelighet, personlig utvikling, helse eller bare bli balansert? Del den med oss! »Start her! |
| Quick News |
| Velkommen til Global Enhet Community!
Global Enhet Community er et sted for deling av tanker og ideer om indre og ytre endring og transformasjon. For å legge inn må du Registrer deg her. Noen linker å starte med:
Forum Hjem,
Social Groups,
Blogger,
Artikler,
Bilder,
Videoer,
Video Search,
Kontakt oss,
FAQ ,
Statistikk.
Ha det gøy og føle seg virkelig velkommen til fellesskapet!
|
| Tags |
|
|
LinkBack | Trådverktøy |
| Følgende bruker sier takk til fred for dette Useful Post: |
Essence
(06-15-2009)
|
|
|
|||
|
Super Member
Moderator
|
Re: Farger du slitasjeGreetings fred,
Du er veldig riktig, kan farger og påvirker oss på mange ulike nivåer. Hva du gjør er faktisk en form for Color Therapy. Fargen Brown er svært jording, slik som kan bidra til å forklare deg hvorfor din dag er "avslappet og flyter". Det er den fargen som fester oss til jorden og hennes dyr vesener. Det brukes også når man arbeider for å helbrede dyr. Et annet eksempel; la oss velge Orange siden det er gratis å Brown. Orange er fargen på den sakrale (2.) chakra, som sanskrit heter Svadhisthana.Dette chakra og farge handler om reproduksjon og skapelse, glede, seksualitet, pleie, bevegelse og forandring. For eksempel på et fysisk nivå denne fargen ville bli brukt når noen var ute etter å reprodusere. Det er også fargen for kreativitet / etablering av noen form, kunst ... maleri, musikk, skriving etc. Det er en energisk og inspirerende, full av liv og bevegelse. Noen incenses (luktene) assosiert med denne fargen og chakra er jasmin, rose og sandeltre. En annen måte å arbeide med og på denne chakra og farge er gjennom edelstener. Enhver Gemstone av en oransje farge ville være fint å bruke, men noen som har et spesielt slektskap med denne fargen er Citrine, karneol og gylden topas. Også de viktigste spørsmålene, eller leksjoner forbundet med dette chakraet er de som omhandler seksualitet og følelsesmessig balanse. Oh, og bare for de som måtte være nysgjerrig, den sakrale chakraet ligger ca 2 fingre bredde under navlen. (er det ett ord eller to? bindestrek eller ingen bindestrek? ....... lol aldri kan huske ... James, forespørsler er godt ment og en del av læringen er å stille spørsmål. Jeg håper du fortsetter å spørre. Jeg er enig med Essence du er der du må være for nå. Vi ser etter og finne vår egen sannhet. Og det ser ut som du er på funnet veieWhat a great tråd. Takk for å starte den. Kjærlighet, Lys og velsignelser, Namaste Essence Sist endret av Essence; 06-15-2009 kl 04:18.. |
||
|
|
|
|
|
|||
|
Medlem
Junior Member
|
Re: Farger du slitasjeHei Essence,
Jeg lurer på om du kunne fortelle meg om farger, fiolett og gull. De fargene jeg ser når jeg er i transcendent tilstand. Jeg har ikke vært i stand til å finne en tilfredsstillende forklaring på hva det betyr. De er også fargene jeg umiddelbart tiltrukket av. Kjærlighet og fred, M * |
||
|
|
|
|
|
||||
|
Super Member
Moderator
|
Re: Farger du slitasjeQuote:
Begge disse fargene du nevnte er tilknyttet 7th/Crown chakraet. Funksjonen til dette chakraet er å åpne oss og koble oss til den høyere åndelige verdener. Når dette chakraet ikke er balansert og fungerer som det kan føre til egosentriske adferd, depresjon, obsessional tenkning og forvirring. Den positive livet leksjonen og viktige problemstillinger med begynt å jobbe med dette chakraet åpnet riktig er å utvide vår bevissthet, åndelighet og uselviskhet. Det er betydningen av begge disse fargene i generelle vendinger. Nå som for deg personlig. Når jeg kobler til din energi det jeg "ser" er Violet ligger i området mellom 6th/Third Eye og 7th/Crown chakraene. Hva dette forteller meg er at du arbeider på åpning og balansere disse chakraene. Din Third Eye har vært åpning og lukking for en tid nå og du er i ferd med å lære å holde det åpent og ikke bli overveldet av det. Nå som du blir mer vant til å holde Third Eye åpen og balansert du begynner å åpne og arbeide med krone chakra mer. The Gold fargen er faktisk ligger ca 10 til 12 inches over hodet ditt, (omtrent på kanten av den åndelige og mentale lag av eteriske kroppen feltet). Dette er faktisk din Spiritual Guide gjør en sterkere bevissthet / fysisk tilkobling med deg og hjelper deg i dette arbeidet du nå gjør på selv. Dette skjer fordi enkelte nivået du har bedt om dette forekommer, og er nå slik at det skal inntreffe. Dette Gold farge er en