|
|
|
|||||||
| Registreer | Mijn Go | Agenda | Artikelen | Foto's | Video's | Goodies | Veelgestelde vragen | Gebruikerslijst | Berichten van vandaag | Zoeken | Chat Room |
| Mijn favoriete oefening! Wat is uw favoriete praktijk voor spiritualiteit, persoonlijke ontwikkeling, gezondheid of gewoon steeds evenwichtig? Deel het met ons! »Start hier! |
| Snel Nieuws |
| Welkom bij de Global Oneness Community!
Global Oneness Gemeenschap is een plek voor het uitwisselen van gedachten en ideeën over innerlijke en uiterlijke verandering en transformatie. Als u een bericht moet u registreer hier. Enkele links om te beginnen met:
Forum Home,
Social Groups,
Agenda,
Artikelen,
Foto's,
Video's,
Video Search,
Contact Us,
Veelgestelde vragen ,
Statistieken.
Veel plezier en voel me echt welkom in de gemeenschap!
|
| Labels |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
|
#1 (permalink) | ||
|
Lid
Junior Member
|
Kleuren die je draagtIk vraag me af hoeveel mensen begrijpen dat de kleuren om je heen de manier waarop je zo ongeveer alles kan veranderen. Ik heb geëxperimenteerd met deze en tot nu toe vandaag ten minste de kleur bruin wordt, is een zeer ontspannen en vloeiend dag.
|
||
|
|
|
| De volgende gebruiker zegt Dank U aan Fred For This Useful Post: | Essence (15 juni 2009) |
|
|
#2 (permalink) | ||
|
Super Lid
Moderator
|
Re: Kleuren die je draagtGroeten Fred
U bent heel correct, kunt kleuren en beïnvloeden ons op vele verschillende niveaus. Wat je doet is eigenlijk een vorm van Color Therapy. De kleur Brown is zeer de grond, zodat die kunnen helpen uitleggen waarom uw dag is "ontspannen en vloeiend. Het is de kleur die ons hecht aan de aarde en haar dieren wezens. Het wordt ook gebruikt bij het werken aan dieren te genezen. Een ander voorbeeld, laten we kiezen voor Oranje, omdat het deze gratis aan Brown. Oranje is de kleur van de Sacrale (2e) chakra, waarvan Sanskriet naam is Svadhisthana.Deze chakra en de kleur is alles over voortplanting en creatie, plezier, seksualiteit, voeden, beweging en verandering. Bijvoorbeeld, op een fysiek niveau deze kleur zou worden gebruikt wanneer iemand op zoek was naar te reproduceren. Het is ook de kleur van creativiteit / oprichting van elke vorm, kunst ... schilderen, muziek, schrijven enz. Het is energiek en inspirerend, vol leven en beweging. Sommige bewierookt (geuren) geassocieerd met deze kleur en chakra zijn jasmijn, roos en sandelhout. Een andere manier om te werken met en op dit chakra en kleur zijn door middel van edelstenen. Elke edelsteen van een oranje kleur zou zijn prima te gebruiken, maar enkelen die een speciale affiniteit met deze kleur hebben, zijn citrien, carneool en gouden topaas. Ook de belangrijkste kwesties, of lessen in verband met deze chakra zijn die omgaan met seksualiteit en emotionele balans. Oh, en alleen voor degenen die nieuwsgierig zijn, de Sacrale chakra ligt op ongeveer 2 vingers breed onder de navel. (is dat een woord of twee? koppelteken of geen koppelteken? ....... lol nooit kan onthouden ... )Wat een geweldige draad. Bedankt voor het starten van het. Liefde, Licht en Zegeningen, Namaste Essence Laatst gewijzigd door Essence; 15 juni 2009 om 15:18. |
||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | ||
|
Lid
Junior Member
|
Re: Kleuren die je draagtHi Essence,
Ik vraag me af als je me kon vertellen over de kleuren, paars en goud. Zij zijn de kleuren die ik zie als ik in transcendente toestand. Ik heb niet in staat geweest om een bevredigende verklaring te vinden over wat het betekent. Ze zijn ook kleuren Ik ben onmiddellijk aangetrokken tot. Liefde en vrede, M * |
