|
|
|
|||||||
| Min favorit praksis! Hvad er din yndlings praksis for spiritualitet, personlig udvikling, sundhed eller bare blive afbalanceret? Del det med os! »Start her! |
| Quick News |
| Velkommen til Global Oneness Fællesskabet!
Global Oneness EU er et sted for udveksling af tanker og ideer om indre og ydre forandring og transformation. At indlægget skal du have for at register here. Nogle links til at starte med:
Forum Home,
Social Groups,
Blogs,
Artikler,
Billeder,
Videoer,
Video Search,
Kontakt os,
FAQ ,
Statistik.
Have det sjovt og føler sig virkelig velkommen til samfundet!
|
| Tags |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
| Følgende bruger Says Tak til Marina For This Useful Post: |
Essence
(07-04-2009)
|
|
|
|||
|
Super medlem
Moderator
|
Re: Farver du bæreGreetings Marina,
Jeg ville bare tage et øjeblik for at besvare dit spørgsmål. Du spurgte: "Jeg har sendt dette citat, fordi jeg ønskede at vide, hvorfor du mener, at det er overvældende at åbne det tredje øje på 24 / 7?" For det første, for dem, der kender til bevidst at arbejde med deres chakraerne og har gjort det for engang at have det tredje øje (6. chakra) og Crown (7. chakra) åben hele tiden normalt giver ingen problemer. Men for dem, der er lige begyndt at bevidst at åbne og arbejde med dem, kan det undertiden føre til problemer. De fysiske manifestationer af denne kan variere fra træthedsfornemmelse til at være modtagelige for forkølelser, (som regel forbundet med pludselig åbning af 1. gennem det 5. chakraer), hele vejen til forvirring, manglende koncentrationsevne, irritabilitet og følelsesmæssig stress, i ekstreme tilfælde ... hallucinationer. Disse type symptomer er oftest forbundet med pludselig åbning eller ukorrekt åbning og brug af 6. og 7. chakraer. De mest almindelige problemer, jeg har set med dem, der lige er begyndt at arbejde med og åbne deres højere chakraer, er der i at være omkring store grupper af mennesker, som i offentlige situationer, de bliver overvældet af de store mængder af kaotisk energi bombardere dem. Denne regel resulterer i angst og forvirring, og det fører ofte til irritabel adfærd i deres samspil med andre. Hvis du genlæse mit oprindelige indlæg om dette vil du se, at jeg sagde det samme grundlæggende ting. Citat: "Jeg vil foreslå, at du først sikre dig, at andre chakraer er åbne, afbalanceret og i god stand, før du gør dette, og for det andet, jeg også foreslå, at i hvert fald i begyndelsen, du ikke forlade din 6. og 7. chakra helt åben, undtagen når du mediterer. At holde dem åbne i det offentlige og 24 / 7 kan være lidt overvældende, indtil du er mere fortrolig med at arbejde med dem. Du må ikke lukke dem helt, når du ikke mediterer, blot langsomt spin vejen ned og ikke har dem helt åben. ... HVIS du selv det er for meget i begyndelsen, så gå videre og lukke dem ned, men åbne dem igen op på det tidligst mulige passende tid og sted. " Jeg håber, at dette er tilstrækkeligt besvaret dit spørgsmål. Hvis ikke, kan vi tale lidt mere. Indtil næste gang ... Kærlighed, lys og velsignelser, Namaste Essence |
||
|
|
|
| Følgende bruger Says Tak til Essence For This Useful Post: |
walking bloggen (07-07-2009)
|
|
|
|||
|
Nyt medlem
Tak: 255
|
Re: Farver du bæreEssence!
Mange tak for dit svar! Dets mere klart nu for mig! ![]() I Lak'ech |
||
|
|
|
| Følgende bruger Says Tak til Marina For This Useful Post: |
Essence
(07-07-2009)
|
|
|
|||
|
Medlem
|
Re: Farver du bæreEssence disse posteringer er yderst interessant og nyttig - tak.
