|
|
|
|||||||
| Blogs | Articles | Fotos | Videos | Goodies | Preguntes freqüents | Membres | Today's Posts | Marcar fòrums llegits | Xat |
| La meva pràctica favorit! Quin és el teu favorit de la pràctica de l'espiritualitat, desenvolupament personal, la salut o simplement ser equilibrada? Compartiu amb nosaltres! »Comenceu aquí! |
| Quick News |
| Benvingut a la Comunitat Global de la Unitat!
Mundial de la Unitat de la Comunitat és un lloc per a l'intercanvi de pensaments i idees sobre el canvi intern i extern i la transformació. Per enviar vostè necessita registrar-se aquí. Alguns enllaços per començar amb:
Inici Fòrum,
Grups Socials,
Blogs,
Articles,
Fotos,
Videos,
Cerca,
Contacti'ns,
Preguntes freqüents ,
Estadístiques.
Diverteix-te i em sento molt benvinguda a la comunitat!
|
| Etiquetes |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
| Els següents usuaris li van agrair a Marina per aquest missatge: |
Essència
(07-04-2009)
|
|
|
|||||||||||
|
Super membre
Moderador
Ubicació: Deep est de Texas
Les entrades de bloc: 3
Gràcies: 1.341
Agraït 1.280 vegades en 693 llocs
|
Re: colors que fan servirSalutacions Marina,
Jo només volia prendre un moment per respondre a la seva pregunta. Vostè va preguntar: "He posat aquesta cita perquè volia saber per què vostè pensa que és aclaparadora per obrir el tercer ull en 24 / 7?" En primer lloc, per a aquells que estan familiaritzats amb treballar conscientment amb les seves xacres i ho han estat fent durant algun temps, amb el tercer ull (6è Chakra) i la Corona (7è Chakra) oberta tot el temps en general no presenta problemes. Però per a aquells que tot just estan començant a obrir conscientment i treballar amb ells, això de vegades pot portar a problemes. Les manifestacions físiques d'aquesta pot variar des sensació de cansament de ser susceptibles als refredats, (generalment associades amb la sobtada obertura de la 1a a través dels chakres 5), tot el camí a la confusió, pèrdua de concentració, irritabilitat i estrès emocional, a l'extrem casos ... lucinacions. Aquests símptomes són de tipus més general, associada a la sobtada obertura o l'obertura i ús incorrecte de la 6 ª i 7 chakres. Els problemes més comuns que he vist amb els que comencen a treballar i obrir els seus chakras superiors és que en estar a prop de grans grups de persones, com en situacions públiques, que se senten aclaparats per la gran quantitat d'energia caòtica bombardeig d'ells. Això normalment resulta en l'ansietat i la confusió, i això sovint condueix a un comportament irritable en les seves interaccions amb els altres. Si llegir el meu post original sobre aquest es veurà que he dit això bàsic. Cita: "Jo li suggerim que primer assegura't que el teu altres chakres són oberts, equilibrats i en bones condicions abans de fer això i en segon lloc, també suggereixen que, almenys en principi, no sortir del seu 6è i 7 chakres totalment oberts, excepte quan està meditant. Assumim i en públic, i 24 / 7 pot ser una mica aclaparadora fins que estigui més familiaritzat amb el treball amb ells. No tancar completament quan no s'està meditant, simplement el camí lent gir cap avall i no han plenament obert. SI ... a trobar fins i tot que és massa en el començament, a continuació, seguir endavant i acabar amb elles, però tornen a obrir en el moment convenient més aviat possible i el lloc. " Espero que això hagi respost a la vostra pregunta de manera suficient. Si no, podem parlar una mica més. Fins la propera ... Amor, Llum i Benediccions, Namaste Essència |
||||||||||
|
|
|
| Els següents usuaris li van agrair a l'Essència per aquest missatge: |
Trobades en el blog (07-07-2009)
|
|
|
|||
|
Nous Estats membres
Falange
|
Re: colors que fan servirEssència!!
Moltes gràcies per la seva resposta!! Els seus més clares ara per a mi! ![]() A lak'ech |
||
|
|
|
| Els següents usuaris li van agrair a Marina per aquest missatge: |
Essència
(07-07-2009)
|
|
|
|||
|
Membres
Falange
|
Re: colors que fan servirEssència d'aquests anuncis són molt interessants i útils - gràcies.
