|
|
|
|||||||
| Rekisteriä | Blogia | Artiklojen | Valokuvat | Videto | Herkkuja | UKK | Käyttäjälista | Today's Posts | Haku | Today's Posts | Merkin luetuksi | Chat Room |
| My favorite käytäntö! Mikä on sinun suosikki käytäntö henkisyys, henkilökohtaiseen kehitykseen, terveyteen tai juuri tulossa tasapainoinen? Jaa se kanssamme! »Aloita tästä! |
| Quick Uutiset |
| Tervetuloa Global Ykseyden yhteisö!
Global Oneness yhteisö on paikka jakaa ajatuksia ja ideoita siitä, sisä-ja ulko muutosta ja muutos. Jos haluat lähettää sinun rekisteröityä tästä. Jotkut linkit aloittaa:
Forum Home,
Sosiaaliryhmiin,
Blogia,
Artiklojen,
Valokuvat,
Videto,
Videohaku,
Ota yhteyttä,
UKK ,
Tilastot.
Hauskaa ja tuntuu todella tyytyväinen yhteisöön!
|
| Tunnisteita |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Näyttötiloja |
|
|
#10 (Permalink) | |||
|
New Member
Junior Member
|
Re: värien kulumistaQuote:
Thanks for sharing joidenkin värien merkityksistä!! Näen joitakin värejä, kun olen trancesta valtio, ja yritän aina saada merkitystä nämä värit lisätietoja matkan. Olen sitä mieltä, että violetti, punainen ja vihreä ovat värejä, että olen yhteyden eniten. Ja olen lähettänyt viestejä, että lainaan, koska halusin tietää, miksi luulet, että se on valtava avata kolmas silmä 24/ 7? In Lak'ech |
|||
|
|
|
| Kun käyttäjä sanoo Kiitos Marina For This Useful Post: |
Essence
06.30.2009, 06:37 PM
|
|
|
#11 (Permalink) | ||
|
Super jäsen
Muokkaajan
|
Re: värien kulumistaGreetings Marina,
Halusin vain hetki vastata kysymykseen. Sinun kysyi: "Olen lähetetty että lainaan, koska halusin tietää, miksi luulet, että se on valtava avata kolmas silmällä 24 / 7?" Ensinnäkin niille, jotka tuntevat tietoisesti kanssa heidän Chakras ja on tehnyt sitä jo jonkin aikaa, ottaa Third Eye (6. Chakra) ja Crown (7. Chakra) auki koko ajan yleensä ei aiheuta ongelmia. Mutta niille, jotka ovat juuri alkaneet tietoisesti avointa ja työskennellä niiden kanssa, tämä voi joskus aiheuttaa ongelmia. Fyysisiä oireita tästä voi vaihdella väsymystä ja ovat alttiita vilustuminen, (liittyy yleensä äkillinen avaamisen 1. kautta 5th chakrat), aina sekavuutta, keskittymiskyvyn puute, ärtyneisyys ja henkistä stressiä, äärimmäisissä tapauksissa ... hallusinaatioita. Nämä tyypin oireet ovat useimmiten liittyy äkillinen avaamisesta tai virheellisestä avaamista ja käyttöä 6. ja 7. chakrat. Yleisimpiä ongelmia, olen nähnyt niitä vain alkaa työskennellä ja avaamaan korkeamman chakrat on, että on noin suuria ihmisryhmiä, kuten julkisissa tilanteissa, ne ovat hukkua suuria määriä kaoottisen energian pommittaa niitä. Tämä yleensä aiheuttaa ahdistusta ja hämmennystä, ja tämä johtaa usein ärtyisä käyttäytyminen niiden vuorovaikutusta muiden kanssa. Jos olet kertausta minun alkuperäinen viesti tähän huomaatte, että olen sanonut samat asia. Quote: "Aion ehdottaa, että ensin varmista, että muut chakrat ovat auki, tasapainoinen ja hyvässä kunnossa, ennen kuin teet tämän, ja toiseksi, olen myös ehdottaa, että ainakin alussa, et jätä 6. ja 7. chakrat täysin auki, paitsi jos Olet mietiskellen. pitäminen avoinna yleisölle ja 24 / 7 voi olla hieman ylivoimainen kunnes olet tutumpi heidän kanssaan. Älä pysäyttävät kokonaan, kun et ole mietiskellen, hidastaa spin alas ja olla ne täysin auki. JOS ... huomaat myös, että on liikaa alussa, sitten mennä eteenpäin ja pysäyttävät, mutta avaa ne takaisin ylös mahdollisimman pian sopivaan aikaan ja paikkaan. " Toivon, että tämä on niin vastaus kysymykseesi. Jos ei ole, voimme puhua hieman. Seuraavaan kertaan ... Rakkautta, valoa ja siunausta, Namaste Essence |
||
|
|
|
| Kun käyttäjä sanoo Kiitos Essence For This Useful Post: |
Kävely blogi (07-07-2009)
|
|
|
#12 (Permalink) | ||
|
New Member
Junior Member
|
Re: värien kulumistaEssence!
