|
|
|
|||||||
| A miña práctica favorito! Cal é o seu favorito para a práctica da espiritualidade, desenvolvemento persoal, a saúde ou só facer se equilibrado? Share it with us! »Comece por aquí! |
| Quick News |
| Welcome to the Global Oneness Community!
Global Oneness Community é un lugar para compartir pensamentos e ideas sobre o cambio interior e exterior e de transformación. Para enviar precisa rexístrate aquí. Algúns enlaces para comezar:
Páxina de inicio,
Grupos sociais,
Blogs,
Artigos,
Fotos,
Vídeos,
Video Search,
Contacte connosco,
FAQ ,
Estatísticas.
Disfrútao e sentir-se realmente benvidos á comunidade!
|
| Tags |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
| O seguinte Usuario grazas á fred por esa útil mensaxe: |
Esencia
(06-15-2009)
|
|
|
|||||||||||
|
Super Membro
Moderador
Blog Entries: 3
Agradecementos: 1.335
Agradecido 1.264 veces en 686 Posts
|
Re: As cores que usaGreetings Fred,
Vostede é moi correcto, as cores poden e nos afectan en moitos niveis diferentes. O que está facendo é realmente unha forma de terapia da cor. A cor marrón é moi terra, de xeito que poidan axudar a explicar por que o seu día é "relaxado e fluíndo". É a cor que nos une á terra e seres teu animal. Tamén se usa cando se traballa para curar os animais. Outro exemplo, imos seleccionar Orange, xa que é gratuíto para Brown. Laranxa é a cor do sacro (2) chakra, cuxo nome sánscrito é Svadhisthana.Este chakra ea cor é toda a reprodución e crear, pracer, sexualidade, nutrición, movemento e cambio. Por exemplo, nun nivel físico, a cor se usará cando alguén estaba mirando para reproducir. É a cor da creatividade / creación de calquera forma, a arte ... pintura, música, escritura, etc, é enerxía e inspirado, cheo de vida e movemento. Algúns incensos (perfumes) asociado a este chakra son cor e xasmín, rosa e sándalo. Outra forma de traballar con e sobre este chakra ea cor son a través de xemas. Calquera unha xema de cor laranxa sería bo de usar, pero algúns que teñen unha afinidade especial con esta cor son citrino, cornalina e dourado topacio. Tamén as cuestións principais, ou leccións asociadas a este chakra son aqueles que lidan coa sexualidade e equilibrio emocional. Ah, e só para aqueles que poidan ser curioso, o Chakra Sacral está localizado a preto de 2 dedos de ancho por debaixo do embigo. (é que unha palabra nunca dous ou guión? ou sen guión? lol ....... lembro ... Eu non lembro de cando ou quen oín dicir isto pero teño de ir por este lema. "O sabio sempre facer preguntas e buscar aprender máis sabedoría, o insensato pensar que todo está xa coñecidos e, polo tanto, deixar de aprender." Eu o vexo comoO que unha gran debate. Grazas por inicia-lo. Amor, Luz e Bênçãos, Namaste Esencia Última edición de Esencia; en 06-15-2009 04:18http://www.experiencefestival.com/forum/vbtube_show.php?do\u003dtube&tubeid\u003d1757&t\u003d2765 |
||||||||||
|
|
|
|
|
|||
|
Membro
Junior Member
|
Re: As cores que usaOla Essence,
Quere saber se podería me dicir sobre as cores, violeta e amarelo. Son as cores que eu vexo cando estou en estado de transcendente. Eu non teño sido capaz de atopar unha explicación satisfactoria para o que significa. Eles tamén son cores que eu son inmediatamente atraídos. Amor e paz, M * |
||
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
Super Membro
Moderador
|
Re: As cores que usaCita:
Ambas as cores estas que mencionar están asociados co Chakra 7th/Crown. A función deste chakra é nos abrir e conectar connosco para os reinos espirituais máis elevados. Cando este chakra non é equilibrada e funcionando correctamente, pode levar a comportamento egocêntricos, depresión, pensamentos obsesivo e confusión. A lección de vida positivos e os principais problemas para comezar a traballar con este chakra aberto correctamente están a ampliar a nosa conciencia, Espiritualidade e desprendemento. Ese é o significado destas dúas cores nun sentido xeral. Agora, como para ti. Cando conectar á súa enerxía que eu "ver" é a Violeta está localizada na área entre o seu ollo 6th/Third e Chakra 7th/Crown. O que isto me di é que está a traballar