|
|
|
|||||||
| Registrer | Blogger | Artikler | Bilder | Videoer | Godsaker | FAQ | Medlemsliste | Dagens innlegg | Søke | Dagens innlegg | Marker forumene som lest | Chat Room |
| Min favoritt praksis! Hva er din favoritt praksis for åndelighet, personlig utvikling, helse eller bare bli balansert? Del den med oss! »Start her! |
| Quick News |
| Velkommen til Global Enhet Community!
Global Enhet Community er et sted for deling av tanker og ideer om indre og ytre endring og transformasjon. For å legge inn må du Registrer deg her. Noen linker å starte med:
Forum Hjem,
Social Groups,
Blogger,
Artikler,
Bilder,
Videoer,
Video Search,
Kontakt oss,
FAQ ,
Statistikk.
Ha det gøy og føle seg virkelig velkommen til fellesskapet!
|
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Display Modes |
|
|
#10 (permalink) | |||
|
Nytt medlem
Junior Member
|
Re: Farger du slitasjeQuote:
Takk for deler noen av fargene betydningene!! Jeg ser noen farger når jeg er på trance tilstand, og jeg prøver alltid å få betydningen av disse fargene for å lære mer om reisen. Jeg føler at fiolett, rødt og grønt er de fargene som jeg kobler de fleste. Og jeg har postet dette sitatet fordi jeg ønsket å vite hvorfor du tror at det er overveldende å åpne det tredje øyet 24./ 7? I Lak'ech |
|||
|
|
|
| Følgende bruker sier takk til Marina For This Useful Post: |
Essence
(07-04-2009)
|
|
|
#11 (permalink) | ||
|
Super Member
Moderator
|
Re: Farger du slitasjeGreetings Marina,
Jeg ville bare litt tid på å svare på dine spørsmål. Du spurte: "Jeg har postet dette sitatet fordi jeg ønsket å vite hvorfor du tror at det er overveldende å åpne det tredje øye på 24 / 7? Først, for dem som er kjent med bevisst arbeidet med chakraene, og har gjort det til en gang, å ha Third Eye (6. chakra) og Crown (7th chakra) åpent hele tiden vanligvis presenterer ingen problemer. Men for de som er bare begynnelsen for bevisst å åpne og arbeide med dem, kan dette noen ganger føre til problemer. Den fysiske manifestasjoner av dette kan variere fra trøtt til å være mottakelig for forkjølelse, (vanligvis forbundet med plutselige åpningen av det 1. til 5. chakraene), hele veien til forvirring, tap av konsentrasjon, irritabilitet og emosjonelt stress til, i ekstreme saker ... hallusinasjoner. Disse type symptomer er mest vanligvis assosiert med plutselig åpning eller feil åpning og bruk av 6. og 7. chakraene. De vanligste problemene jeg har sett med de akkurat begynt å jobbe med og åpne de høyere chakraene er som å være i store grupper av mennesker, for eksempel i offentlige situasjoner, de blir overveldet av store mengder kaotiske energi bombardere dem. Dette resulterer vanligvis i angst og forvirring, og dette fører ofte til irritabel adferd i deres samhandling med andre. Dersom du lese mitt opprinnelige innlegg på denne vil du se at jeg sa det samme grunnleggende ting. Quote: «Jeg vil foreslå at du først forsikre deg om dine andre chakra er åpne, balansert og i god stand før du gjør dette og for det andre, jeg også foreslå at i hvert fall i begynnelsen, du ikke forlater 6. og 7. chakraene helt åpen unntatt når du meditere. holde dem åpne i offentlig og 24 / 7 kan være litt overveldende til du er mer vant med å jobbe med dem. Ikke slå dem ned helt når du ikke er meditasjonen, bare redusere spinn vei ned og ikke har dem helt åpen. IF ... du finner selv det er for mye i begynnelsen, så gå videre og slå dem ned, men åpner dem opp på et tidligst mulig passende tidspunkt og sted. " Jeg håper dette er tilstrekkelig besvart spørsmålet ditt. Hvis ikke, kan vi snakke litt mer. Inntil neste gang ... Kjærlighet, Lys og velsignelser, Namaste Essence |
||
|
|
|
| Følgende bruker sier takk til Essence For This Useful Post: |
walking bloggen (07-07-2009)
|
|
|
#12 (permalink) | ||
|
Nytt medlem
Junior Member
|
Re: Farger du slitasjeEssence!
Tusen takk for svaret ditt! Sin mer tydelig nå for meg! ![]() I Lak'ech |
||
|
|
|
| Følgende bruker sier takk til Marina For This Useful Post: |
Essence
(07-07-2009)
|
|
|
#13 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Member
|
Re: Farger du slitasjeEssence disse innleggene er svært interessant og nyttig - takk.
