Het lijkt u nog niet geregistreerd bij onze gemeenschap. Om te registreren klik hier ...

Global Oneness Community          
Automatische vertalingen gemaakt door Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness Gemeenschap > Global Oneness Main > Mijn favoriete praktijk!
Registreer Blogs Artikelen Foto Video Goodies FAQ Gebruikerslijst Berichten van vandaag Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen Chatruimte

Mijn favoriete praktijk! Wat is uw favoriete praktijk voor spiritualiteit, persoonlijke ontwikkeling, gezondheid of gewoon steeds evenwichtig? Deel het met ons! »Start hier!

Snel Nieuws
Welkom bij de Global Oneness Community! Global Oneness Gemeenschap is een plek voor het uitwisselen van gedachten en ideeën over innerlijke en uiterlijke verandering en transformatie. Als u een bericht moet u registreer hier. Enkele links om te beginnen met: Forum Home, Social Groups, Blogs, Artikelen, Foto, Video, Video Search, Contact Us, FAQ , Statistieken. Veel plezier en voel me echt welkom in de gemeenschap!

Opmerking: Deze advertentie wordt niet weergegeven voor geregistreerde leden

Tags
Threads: Kleuren , Dragen
Video's: Kleuren , Dragen ,

Reply

LinkBack Discussietools Weergavemodus
Old 07.04.2009, 07:58   #10 (permalink)
Nieuw lid
Junior Member
Points: 386, Level: 7Points: 386, Level: 7Points: 386, Level: 7
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

Marina's Avatar

Activity Longevity
1/20 10/20
Today Posts
0/0 ssssssss7
Marina is on a distinguished road
Send a message via MSN to Marina

Re: Kleuren die je draagt

Quote:
Oorspronkelijk Gepost door Essence View Post
Houden ze open in het openbaar en 24 / 7 kan een beetje overweldigend totdat je meer vertrouwd met het werken met hen.
He Essence!
Bedankt voor het delen van een aantal van de kleuren betekenissen!!

Ik zie sommige kleuren als ik op trance staat, en ik probeer altijd om de betekenis van deze kleuren voor meer informatie over de reis leren te krijgen. Ik voel dat paars, rood en groen zijn de kleuren die ik verbinding meest.

En ik heb gepost dat citaat, omdat ik wilde weten waarom u denkt dat het overweldigend om het derde oog open op 24/ 7--

In Lak'ech
Marina está offline   Reply With Quote
De volgende gebruiker zegt Dank U aan Marina For This Useful Post:
Essence  Re: Lisa Renee juli HEMELVAART update
Old 07.04.2009, 06:00 PM   #11 (permalink)
Super Lid
Moderator
Points: 15,366, Level: 85Points: 15,366, Level: 85Points: 15,366, Level: 85
Activity: 46%Activity: 46%Activity: 46%

Essence's Avatar

Activity Longevity
7/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1207
Blog Entries: 3
Essence is on a distinguished road

Groeten Marina
Ik wilde alleen maar een moment te nemen om uw vraag te beantwoorden. Je vroeg:
"Ik heb dat citaat geplaatst omdat ik wilde weten waarom u denkt dat het overweldigend om het derde oog open op 24 / 7?"

In de eerste plaats voor degenen die vertrouwd zijn met werken bewust met hun chakra's en zijn doen het voor enige tijd, na het derde oog (6e chakra) en de Kroon (7e chakra) open de hele tijd meestal levert geen problemen op. Maar voor degenen die net beginnen te bewust te openen en met hen samenwerken, kan dit soms tot problemen leiden. De fysieke uitingen van deze kunnen variëren van moeheid te worden vatbaar voor verkoudheid, (meestal geassocieerd met de plotselinge opening van de 1e tot de 5e chakra's), helemaal tot verwarring, verlies van concentratie, prikkelbaarheid en emotionele stress, in extreme gevallen ... hallucinaties. Dit type symptomen zijn het meest meestal geassocieerd met de plotselinge opening of onjuist opening en het gebruik van de 6de en 7de chakra's.
De meest voorkomende problemen die ik heb gezien met die net begonnen te werken en open met hun hogere chakra's is dat in wezen rond grote groepen mensen, zoals in het openbaar situaties, worden ze overweldigd door de grote hoeveelheden van chaotische energie bombarderen hen. Dit resulteert doorgaans in angst en verwarring, en dit leidt vaak tot prikkelbaar gedrag in hun interacties met anderen.
Als u herlees mijn oorspronkelijke post op deze zul je zien dat ik zei dat dit dezelfde fundamentele zaak.