Paljon kiitoksia vastauksesta! Sen selvemmäksi nyt minua! ![]() In Lak'ech |
||
|
|
|
| Kun käyttäjä sanoo Kiitos Marina For This Useful Post: |
Essence
(07-07-2009)
|
|
|
#13 (Permalink) | ||
|
Jäsenen
Junior Member
|
Re: värien kulumistaPohjimmiltaan nämä lähettämisen ovat erittäin mielenkiintoisia ja hyödyllisiä - kiitos.
Olen aurinkoinen luonne, joka on niin kauan kuin muistan, on laadittu ja yllään musta tai tumma väri, usein pieni välähdys vilkkaan "kuuma" punainen, vaaleanpunainen tai aqua. Käytän musta aksentti väriä kotiini ja on valtava musta auto. Olen hyvin avoin henkilö, mutta erittäin epävarma tarkoitusperiä - En todellakaan haluta kovasti hyväksyntää. Ihmisillä on taipumus imeä energian minua, koska olen avoin ja sen jälkeen, kun osuin seinään ja tuntea kauheaa. Onko musta tallennus ei auta asiaa? Pitäisikö minun olla tietoisesti luopumassa tästä väriä? Minkä väriset pitäisi houkutella elämääni? PS. nimeni on nyt auki, että merkittävä? Lisäksi voi osoitat minulle hyvä resurssi auttaa minua ymmärtämään siitä chackras ja miten avata ja sulkea ne. Olen aina käyttänyt ja täynnä kylmää. Onkohan minun "varhaisen oppilas" henkinen tutkimukset ovat leftme avoimen chakrat? Kiitos jo etukäteen. Peace.x |
||
|
|
|
|
|
#14 (Permalink) | ||
|
Super jäsen
Muokkaajan
|
Re: värien kulumistaTervehdys kävely blogi,
Valitettavasti olen melko kiireinen muiden työtä tänään ei ole paljon aikaa omistautua foorumi, mutta en lukenut jälkeen ja halusi kertoa, että olen lukenut sen ja vastaan teille heti, kun löydän 3D-aika tehdä niin. Se voi olla huomenna, mutta aion palata teidän kanssanne tästä. En vain halunnut sinun ajattelevan minua piittaamatta sinua. Vasta myöhemmin, Rakkautta, valoa ja siunausta, Namaste Essence |
||
|
|
|
Kävely blogi (07-09-2009)
|
|
|
#15 (Permalink) | ||
|
Super jäsen
Muokkaajan
|
Re: värien kulumistaTervehdys kävely blogi,
Halusin vain sanoa hei ja kertoa, etten ole unohtanut vastaamasta kysymyksiin värit ja chakrat, olen vain ollut kiireinen. Aion saada sen heti kun mahdollista. Thank you for understanding. Voin sanoa teille mennä tätä linkkiä suurta käsittelyyn ja oppimisen chakrat ja monista muista aiheista ... Chakrat - Crystalinks Kunnes seuraavan kerran, Rakkautta, valoa ja siunausta sinulle, Namaste Essence |
||
|
|
|
Kävely blogi (07-10-2009)
|
|
|
#16 (Permalink) | |||
|
Super jäsen
Muokkaajan
|
Ensinnäkin pyydän anteeksi, kun niin kauan päästä takaisin sinulle, olen vain ollut sidoksissa muiden työtä. Pelkäänpä, että minun on paljon minun täytyy sanoa anteeksi ... .. LOL Kuten olemme jo puhuneet, ihmisten katso väri musta, koska se on itse asiassa absorboivat ja heijastavat takaisin meille Kaikki. Olemme tuoneet esille ajatus, että monet empaattisia ihmisiä on tapana pukeutua mustiin, varsinkin ennenkuin he oppivat käsittelemään entistä myönteisellä tavalla heidän lahja. Tuntuu luonnollista heitä tekemään niin, koska vaimentava tekijä, vaan myös siksi, että on alitajunnan tasolla tuntuu paikka piiloutua hyökkäys ja pommitukset ylivoimainen tunteita muiden. Se on väri Void, Womb of Creation. Yllään ja mustalla Muoti ja miten te puhuitte ei ole kielteisiä vaikutuksia sinua tavalla, jolla on jotain tekemistä sen kanssa, väri musta ja itsestään, mutta se voi lisätä kysymyksiä olet tekemisissä vain sen takia, syistä