Semella que non atopou aínda coa nosa comunidade. Para inscribirse prema aquí ...

Global Oneness Community          
Traducións automáticas feitas polo Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness Community > Global Oneness principal > A miña práctica favorito!
Blogs Artigos Fotos Vídeos Os extras FAQ Membros Mensaxes de Hoxe Mark Forums Read Chat room

A miña práctica favorito! Cal é o seu favorito para a práctica da espiritualidade, desenvolvemento persoal, a saúde ou só facer se equilibrado? Share it with us! »Comece por aquí!

Quick News
Welcome to the Global Oneness Community! Global Oneness Community é un lugar para compartir pensamentos e ideas sobre o cambio interior e exterior e de transformación. Para enviar precisa rexístrate aquí. Algúns enlaces para comezar: Páxina de inicio, Grupos sociais, Blogs, Artigos, Fotos, Vídeos, Video Search, Contacte connosco, FAQ , Estatísticas. Disfrútao e sentir-se realmente benvidos á comunidade!

Nota: Este anuncio non se amosará para membros rexistrados

Tags
Temas: Cores , Vestir
Vídeos: Cores , Vestir ,

LinkBack Thread Tools
Old 07-04-2009, 07:58 PM  
Novos Estados
Junior Member
Points: 386, Level: 7Points: 386, Level: 7Points: 386, Level: 7
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

Marina's Avatar

Activity Longevity
0/20 10/20
Today Posts
0/0 ssssssss7
Marina is on a distinguished road
Send a message via MSN to Marina

Re: As cores que usa

Cita:
Publicado orixinalmente por Esencia View Post
Mantelos abertos en público e 24 / 7 pode ser un pouco esmagadora ata que estea máis familiarizado co traballo con eles.
Esencia Hey!
Grazas por compartir algúns dos significados cores!!

Eu vexo algunhas cores cando estou en estado de transo, e eu sempre tentar obter o significado destas cores para saber máis sobre a viaxe. Eu sinto que violeta, vermello e verde son as cores que eu máis conectar.

E eu teño que citar remitidas porque eu quería saber por que pensas que é irresistíbel para abrir o terceiro ollo, o 24 de/ 7?

En Lak'ech
Marina está offline  
O seguinte Usuario grazas á Mariña por esa útil mensaxe:
Esencia  Re: Lisa René actualización ASCENSÃO xullo
Old 07-04-2009, 06:00 PM  
Super Membro
Moderador
Points: 15,034, Level: 84Points: 15,034, Level: 84Points: 15,034, Level: 84
Activity: 84%Activity: 84%Activity: 84%

Essence's Avatar

Activity Longevity
7/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1190
Blog Entries: 3
Agradecementos: 1.341
Agradecido 1.280 veces en 693 Posts
Essence is on a distinguished road

Saúdos Marina,
Eu só quería ter un momento para contestar a súa pregunta. Vostede Pregunta:
"Eu publiquei esta cita, porque eu quería saber por que pensas que é irresistíbel para abrir o terceiro ollo en 24 / 7?"

Primeiro, para aqueles que están familiarizados coa consciente traballar cos seus chakra e ten vindo a facelo por algún tempo, tendo o terceiro ollo (chakra 6) e da Coroa (chakra 7) aberto o tempo todo, xeralmente non presenta problemas. Pero para aqueles que están só comezando a consciente abrir e traballar con eles, ás veces isto pode levar a problemas. As manifestacións físicas desta pode variar sentirse canso de ser suscetível a arrefriados, (xeralmente asociada coa apertura repentina do 1 través dos chakra 5), todo o camiño para a confusión, perda de concentración, irritabilidade e tensión emocional, no extremo casos ... alucinacións. Estes síntomas tipo son máis comunmente asociada coa apertura repentina ou a apertura e utilización incorrecta do 6 º e 7 º chakra.
Os problemas máis comúns que teño visto con aqueles que están comezando a traballar e abrir os seus chakra superiores que ser arredor de grandes grupos de persoas, como en situacións públicas, fanse oprimido pola gran cantidade de enerxía caótica bombardeo-las. Isto normalmente resulta en ansiedade e confusión, e que moitas veces leva a un comportamento irritadizo nas súas interaccións cos outros.
Se reler meu post orixinal sobre o que vai ver que eu dixo a mesma cousa de base.