Jeg er en lys solrig karakter, der har så længe jeg kan huske været tiltrukket iført sorte eller mørke farver, ofte med en lille opblussen af et dynamisk 'hot' rød, lyserød eller aqua. Jeg bruger sort som en accent farve i mit hjem og har en enorm sort bil. Jeg er en meget åben person, men med nogle meget usikker undertoner - Jeg tørster godkendelse. Folk har en tendens til at suge energi fra mig på grund af min åbenhed, og efter et stykke tid jeg ramte muren og føler forfærdeligt. Er den sorte fiksering ikke hjælper noget? Skal jeg være bevidst bevæger sig væk fra denne farve? Hvilken farve skal jeg tiltrække ind i mit liv? PS. mit efternavn er nu grøn, er det væsentligt? Også kan du peger mig til en god ressource til at hjælpe mig med at forstå om chackras og hvordan man kan åbne og lukke dem. Jeg er konstant udmattet og fuld af kulde. Jeg spekulerer på, om min tidlige lærende 'åndelige undersøgelser har leftme med åbne chakraerne? Tak på forhånd. Peace.x |
||
|
|
|
|
|
|||
|
Super medlem
Moderator
|
Re: Farver du bæreGreetings gå den blog,
Desværre er jeg temmelig travlt med andet arbejde i dag og har ikke meget tid at afsætte til det forum, men jeg læste dit indlæg og ville fortælle dig, at jeg har læst det, og jeg vil svare dig så snart jeg kan finde 3D tid til at gøre det. Det kan være i morgen, men jeg vil komme tilbage med dig om dette. Jeg vidste bare ikke, at du tror, jeg var ignorere dig. Indtil senere, Kærlighed, lys og velsignelser, Namaste Essence |
||
|
|
|
walking bloggen (07-09-2009)
|
|
|
|||
|
Super medlem
Moderator
|
Re: Farver du bæreGreetings gå den blog,
Jeg ville bare sige hej og fortælle dig, jeg har ikke glemt at besvare dine spørgsmål om farver og chakraer, jeg har bare haft travlt. Jeg vil komme til det, så snart jeg overhovedet kan. Tak for din forståelse. Jeg kan sige til dig at gå til dette link for stor læsning og læring på chakraerne og mange andre emner ... Chakras - Crystalinks Indtil næste gang, Kærlighed, lys og velsignelse til dig, Namaste Essence |
||
|
|
|
walking bloggen (07-10-2009)
|
|
|
||||
|
Super medlem
Moderator
|
Re: Farver du bæreCitat:
For det første, jeg undskylder for at tage så lang tid at komme tilbage til dig, jeg lige har været bundet op med andet arbejde. Jeg er bange for jeg har mange jeg bliver nødt til at sige min undskyldning til ... .. LOL Ligesom vi allerede har talt om, mennesker se farven sort, fordi det faktisk er absorberende og reflekterende tilbage til os Alle. Vi har været inde på tanken om, at mange empatiske mennesker har en tendens til at bære sort, specielt før de kommer for at lære at håndtere på en mere positiv måde med deres gave. Det føles naturligt for dem at gøre det, fordi den absorbere faktor, men også fordi på et ubevidst plan det føles som et sted at gemme sig fra angreb og bombardementer af den overvældende følelser for andre. Det er farven på Void, livmoderen of Creation. Iført og bruger sort i mode-og måder, du talte om, ikke har nogen negativ indvirkning på dig på en måde, som har noget at gøre med farven sort i og for sig selv, men det kan føje til de problemer, du har at gøre med, blot fordi der grunde, vi lige har talt om. Blot får kendskab til disse påvirkninger af farven sort vil begynde at ændre den måde, du ser sort, og den effekt det har på dig og den energi, det tilføjet til dit liv. Det forekommer mig dit Højere Selv har haft travlt på arbejdet med dig i, at du har angivet du tilbøjelig til at tilføje små glimt af levende 'hot' rød, lyserød eller aqua at farverne i din kjole, og dermed tilføje den til dit energifelt. Den røde er roden farve overlevelse og manifestation, den lyserøde er farven på Heart Chakra og Aqua er farven på den højtstående Heart Chakra. Menneskeheden det skifter til bevidst at leve og bevare energi vibration of the Heart Chakra som et kollektiv. Åh .... og Ja, jeg tror, der er betydning i det faktum, at dit efternavn er grøn. Grøn er farven for Healing og er den vigtigste farve Heart Chakra ... ... Hvad mener du? Jeg vil foreslå, at for at hjælpe dig med at begynde at arbejde gennem din usikkerhed problemer, du synes om at tilføje farver af Orange og Gul til dit daglige liv. Tilføj disse farver alligevel, du kan, i det tøj, du bærer, i den mad, du spiser, i de farver, du synes om, i væsker du drikker. Køb dig nogle orange og gule farvede badesalt til at bruge i dit badekar vand; bruge orange, neroli (orange duft), tangerine, og citron duftende olier shampoo og sæber. (Jeg vil foreslå du bruger god kvalitet olier); sted friske