olemme juuri puhuneet. Just tulee tietoiseksi näistä vaikutteita väri musta alkaa muuttaa tapaa, näet mustan ja vaikutuksia sillä on sinulle ja energiaa se tuo elämääsi. Se näyttää minulle korkeampi itse on ollut kiireinen töissä sinulle, että olet ilmoittanut sinulla on taipumus lisätä pieniä välähdyksiä vilkkaan "kuuma" punainen, vaaleanpunainen tai Aqua väreihin oman mekko, jolloin lisäät energia-alalla. Red on juuri väri selviytymisen ja osoitus, vaaleanpunainen on väri sydänchakranne ja Aqua on väri High sydänchakranne. Ihmiskunta on siirryttäessä tietoisesti elää ja säilyttää energia värähtely sydänchakranne kollektiivisena. Oh .... Ja kyllä, mielestäni on merkitystä siihen, että sinun sukunimesi on vihreä. Vihreä on väri Healing ja se on tärkein väri sydänchakranne ... ... Mitä mieltä olette? Aion ehdottaa, että sen avulla voit aloittaa työn kautta turvattomuutta ongelmia, voit miettiä lisätään värit oranssi ja keltainen ja päivittäistä elämää. Lisää nämä värit tapauksessa voit, ja vaatteita käytät, että syömäsi ruuan ja värien ajatella, että nesteiden nauttiminen. Osta sinulle oranssi ja keltainen värillinen kylpysuolat käyttää teidän pesuvettä, käyttö oranssi, Neroli (oranssi tuoksu), oranssi, ja sitruunan tuoksuinen öljyt shampoot ja saippuat. (Minä, että käytät laadukkaita öljyjä), paikka tuoretta oranssia ja keltaisia kukkia kotiasi, hoitaa oranssi kiveä ja keltainen kivi on aina mukanasi. Käytä niitä muistuttaa itse työtä teet. Joka tapauksessa voit ajatella lisätä energian näiden kahden väriä osaksi jokapäiväistä elämää huomattavasti nopeutta ja auttaa sinun eteenpäin ja positiivinen, hengellinen kasvu. Oranssi on väri toinen Chakra, sakraaliin, ja on noin Creation-ja turvallisuus. Olet aloittaa Uuden, ja varmempi You. Keltainen on väri kolmas Chakra, Solar Plexus, ja on keskellä meidän Will Power. Tämä on paikka, jossa ihmiset useimmiten yrittää päästä energiakenttiimme ja varastaa valtaa, se on paikka, jossa ei-toivottua energiaa helpoimmin tulee meidän elin. Se on "pehmeä arka paikka". Siksi kun tunnet hyökkäsi teitä yleensä tunne sitä "kaivoon vatsasi", ja kun vihainen usein eri kädet tavalla, joka kattaa tällä alalla. Olet vaistomaisesti suojaa Will Power Center, sinun Solar Plexus Chakra. Nämä ovat muutamia tapoja, joilla voit aloittaa toimintansa aiemmin ja sen kautta asioita on sinulle. Toinen asia mielestäni on todettava tässä, että teidän täytyy olla hyvin tietoisia ajatuksia, tunteita ja sanoja käytät jokapäiväisessä elämässäsi. Nämä ovat välineitä, joiden kanssa olet rakennuksen tulevaa itsestään ja maailmasta. Rakentaa sitä huolella, rauhaa ja rakkautta. Let's keskustella asioista sinulla on ollut ja on aina käytetty ja täynnä kylmää, kun kuvasi. Ensimmäinen .... Ole hyvä, jos olet sitä mieltä, että on pieninkin mahdollisuus saatat kärsii fyysinen lääketieteellinen ongelma, mene ota yhteys hoitavaan lääkäriin. Jos tämä ei ole johtuvat fyysiset lääketieteellinen ongelma, joka vaatii huomiota, se liittyy ja on oire oman turvattomuuden kysymyksiä. Sinun epävarmuus asiat johtuvat oireet emotionaalisia kysymyksiä. Emotionaaliset asiat luovat fyysiset kysymyksiä. Ne luovat myös energia-asioista saat energinen elin. Kun yhteys teidän energiaa Huomaan, että sinulla on useita heikkouksia oman energia-alalla, (oma