Quote:
"Ik zal voorstellen dat je eerst zorgen dat uw andere chakra's open zijn, evenwichtig en in goede staat voordat u deze en ten tweede doen, Ik stel ook voor dat, althans in het begin, je niet laat je 6de en 7de chakra's volledig open, behalve wanneer u bent mediteren. houden ze open in de publieke en 24 / 7 kan een beetje overweldigend totdat je meer vertrouwd zijn met het werken met hen. Don't shut down ze niet helemaal als je niet aan het mediteren, gewoon langzaam de spin weg naar beneden en niet hebben ze volledig open. ALS ... u vindt zelfs dat is te veel in het begin, daarna gaan en sluit ze op, maar terug open ze op een zo vroeg mogelijk geschikte tijd en plaats. "

Ik hoop dat dit voldoende is uw vraag beantwoord. Zo niet, dan kunnen we praten wat meer.
Tot de volgende keer ...

Liefde, Licht en Blessings,

Namaste

Essence

Essence está offline   Reply With Quote
De volgende gebruiker zegt Dank U aan Essence For This Useful Post:
lopen de blog (07-07-2009)
Old 07.06.2009, 05:19   #12 (permalink)
Nieuw lid
Junior Member
Points: 386, Level: 7Points: 386, Level: 7Points: 386, Level: 7

Marina's Avatar

Activity Longevity
1/20 10/20
Today Posts
0/0 ssssssss7
Marina is on a distinguished road
Send a message via MSN to Marina

Essence!

Hartelijk dank voor uw antwoord!

Zijn meer nu duidelijk voor mij!

In Lak'ech
Marina está offline   Reply With Quote
De volgende gebruiker zegt Dank U aan Marina For This Useful Post:
Essence  (07-07-2009)
Old 07-07-2009, 08:33 PM   #13 (permalink)
Lid
Junior Member
Points: 543, Level: 10Points: 543, Level: 10Points: 543, Level: 10

walking the blog's Avatar

Activity Longevity
1/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss13
walking the blog is on a distinguished road

Essence deze berichten zijn uiterst interessant en nuttig - dank je.

Ik ben een zonnige karakter dat is zo lang als ik me kan herinneren is gevestigd op het dragen van zwarte of donkere kleuren, vaak met een kleine flits van een levendige 'hot' rood, roze of aqua. Ik gebruik zwart als een accent kleur in mijn huis en hebben een enorme zwarte auto.

Ik ben een zeer open persoon, maar met enkele zeer onzeker ondertoon - ik echt verlangen naar goedkeuring. Mensen hebben de neiging om de energie zuigen van mij vanwege mijn openheid en na een tijdje ik de muur geraakt en voel me vreselijk. Is de zwarte fixatie niet helpen dingen? Moet ik me bewust afgestapt van deze kleur? Welke kleur moet ik trekken in mijn leven? PS. mijn achternaam is nu groen, is dat belangrijk?

Ook kunt u mij wijzen op een goede bron om me te helpen begrijpen over chackras en hoe te openen en te sluiten zijn. Ik ben voortdurend uitgeput en vol van de kou. Ik vraag me af of spirituele mijn 'vroege leerling' onderzoeken leftme met open chakra's? Dank u bij voorbaat. Peace.x
walking the blog está offline   Reply With Quote
Old 07-07-2009, 09:12 PM   #14 (permalink)
Super Lid
Moderator

Essence's Avatar

Activity Longevity
7/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1207

Groeten lopen de blog,

Helaas ben ik heel druk met ander werk vandaag en heb niet veel tijd te besteden aan het forum, maar ik heb uw bericht gelezen en wilde je laten weten dat ik heb gelezen en ik zal u zo snel als ik kan vinden de 3D-tijd te doen. Het kan morgen, maar ik zal weer met je op dit punt.
Ik dacht dat ik niet wil dat je denkt dat ik je negeren.