||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||
|
Super Lid
Moderator
|
Re: Kleuren die je draagtCitaat:
Beide kleuren die u genoemd worden geassocieerd met de 7th/Crown Chakra. De functie van deze chakra is voor ons open en ons verbinden met de hogere spirituele rijken. Wanneer deze chakra is niet evenwichtig en naar behoren functioneert kan leiden tot egocentrische gedrag, depressie, dwangmatige gedachten en verwarring. De positieve leven en de belangrijkste les problemen met het begin tot het werken met dit chakra geopend behoren worden ons bewustzijn, spiritualiteit en onbaatzuchtigheid uitbreiden. Dat is de betekenis van deze twee kleuren in een algemene zin. Nu als voor u persoonlijk. Als ik verbinding maken met je energie wat ik "zien" is de Violet is gelegen in het gebied tussen uw 6th/Third Eye en 7th/Crown Chakra's. Wat dit zegt is dat je werkt op het openen en de afweging van deze chakra's. Uw Third Eye is het openen en sluiten voor enige tijd en je bent in het proces van leren hoe het open te houden en niet worden overweldigd door het. Nu je steeds meer gewend aan het houden van uw Derde Oog open en evenwichtige u beginnen te openen en te werken met uw Crown Chakra meer. De gouden kleur is eigenlijk ligt op ongeveer 10 tot 12 centimeter boven je hoofd, (ongeveer aan de rand van de spirituele en mentale lagen van je etherische lichaam veld). Dit is eigenlijk uw Spiritual Guide maken van een sterker bewust / fysieke verbinding met u en helpen je in dit werk doet u op dit moment op jezelf. Dit gebeurt omdat op sommige niveau dat u hebt gevraagd om dit te voorkomen en worden nu zodat het optreden. Dit Goud kleur is een deur, als je wil, het maken van een meer bewuste verbinding met je oorspronkelijke zelf. Het is de hulp die u zijn op zoek naar en vragen voor. Houd mediteren en wanneer u dat doet, bewust open je 6th/Third Eye en 7th/Crown Chakra's. Dan zodra ze open zijn, spinnen en evenwichtig, verbinding te maken met de Gouden bol van licht die boven je hoofd en zie waar dat neemt je. Ik zal voorstellen dat je eerst zorgen dat uw andere chakra's open zijn, evenwichtig en in goede staat voordat u deze en ten tweede doen, Ik stel ook voor dat, althans in het begin, je niet laat je 6de en 7de chakra's volledig open, behalve wanneer u zijn mediteren. Houden ze open in het openbaar en 24 / 7 kan een beetje overweldigend totdat je meer vertrouwd met het werken met hen. Don't shut down ze niet helemaal als je niet mediteren, gewoon langzaam de spin weg en niet naar beneden en hebben ze volledig open. ALS ... u vindt zelfs dat is te veel in het begin, daarna gaan en sluit ze op, maar open ze een back-up op de vroegst mogelijke geschikte tijd en plaats. Ook zal ik u vertellen dat ik zie minderjarige blokkades in uw 3rd/Solar Plexus en 5th/Throat chakra's. Niets te zwaar en dik, maar minder blokkades allemaal hetzelfde. Voor het geval u niet al te vertrouwd zijn met de kleuren van deze twee chakra's, is de 3e geel en de 5e is blauw. Beide blokkades zijn gerelateerd aan het gevoel van eigenwaarde problemen, voor het geval u benieuwd was. Ik hoop dat dit heeft geholpen en beantwoord een aantal van uw vragen. Ik hoop ook ik heb niet gezegd te veel van persoonlijke aard in deze publieke forum en maakte je een ongemakkelijk gevoel. Ik antwoordde hier omdat je op de hoogte en verzocht zij hier dus ik aangenomen dat is waar je voorkeur ik doen. ![]() Je bent zo'n mooie ziel. Dank je wel voor de energie die u toevoegt aan de wereld .... ![]() Liefde, Licht en Zegeningen, Namaste Essence PS U kunt ook zou willen gaan lezen de draad die onlangs is opgesteld op Violette Vlam. Als ik me goed herinner, theinfiniteone begonnen. PPS Just an FYI: het Sanskriet woord voor de Kroon Chakra is Sahasrara en betekent 'duizendvoudig'. Het wordt gesymboliseerd door een duizend petaled witte lotusbloem. Laatst gewijzigd door Essence; 17 juni 2009 om 13:33. |