aura). On jopa kaksi paikkoja, missä se on niin ohut, se voisi yhtä hyvin pitää repiä oman aura alalla. Yksi on selällään puolella tasolla oman Solar Plexus. Toinen etupuolella kehon ja sijaitsee oman kurkun Chakra alueella. Sinun 5. Chakra. Olet todella voisi käyttää hyvän energian puhdistus ja jonkin verran työtä teidän chakrat. Koska et ole todellista tunne työskentelevien kanssa energiaa tai omaan chakrat, annan sinulle yksinkertainen käyttää, joka auttaa enemmän kuin luuletkaan. Kun olet uinnin itse ehdotan suihku on parempi, jos suinkin mahdollista, tai ainakin suihkussa pois, kun teet tämän työn kuuma amme. Kuten olet fyysisesti uida, visualisoida kaikki raskas, tumma, paksu ja epäterveellinen värit, jotka on liitetty teille, sisältä ja ulkoa, on puhdistettava teidän energistä elin. Aivan kuten peset fyysinen lika ja noki irti fyysisen kehon, pestä ja puhdistaa energinen lika ja noki teidän energinen elin. Katso se huuhdellaan pois juuri kuin te huuhtele saippuavaahto kehosta. Katso menee hukkaan veden kanssa, koska se lähtee asiakkaan tub. Älä ole huolissasi maan, hän voi muuntaa tämän energian puhdasta uudelleen energiaa. Älä unohda avata chakrat on kämmenien ja jalkapohjien jalat, (Center of your kaaret) ja anna energian valua sinulta aivan kuten oli vedetty liitin altaan veden. Viimeinen asia mitä sinun tarvitsee tehdä on varmista, että sinulla on pestä kaikki negatiiviset energiaa kätesi ja ravistetaan sitä pois. Kun olet tehnyt tämän, voit sitten seistä juoksevan veden alla, jotta ne voivat kulkea teitä päähän, jos on jotain löydät miellyttävä ja tämän kuvitella Golden Orb valoa, Sun, noin 12-18 tuumaa yllä pään. Tämä on energia Orb teidän Higher Self. Se on rajaton energianlähde voit pyytää uudelleen energize fyysistä elin, jotta se parantaa ja ylläpitää itse optimaalisesti terveyden ja elinvoimaisuuden. Et voi kuluttaa tätä energialähdettä, koska se on jatkuva yhteys ykseyteen kaikki, mikä on, ja Jumalalle, jos haluat. Tee tämä päivittäin vähintään yksi viikko ja tunnet eroa. Tee se kahdesti päivässä, jos tunnet tarvetta. Kun olet saanut tottunut tekemään tätä suihkussa vedellä, voit helpommin voi tehdä sen nopeasti ja helposti kaikki missä olet ja tunnet tarvetta puhdistaa ja uudelleen energize. Toivon, että tämä on auttanut sinua noin teidän ponnisteluissa. Jos voin vastata enempää kysymyksiä teille voit vapaasti kysyä. Kiitos, että saan jakaa. Lähetän ... Infinite ehdottoman rakkauden, ikuisen jumalallisen valon ja Untold numerot siunauksia sinulle ja sinun. Rakkautta, valoa ja siunausta, Namaste Essence K |
|||
|
|
|
|
|
#17 (Permalink) | ||
|
Jäsenen
Junior Member
|
Re: värien kulumistaEssence
En voi kiittää tarpeeksi kaiken aikaa ja rakkautta, että olet suihkussa minua - mikä hämmästyttävä postitse! Aion seurata teidän neuvoja kirjeen ... Orange ei ole koskaan ollut väri, että olen tehnyt sen, joten tämä on erittäin mielenkiintoinen muutos minulle. Olen seurannut linkki ehdotti liittyvät chakrat ja olen alkanut ymmärtää paremmin nyt, niin jälleen kiitos. Olen samaa mieltä naimisissa sukunimi, "vihreä", on merkittävä. Vain siinä tapauksessa, en tajunnut, kuinka merkittävä tämä on maailmankaikkeuden lähetti minulle työskennellyt kolme henkilöä on minulle työ, kaksi jakaminen "vihreän" viesti, tyttö vihreää kuin hänen