Jeg er en lys solfylt karakter som har så lenge jeg kan huske vært tiltrukket iført svart eller mørke farger, ofte med et lite glimt av en pulserende "hot" rød, rosa eller aqua. Jeg bruker svart som en aksent farger i hjemmet mitt og har en enorm svart bil. Jeg er en veldig åpen person, men med noen svært usikre undertoner - Jeg crave godkjenning. Folk har en tendens til å suge energi fra meg på grunn av åpenheten min og etter en stund jeg møtt veggen og føler awful. Er den svarte fixation hjelper ikke ting? Bør jeg være bevisst beveger seg bort fra denne fargen? Hvilken farge skal jeg trekke inn i livet mitt? PS. etternavnet mitt er nå Green, er det viktig? Også kan du peke meg til en god ressurs for å hjelpe meg å forstå om chackras og hvordan å åpne og lukke dem. Jeg er konstant sliten og full av kulde. Jeg lurer på om mine tidlige eleven 'åndelige undersøkelser har leftme med åpne chakraene? Takk på forhånd. Peace.x |
||
|
|
|
|
|
#14 (permalink) | ||
|
Super Member
Moderator
|
Re: Farger du slitasjeGreetings walking bloggen,
Dessverre er jeg ganske opptatt med annet arbeid i dag og har ikke mye tid til å vie til forumet, men jeg leste innlegget ditt, og ønsket å fortelle deg at jeg har lest det og jeg vil svare deg så snart jeg kan finne 3D tid til å gjøre det. Det kan være i morgen, men jeg vil komme tilbake med deg på dette. Jeg ville ikke at du tror jeg var ignorerer deg. Før senere, Kjærlighet, Lys og velsignelser, Namaste Essence |
||
|
|
|
walking bloggen (07-09-2009)
|
|
|
#15 (permalink) | ||
|
Super Member
Moderator
|
Re: Farger du slitasjeGreetings walking bloggen,
Jeg ville bare si hei, og fortelle deg at jeg har ikke glemt å svare på spørsmål om farger og chakraene, har jeg bare vært opptatt. Jeg vil gjøre det så snart jeg kan. Takk for forståelse. Jeg kan si til deg å gå til denne linken for god lesing og læring på chakraene og mange andre emner ... Chakraene - Crystalinks Inntil neste gang, Kjærlighet, Lys og velsignelse til deg, Namaste Essence |
||
|
|
|
walking bloggen (07-10-2009)
|
|
|
#16 (permalink) | |||
|
Super Member
Moderator
|
Først beklager jeg for å ta så lang tid å komme tilbake til deg, jeg har nettopp blitt bundet opp med annet arbeid. Jeg er redd jeg har mange jeg vil ha å si mine unnskyldninger til ... .. LOL Som vi allerede har snakket om, mennesker se fargen svart fordi det egentlig er å absorbere og reflektere tilbake til oss Alle. Vi har rørt på konseptet at mange empatiske mennesker har en tendens til å ha svart, spesielt før de kommer til å lære å håndtere på en mer positiv måte med gaven sin. Det føles naturlig for dem å gjøre det på grunn av absorberende faktor, men også fordi på et underbevisst nivå det føles som et sted å skjule overgrepet og bombingen av den overveldende følelser til andre. Det er fargen på Void, the Womb of Creation. Wearing og bruke svart i mote og måter du snakket med har ingen negative effekter på deg på en måte som har noe å gjøre med fargen svart i seg selv, men det kan legge til problemene du har å gjøre med bare på grunn av Grunnen til at vi nettopp har snakket om. Bare blir oppmerksom på disse påvirkningene av fargen svart begynner å endre måten du ser svart og effekten den har på deg og energien det legger til i ditt liv. Det virker for meg ditt Høyere Selv har vært opptatt på jobb med deg i at du sa du pleier å legge små glimt av levende "hot" rød, rosa eller aqua til fargene i kjolen din, og dermed legge den til energi. Den røde er roten fargen på overlevelse og uttrykk, er den rosa fargen på hjertechakraet og Aqua er fargen på High hjertechakraet. Menneskeheten det over til bevisst å leve og opprettholde energi vibrasjoner i hjertechakraet som et kollektiv. Å .... og Ja, tror jeg det er viktig i det faktum at etternavnet ditt er grønne. Grønn er fargen på Healing og er den viktigste fargen på hjertechakraet ... ... Hva tror du? Jeg vil foreslå at å hjelpe deg å begynne å arbeide gjennom usikkerhet problemer, tenker du om å legge fargene oransje og gult til det daglige liv. Legg disse fargene likevel kan du, i de klærne du går i maten du spiser, i fargene du tenker på, i væske du drikker. Kjøp deg noen oransje og gult farget badesalt å bruke i badevannet, bruk orange, neroli (oransje duft), mandarin og sitron duftende oljer sjampo og såper. (Jeg vil foreslå at