Cita:
"Eu sugiro que primeiro asegúrese de outros chakra están abertos, equilibrados e en boas condicións antes de facelo e, por outra, tamén suxiren que, polo menos no principio, non deixar o seu 6 º e 7 º chakra completamente aberto, agás que se está meditando. mantelos abertos en público e 24 / 7 pode ser un pouco esmagadora ata que estea máis familiarizado co traballo con eles. Non desactiva-los completamente cando non está meditando, simplemente xirar lentamente o camiño cara a abaixo e non ten los totalmente aberta. ... Se vostede atopa, aínda que estea moi ao comezo, entón vai adiante e pecha-los, pero abri-las de volta ata o momento máis pronto posible e conveniente lugar. "

Esperamos que este foi o suficientemente respondeu a pregunta. Se non, podemos falar un pouco máis.
Ata a próxima ...

Amor, Luz e Bênçãos,

Namaste

Esencia

Essence está offline  
The Following User Says Thank you to Esencia por esa útil mensaxe:
andar do blog (07-07-2009)
Old 07-06-2009, 05:19 PM  
Novos Estados
Junior Member
Points: 386, Level: 7Points: 386, Level: 7Points: 386, Level: 7

Marina's Avatar

Activity Longevity
0/20 10/20
Today Posts
0/0 ssssssss7
Marina is on a distinguished road
Send a message via MSN to Marina

Esencia!

Gracias pola túa resposta!

Os seus máis claro agora para min!

En Lak'ech
Marina está offline  
O seguinte Usuario grazas á Mariña por esa útil mensaxe:
Esencia  (07-07-2009)
Old 07-07-2009, 08:33 PM  
Membro
Junior Member
Points: 543, Level: 10Points: 543, Level: 10Points: 543, Level: 10
Activity: 3%Activity: 3%Activity: 3%

walking the blog's Avatar

Activity Longevity
1/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss13
walking the blog is on a distinguished road

Esencialmente, estes lanzamentos son moi interesantes e útiles - Grazas.

Eu son un personaxe soleado que ten durante o tempo que me lembra foi elaborado a usar cor negra ou escuras, moitas veces con un pequeno flash dun vermello vibrante "quente", rosa ou azul-piscina. Eu uso de cor negra como un acento na miña casa e ten un enorme coche negro.

Eu son unha persoa moi aberta, pero con algunhas connotacións moi inseguros - Eu realmente anseia aprobación. As persoas tenden a sugar a enerxía de min por mor da miña inicial e despois dun tempo eu bati na parede e sinto horrible. Non é a fixación negro axudando as cousas? Debo ser consciente afastar-se esta cor? Que a cor que eu debería atraer a miña vida? PS. meu apelido agora é verde, que é significativo?

Tamén podes ligar-me a un bo recurso para me axudar a entender sobre Chackras e como abrir e pecha-los. Agora sempre extensa e cheo de frío. Eu me pregunta se as investigacións meu "alumno precoz" espirituais teñen leftme cos chakra abertos? Thank you in advance. Peace.x
walking the blog está offline  
Old 07-07-2009, 09:12 PM  
Super Membro
Moderador

Essence's Avatar

Activity Longevity
7/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1190

Saúdos a pé do blog,

Desafortunadamente estou moi ocupado con outros traballos de hoxe e non ten moito tempo para dedicar ao foro, pero eu li seu post e quería que vostede sabe que eu teño lido e vou responder-lhe logo que podo atopar o 3D en tempo para o facer. Pode ser mañá, pero vou voltar con vostede sobre iso.
Eu só non quero que pense que eu estaba ignorando vostede.