sukunimensä ja herrasmies, jonka sukunimi on "Greenwood . Se vain valkeni minulle, mikä sattuma tämä kaikki oli sen jälkeen lukea vastausta (en käytä naimisissa nimi työssä) Otan näistä "yhteensattumia", että mieheni ja työtoveri ovat kaikki tärkeitä opettajia minun alkaa parantaa itse valmis jatkamaan toivottavasti auttaa parantamaan muita? Tuntuu minun täytyy olla todella läsnä ja katsoa mikä häiritsee minua niistä ja liittyvät näin, mitä minun täytyy ratkaista itsestäni. Luultavasti on hieman kiitollinen heille myös .... Kumma kyllä paras ystäväni on naimisissa sukunimi on "Brown" ja yksi minun ainakin tunnuksensa minun seurustelupiirisi kutsutaan myös "Brown". Aion pohtia tätä lisää myös. Huomautuksenne noin kurkkuuni Chakra on hyvin mielenkiintoinen. Olen hyvin usein uskalla sanoa, mitä haluan sanoa on pelko joutua tuntea väärin tai tyhmää. Olen itse työssä johtotasolla viestinnän joten tämä on todella hullua. Voin kuitenkin työtä. Näen paljon suuria asioita ympärilläni, jotka muistuttavat minua kaikki, että olen ylpeä. Vaikka näiden verkkosivujen viime kuukausien aikana on ollut valtava edistysaskel minulle kannalta osoitan kysymyksiä ja pyytää apua. Näen vahvistetaan viestejä kaikkialla odotan. Kiitos Essence. Siunatkoon teitä kaikkia rakkautta ja kärsivällisyyttä. Kukaan ei ole koskaan ilkeä tai holhoavaa tällä sivustolla. Toivon, että jonain päivänä auttaa sinua jotenkin. x |
||
|
|
|
|
|
#18 (Permalink) | |||
|
Jäsenen
Junior Member
|
Suurimman osan elämästäni olen kuluneet musta koskaan ihmetellyt, miksi. Kun kysyttiin monta kertaa olen vastannut siitä ottaa mies, joka oli mekaanikko ja siksi en ole koskaan käytetty käyttävät valkoista, mutta olen silti vetoa pukeutua mustiin. Mitä olen huomannut, että niinä päivinä, kun on "minä" tietoon minä käyttää hyvin kirkkaita värejä, ei herätä huomiota, mutta tyyppi "minä" aikaa, jos en halua tuntea toiset. Tämä, että sanoitte periaatteessa selittää sillä olen paljon empaattisia yhdessä muiden asioita. Värit En kuluminen ei ole niinkään se, mitä on tyyliä, mitä mielestäni on hyödyllistä sielulleni niinä päivinä, ja monta kertaa se on musta tai hyvin tumman punainen ja bluesia, samaan tapaan kuin safiiri ja rubiini, jos se on järkevää, mutta musta on yksi yleisimmistä minulle. Kiitos kovasti oivalluksia rakas, ihmettelin, onko sivusto tai paikka enemmän tietoa siitä, värejä ja Chakra värit? Olen eräänlainen uusi tätä puolta, mutta vanhoja monin tavoin samaan aikaan. Kiitos jälleen hyvin ja on turvallinen, Vixzen ![]() |
|||
|
|
|
![]() |
Samanlaisia Ketjuja
|
||||
| Kierre | Thread aloittaja | Foorumilla | Vastauksissa | Viimeisin Post |
| Ilmoitus värit | cody | Hengellisen Herääminen | 10 | 05.27.2009 01:44 PM |
| Terveys: Käytä punainen American Heart Association - Pensacola News lehdessä | Editor | Uutiset - Terveys | 0 | 02.06.2009 08:30 PM |
| Terveys: Naiset käytettävä punainen terveille sydämensä - Salinas Californian | Editor | Uutiset - Terveys | 0 | 02.06.2009 08:21 |
| Vuodattamalla Maskit - Alan Watts - 2012 | Editor | Uutiset - Terveys | 0 | 02.01.2009 06:30 PM |
| Uskonto: viisi tärkeintä tointi Värit - mitä ne tarkoittavat ja milloin ne ovat liian kuluneet | Editor | Uutiset - Inner Journey | 0 | 10.14.2008 09:40 PM |
| Tunnisteita |
| Thread Tools | |
| Näyttötiloja | |
|
|