Tot later,

Namaste

Essence
lopen de blog (07-09-2009)
Old 07.09.2009, 09:06 PM   #15 (permalink)
Super Lid
Moderator

Essence's Avatar

Activity Longevity
7/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1207

Groeten lopen de blog,
Ik wilde alleen maar zeggen hallo en u laten weten dat ik niet vergeten het beantwoorden van uw vragen over kleuren en chakra's, ik ben net bezig geweest. Ik zal hem zo snel als ik kan. Dank u voor uw begrip.
Ik kan zeggen dat je naar deze link voor grote lezen en leren over chakra's en vele andere onderwerpen ...
Chakra's - Crystalinks

Tot de volgende keer,

Liefde, Licht en zegen voor u,

Namaste

Essence
lopen de blog (07-10-2009)
Old 07.14.2009, 05:34   #16 (permalink)
Super Lid
Moderator

Essence's Avatar

Activity Longevity
7/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1207

Quote:
Oorspronkelijk Gepost door lopen de blog View Post
Essence deze berichten zijn uiterst interessant en nuttig - dank je.

Ik ben een zonnige karakter dat is zo lang als ik me kan herinneren is gevestigd op het dragen van zwarte of donkere kleuren, vaak met een kleine flits van een levendige 'hot' rood, roze of aqua. Ik gebruik zwart als een accent kleur in mijn huis en hebben een enorme zwarte auto.

Ik ben een zeer open persoon, maar met enkele zeer onzeker ondertoon - ik echt verlangen naar goedkeuring. Mensen hebben de neiging om de energie zuigen van mij vanwege mijn openheid en na een tijdje ik de muur geraakt en voel me vreselijk. Is de zwarte fixatie niet helpen dingen? Moet ik me bewust afgestapt van deze kleur? Welke kleur moet ik trekken in mijn leven? PS. mijn achternaam is nu groen, is dat belangrijk?

Ook kunt u mij wijzen op een goede bron om me te helpen begrijpen over chackras en hoe te openen en te sluiten zijn. Ik ben voortdurend uitgeput en vol van de kou. Ik vraag me af of spirituele mijn 'vroege leerling' onderzoeken leftme met open chakra's? Dank u bij voorbaat. Peace.x
Groeten Wandelen de blog,
Ten eerste, mijn excuses voor het nemen van zo lang terug naar je, ik heb zojuist vastgebonden met ander werk. Ik vrees dat ik veel zal ik te zeggen heb mijn excuses aan ... .. LOL