na apertura e equilibrio entre os diversos chakra. Seu Terceiro Ollo foi abrindo e pechando durante algún tempo e agora está no proceso de aprender a mantela aberta e non ser dominado por ela. Agora que se está facendo máis acostumados a manter o seu Terceiro Ollo aberto e equilibrado está empezando a abrir e traballar con Chakra da Coroa máis. A cor do ouro realmente está situado a preto de 10 a 12 centímetros por riba da súa cabeza, (case na beira do espiritual e mental capas do seu campo de corpo etéreo). Este é realmente a súa Guía espiritual facer unha ligazón máis forte consciente / físico con vostede e axudar nese traballo que está facendo actualmente en si mesmo. Iso está a suceder porque, nalgún nivel, lle pediu que isto ocorra e agora están permitindo que ocorra. Esta cor de ouro é unha porta, se o desexa, para facer unha conexión máis consciente de seu eu orixinal. É a asistencia que ten demandado e pedir. Manteña meditando e cando o fai, consciente abrir os seus ollos 6th/Third e Chakra 7th/Crown. Entón unha vez que están abertos, fiación e equilibrada, conectar-se à esfera de luz dourada que está por riba da súa cabeza e ver onde que leva. Eu sugiro que primeiro asegúrese de outros chakra están abertos, equilibrados e en boas condicións antes de facelo e, por outra, tamén suxiren que, polo menos no principio, non deixar o seu 6 º e 7 º chakra completamente aberto, excepto cando está meditando. Mantelos abertos en público e 24 / 7 pode ser un pouco esmagadora ata que estea máis familiarizado co traballo con eles. Non desactiva-los completamente cando non está meditando, simplemente a forma lenta e xira baixo e non telos totalmente aberta. SE ... vostede cre que aínda está moi no comezo, entón vai adiante e pecha-los, pero abri-las de volta ata o momento máis pronto posible e conveniente lugar. Alén diso, vou dicirlle que eu vexo bloqueos menores no seu plexo 3rd/Solar e chakra 5th/Throat. Bloqueos Nada moi pesado e groso, pero pouco a mesma cousa. Só no caso de que vostede non é moi familiarizado coas cores dos dous chakra, o 3 é o amarelo eo 5 é azul. Ambos os bloqueos están relacionados con problemas de autoestima, só no caso de que estaba a pensar. Espero que isto ten axudado e respondeu a algunhas das súas preguntas. Eu tamén espero non ter declarado demais de natureza persoal neste foro público e fixo se sentir desconfortável. Eu respondín aquí porque vostede enviou e pediu-lo aqui así que eu supor que é onde vostede prefire me facelo. ![]() Vostede é unha alma tan fermosa. Thank you so much for a enerxía que engadir ao mundo .... ![]() Amor, Luz e Bênçãos, Namaste Esencia PS Tamén pode querer ir ler a conversa que foi recentemente enriba da Chama Violeta. Se ben me lembra, theinfiniteone comezou. PPS Just an FYI: a palabra en sánscrito para o Chakra da Coroa é Sahasrara e medios mil veces ". El é simbolizada por unha flor branca mil pétalos de loto. Última edición de Esencia; en 06-17-2009 02:33http://www.experiencefestival.com/forum/vbtube_show.php?do\u003dtube&tubeid\u003d1757&t\u003d2765 |
|||||||||||
|
|
|
| The Following User Says Thank you to Esencia por esa útil mensaxe: |
metamorphictrance 06-17-2009, 03:22 PM
|
|
|
|||
|
Membro
Junior Member
|
Re: As cores que usaGrazas a Esencia,
Ti me deu algo que eu poida traballar. Como dixo ... ver onde me leva. Namaste, M * |
||
|
|
|
|
|
|||
|
Membro
Junior Member
|
Re: As cores que usaCreo isto todo moi interesante. Dime, esencialmente, o que vostede sabe das cores verde e rosa. Estas son dúas cores que realizaron ningunha atracción especial para min no pasado e aínda que parecen debuxar-me agora. Cando os vexo me encontro descontraído e moi aberta ao mundo espiritual.
|
|
| O seguinte Usuario grazas á kingskid por esa útil mensaxe: |
Esencia
(06-19-2009)
|
|
|
|||
|
Membro
Junior Member
|
Re: As cores que usaUnha vez que estamos no chute de cor, hai sentido por tras de todos aqueles "asustado que a xente se visten de negro" negocio? E canto máis eu penso sobre o tema, hai algo específico para aqueles que prefiren cores máis escuras que os máis lixeiros?