du bruker god kvalitet oljer); sted friske oransje og gult fargede blomster i huset ditt, ta en appelsin stein og en gul stein med deg hele tiden. Bruk dem for å minne deg selv på arbeidet du gjør. Allikevel kan du tenke på å legge energiene av disse to fargene i det daglige liv vil ha stor fart og hjelpe deg framover og positive, åndelig vekst. Orange er fargen på den andre chakraet, den sakrale, og handler om fremstilling og sikkerhet. Du er å begynne å opprette en ny og sikrere You. Gul er fargen på det tredje chakraet, Solar Plexus, og er midtpunktet for vår viljestyrke. Dette er stedet hvor folk oftest prøve å skrive inn vår energi felt og stjele strøm, det er stedet hvor uønskede energien lettest kommer inn kroppen vår. Det er "myk Underbelly". Dette er grunnen til når du føler angrepet du mest generelt føler det i "grop i magen" og når han er sint, vil ofte krysse armene på en måte som dekker dette området. Du er instinktivt beskytte Will Power Center, ditt solar plexus chakra. Dette er noen måter du kan begynne å arbeide forbi og gjennom temaene på hånden for deg. Den andre tingen jeg føler må oppgis her er at du må være veldig oppmerksomme på tanker, følelser og ord du bruker i det daglige liv. Disse er verktøyene som skal du bygge din fremtid selv og verden. Bygg den med omhu, fred og kjærlighet. La oss diskutere problemene du har med å være konstant utmattet og full av kaldt, slik du beskrev det. Først .... vær så snill, hvis du tror det er selv den minste mulighet du kanskje lider av en fysisk medisinsk problem, gå og se legen din. Hvis dette ikke stammer fra en fysisk medisinsk problem som trenger oppmerksomhet, så er det knyttet til og er et symptom på din usikkerhet problemer. Dine usikkerhet utgaver er den resulterende symptomer på emosjonelle problemer. Den emosjonelle problemer skaper fysiske problemer. De lager også energispørsmål i energiske kroppen. Når jeg kobler til din energi jeg kan se at du har mange svake områder i energifeltet, (din aura). Det er enda to plasser hvor det er så tynn kan det også bli vurdert en tåre i auric feltet. En er på ryggen din side på nivå med din Solar Plexus. Den andre er på fremsiden av kroppen og ligger ved din Throat chakra området. Din 5te chakraet. Du virkelig kunne bruke en god energi rensing og noe arbeid på chakraene. Siden du ikke er virkelig kjent med arbeidet med energi eller chakraene, vil jeg gi deg en enkel øvelse som vil hjelpe mer enn du kanskje tror. Når du bader, faktisk vil jeg foreslå en dusj vil bli bedre hvis det er mulig, eller i det minste dusj av etter du har gjort dette arbeidet i en varm soaking tub. Som du fysisk bade, visualisere alle tunge, mørke, tykke og usunne farger som er knyttet til deg, inne og ute, som er renset fra energiske kroppen. Akkurat som du vasker fysisk smuss og skitt fra din fysiske kropp, vask og rens den energiske smuss og skitt fra energiske kroppen. Se den skylling av deg akkurat som du skyller i såpeskum fra kroppen din. Se hvordan det går i vasken med vann som forlater din tub. Ikke tenk på jorden, kan hun transmutere denne energi til ren gjenbrukbare energi. Ikke glem å åpne chakraene i håndflatene og fotsålene, (midten av buer) og la energien renne fra deg akkurat som du hadde trukket ut kontakten på karet med vann. Det siste du må gjøre er å sørge for at du har vasket all negativ energi fra hendene og ristet det av. Når du har gjort dette, kan dere stå i rennende vann, la den kjøre over deg hodet hvis det er noe du finner fornøyelig og med dette ser for seg en Golden Orb av lys, en sol, ca 12 til 18 inches over hodet ditt. Dette er Energy Orb av ditt Høyere Selv. Det er en ubegrenset energikilde du kan ringe ved å re-energi din fysiske kropp å hjelpe den helbrede og opprettholde sine selv på det optimale nivå på helse og vitalitet. Du kan ikke tømme denne energikilde fordi den har en kontinuerlig lenke til Enhet for alt som er, eller til Gud hvis du foretrekker det. Gjør dette daglig i minst en uke og du vil føle en forskjell. Gjør det to ganger om dagen hvis du føler behov. Når du blir vant til å gjøre dette i dusjen med vann, vil du lettere kunne gjøre dette raskt og enkelt hvor som helst du er og føler behov for å rense og re-energi. Jeg håper dette har hjulpet deg litt i dine bestrebelser. Hvis jeg kan svare på flere spørsmål til deg må du gjerne spørre. Takk for at du tillater meg å dele. Jeg sender ... Infinite Unconditional Love, evige Guddommelige Lys og Untold Antallet velsignelser til deg og dine. Kjærlighet, Lys og velsignelser, Namaste Essence K |