Zoals we al hebben gesproken over, mensen zien de kleur zwart, omdat het eigenlijk is het absorberen en reflecteren terug naar ons Alle. We hebben gesproken over het concept dat veel empathische mensen hebben de neiging om zwart te dragen, vooral vóór ze komen om te leren hoe om te gaan op een meer positieve manier met hun geschenk. Het voelt natuurlijk aan hen om dit te doen vanwege de absorberende factor, maar ook omdat op een onderbewust niveau het voelt als een plek om te verbergen voor de aanval en het bombardement van de overweldigende emoties van anderen. Het is de kleur van de Leegte, de schoot van de schepping.
Het dragen en het gebruik van zwart in de mode-en manieren waarop je sprak van heeft geen negatieve gevolgen voor u op een manier die niets te maken met de kleur zwart in en van zichzelf heeft, maar het kan toevoegen aan de zaken die u te maken met alleen maar omdat de redenen hebben wij zojuist over gesproken. Net bewust te worden van deze invloeden van de kleur zwart zal beginnen om de weg zie je zwart en de gevolgen daarvan voor u en de energie die zij toevoegt aan je leven te veranderen.
Het lijkt mij je Hoger Zelf is druk bezig geweest op het werk met u dat u vermeld je de neiging om kleine flitsen van het bruisende 'hot' rood, roze of aqua om de kleuren in uw kleding toe te voegen, waardoor toe te voegen aan je energie veld. De rode kleur is de wortel van overleving en manifestatie, de roze is de kleur van het Hart Chakra en de Aqua is de kleur van de Hoge Hartchakra. De mensheid zij overgang naar bewust leven en het onderhoud van de energie-trilling van de Hartchakra als een collectief. Oh .... En ja, ik denk dat er betekenis in het feit dat uw achternaam is groen. Groen is de kleur van genezing en is de belangrijkste kleur van de Hartchakra ... ... Wat denk je?
Ik zal suggereren dat om u te helpen beginnen te werken door uw onveiligheid problemen, denk je over het toevoegen van de kleuren van Oranje en Geel tot je dagelijkse leven. Voeg deze kleuren kun je toch, in de kleren die je draagt, in het voedsel dat je eet, in de kleuren die u denken, in de vloeistoffen je drinkt. Koop je enkele oranje en geel gekleurde badzout te gebruiken in uw badwater, gebruik sinaasappel, neroli (oranje geur), mandarijn en citroen geparfumeerde oliën shampoos en zeep. (Ik zal raden u aan goede kwaliteit olie); plaats fris oranje en geel gekleurde bloemen in uw huis; dragen een oranje steen en een gele steen met u te allen tijde. Gebruik ze om jezelf te herinneren aan het werk dat u doet. Anyway je kunt bedenken om de energieën van deze twee kleuren toe te voegen in je dagelijks leven sterk zal versnellen en je naar voren en positieve, spirituele groei te helpen.
Oranje is de kleur van het tweede chakra, de Sacrale, en is over de Schepping en Veiligheid. U bent om te beginnen creëren van een nieuwe, en meer Veilig You. Geel is de kleur van de derde chakra, de Solar Plexus, en is het centrum van onze Will Power. Dit is de plaats waar mensen meestal proberen onze energie velden betreden en macht stelen, het is de plaats waar de ongewenste energie het gemakkelijkst gaat ons lichaam. Het is de "zachte onderbuik '. Dit is waarom wanneer je aangevallen voelt u het meest in het algemeen voelt het in de "put van je buik" en toen boos vaak je armen kruis op een wijze dat dit gebied bestrijkt. U instinctief het beschermen van uw Will Power Center, uw Solar Plexus Chakra.
Dit zijn een paar manieren waarop je kan beginnen te werken langs en door de problemen bij de hand voor je. Het andere wat ik voel, moet hier worden vermeld is dat je, moet heel bewust zijn van de gedachten, emoties en woorden die je gebruikt in je dagelijkse leven. Dit zijn de instrumenten waarmee u het bouwen van uw toekomstige zelf en de wereld. Build it met zorg, vrede en liefde.
Laten we praten over de problemen die u ondervindt met voortdurend uitgeput en vol koud, zoals je het beschreven. Eerste .... alsjeblieft, als je denkt dat er is zelfs maar de geringste mogelijkheid u zou lijden aan een fysiek medisch probleem, ga dan naar uw arts. Als dit niet als gevolg van een fysiek medisch probleem dat aandacht verdient, dan is het verband met en is een symptoom van uw onzekerheid kwesties. Uw onveiligheid kwesties zijn de daaruit voortvloeiende symptomen van emotionele problemen. De emotionele kwesties zijn het creëren van fysieke problemen. Ook ontstaan energievraagstukken in je energetische lichaam. Als ik verbinding maken met uw energie die ik kan zien dat je veel zwakke punten in je energieveld, (je aura). Er zijn zelfs twee plekken waar het is zo dun dat kan net zo goed worden beschouwd als een scheur in je auraveld. Een daarvan is op je rug-zijde op het niveau van uw Solar Plexus. De andere is aan de voorzijde van je lichaam en bevindt zich aan uw Keel Chakra gebied. Uw 5e Chakra.
Je moet echt kunnen gebruik maken van een goede reiniging en energie wat werk op je chakra's. Aangezien u niet echt vertrouwd met het werken met je energie en je chakra's, zal ik u een eenvoudige oefening die u zullen helpen meer dan je zou denken. Wanneer u het zwemmen; eigenlijk zou ik willen voorstellen een douche zal beter zijn als dat mogelijk is, of ten minste douche af nadat je dit werk te doen in een hete soaking tub. Als je fysiek baden, visualiseren alle zware, donker, dik en ongezond kleuren die verbonden zijn aan u, binnen en buiten, worden gereinigd van je energetische lichaam. Net zoals je wassen fysieke vuil uit je fysieke lichaam, wassen en reinigen de energieke vuil uit je energetische lichaam. Zie het spoelen af van je zoals je spoel de zeepsop uit uw lichaam. Zie it going down the drain met het water als het uw bad verlaat. Maak je geen zorgen over de aarde, kan ze transmuteren deze energie in schone herbruikbare energie. Vergeet niet om de chakra's te openen in de palm van uw handen en de zolen van je voeten, (centrum van je bogen) en laat de energie afvoer van u net zoals u de stekker had getrokken op de kuip van het water. Het laatste wat je moet doen is ervoor zorgen dat je alle negatieve energie uit je handen gewassen en schudden het af. Nadat je dit gedaan hebt, je dan staan in het stromend water, laat ze lopen over je hoofd als dat is iets wat je leuk vindt en met dit voor ogen een Golden Orb van licht, een zon, ongeveer 12 tot 18 centimeter boven je hoofd. Dit is de Energy Orb van je Hogere Zelf. Het is een onuitputtelijke bron van energie die u kan beroep doen op de nieuwe energie je fysieke lichaam te helpen helen en te handhaven zijn zelf op het optimale niveau van gezondheid en vitaliteit. U kunt niet uitputten deze bron van energie, omdat het een permanente link naar de eenheid van al wat is, of aan God als u dat liever heeft.
Doe dit elke dag ten minste een week en je voelt een verschil. Doe het twee keer per dag als je de behoefte voelt. Nadat je gebruikt om dit te doen in de douche met water, zal je gemakkelijker in staat zijn om dit snel te doen en gemakkelijk een waar je bent en de behoefte voelen om te reinigen en nieuwe energie.