Jo sóc un personatge brillant i assolellat que té tant temps com puc recordar estat elaborat a utilitzar negre o colors foscos, sovint amb un petit flash d'un vermell vibrant 'calenta', rosa o aqua. I utilitzar el negre com a color de realç a casa meva i tenir un cotxe negre enorme. Jo sóc una persona molt oberta, però amb alguns matisos molt insegur - Realment anhelen la seva aprovació. La gent tendeix a absorbir tota l'energia de mi a causa de la meva obertura i després d'un temps em va colpejar contra la paret i se sent horrible. No és la fixació negre ajudant coses? He de ser conscient allunyant-se d'aquest color? De quin color hauria atreure a la meva vida? PS. el meu cognom és ara verd, és tan significatiu? També pot ser que em assenyali un bon recurs per ajudar a entendre sobre chackras i com obrir i tancar. Estic constantment esgotada i plena de fred. Em pregunto si les investigacions espiritual del meu alumne "primerenca" han leftme amb chakres oberta? Gràcies per endavant. Peace.x |
||
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
Super membre
Moderador
|
Re: colors que fan servirSalutacions a peu el bloc,
Lamentablement estic molt ocupat amb altres treballs que avui en dia i no tenen gaire temps per dedicar al fòrum, però he llegit el teu post i volia fer-los saber que he llegit i jo respondré tan aviat com pugui trobar 3D temps per fer-ho. Pot ser demà, però es posarà en contacte amb vostè en això. Jo no volia que pensés que estava fent cas omís de vostè. Fins després, Amor, Llum i Benediccions, Namaste Essència |
||||||||||
|
|
|
Trobades en el blog (07-09-2009)
|
|
|
|||||||||||
|
Super membre
Moderador
|
Re: colors que fan servirSalutacions a peu el bloc,
Només volia saludar i fer-li saber que no s'han oblidat de respondre a les seves preguntes sobre els colors i els chakres, acabo d'estat ocupat. Vaig a arribar-hi tan aviat com em sigui possible. Gràcies per la comprensió. El que puc dir a vostè per anar a aquest enllaç per llegir i aprendre sobre la gran chakres i molts altres temes ... Chakras - Crystalinks Fins a la propera, Amor, llum i benedicció a vosaltres, Namaste Essència |
||||||||||
|
|
|
Trobades en el blog (07-10-2009)
|
|
|
||||||||||||
|
Super membre
Moderador
|
Re: colors que fan servirCita:
En primer lloc, em disculpo per prendre tant de temps per tornar a vostè, he estat lligat amb altres treballs. Em temo que tinc molts he de dir les meves disculpes a ... .. LOL Com ja hem parlat, els éssers humans veure el color negre, perquè en realitat és absorbir i reflectir de nou a nosaltres el Tot. Hem abordat el concepte de que moltes persones empàtiques tendeixen a vestir de negre, sobretot abans de venir a aprendre a lluitar de manera més positiva amb el seu regal. Se sent natural a fer-ho a causa del factor d'absorció, però també perquè en un nivell subconscient se sent com un lloc per amagar-se de l'assalt i el bombardeig de les aclaparadores emocions dels altres. És el color de la Nada, el ventre de la creació. Usar i utilitzar el color negre en la moda i de formes en les que va parlar de que no té efectes negatius sobre vostè d'una manera que té alguna cosa a veure amb el color negre en si mateixa, però pot afegir a les qüestions que està tractant simplement pel raons que acabem de parlar. Només prenent consciència d'aquestes influències del color negre començarà a canviar la forma de veure negre i els efectes que té sobre vostè i l'energia que s'afegeix a la seva vida. Em sembla que el teu Ser Superior s'ha ocupat en el treball amb vostè en que vostè ha declarat que tendeixen a afegir petits espurnes de color vermell vibrant 'calenta', rosa o aqua en els colors del teu vestit, afegint així al seu camp d'energia. El vermell és el color de l'arrel de la supervivència i la manifestació, el rosa és el color del Chakra del Cor i de l'aqüicultura és el color del Chakra del Cor Superior. La humanitat és conscient la transició a la vida i el manteniment de la vibració energètica del Chakra del cor com un col • lectiu. Oh .... I sí, jo crec que no hi ha significat en el fet que el seu cognom és verd. El verd és el color de la curació i és el color principal de l'Chakra del cor ... ... Què et sembla? La taronja és el color del segon chakra, el sacre, i és sobre la creació i de Seguretat. Has de començar a crear un nou i més segur. El groc és el color del tercer chakra, el plexe solar, i és el centre del nostre poder de