|||
|
|
|
| De volgende gebruiker Says Thank You to Essence For This Useful Post: | metamorphictrance (17 juni 2009) |
|
|
#5 (permalink) | ||
|
Lid
Junior Member
|
Re: Kleuren die je draagtBedankt Essence,
Je hebt me iets wat ik kan werken. Zoals je zegt ... zien waar het duurt mij. Namaste, M * |
||
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | ||
|
Lid
Junior Member
|
Re: Kleuren die je draagtIk vind dit allemaal erg interessant. Vertel me, Essence, wat weet je van de kleuren groen en roze. Dit zijn twee kleuren die hebben gehouden geen bijzondere aantrekkingskracht op mij in het verleden, en toch lijken ze me nu te trekken. Als ik zie ze ik mij ontspannen en zeer open voor de spirituele wereld.
|
|
| De volgende gebruiker zegt Dank U aan kingskid For This Useful Post: | Essence (19 juni 2009) |
|
|
#7 (permalink) | ||
|
Lid
Junior Member
|
Re: Kleuren die je draagtAangezien we op de kleur kick, is er een betekenis achter al die "spooky mensen die dragen zwarte" deal? En hoe meer ik erover nadenk, is er iets specifiek voor diegenen die liever donkerder kleuren dan lichtere?
|
|
| (09-25-2008) | Essence (19 juni 2009) |
|
|
#8 (permalink) | |||
|
Super Lid
Moderator
|
Greetings kingskid, Ik zal graag met u delen over deze kleuren. Beide kleuren worden geassocieerd met de 4th/Heart Chakra. Principe groen wordt beschouwd als de kleur van genezing en roze wordt beschouwd als de kleur van de trilling van onvoorwaardelijke liefde, (op het niveau net boven de puur fysieke). Wanneer deze chakra niet open is en goed werkt kan het emotionele problemen en disfuncties met betrekking tot Co-afhankelijkheid, melancholie veroorzaken, en creëren angst voor eenzaamheid, inzet en / of verraad. Deze emotionele problemen, indien onbeheerd en niet via werkte kan, (Wat betekent dat het een mogelijkheid is geen onvermijdelijkheid) en vervolgens op zijn beurt leiden tot fysieke kwalen zoals oppervlakkige ademhaling, hoge bloeddruk, hart ver-gemak en zelfs kanker. De spirituele doelen in verband met de energie van de Hartchakra aan het leren zijn evenwicht, mededogen en zelf-acceptatie. Het leven les verenigingen zijn vergiffenis en mededogen voor jezelf en voor anderen, en de belangrijkste kwesties die moeten worden geleerd en oogstte in verband met de Hartchakra zijn over onze opvattingen over liefde en relaties op elk niveau. Sommige geuren in verband met deze chakra zijn roos, bergamot en Melissa. Een paar kristallen met haar verbonden zijn, watermeloen toermalijn, rozenkwarts, smaragd, groene calciet, jade, Azuriet, aventurijn, malachiet en maansteen-eigenlijk elke steen die groen of roze, en vooral die met beide kleuren in hen. De Sanskriet naam van deze chakra is Anahata en het symbool is een 12 bloemblaadje lotusbloem, (meestal roze van kleur) binnen deze 12 bloemblad lotus is twee kruisende driehoeken die samen een 6-puntige ster, een omhoog en een omlaag, (Mer ka ba). Deze twee driehoeken tonen de perfecte balans van de Geest afdalen in de stof, (omlaag wijzend) en Matter oplopend in, stijgende richting (naar boven wijzend) Spirit. Dit is de