Ik hoop dat dit heeft geholpen u wat in uw inspanningen. Als ik nog meer vragen voor u kunt beantwoorden neem dan gerust vragen. Dank u dat u mij te delen.

Ik stuur ... Infinite Onvoorwaardelijke Liefde, Eeuwige Goddelijke Licht en Untold Nummers van Blessings aan u en de uwen.

Namaste

Essence K
Old 07.14.2009, 10:45 PM   #17 (permalink)
Lid
Junior Member
Points: 543, Level: 10Points: 543, Level: 10Points: 543, Level: 10

walking the blog's Avatar

Activity Longevity
1/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss13
walking the blog is on a distinguished road

Essence

Ik kan niet beginnen aan u genoeg bedanken voor alle tijd en liefde die je hebt gedoucht op mij - wat een geweldige post!

Ik zal uw advies aan de brief ... oranje is nooit een kleur die ik heb getrokken om, dus dit zal een zeer interessante verandering voor mij. Ik volgde de link die u voorgesteld in verband met chakra's en ben begin dit nu meer te begrijpen, dus nogmaals hartelijk dank.

Ik ben het eens over mijn achternaam getrouwd, zijnde 'Groen', significant. Voor het geval ik niet beseffen hoe belangrijk dit is het universum stuurde me een team van drie mensen aan het werk voor mij, met twee delen van de 'Groene' boodschap, een meisje met Green als haar achternaam en een heer, wiens familienaam is 'Greenwood . Het pas drong het tot me wat een toeval dit alles was na het lezen van uw antwoord (ik niet getrouwd mijn naam te gebruiken op het werk)

Ik ben het nemen van deze 'toevalligheden' die mijn man en een collega zijn allemaal belangrijke leraren als ik begin te genezen mezelf klaar om te gaan naar hopelijk anderen helpen genezen? Het voelt alsof ik nodig heb om echt aanwezig zijn en kijken naar wat er mij dwars over hen en deze hebben betrekking op wat ik nodig heb op te lossen over mezelf. Ik moet waarschijnlijk een beetje meer dankbaar zijn voor hen ook ....