voluntat. Aquest és el lloc on la gent més sovint tracten d'entrar en els nostres camps d'energia i robar el poder, és el lloc on l'energia no desitjada més fàcilment entra al nostre cos. És el "punt feble". Per això, quan se sent atacat en general se senten més en el forat "del seu estómac" i quan es enuig sovint creuar els braços d'una manera que cobreix aquesta zona. Ets instintivament la protecció de la seva força de voluntat del Centre, el Chakra del Plexe Solar. Aquestes són algunes maneres que vostè pot començar a treballar el passat ia través dels temes a mà per a vostè. L'altra cosa que em sembla cal assenyalar aquí és que vostè, han de ser molt conscients dels pensaments, les emocions i les paraules que utilitza en la seva vida diària. Aquestes són les eines amb les que vostè està construint el seu propi futur i el món. Construir amb cura, la pau i l'amor. Anem a discutir els problemes que té amb constantment esgotada i plena de fred, com vostè ho descriu. En primer lloc .... Si us plau, si vostè pensa que hi ha la més mínima possibilitat que vostè podria estar patint d'un problema de salut física, anar a veure al seu metge. Si això no és resultant d'un problema de salut físic atenció que necessita, llavors, està relacionat i és un símptoma dels seus problemes d'inseguretat. Els seus problemes d'inseguretat són els símptomes resultants de les qüestions emocionals. Els problemes emocionals són la creació de problemes físics. Que també creen problemes d'energia en el teu cos energètic. Quan em connecto a la seva energia ja veig que té molts punts febles en el camp de l'energia (aura). Hi ha fins i tot dos punts en els que és tan fina que bé podria ser considerat una llàgrima en el seu camp Auric. Un d'ells és sobre l'esquena del costat en el nivell del teu Plexe Solar. L'altra és en la part frontal del seu cos i es troba en la seva àrea de Chakra de la Garganta. La seva granja 5. Feu això cada dia durant almenys una setmana i vostè se sentirà la diferència. Faci-ho dues vegades al dia si vostè sent la necessitat. Després un es acostuma a fer-ho a la dutxa amb aigua, serà més fàcil poder fer-ho ràpida i fàcilment en qualsevol lloc que és i se sent la necessitat de netejar i revitalitzar. Vostè podria realment utilitzar una bona neteja de l'energia i alguns treballs sobre els chakres. Com que no són reals familiaritzat amb el treball amb la seva energia o chakres, et donaré un exercici simple que l'ajudarà més del que penses. Quan vostè està de bany, en realitat jo suggeriria una dutxa serà millor si és possible, o si més no fora de dutxa després de fer aquest treball en una banyera calenta. Com vostè físicament banyar-se, veure totes pesat, fosc, espès i poc saludables colors que s'adjunten a vostè, dins i fora, de ser netejat del teu cos energètic. Igual que vostè renta la brutícia física i la brutícia del seu cos físic, rentar i netejar la brutícia i la brutícia de l'energia del seu cos energètic. Esbandida per veure'l a vostè la mateixa manera que esbandida l'escuma de sabó del seu cos. Vegeu va pel desguàs amb l'aigua que surt de la banyera. No et preocupis per la terra, pot transmutar aquesta energia en energia reutilitzable neta. No t'oblidis d'obrir els chakras en les palmes de les mans i les plantes dels peus, (al centre dels arcs) i deixar que la fuga d'energia a partir de que igual que l'havia tret el tap a la banyera d'aigua. L'última cosa que heu de fer és assegurar-se que s'hagi rentat tota l'energia negativa de les mans i sacsejat. Després d'haver fet això, llavors estan en l'aigua corrent, permetre que s'executi sobre tu amb el cap si això és una cosa que gaudeixen i amb això preveure un orbe d'or de la llum, un sol, aproximadament 12-18 polzades per sobre del seu cap. Aquest és el Orbe d'energia del teu Ser Superior. És una font il limitada d'energia que es pot recórrer per revitalitzar el seu cos físic per ajudar a curar i mantenir el seu acte en el nivell òptim de salut i vitalitat. Vostè no pot esgotar aquesta font d'energia, ja que té un enllaç permanent a la unitat de tots és a dir, a Déu o si ho prefereix. Espero que això us ha ajudat a alguns en els seus esforços. Si puc contestar més preguntes per a vostè si us plau no dubteu en preguntar. Gràcies per permetre'm compartir. És un Grup ... Infinit Amor Incondicional, eterna Luz Divina i un nombre incalculable de Benediccions a vostè i els seus. 07.14.2009, 10:45 PM Amor, Llum i Benediccions, Namaste Essència K |