Ata máis,

Amor, Luz e Bênçãos,

Namaste

Esencia
Essence está offline  
andar do blog (07-09-2009)
Old 07-09-2009, 09:06 PM  
Super Membro
Moderador

Essence's Avatar

Activity Longevity
7/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1190

Saúdos a pé do blog,
Eu só quería dicir Ola e deixar que vostede sabe que eu non me esquezo de responder ás súas preguntas sobre as cores e os chakra, acabo de ser ocupado. Vou chegar a el, logo que eu poida. Grazas pola comprensión.
Eu podo dicir para ir a este enlace para ler e aprender moito sobre os chacra e moitos outros ...
Chakra - Crystalinks

Breakthrough Celebración: un proceso global que conduce ao Quetzalcoatl / Cristo ene

Amor, Luz e cede a vostede,

Namaste

Esencia
Essence está offline  
andar do blog (07-10-2009)
Old 07-14-2009, 05:34 PM  
Super Membro
Moderador

Essence's Avatar

Activity Longevity
7/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1190

Cita:
Publicado orixinalmente por andar do blog View Post
Esencialmente, estes lanzamentos son moi interesantes e útiles - Grazas.

Eu son un personaxe soleado que ten durante o tempo que me lembra foi elaborado a usar cor negra ou escuras, moitas veces con un pequeno flash dun vermello vibrante "quente", rosa ou azul-piscina. Eu uso de cor negra como un acento na miña casa e ten un enorme coche negro.

Eu son unha persoa moi aberta, pero con algunhas connotacións moi inseguros - Eu realmente anseia aprobación. As persoas tenden a sugar a enerxía de min por mor da miña inicial e despois dun tempo eu bati na parede e sinto horrible. Non é a fixación negro axudando as cousas? Debo ser consciente afastar-se esta cor? Que a cor que eu debería atraer a miña vida? PS. meu apelido agora é verde, que é significativo?

Tamén podes ligar-me a un bo recurso para me axudar a entender sobre Chackras e como abrir e pecha-los. Agora sempre extensa e cheo de frío. Eu me pregunta se as investigacións meu "alumno precoz" espirituais teñen leftme cos chakra abertos? Thank you in advance. Peace.x
Saúdos a pé do blog,
En primeiro lugar, pido desculpas por tardar tanto a atrás para vostede, eu só ter sido amarre con outros traballos. Teño medo que teño moitas eu vou ter que dicir as miñas desculpas para ... .. lol