døråpning, hvis du vil, til å gjøre en mer bevisst tilknytning til Original Self. Det er den hjelpen du har vært på utkikk etter og spør etter. Hold meditere og når du gjør det, bevisst åpne 6th/Third Eye og 7th/Crown chakraene. Så når de er åpne, spinning og balansert, koble til Golden orb av lys som er over hodet ditt og se hvor det tar deg. Jeg vil foreslå at du først forsikre deg om dine andre chakra er åpne, balansert og i god stand før du gjør dette og for det andre, jeg også foreslå at i hvert fall i begynnelsen, du ikke forlater 6. og 7. chakraene helt åpen med unntak av når du er meditere. Holde dem åpne i offentlig og 24 / 7 kan være litt overveldende til du er mer vant med å jobbe med dem. Ikke stenge dem helt ned når du ikke er meditasjonen, bare redusere spinn vei ned og ikke få dem helt åpen. IF ... Du finner selv det er for mye i begynnelsen, så gå videre og slå dem ned, men åpner dem opp på et tidligst mulig passende tidspunkt og sted. Jeg vil også fortelle deg at jeg ser mindre blokkeringer i 3rd/Solar Plexus og 5th/Throat chakraene. Ingenting er for tung og tykk, men mindre blokkeringer likevel. Bare i tilfelle du ikke er altfor kjent med fargene på disse to chakraene, er den 3. gule og den 5. er blå. Begge disse blokkeringer er knyttet til selvfølelse problemstillinger, bare i tilfelle du skulle lure. Jeg håper dette har hjulpet og besvart noen av spørsmålene dine. Jeg håper også har jeg ikke sagt for mye av personlig karakter i denne offentlige forum, og gjorde du føler deg ukomfortabel. Jeg svarte her fordi du postet og spurte den her, så jeg antar at er der du foretrekker jeg gjøre det. ![]() Du er så vakker sjel. Tusen takk for energien du legger til verden .... ![]() Kjærlighet, Lys og velsignelser, Namaste Essence PS Du kan også være lurt å gå lese tråden som nylig opp på Violet Flame. Hvis jeg husker riktig, startet theinfiniteone det. PPS Just an FYI: sanskrit ordet for kronen Chakra er Sahasrara og betyr "tusen". Det er symbolisert ved tusen petaled hvit lotusblomst. Sist endret av Essence; 06-17-2009 kl 02:33.. |
|||
|
|
|
| Følgende bruker sier takk til Essence For This Useful Post: |
metamorphictrance (06-17-2009)
|
|
|
|||
|
Medlem
Junior Member
|
Re: Farger du slitasjeTakk Essence,
Du har gitt meg noe jeg kan jobbe på. Som du sier ... se hvor det tar meg. Namaste, M * |
||
|
|
|
|
|
|||
|
Medlem
Junior Member
|
Re: Farger du slitasjeJeg finner dette svært interessant. Si meg, Essence, hva vet du om fargene grønn og rosa. Dette er to farger som har holdt ingen spesiell attraksjon for meg i det siste og, men de synes å trekke meg nå. Når jeg ser dem finner jeg meg avslappet og veldig åpen for åndeverdenen.
|
|
| Følgende bruker sier takk til kingskid For This Useful Post: |
Essence
(06-19-2009)
|
|
|
|||
|
Medlem
Junior Member
|
Re: Farger du slitasjeSiden vi er på fargen kick, er det noen mening bak alle de "skumle folk som bærer svart" deal? Og jo mer jeg tenker på det, er det noe spesielt for dem som foretrekker mørkere farger enn de lysere?
|
|
| Følgende bruker sier takk til tomkin For This Useful Post: |
Essence
(06-19-2009)
|
|
|
||||
|
Super Member
Moderator
|
Greetings kingskid, Jeg vil gjerne dele med deg om disse fargene. Begge disse fargene er knyttet til 4th/Heart chakraet. I utgangspunktet grønn anses fargen på healing og rosa anses fargen på vibrasjoner av betingelsesløs kjærlighet, (på det nivået like over det rent fysiske). Når dette chakraet ikke er åpen og fungerer det kan føre til følelsesmessige problemer og dysfunksjoner knyttet til Co-avhengighet, Melancholia, og skaper frykt om ensomhet, forpliktelse og / eller forræderi. Disse emosjonelle problemer, hvis igjen uten tilsyn, og ikke har arbeidet seg gjennom kan, (Som betyr at det er en mulighet ikke en selvfølgelighet) så i sin tur føre til fysiske sykdommer som grunne puste, høyt blodtrykk, hjerte-dis-ease og til og med kreft. Den åndelige mål knyttet til energi hjertechakraet lærer balanse, medfølelse og selv-aksept. The life lesson foreninger er tilgivelse og medfølelse for en selv og for andre, og de viktigste spørsmålene som skal læres og fikk forbundet med hjertechakraet handler om våre forestillinger om kjærlighet og relasjoner på alle nivå. Noen dufter forbundet med dette chakraet er rose, bergamot og Melissa. Et par krystaller forbundet med den er, vannmelon Tourmaline, Rosenkvarts, smaragd, grønn kalsitt, jade, azurite, Aventuringlas, malakitt og Moonstone-utgangspunktet