|||||||||||
|
|
|
|
|
|||
|
Membres
Falange
|
Re: colors que fan servirEssència
Seguiré el teu consell a la carta ... taronja mai ha estat un color que m'atrau, així que això serà un canvi molt interessant per a mi. He seguit l'enllaç que va proposar en relació amb els chakres i estic començant a entendre això més ara, així que de nou moltes gràcies. Estic d'acord amb el meu cognom de casada, 'Verd', sent significatiu. Només en cas de no em vaig adonar com d'important és aquest l'univers m'ha enviat un equip de tres persones per treballar per a mi, amb dues que comparteixen el missatge 'verda', una nena amb Green com el seu cognom i un senyor el cognom és "Greenwood . Només em vaig adonar del que és una coincidència tot això va ser després de llegir la teva resposta (jo no ús el meu cognom de casada en el treball) Que em porto d'aquestes coincidències que el meu marit i company de treball són importants mestres com començo a curar-me llest per a seguir amb l'esperança d'ajudar a curar els altres? Se sent com que necessita per realment present i mira el que em molesta d'ells i relacionar això amb el que he de resoldre sobre mi mateix. Probablement necessita ser una mica més agraït per ells, així .... Curiosament cognom de casada al meu millor amic és 'Brown' i un dels meus favorits de la gent com a mínim en el meu cercle social és també anomenat 'Brown'. Vaig a reflexionar sobre això més també. La seva observació sobre jo chakra de la gola és molt interessant. Estic molt sovint tenen por de dir el que vull dir per por a que li fa sentir malament o estúpid. En realitat el treball a un nivell superior en les comunicacions per la qual cosa aquesta és realment una bogeria. No obstant això, puc treballar en això. Veig molts missatges de les grans coses al meu voltant que em recorden tot el que em sento orgullós de. Fins i tot utilitzant aquest lloc web durant els últims mesos ha estat un gran pas endavant per a mi en termes d'atendre els meus assumptes i demanar ajuda. Veig l'afirmació de missatges a tot arreu em veig. Gràcies Essència. Beneeixi a tots pel seu amor i paciència. Ningú està sempre cruel o condescendent en aquest lloc. Espero que un dia per ajudar-lo d'alguna manera. x 07.23.2009, 02:21 |
||
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
Membres
Falange
Ubicació: WV
Gràcies: 70
Per a la major part de la meva vida he fet servir negre i mai es va preguntar per què. Quan se li va preguntar moltes vegades sobre l'home va respondre amb una que era mecànic i per això jo mai vaig anar a vestir de blanc, però encara estic va assenyalar a vestir de negre. El que he notat és que en els dies en què necessito "jo" atenció que utilitzar colors molt brillants, no cridar l'atenció, però el tipus de 'jo', moment en el qual no vull que els altres sentits. Això que vostè ha dit, bàsicament, explica com sóc una gran quantitat d'empatia amb altres coses.
|
Re: colors que fan servirCita:
Els colors que porto no són tant el que és d'estil pel que fa al que jo sento és útil a la meva ànima en aquells dies i moltes vegades és de color negre o molt fosc vermell i blau, al llarg de les línies de safir i robí, si això té sentit, però el negre és el més comú per a mi. Moltes gràcies pels seus punts de vista meu, em preguntava si hi ha un lloc o llocs per a més informació pel que fa als colors i els colors dels chakras? Estic tipus de nou a aquest costat de les coses velles, però en molts aspectes, al mateix temps. Gràcies de nou, estar bé i ser segurs, Vixzen ![]() |
|||||||||||
|
|
|
Fils semblants
|
||||
| Fil | Thread Starter | Fòrum | Respostes | Darrer missatge |
| Avís de colors | cody | Despertar Espiritual | 10 | 05/27/2009 01:44 PM |
| De la Salut: Salut Buzz: Dia Nacional per Vestir-se de Rojo i altres de la Salut News - EUA News & World | Editor | Salut alternativa: Màster ... | 0 | 02/06/2009 08:30 PM |
| De la Salut: es vesteixen de vermell per a l'Associació Americana del Cor - Pensacola News Journal | Editor | Salut alternativa: Màster ... | 0 | 02/06/2009 08:21 |
| Salut: Veient vermell? Febrer 6 és el Dia Nacional per Vestir-se de Rojo - Premsa Publications Inc | Editor | Salut alternativa: Màster ... | 0 | 02/01/2009 06:30 pm |
| Religió: els cinc principals Vestidura Colors - i el que signifiquen i quan s'usen | Editor | Notícies - Reencarnació | 0 | 10/14/2008 09:40 PM |
| Etiquetes |
| Thread Tools | |
|
|
|
|