Debido a que xa falamos, os seres humanos ven a cor negra porque é realmente absorbendo e que era para nós o Todos. Nós tocamos coa idea de que moitas persoas empática teñen unha tendencia a usar negro, especialmente antes de eles veñen para aprender a tratar dunha forma máis positiva co seu don. É unha sensación natural para eles a facelo por causa do factor de absorción, senón tamén porque nun nivel subconsciente, ela se sente como un lugar para ocultar do ataque e bombardeo de emocións demasiado fortes doutros. É a cor do Baleiro, o ventre da creación.
Vestindo branco e usando de moda e formas que falou non ten ningún efecto negativo sobre vostede dun xeito que nada ten que ver coa cor negra en si, pero pode engadir ao problema que está lidando con simplesmente por causa da razóns que acabamos falando. Basta tomar conciencia destas influencias da cor negro vai comezar a cambiar o xeito no que ve a branco e os efectos que ten en ti e da enerxía que contribúe a súa vida.
Parece-me que o seu Eu Superior estivo ocupado a traballar con vostede en que declarou que tenden a engadir pequenos flashes de vermello vibrante 'quentes', ou aqua-de-rosa para as cores do seu vestido, así engadindo-o ao seu campo de enerxía. O vermello é a cor da raíz de supervivencia e manifestación, a rosa é a cor do Chakra do Corazón e do Sistema Operativo é a cor do Chakra do Corazón superior. A humanidade é a transición cara consciente vivir e manter a vibracións de enerxía do Chakra do Corazón como un colectivo. Oh .... e si, eu creo que hai relevancia no feito de que o seu apelido é verde. Verde é a cor da cura e é a memoria principal do Chakra do Corazón ... ... Qué pensas?
Vou suxerir que, para axudar a comezar a traballar cos seus problemas de inseguridade, que pensa sobre como engadir as cores de laranxa e amarelo para a súa vida diaria. Engadir esas cores, sabe que pode, nas roupas que levar posto no alimento que come, nas cores que pensar, nos líquidos que bebemos. Mercar-lle algunhas laranxa e amarelo sales de baño de cores para utilizar no seu baño de auga; usar laranxa, Neroli perfume (laranxa), Tangerine, limón e Shampoo perfumado óleos e xabóns. (Eu sugiro que use aceites de boa calidade), lugar de laranxa e amarelo flores coloreadas na súa casa, levar unha pedra de laranxa e unha pedra amarela con vostede en todos os momentos. Utiliza-los para lembra-lo do traballo que está facendo. En calquera caso pode pensar en engadir as enerxías destas dúas cores na súa vida diaria ha acelerar bastante e axudar a súa fronte e un crecemento positivo, espiritual.
Laranxa é a cor do segundo chakra, o sacro, e é sobre a Creación e Seguridade. Está para comezar a crear un novo e máis seguro vostede. O amarelo é a cor do terceiro chakra, o plexo solar, e é o centro da nosa forza de vontade. Este é o lugar onde as persoas a miúdo tentar introducir nosos campos de enerxía e roubar enerxía, é o lugar onde a enerxía indesejável máis facilmente entra no noso corpo. É o punto débil ". É por iso que cando se sinte atacado normalmente máis senti-la no "pozo do seu estómago" e, cando irritada, moitas veces, cruzar os brazos de forma que abrangue esta área. Está instintivamente protexer o seu Will Power Center, o seu Chakra do plexo solar.
Estas son algunhas formas que pode comezar a traballar a través do pasado e os problemas de man para ti. A outra cousa que eu sinto debe ser declarado aquí é que, precisan estar moi consciente dos pensamentos, emocións e palabras que utiliza na súa vida diaria. Estas son as ferramentas coas que está construíndo o seu propio futuro e no mundo. Constrúe-lo con coidado, paz e amor.
Imos discutir as cuestións que están a ter co ser constantemente extensa e cheo de frío, como describir. Primeiro .... Por favor, se pensas que hai mesmo a menor posibilidade que pode estar sufriu un problema físico, médico, vai ver o seu médico. Se isto non é resultante dun problema físico que precisa de atención médica, entón ela está relacionada e é un síntoma dos seus problemas de inseguridade. Os seus problemas de inseguridade son os síntomas que resultan de problemas emocionales. Os problemas emocionales están creando problemas físicos. Eles tamén presentan problemas de enerxía no seu corpo enerxético. Cando conectar á súa enerxía Podo ver que ten moitos puntos débiles no seu campo enerxético (aura). Existen tamén dous puntos onde ela é tan fina que ben poderían ser considerados unha lágrima no seu campo áurico. Un está na súa parte traseira do lado, ao nivel do seu plexo solar. O outro é na parte da fronte do seu corpo e reside na súa área de Chakra da Garganta. Seu Chakra 5.
Realmente pode utilizar unha enerxía boa limpeza e un traballo sobre os chakra. Dende que non está familiarizado co traballo real coa súa enerxía ou chakra, vou darlle un exercicio sinxelo que vai ser mais do que vostede imaxina. Cando está de baño, en realidade eu quere suxerir unha ducha será mellor, se é posible, ou polo menos fóra de baño despois de facer este traballo nunha bañeira de inmersión. Como baño-se fisicamente, vendo todo pesado, escuro, espeso e insalubre cores que están ligados a vostede, por dentro e por fóra, a purificación do seu corpo enerxético. Así como lavar a suciedade física e graxa do seu corpo físico, lavar e limpar o lixo e grime enerxético do seu corpo enerxético. Vexa o de lavado de ti como lavar a escuma do seu corpo. Velo indo polo ralo coa auga, xa que deixa a súa bañeira. Non te preocupes coa terra, ela pode transmutar esta enerxía en enerxía reutilizable limpo. Non esqueza de abrir o chakra nas palmas das súas mans e plantas dos pés, (centro dos seus arcos) e deixar a fuga de enerxía procedente de ti como lle tiña levado a ficha sobre a bañeira de auga. A última cousa que cómpre facer é asegurarse de ter lavado toda a enerxía negativa das súas mans e trasfega-lo. Unha vez feito isto, vostede, entón estar na auga corrente, deixe-a executar por riba da cabeza que se isto é algo que considerar agradable e con iso encarados unha Golden Orb de luz, un domingo, preto de 12 a 18 centímetros por riba da súa cabeza. Esta é a esfera de enerxía do seu Eu superior. É unha fonte ilimitada de enerxía que pode apelar para re-energizar o seu corpo físico para axudar a curar e manter a súa propia, ao nivel óptimo de saúde e vitalidade. Non pode esgotar esta fonte de enerxía, porque ten un vínculo permanente para a Unidade de todo o que é, ou a Deus, se o prefire.
Faino todos os días por polo menos dunha semana e vai sentir a diferenza. Faino dúas veces ao día, se pensas necesidade. Despois de se acostumar a facelo no ducha con auga, pode máis facilmente ser capaz de facer iso rapidamente e facilmente calquera onde está e sente a necesidade de limpar e re-energizar.