enhver stein som er grønn eller rosa, og særlig de med begge fargene i dem. Sanskrit navnet på denne chakra er Anahata og dens symbol er en 12 petal lotusblomst, (vanligvis rosa fargen), innenfor denne 12 petal lotus er to kryssende trekanter som utgjør en 6-spiss stjerne, en peker opp og en peker ned, (Mer ka ba). Disse to trekanter viser den perfekte balansen mellom Ånden komme ned i Matter, (ned peker) og Matter stigende inn, stiger mot, (peker oppover) Spirit. Dette er grunnleggende informasjon om disse to farger; mye kan læres i å studere og arbeide med energi vibrasjoner av disse, og alle andre farger. Den personlige informasjonen jeg får når jeg kobler til energi, er at du jobber med å øke vibrasjoner og bevissthet til å holde, og finnes på nivå med hjertechakraet og avslutte med livsvisdom tilknyttet eksisterende utelukkende fra 3rd/Solar Plexus Chakra der unawakened eksistere og leve mesteparten av livet sitt. Det er ditt ønske om å forlate det som ikke lenger tjener dine mest positive åndelig vekst som er propelling du noensinne oppover (den oppadgående peker trekanten, Matter i Ånd) i vibrasjonen vekst. Din sterkt ønske om å gå forbi de hverdagslige dramaer og illusjoner fleste lever i er det som er tegnet disse fargene inn i energifeltet akkurat nå. Du er tegning til deg høyere åndelige energier du lyst til å eksistere innenfor daglig og dette er grunnen til at fargene grønn og rosa er nå dukker opp for deg hva som virker som alt du ser. Vit at når du ser disse fargene, er det ditt Veiledninger og Høyere Selv snakker til deg, minner oss om at du ikke er alene, og gjør fremskritt til ønsket mål. Jeg håper dette har besvart ditt spørsmål og har bistått deg på noen måte. Mye "Ubetinget hjertechakraet Love" til deg ... .. ![]() Kjærlighet, Lys og velsignelser, Namaste Essence PS Jeg holder hører navnet "Stephen" assosiert med deg. Bare tenkte jeg skulle dele denne med deg .... ![]() |
|||
|
|
|
|
|
||||
|
Super Member
Moderator
|
Du vet, jeg kan ikke snakke for andre, men jeg vil våge gjette at for mange som stadig ha svart det er en grunn som sannsynligvis er tilknyttet på noen måte med emosjonelle problemer. Uansett hva de personlige Illusion de bor i, uansett historien linjen drama av det fysiske liv de har, og skaper for seg selv dagligdagse de mer enn sannsynlig sliter med noen svært dype følelser. Noen gjør dette rett og slett fordi det er akseptert ting å gjøre i fraksjonen av samfunnet de har valgt å eksistere innenfor. Bare noen tanker om dette temaet. OH .... og for øvrig, er det ingen grunn til å frykte eller bli "skremt" av fargen svart. Man har gitt den betydningen av "negative" og / eller "ondt". Vibrasjonen av svart i seg selv er ikke av denne energien. Som et spørsmål om faktum, svart er absorberende. Den "fargen" sort er opprettet fordi alle andre farger blir absorbert inn i den og fargetone vi ser som "svart" blir reflektert tilbake på oss. Svart er faktisk et veldig beskyttende og helbredelse "farge" sett i riktig perspektiv og riktig hensikt knyttet til den. For å være helt ærlig med dere, har jeg lagt merke til at en masse naturlig begavede "empaths" har en tendens til å ha svart, særlig når de er unge og ikke helt forstår deres gave. De gjør dette fordi de ennå ikke har lært å kontrollere sin makt og er overveldet av andre emosjonelle energier. Uheldigvis for dem, kledd i sort er bare å utvide dilemmaet deres fordi det bare absorberer mer. De ville gjøre det bedre å bruke hvit eller en annen lys farge. Uansett, bare noen tanker om dette ........ ![]() Kjærlighet, Lys og velsignelser, Namaste Essence |
|||
|
|
|
| Følgende bruker sier takk til Essence For This Useful Post: |
Vixzen (07-23-2009)
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Last Post |
| Hva er poenget med noe? | cody | Spiritual Awakening | 10 | Weir drømmer om kjæresten min og en gift mann 01:44 |
| Helse: Helse Buzz: National Wear Red Day and Other Health News - US News & World | Editor | Nyheter - Helse | 0 | 02-06-2009 08:30 |
| Helse: Bruk rød for American Heart Association - Pensacola News Journal | Editor | Nyheter - Helse | 0 | 02-06-2009 08:21 |
| Helse: Seeing red? 6 februar er National Wear Red Day - Trykk Publications Inc. | Editor | Nyheter - Helse | 0 | 02-01-2009 06:30 |
| Religion: De fem viktigste Liturgiske klær Farger - hva de betyr og når de er slitt | Editor | Nyheter - Inner Journey | 0 | 10-14-2008 09:40 |
| Tags |
| Trådverktøy | |
|
|
|
|