orange og gule farvede blomster i dit hus; bære en orange sten og en gul sten med dig hele tiden. Brug dem til at minde dig selv om det arbejde, du gør. Anyway, du kan tænke på at tilføje de energier af disse to farver ind i din hverdag vil være til stor hastighed og hjælpe din fremad og positivt, åndelig vækst. Orange er farven på den anden Chakra, den sakrale, og er ca Creation og sikkerhed. Du er til at begynde at oprette en ny, og mere sikre dig. Gul er farven på den tredje Chakra, solar plexus, og er centrum for vores viljestyrke. Det er det sted, hvor folk oftest forsøger at komme vores energi-felter og stjæle strøm, det er det sted, hvor uønsket energi lettest kommer ind i vores krop. Det er den "bløde bug". Dette er grunden til, når du føler dig angrebet dig mest generelt føler, at det i det "hul i maven", og når vrede vil ofte krydse dine arme på en måde, der dækker dette område. Du er instinktivt beskytte din viljestyrke Center, din Solar Plexus Chakra. Disse er nogle måder, du kan begynde at arbejde tidligere og gennem de spørgsmål ved hånden for dig. Den anden ting jeg synes skal anføres her, er, at du, skal være meget opmærksomme på de tanker, følelser og ord, du bruger i dit daglige liv. Disse er de værktøjer, som du opbygger din fremtidige selv og verden. Byg det med omhu, fred og kærlighed. Lad os diskutere de spørgsmål, du har med at være konstant udmattet og fuld af kulde, som du beskrev det. Første .... venligst, hvis du mener, der er selv den mindste mulighed, at du måske lider af en fysisk medicinsk problem, gå se din læge. Hvis dette ikke er som følge af en fysisk medicinsk problem, som kræver opmærksomhed, så er det forbundet med og er et symptom på din usikkerhed spørgsmål. Deres usikkerhed spørgsmål er den deraf følgende symptomer på følelsesmæssige problemer. Den følelsesmæssige problemer er ved at skabe fysiske problemer. De skaber også energispørgsmål i din energiske krop. Når jeg opretter forbindelse til din energi, jeg kan se, at du har mange svage områder i dit energifelt, (din aura). Der er endda to steder, hvor det er så tynd det lige så godt betragtes som en tåre i din auriske område. Den ene er på din ryg-side på niveau med din Solar Plexus. Den anden er på forsiden af kroppen og er placeret på din Throat Chakra område. Din 5:e Chakra. Du virkelig kunne bruge en god energi, rengøring og nogle arbejder på dine chakraer. Da du ikke er egentlige fortrolig med at arbejde med din energi og dine chakraer, vil jeg give dig en simpel øvelse, der vil hjælpe mere, end du måske tror. Når du bader, faktisk vil jeg foreslå et bad vil være bedre, hvis det overhovedet er muligt, eller i det mindste brusebad ned, når du gør dette arbejde i et varmt soaking tub. Som du fysisk bader, visualisere alle de tunge, mørke, tykke og usunde farver, der er knyttet til dig, inde og ude, er blevet udrenset fra din energiske krop. Ligesom du vasker fysisk skidt og snavs fra din fysiske krop, vaske og rense den energiske skidt og snavs fra din energiske krop. Se det skylle ned af dig, ligesom du skylle soapsuds fra kroppen. Se det gå ned i kloakken med vand, som det forlader dit badekar. Må ikke bekymre sig om Jorden, kan hun transmute denne energi i rene genanvendelige energikilder. Glem ikke at åbne chakraerne i håndfladerne og fodsålerne, (midten af din buer) og lad den energi drain fra dig, ligesom du havde trukket stikket på balje med vand. Den sidste ting du skal gøre, er at du har vasket alle de negative energi fra dine hænder og rystet det af. Når du har gjort dette, så du står i rindende vand, gør det muligt at køre over dig hovedet, hvis det er noget, du finder behageligt, og med dette forestille en Golden Orb af lys, en Sun, cirka 12 til 18 inches over dit hoved. Dette er den energi Orb af dit Højere Selv. Det er en ubegrænset kilde til energi, kan du opfordre til fornyet energi til din fysiske krop for at hjælpe det hele og opretholde sin egen på det optimale niveau af sundhed og vitalitet. Du kan ikke nedbryder denne energikilde, fordi den har en uafbrudt forbindelse til Oneness af alt, der er, eller til Gud, hvis du foretrækker det. Gør dette hver dag i mindst en uge og du vil mærke en forskel. Gøre det to gange om dagen, hvis du føler behov. Når du har vænnet dig til at gøre det i brusebad med vand, vil du lettere kunne gøre dette hurtigt og nemt alle, hvor du er, og føler behov for at rense og re-energize. Jeg håber dette har hjulpet dig nogle i dine bestræbelser. Hvis jeg kan svare på flere spørgsmål til dig er du velkommen til at spørge. Tak for at lade mig at dele. Jeg sender ... Infinite betingelsesløs kærlighed, evige guddommelige lys og utallige velsignelser til dig og dine. Kærlighed, lys og velsignelser, Namaste Essence K |
