|
|
|
|||||||
| Register | Blogs | Artikler | Billeder | Videoer | Goodies | FAQ | Memberlist | Dagens indlæg | Søgning | Dagens indlæg | Mark Forums Read | Kanal |
| Min favorit praksis! Hvad er din yndlings praksis for spiritualitet, personlig udvikling, sundhed eller bare blive afbalanceret? Del det med os! »Start her! |
| Quick News |
| Velkommen til Global Oneness Fællesskabet!
Global Oneness EU er et sted for udveksling af tanker og ideer om indre og ydre forandring og transformation. At indlægget skal du have for at register here. Nogle links til at starte med:
Forum Home,
Social Groups,
Blogs,
Artikler,
Billeder,
Videoer,
Video Search,
Kontakt os,
FAQ ,
Statistik.
Have det sjovt og føler sig virkelig velkommen til samfundet!
|
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Medlem
|
Farver du slidJeg spekulerer på, hvor mange mennesker forstår, at de farver omkring du kan ændre den måde, du gøre næsten alt. Jeg har eksperimenteret med dette, og så langt i dag mindst, farven er brun, har været en meget afslappet og flyder dag.
|
||
|
|
|
| Følgende bruger Says Tak til Fred For This Useful Post: |
Essence
(06-15-2009)
|
|
|
#2 (permalink) | ||
|
Super medlem
Moderator
|
Re: Farver du bæreGreetings fred,
Du er meget korrekte, kan farver og påvirker os på mange forskellige niveauer. Hvad du gør, er faktisk en form for Color Therapy. Farven Brown er meget jordforbindelse, så der kan hjælpe med at forklare dig, hvorfor din dag er "afslappet og flyder". Det er den farve, der lægger os til jorden og hendes dyr væsener. Det bruges også, når de arbejder for at helbrede dyr. Et andet eksempel, lad os vælge Orange eftersom det er gratis at Brown. Orange er farven på Sakral (2.) chakra, hvis Sanskrit navn er Svadhisthana.Dette chakra og farve handler om reproduktion og skabelse, glæde, seksualitet, pleje, bevægelse og forandring. For eksempel på et fysisk niveau, denne farve vil blive brugt, når nogen var ser ud til at reproducere. Det er også farven på kreativitet / oprettelse af enhver form, kunst ... maleri, musik, skrive osv. Det er energisk og inspirerende, fuld af liv og bevægelse. Nogle Røgelse (dufte) i forbindelse med denne farve og chakra er jasmin, rose og sandeltræ. En anden måde at arbejde med, og om dette chakra og farve er gennem smykkesten. Enhver ædelsten af en orange farve ville være fint at bruge, men nogle, der har en særlig affinitet med denne farve er citrin, karneol og gylden topas. Også de vigtigste spørgsmål, eller lektioner i forbindelse med dette chakra er dem, der beskæftiger sig med seksualitet og følelsesmæssig balance. Åh, og kun for dem, der måtte være nysgerrige, de Sakral Chakra ligger cirka 2 fingre bredde under navlen. (er det ene ord aldrig eller to? bindestreg eller ingen bindestreg? ....... lol kan huske ... )What a great tråd. Tak for at starte det. Kærlighed, lys og velsignelser, Namaste Essence Senest redigeret af Essence; 06-15-2009 kl 04:18.. |
||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Medlem
|
Re: Farver du bæreHi Essence,
Jeg spekulerer på, om du kunne fortælle mig om de farver, violet og guld. De er de farver, jeg ser når jeg er i transcendent tilstand. Jeg har ikke kunnet finde en tilfredsstillende forklaring på, hvad det betyder. De er også farver jeg straks tiltrukket af. Kærlighed og fred, M * |
||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||
|
Super medlem
Moderator
|
Re: Farver du bæreCitat:
Begge disse farver du har nævnt, er forbundet med 7th/Crown Chakra. Funktionen af dette chakra er at åbne os og slutte os til den højere åndelige riger. Når dette chakra er ikke afbalanceret og fungerer korrekt, kan føre til egocentrisk adfærd, depression, obsessional tænkning og forvirring. Den positive liv lektion og vigtigste spørgsmål med begynder at arbejde med dette chakra åbnet ordentligt, er at udvide vores bevidsthed, spiritualitet og uselviskhed. Dette er meningen med begge disse farver i en generel forstand. Nu som for dig personligt. Gold farve er faktisk ligger cirka 10 til 12 inches over dit hoved, (omtrent på kanten af den åndelige og mentale lag af din æteriske legeme felt). Det er faktisk din Spirituel vejledning gør en stærkere bevidst / fysisk forbindelse med dig og hjælpe dig i dette arbejde, du gør i øjeblikket på dig selv. Det sker, fordi på et vist niveau, du har bedt om at dette kan ske, og som nu gør det muligt at forekomme. Denne Gold farve er en døråbning, hvis du vil, til at gøre en mere bevidst forbindelse til din Original Self. Det er den hjælp, du har været på udkig efter, og beder om. Hold meditere, og når du gør det, bevidst åbne din 6th/Third Eye og 7th/Crown chakraerne. Så når de er åbne, spinding og afbalanceret, oprette forbindelse til den gyldne kugle af lys, der er over dit hoved, og se hvor, der tager dig. Jeg vil foreslå, at du først sikre dig, at andre chakraer er åbne, afbalanceret og i god stand, før du gør dette, og for det andet, jeg også foreslå, at i hvert fald i begyndelsen, du ikke forlade din 6. og 7. chakra helt åbent, undtagen når du er mediterer. At holde dem åbne i offentlige og 24 / 7 kan være en smule overvældende, indtil du er mere fortrolig med at arbejde med dem. Du må ikke lukke dem helt, når du ikke mediterer, blot langsomt spin vejen ned og og ikke få dem helt åben. IF ... du selv det er for meget i begyndelsen, så gå videre og lukke dem ned, men åbne dem igen op på det tidligst mulige passende tid og sted. Jeg vil også fortælle dig, at jeg ser mindre blokeringer i din 3rd/Solar Plexus og 5th/Throat chakraer. Intet er for tung og tyk, men mindre blokeringer alle de samme. Bare i tilfælde af at du ikke er alt for fortrolige med farverne på disse to chakraer, den 3. er gul og det 5. er blå. Begge disse blokeringer er relateret til selvværd spørgsmål, bare i tilfælde af at du var undrende. Jeg håber, at dette har hjulpet og besvaret nogle af dine spørgsmål. Jeg håber også, jeg har ikke angivet for meget af personlig karakter i denne offentlige forum og fik dig til at føle sig utilpas. Jeg svarede her, fordi du har sendt og spurgte, det her, så jeg ud fra, at der, hvor man foretrak jeg gøre det. Du er sådan en smuk sjæl. Mange tak for den energi, du føjer til verden .... ![]() PS: Du kan også prøve at gå læse den tråd, der blev for nylig op på Violet Flame. Hvis jeg husker rigtigt, theinfiniteone startede det. ![]() Kærlighed, lys og velsignelser, Namaste Essence PPS Bare en FYI: Sanskrit ord for Crown Chakra er Sahasrara og betyder "tusindfold". Det er symboliseret ved en tusind petaled hvide lotus. Senest redigeret af Essence; 06-17-2009 kl 06-17-2009, 02:54 02:33.. |
|||
|
|
|
| Følgende bruger Says Tak til Essence For This Useful Post: |
metamorphictrance (06-17-2009)
|
|
|
#5 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Medlem
|
Re: Farver du bæreTak Essence,
Namaste, M * 06-19-2009, 03:34 |
||
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Medlem
|
Re: Farver du bære(06-19-2009)
|
|
| Følgende bruger Says Tak til kingskid For This Useful Post: |
Essence
06-19-2009, 04:40
|
|
|
#7 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Medlem
|
Re: Farver du bære(06-19-2009)
|
|
| Følgende bruger Says Tak til tomkin For This Useful Post: |
Essence
06-19-2009, 04:40
|
|
|
#8 (permalink) | ||
|
Super medlem
Moderator
|
Re: Farver du bæreJeg vil gerne dele med dig om disse farver. Begge disse farver er forbundet med 4th/Heart Chakra. Dybest set grønne betragtes farven på healing og lyserød betragtes farven på de vibrationer af ubetinget kærlighed, (på et niveau lige over det rent fysisk). Når dette chakra er ikke åben og fungerer korrekt kan det medføre følelsesmæssige problemer og dysfunktioner i forbindelse med Co-afhængighed, melankoli, og skabe frygt for ensomhed, engagement og / eller forræderi. Disse følelsesmæssige problemer, hvis det efterlades uden opsyn, og ikke slog igennem , (Hvilket betyder, at det er en mulighed ikke en uundgåelighed) derefter igen forårsage fysisk maladies såsom overfladisk vejrtrækning, højt blodtryk, hjerte DIS-let og endog kræft. kanDen åndelige mål, der er forbundet med energi hjerte chakra er at lære balance, medfølelse og selv-accept. Det liv lektion foreninger er tilgivelse og medfølelse for en selv og for andre, og de vigtigste spørgsmål, der skal læres og høstet i forbindelse med hjerte chakra er alt om vores overbevisninger om kærlighed og relationer