basisinformatie over deze twee kleuren, veel meer kan worden geleerd in het bestuderen van en het werken met de energie trillingen van deze en alle andere kleuren. De persoonlijke informatie die ik krijg wanneer ik aan uw energie is dat je werkt op het verhogen van je vibratie en bewustzijn te houden en te bestaan op het niveau van de Hartchakra en sluit af met je leven lessen in verband met bestaande uitsluitend uit de 3rd/Solar Plexus Chakra waar de unawakened bestaan en leven het grootste deel van hun leven. Het is uw wens achter te laten wat niet meer voldoet aan uw meest positieve geestelijke groei die wordt voortbewogen je ooit naar boven (het naar boven wijzende driehoek, Matter in Spirit) in uw vibrationele groei. Uw sterke wens om voorbij de dagelijkse drama's en illusies meeste leven in beweging is wat tekening deze kleuren in je energieveld nu. U bent tekening aan u de hogere spirituele energieën die u wenst te bestaan binnen op een dagelijkse basis en dit is de reden waarom de kleuren groen en roze zijn nu weergegeven voor u wat lijkt overal waar je kijkt. Weet dat als je deze kleuren, het is uw Gidsen en Hogere Zelf spreken voor u, u eraan te herinneren dat je niet alleen en vooruitgang boeken naar je gewenste doel te bereiken. Ik hoop dat dit uw vraag beantwoord en heeft u geholpen bij een of andere manier. Much "Onvoorwaardelijke Hartchakra Love to You ... .. ![]() Liefde, Licht en Zegeningen, Namaste Essence PS Ik hoor de naam "Stephen" in verband met je. Just thought I'd deel die met je .... ![]() |
|||
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |||
|
Super Lid
Moderator
|
Sommigen doen dit gewoon omdat het de aanvaarde ding om te doen binnen de factie van de samenleving die zij hebben gekozen te bestaan binnen. Gewoon enkele gedachten over dit onderwerp. OH .... en door de manier, er is geen reden om angst of worden "schrikken" door de kleur zwart. De mens heeft gegeven de connotatie van "negatieve" en / of "kwaad". De vibratie van zwart op zich is niet van deze energie. In f Om heel eerlijk te zijn, heb ik gemerkt dat veel van nature begaafd "empaths" hebben de neiging tot zwart, vooral als ze jong zijn slijtage en niet echt inzicht krijgen in hun geschenk. Zij doen dit omdat ze nog niet hebben geleerd om hun macht controle en worden overweldigd door anderen emotionele energieën. Helaas voor hen, het dragen van zwart is alleen toe te voegen aan hun dilemma, omdat het alleen maar meer absorbeert. Ze zouden er beter aan doen dragen witte of een andere felle kleur. Hoe dan ook, slechts enkele gedachten over dit ........ (07-23-2009) ![]() Liefde, Licht en Zegeningen, Namaste Essence |
|||
|
|
|
| De volgende gebruiker Says Thank You to Essence For This Useful Post: | Vixzen (23 juli 2009) |
![]() |
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Last Post |
| Religie: De Vijf Algemene Vestment Colors - wat ze betekenen en wanneer ze versleten | cody | Spiritual Awakening | 10 | 27 mei 2009 12:44 |
| Gezondheid: Draag rood voor de American Heart Association - Pensacola News Journal | Editor | Nieuws - Gezondheid | 0 | 6 februari 2009 19:30 |
| Gezondheid: Vrouwen tot rood dragen voor een gezonde harten - The Salinas Californian | Editor | Nieuws - Gezondheid | 0 | 6 februari 2009 07:21 |
| Shedding de Maskers - Alan Watts - 2012 | Editor | Nieuws - Gezondheid | 0 | 1 februari 2009 17:30 |
| Religie: De Vijf Algemene Vestment Colors - wat ze betekenen en wanneer ze versleten | Editor | Nieuws - Inner Journey | 0 | 14 oktober 2008 20:40 |
| Labels |
|
|