|||
|
|
|
|
|
#17 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Member
|
Re: Farger du slitasjeEssence
Jeg kan ikke begynne å takke dere nok for hele tiden og elsker at du har dusjet på meg - hva et fantastisk innlegg! Jeg skal følge ditt råd til brev ... Orange har aldri vært en farge som jeg er tiltrukket av, så dette blir et veldig interessant endring for meg. Jeg har fulgt linken du foreslo om chakraene og jeg begynner å forstå dette mer nå, så igjen tusen takk. Jeg er enig om mitt gift etternavn, "grønne", er betydelige. Bare i tilfelle jeg ikke forstod hvor viktig dette er universet sendt meg et team på tre personer til å jobbe for meg, med to deler budskap Green '; en jente med Green som hennes etternavn og en gentleman som etternavn er "Greenwood '. Det bare demret for meg hva en tilfeldighet alt dette var etter å ha lest svaret ditt (jeg bruker ikke min giftet seg navnet på jobben) Jeg tar fra disse "tilfeldigheter" som min mann og arbeidskollega er alle viktige lærere som jeg begynner å helbrede meg klar til å gå videre til forhåpentligvis bidra til å helbrede andre? Det føles som jeg trenger for å få virkelig til stede og se på hva som plager meg om dem og relatere dette til det jeg trenger for å løse om meg selv. Jeg sannsynligvis må være litt mer takknemlig for dem også .... Merkelig nok min beste venn er gift etternavn er 'Brown' og en av mine minste favoritt folk i mitt sosiale sirkelen er også kalt 'Brown'. Jeg vil tenk på dette mer også. Din observasjon om min hals chakra er veldig interessant. Jeg er ofte redd for å si hva jeg vil si av frykt for å bli gjort for å føle galt eller dumt. Jeg faktisk jobber på et høyere nivå i kommunikasjonen så dette er virkelig gal. Men, jeg kan jobbe med dette. Jeg ser mange gode ting rundt meg som minner meg om alt jeg er stolt av. Selv bruker dette nettstedet i løpet av de siste månedene har vært et stort skritt fremover for meg med tanke på å ta opp mine spørsmål og be om litt hjelp. Jeg ser bekrefter meldingene overalt jeg ser. Takk Essence. Velsigne dere alle for din kjærlighet og tålmodighet. Ingen er noensinne uvennlig eller nedlatende på dette nettstedet. Jeg håper en dag å hjelpe deg på noen måte. x |
||
|
|
|
|
|
#18 (permalink) | |||
|
Medlem
Junior Member
|
For de fleste av livet mitt har jeg slitt svart og aldri lurt på hvorfor. Da spurte mange ganger jeg svarte om å ha en mann som var en mekaniker som er grunnen til at jeg aldri brukte å ha hvit, men jeg er fortsatt trukket for slitasje svart. Det jeg har lagt merke til er at på dager der jeg trenger "meg" oppmerksomhet bærer jeg veldig sterke farger, for ikke å tiltrekke oppmerksomhet, men den type "meg tid hvor jeg ikke ønsker å kjenne andre. Det at du har sagt utgangspunktet forklarer som jeg er en stor mengde empatiske sammen med andre ting. Fargene jeg bærer ikke så mye hva som er i stil til det jeg føler er nyttig for min sjel på disse dagene, og mange ganger det er svart eller veldig mørk rød og blues, langs linjer med safir og rubin hvis det gir mening, men svart er den mest vanlige for meg. Takk for din innsikt kjære, jeg lurte på om det er et område eller sted for mer informasjon om farger og chakra fargene? Jeg slags nye til denne siden av gamle ting, men på mange måter på samme tid. Takk igjen, godt og være trygg, Vixzen ![]() |
|||
|
|
|
![]() |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Last Post |
| Hva er poenget med noe? | cody | Spiritual Awakening | 10 | 05-27-2009 01:44 |
| Helse: Helse Buzz: National Wear Red Day and Other Health News - US News & World | Editor | Nyheter - Helse | 0 | 02-06-2009 08:30 |
| Helse: Bruk rød for American Heart Association - Pensacola News Journal | Editor | Nyheter - Helse | 0 | 02-06-2009 08:21 |
| Helse: Seeing red? 6 februar er National Wear Red Day - Trykk Publications Inc. | Editor | Nyheter - Helse | 0 | 02-01-2009 06:30 |
| Religion: De fem viktigste Liturgiske klær Farger - hva de betyr og når de er slitt | Editor | Nyheter - Inner Journey | 0 | 10-14-2008 09:40 |
| Tags |
| Trådverktøy | |
| Display Modes | |
|
|