på alle niveauer. Nogle dufte relateret til dette chakra er steget, bergamot og Melissa. Et par krystaller i forbindelse med det er, vandmelon turmalin, Rosenkvarts, smaragd, grøn calcit, jade, Azurite, aventurin, malakit og månesten-stort set enhver sten, som er grøn eller lyserød, og især dem med begge farver i dem. Sanskrit navn på dette chakra er Anahata og dets symbol er en 12 petal lotusblomst, (som regel lyserøde), i denne 12 petal Lotus er to skærende trekanter, der udgør en 6-takket stjerne, en opad og en pegende nedad, ( Mer ka ba). Disse to trekanter viser den perfekte balance mellem Spirit synke ned i Matter, (peger ned) og Matter stigende i, stigende mod, (opadgående peger) Ånd.Dette er grundlæggende oplysninger om disse to farver, meget mere kan læres i at studere og arbejde med den energi vibrationer af disse, og alle andre farver. De personlige oplysninger, jeg får, når jeg lægger på din energi er, at du arbejder på at hæve din vibrationer og bevidsthed til at besidde og eksistere på det niveau af hjerte chakra og afslut med dit liv lektioner i forbindelse med eksisterende udelukkende fra 3rd/Solar Plexus Chakra hvor unawakened eksisterer og lever størstedelen af deres liv. Det er dit ønske om at efterlade det ikke længere tjener din mest positive åndelig vækst, der er skruens du altid opad (den opadgående peger trekant, Matter i Spirit) i dit vibrerende vækst. Deres stærke ønske om at gå forbi hverdagens dramaer og illusioner de fleste bor i, er, hvad der er at trække disse farver i dit energifelt lige nu. Du trækker dig de højere åndelige energier, du ønsker at eksistere inden for på daglig basis, og dette er grunden til, at farverne grøn og pink viser nu op til dig, hvad der virker som overalt, hvor du ser. Ved, at når du ser disse farver, det er din Vejledninger og Højere Selv taler til dig, minde dig om, at du ikke er alene og gør fremskridt med hensyn til det ønskede mål. Jeg håber, at dette har besvaret dine spørgsmål og har hjulpet Dem en eller anden måde. Meget "Ubetinget Heart Chakra Love" til dig ... .. PS Jeg hører navnet "Stephen" i forbindelse med dig. Tænkte bare jeg ville dele den med jer .... ![]() Kærlighed, lys og velsignelser, Namaste Essence 06-19-2009, 04:03 ![]() |
||
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | ||
|
Super medlem
Moderator
|
Re: Farver du bæreGreetings tomkin,
Nogle gør det simpelthen fordi det er en accepteret ting at gøre inden for den fraktion af samfundet, de har valgt at eksistere inden for. Bare nogle tanker om dette emne. OH .... og af den måde, er der ingen grund til at frygte eller være "spooked" af farven sort. Man har givet det konnotation af "negative" og / eller "onde". De vibrationer af sorte i sig selv er ikke af denne energi. Som en At være meget ærlig med dig, har jeg bemærket, at en masse naturligt begavede "empaths" har en tendens til at bære sort, især når de er unge, og forstår ikke rigtig deres gave. De gør dette, fordi de endnu ikke har lært at kontrollere deres magt og er overvældet af andre følelsesmæssige energier. Desværre for dem, iført sorte er kun at tilføje at deres dilemma, fordi det kun absorberer mere. De ville hellere bære hvide eller en anden lys farve. Anyway, bare nogle tanker om dette ........ (07-23-2009) ![]() Kærlighed, lys og velsignelser, Namaste Essence |
||
|
|
|
| Følgende bruger Says Tak til Essence For This Useful Post: |
Vixzen (07-23-2009)
|
![]() |
Lignende Tråde
|
||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Meddelelse om farver | cody | Spiritual Awakening | 10 | 05-27-2009 01:44 |
| Sundhed: Buzz: Nationale Wear Red Day og andre sundheds-Nyheder - US News & World | Editor | Nyheder - Sundhed | 0 | 02-06-2009 71 |
| Sundhed: Bær rødt for American Heart Association - Pensacola News Journal | Editor | Nyheder - Sundhed | 0 | 02-06-2009 08:21 |
| Sundhed: Seeing rød? 6 februar er National Wear Red Day - Press Publications Inc. | Editor | Nyheder - Sundhed | 0 | 02-01-2009 06:30 |
| Religion: De fem vigtigste investeringssiden Farver - hvad de betyder, og når de er slidte | Editor | Nyheder - Inner Journey | 0 | 10-14-2008 09:40 |
| Tags |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|