Espero que isto ten axudado a algúns nos seus proxectos. Se eu poida responder a máis preguntas para que Sinto-se a vontade para preguntar. Grazas por me permitir compartir.

Eu engadido ... Infinito Amor Incondicional, Eterno Luz Divina e Untold Números de Bênçãos para vostede eo seu.

Amor, Luz e Bênçãos,

Namaste

Esencia K
Essence está offline  
Old 07-14-2009, 10:45 PM  
Membro
Junior Member
Points: 543, Level: 10Points: 543, Level: 10Points: 543, Level: 10
Activity: 3%Activity: 3%Activity: 3%

walking the blog's Avatar

Activity Longevity
1/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss13
walking the blog is on a distinguished road

Esencia

Eu non podo comezar a gracias por todo o tempo e amor que ten regado en min - o que un post incrible!

Vou seguir o seu consello ao pé da letra ... laranxa nunca foi unha cor que eu estou atraído, polo que esta será unha mudanza moi interesante para min. Eu seguir a ligazón que suxeriu relativas aos chakra e estou empezando a entender iso máis agora, para unha vez máis moitas grazas.

Aceptar sobre o meu apelido, 'Verde', a ser significativo. Só no caso de que eu non entender quão significativo este é o universo me enviou un equipo de tres persoas para traballar para min, con dous compartindo a mensaxe 'Verde', unha rapaza co verde como o seu apelido e un señor cuxo alcume é "Greenwood '. El só me ocorreu que unha coincidencia, todo iso foi despois de ler a túa resposta (eu non uso o meu nome de casada, no traballo)

Estou tirando estas "coincidencias" que o meu marido e compañeiro de traballo son os profesores importantes como eu comezar a curar-me listo para ir a espera axudar a curar os outros? Parece que eu teño para estar realmente presente e ollar o que me incomodando sobre eles e relaciona-las co que eu teño que resolver comigo mesmo. Eu probablemente que ser un pouco máis grata para eles tamén ....

Curiosamente apelido do meu mellor amigo é 'Brown' e un dos meus favoritos, polo menos no meu círculo social é tamén chamado "Brown". Vou reflexionar sobre iso máis tamén.

A súa observación sobre o meu chakra da gorxa é moi interesante. Estou moi, moitas veces con medo a dicir o que quero dicir con medo de ser feito para sentir mal ou estúpido. Eu realmente traballar nun nivel Senior en comunicacións así que esta é realmente unha loucura.