Vreemd genoeg getrouwd achternaam mijn beste vriend is "bruin" en een van mijn minst favoriete mensen in mijn sociale kring wordt ook wel "bruin". Ik zal dit meer te overpeinzen.

Uw opmerking over mijn keel chakra is zeer interessant. Ik ben heel vaak bang om te zeggen wat ik wil zeggen uit angst voor het gevoel verkeerd of dom. Ik heb eigenlijk werk op hoog niveau in de communicatie dus dit is echt gek.

Ik kan echter werken. Ik zie heel veel grote dingen om me heen die me herinneren van dat alles ben ik trots op. Zelfs het gebruik van deze website de afgelopen maanden is een enorme stap voorwaarts voor mij in termen van de aanpak van mijn problemen en vragen om hulp. Ik zie overal waar ik bevestigen berichten kijken.

Essence Dank je. Alle Bless u voor uw liefde en geduld. Niemand is ooit onaardig of betuttelend op deze site. Ik hoop een dag om u te helpen een of andere manier. x
walking the blog está offline   Reply With Quote
Old 07.23.2009, 02:21   #18 (permalink)
Lid
Junior Member
Points: 667, Level: 13Points: 667, Level: 13Points: 667, Level: 13
Activity: 11%Activity: 11%Activity: 11%

Vixzen's Avatar

Activity Longevity
4/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss33
Vixzen is on a distinguished road

Quote:
Oorspronkelijk Gepost door Essence View Post
Greetings tomkin,

Sommigen doen dit gewoon omdat het de aanvaarde ding om te doen binnen de factie van de samenleving die zij hebben gekozen te bestaan binnen.
Gewoon enkele gedachten over dit onderwerp.
OH .... en door de manier, er is geen reden om angst of worden "schrikken" door de kleur zwart. De mens heeft gegeven de connotatie van "negatieve" en / of "kwaad". De vibratie van zwart op zich is niet van deze energie. In f
Om heel eerlijk te zijn, heb ik gemerkt dat veel van nature begaafd "empaths" hebben de neiging tot zwart, vooral als ze jong zijn slijtage en niet echt inzicht krijgen in hun geschenk. Zij doen dit omdat ze nog niet hebben geleerd om hun macht controle en worden overweldigd door anderen emotionele energieën. Helaas voor hen, het dragen van zwart is alleen toe te voegen aan hun dilemma, omdat het alleen maar meer absorbeert. Ze zouden er beter aan doen dragen witte of een andere felle kleur.
Hoe dan ook, slechts enkele gedachten over dit ........
(07-23-2009)

Namaste

Essence
Hallo Essence,
Voor de meeste van mijn leven heb ik zwart gedragen en nooit afgevraagd waarom. Op de vraag vele malen antwoordde ik over het hebben van een man dat was een monteur die reden heb ik nooit gebruikt om het wit gekleed, maar ik ben nog steeds aangetrokken tot dragen zwart. Wat ik heb gemerkt is dat op dagen dat ik 'ik' de aandacht Ik draag heel felle kleuren, niet om de aandacht te trekken, maar het type 'ik' de tijd, wanneer ik wil niet te voelen anderen. Dit hebben gezegd dat u eigenlijk zegt als ik ben een groot bedrag empathische samen met andere dingen.

De kleuren die ik draag zijn niet zozeer wat er in stijl van wat ik voel is het nuttig om mijn ziel op die dagen en het is vaak zwart of heel donker rood en blauw, langs de lijnen van saffier en robijn als dat zinvol is, maar zwart is de meest voorkomende een voor mij.

Hartelijk dank voor uw inzichten lieve, ik vroeg me af of er een site of plek voor meer informatie over de kleuren en chakra kleuren? Ik ben soort van nieuw voor deze kant van oude dingen, maar in veel opzichten op hetzelfde moment.

Nogmaals hartelijk dank, goed en veilig,

Vixzen
Vixzen está offline   Reply With Quote
Reply