|||
|
|
|
|
|
|||
|
Medlem
|
Re: Farver du bæreEssence
Jeg kan ikke begynde at takke jer nok for al den tid og kærlighed, at du har overøst mig - hvad en fantastisk post! Jeg vil følge jeres råd til punkt og prikke ... Orange har aldrig været en farve, som jeg er tiltrukket af, så dette vil være en meget interessant forandring for mig. Jeg har fulgt det link, du foreslog i forbindelse med chakraerne og er begyndt at forstå dette mere nu, så igen mange tak. Jeg er enig om min gifte efternavn, 'Green', var væsentlige. Bare i tilfælde af at jeg ikke klar over, hvor væsentligt det er universet sendte mig et hold på tre personer til at arbejde for mig, med to deler 'Grøn' besked, en pige med Green som hendes efternavn og en gentleman, hvis efternavn er "Greenwood «. Det kun gik op for mig, hvad en tilfældighed, alt dette var efter at have læst dit svar (jeg ikke bruge min gift navn på arbejdspladsen) Jeg tager fra disse "tilfældigheder", at min mand og arbejdskollega er alle vigtige lærere, som jeg begynder at helbrede mig selv klar til at gå over til at forhåbentlig hjælpe helbrede andre? Det føles som jeg har brug for at komme helt til stede og se på, hvad der generer mig om dem og relatere det til, hvad jeg har brug for at løse om mig selv. Jeg nok nødt til at være lidt mere taknemmelig for dem så godt .... Sjovt nok min bedste vens gifte efternavn er "Brown" og en af mine mindste favorit folk i min omgangskreds er der også kaldes 'Brown'. Jeg vil tænke over det mere også. Din bemærkning om min hals chakra er meget interessant. Jeg er meget ofte bange for at sige, hvad jeg vil sige af frygt for at blive gjort for at føle sig forkert eller dum. Jeg rent faktisk arbejder på et højt niveau i kommunikationen, så det er virkelig vanvittigt. Men jeg kan arbejde med dette. Jeg ser masser af gode ting omkring mig, at minde mig om, at jeg er stolt af. Selv brugen af dette websted i løbet af de seneste måneder har været et stort skridt fremad for mig i form af løse mine spørgsmål og bede om hjælp. Jeg ser der bekræfter beskeder overalt jeg ser. Tak Essence. Velsigne jer alle for jeres kærlighed og tålmodighed. Ingen er nogensinde uvenlige eller irettesættende på dette site. Jeg håber en dag at hjælpe dig på en eller anden måde. x |
||
|
|
|
|
|
||||
|
Medlem
|
Re: Farver du bæreCitat:
I det meste af mit liv har jeg slidt sort og aldrig spekuleret over, hvorfor. Når du bliver spurgt mange gange jeg svarede om at have en mand, der var en mekaniker, der er grunden til jeg aldrig brugt til at bære hvidt, men jeg er stadig tiltrukket af slid sort. Hvad jeg har bemærket, er, at på dage, hvor jeg har brug for 'mig' opmærksomhed jeg bærer meget lyse farver, ikke at tiltrække opmærksomhed, men den type af 'mig' tid, hvor jeg ønsker ikke at fornemme andre. Det, at du har sagt stort set forklarer som jeg er en stor mængde empatisk sammen med andre ting. Farverne Jeg slid er ikke så meget, hvad der er i stil med, hvad jeg føler er nyttigt at min sjæl på disse dage, og mange gange det er sort eller meget mørk rød og blå, i lighed med safir og rubin, hvis det giver mening, men sort er den mest almindelige for mig. Mange tak for din indsigt kære, var jeg tænkte, om der er et websted eller sted for flere oplysninger om farver og chakra farver? Jeg slags ny til denne side af tingene, men gamle på mange måder på samme tid. Tak igen, godt og være sikker, Vixzen ![]() |
|||
|
|
|
Lignende Tråde
|
||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Meddelelse om farver | cody | Spiritual Awakening | 10 | 05-27-2009 01:44 |
| Sundhed: Buzz: Nationale Wear Red Day og andre sundheds-Nyheder - US News & World | Editor | Nyheder - Sundhed | 0 | Dr. John Esposito Giver Foredrag om islam og aktuelle begivenheder - W & M The Dog Street Jour 08:30 |
| Sundhed: Bær rødt for American Heart Association - Pensacola News Journal | Editor | Nyheder - Sundhed | 0 | Dr. John Esposito Giver Foredrag om islam og aktuelle begivenheder - W & M The Dog Street Jour 08:21 |
| Sundhed: Seeing rød? 6 februar er National Wear Red Day - Press Publications Inc. | Editor | Nyheder - Sundhed | 0 | 02-01-2009 06:30 |
| Religion: De fem vigtigste investeringssiden Farver - hvad de betyder, og når de er slidte | Editor | Nyheder - Inner Journey | 0 | 10-14-2008 09:40 |
| Tags |
| Thread Tools | |
|
|
|
|