Sen embargo, podo traballar nese sentido. Vexo moitas cousas boas á miña volta que me lembrar de todo o que son motivo de orgullo. Mesmo a usar esta web nos últimos meses foi un enorme paso adiante para min en termos de afrontar os meus problemas e solicitando axuda. Eu vexo a afirmar en todos os lugares que eu ollo.

Grazas Esencia. Bendiga a todos polo seu amor e paciencia. Ninguén é indelicado ou paternalista sobre esta web. Espera un día para axudar dalgunha maneira. x
walking the blog está offline  
Old 07-23-2009, 02:21 PM  
Membro
Junior Member
Points: 564, Level: 11Points: 564, Level: 11Points: 564, Level: 11

Vixzen's Avatar

Activity Longevity
2/20 5/20
Today Posts
0/0 sssssss28
Agradecido 41 veces en 18 Posts
Vixzen is on a distinguished road

Cita:
Publicado orixinalmente por Esencia View Post
Tomkin Saúdos,

Vostede sabe, eu non podo falar polos demais, pero eu arriscar um palpite de que para moitos que sempre se visten de negro hai unha razón que, probabelmente, está asociada, de algunha maneira as cuestións da alma. Calquera que sexa a ilusión de persoal que estamos vivindo, sexa cal sexa o drama liña da historia da vida física eles teñen e están a crear para si todos os días máis que probable que eles están loitando con algunhas emocións moi profundos.
Algúns fan iso simplemente porque é a cousa aceptou facer dentro da facción da sociedade que escolleron para existir dentro.
Só algúns pensamentos sobre este asunto.
OH .... e pola forma, non hai necesidade de medo ou de ser "asustado" pola cor negra. O home deulle a connotación de "negativo" e / ou "mal". A vibración do negro en si non é desta enerxía. Por unha cuestión de feito, o negro é absorbente. A cor negra "é creado porque todas as outras cores son absorbidas e que a tonalidade que vemos como" negro "é reflectido de volta para nós. O negro é realmente unha moi protector e curativa "cor", cando visto na súa perspectiva adecuada ea intención adecuada a ela vencellados.
Para ser moi honesto con vostede, eu teño notado que moitos naturalmente dotado "empática" teñen unha tendencia a usar negro, especialmente cando son mozos e non sabemos realmente o seu don. Eles fan isto porque aínda non aprendeu a controlar o seu poder e son superados por outras enerxías emocionales. Por desgracia para eles, vestindo negro é só engadir ao seu dilema, porque el só absorbe máis. Eles farían mellor se visten de branco ou outra cor clara.
En calquera caso, só algúns pensamentos sobre este ........

Amor, Luz e Bênçãos,

Namaste

Esencia
Ola Essence,
Para a maior parte da miña vida eu ter usado negro e nunca se preguntou por que. Cando se lle pregunte moitas veces eu resposta a ter un home que foi un mecánico que é porque eu nunca usei a vestir branco, pero estou aínda a atención para vestir negro. O que teño notado é que nos días en que eu teño 'me' a atención Eu uso as cores moi brillantes, para non atraer a atención, pero o tipo de 'eu' tempo en que eu non quero outro sentido. Iso que dixo basicamente explica como eu son un gran empatía xunto con outras cousas.

As cores eu uso non é tanto o que está no estilo, como o que eu sinto é útil para a miña alma destes días e moitas veces é branco ou vermello moi escuro e do blues, ao longo das liñas de safira e Rubio se iso ten sentido, pero o negro é o máis común para min.

Gracias pola súa visión cariño, eu quería saber se hai un sitio web ou local para obter máis información sobre as cores e as cores do chakra? Eu son o tipo de novo a este lado das cousas, pero de idade, en moitos aspectos ao mesmo tempo.

Gracias unha vez máis, estar ben e ser seguro,

Vixzen
Vixzen está offline