|
|
| O seguinte Usuario grazas á Tomkin por esa útil mensaxe: |
Esencia
(06-19-2009)
|
|
|
||||||||||||
|
Super Membro
Moderador
|
Saúdos kingskid, Terei pracer de compartir con vostedes sobre esas cores. Ambas as cores están asociadas ao Chakra 4th/Heart. Basicamente, o verde é considerado a cor da cura e rosa é considerada a cor da vibración do amor incondicional, (a un nivel un pouco por riba do puramente físico). Medos Cando este chakra non está aberta e funcionando correctamente, pode causar problemas emocionais e disfuncións en materia de co-dependencia, melancolía, e crear a soidade, compromiso e / ou traizón. Estes problemas emocionales, se deixa sós e non traballou con poder(O que significa que é unha posibilidade, non unha fatalidade), en seguida, en cambio, causar males físicos, tales como respiración superficial, presión arterial alta, dis-facilidade de corazón e ata o cancro. Os obxectivos espirituais asociados coa enerxía do Chakra do Corazón está aprendendo equilibrio, compaixón e auto-aceptación. As asociacións de lección de vida son o perdón e compaixón por el e polos outros, e as principais cuestións a aprender e recibiu asociado ao chacra do corazón son todos sobre as nosas conviccións sobre o amor e as relacións en todos os niveis. Algúns perfumes asociada a este chakra son rosa, bergamota e Melissa. Algúns cristais asociados a ela son, Turmalina sandía, cuarzo rosa, esmeralda, calcita verde, xade, Azurita, aventurina, malaquita e Moonstone, basicamente calquera pedra que é verde ou rosa, e especialmente aqueles con ambas as cores en si. O nome sánscrito deste chakra é Anahata eo seu símbolo é unha flor de 12 pétalos de loto, (xeralmente na cor rosa), neste 12 de loto pétalos está cruzando dous triángulos que compoñen a 6-puntas, unha virada para arriba e un apuntando cara abaixo, (Mer ka ba). Estes dous triángulos demostrar o equilibrio perfecto do Espírito descendo na materia, (a apuntar cara abaixo) e materia en ascendente, subindo en dirección cara arriba (apuntar) Espírito. Trátase de información básica sobre estas dúas cores, moito máis se pode aprender en estudar e traballar coas vibracións de enerxía destes, e todas as outras cores. A información persoal que me fan cando atribúen a súa enerxía é que se está a traballar en elevar a súa vibración e conciencia para prender e que existen a nivel do chacra do corazón e termine con súas leccións de vida asociados cos actuais só da Plexus 3rd/Solar chakra onde os durmido existir e vivir a maior parte da súa vida. É o seu desexo de deixar atrás o que xa non é o seu crecemento espiritual máis positivo que está impulsando sempre cara arriba (o triángulo apuntando cara arriba, materia para o Espírito), no seu crecemento vibracional. O seu forte desexo de mover os dramas do pasado todos os días e ilusións máis vivimos é o que está puxando esas cores no seu campo de enerxía agora. Está puxando-lle as enerxías espirituais máis elevado que o desexo de existir dentro nunha base diaria e é por iso que as cores verde e rosa, agora están aparecendo para ti o que parece ser en todas partes ollar. Saber que cando ve esas cores, é o seu Eu superior, Guías e falando con vostede, lembrar que non está só e están a facer avances para a súa meta desexada. Agardamos que iso teña respondido súa pregunta e axudou vostede dalgunha maneira. Much "Unconditional Love Chakra do Corazón" para ti ... .. ![]() Amor, Luz e Bênçãos, Namaste Esencia PS: Eu segue escoitando o nome de "Stephen" asociado con vostede. Só penso que eu iria compartir isto contigo .... ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
Super Membro
Moderador
|
Vostede sabe, eu non podo falar polos demais, pero eu arriscar um palpite de que para moitos que sempre se visten de negro hai unha razón que, probabelmente, está asociada, de algunha maneira as cuestións da alma. Calquera que sexa a ilusión de persoal que estamos vivindo, sexa cal sexa o drama liña da historia da vida física eles teñen e están a crear para si todos os días máis que probable que eles están loitando con algunhas emocións moi profundos. Algúns fan iso simplemente porque é a cousa aceptou facer dentro da facción da sociedade que escolleron para existir dentro. Só algúns pensamentos sobre este asunto. OH .... e pola forma, non hai necesidade de medo ou de ser "asustado" pola cor negra. O home deulle a connotación de "negativo" e / ou "mal". A vibración do negro en si non é desta enerxía. Por unha cuestión de feito, o negro é absorbente. A cor negra "é creado porque todas as outras cores son absorbidas e que a tonalidade que vemos como" negro "é reflectido de volta para nós. O negro é realmente unha moi protector e curativa "cor", cando visto na súa perspectiva adecuada ea intención adecuada a ela vencellados. Para ser moi honesto con vostede, eu teño notado que moitos naturalmente dotado "empática" teñen unha tendencia a usar negro, especialmente cando son mozos e non sabemos realmente o seu don. Eles fan isto porque aínda non aprendeu a controlar o seu poder e son superados por outras enerxías emocionales. Por desgracia para eles, vestindo negro é só engadir ao seu dilema, porque el só absorbe máis. Eles farían mellor se visten de branco ou outra cor clara. En calquera caso, só algúns pensamentos sobre este ........ ![]() Amor, Luz e Bênçãos, Namaste Esencia |
|||||||||||
|
|
|
| The Following User Says Thank you to Esencia por esa útil mensaxe: |
Vixzen (07-23-2009)
|