Det verkar som om du ännu inte registrerat i vår gemenskap. För att registrera dig klicka här ...

Global Oneness Community          
Automatiska översättningar som gjorts av Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness gemenskapen > Global Oneness Main > My favorite praktiken!
Bloggar Artiklar Bilder Videos Goodies FAQ Memberlist Dagens inlägg Markera forum som lästa Chatrum

My favorite praktiken! Vilken är din favorit praxis för andlighet, personlig utveckling, hälsa eller bara blir balanserad? Dela den med oss! »Börja här!

Quick News
Välkommen till Global Oneness Community! Global Oneness gemenskapen är en plats för utbyte av tankar och idéer om inre och yttre förändring och omvandling. För att skriva måste du register here. Några länkar att börja med: Forum Hem, Samhällsgrupper, Bloggar, Artiklar, Bilder, Videos, Videosök, Kontakt, FAQ , Statistik. Ha roligt och känna sig riktigt välkommen till samhället!

Obs: Denna annons inte visas för registrerade medlemmar

Tags
Trådar: Holistic Health, Inre utveckling, Personlig utveckling, Andlig tillväxt, Spiritual Practice, Spiritual Practices, Spiritual Rituals
Videoklipp: Holistic Health ,Inre utveckling ,Personlig utveckling ,Andlig tillväxt ,Spiritual Practice ,Spiritual Practices ,Spiritual Rituals ,

LinkBack Ämnesverktyg
Old 05-20-2008, 06:52  
Admin
Admin
Points: 128,270, Level: 100Points: 128,270, Level: 100Points: 128,270, Level: 100
Activity: 2%Activity: 2%Activity: 2%

Jonas1's Avatar

Activity Longevity
5/20 20/20
Today Posts
0/0 sssss6758
Blog Entries: 2
Tack: 36
Jonas1 is on a distinguished road

Börja här! - My favourite praktiken!

Vad är er favorit praxis när det gäller andlighet, inre / personlig utveckling eller bara för att komma in i en balanserad, harmonisk sinnesstämning?

Är det yoga, NLP, Reiki, Deeksha, Ayurveda, bön eller .... Bara vandra i naturen, lyssna på musik, tända ett ljus eller vad?

Oavsett om du är en hängiven anhängare av en viss bana eller bara använder din egen hemmagjorda recept för lycka - dela det med andra!

Också metoder med fokus på holistisk hälsa är välkomna.

Om du är en professionell erbjuda tjänster, är du välkommen också dela det du erbjuder, men delar det med ditt hjärta!

Jag hoppas att du gillar Global Oneness gemenskapen ! Några frågor? Snälla kontakta mig!
Jonas1 está offline  
Följande 4 användare säger tack till Jonas1 For This Useful Post:
joseph1775 (08-30-2009), Kathleen ann (07-06-2008), Momometa (04-27-2009), Phoenixflame (06-27-2009)
Old 06-27-2008, 05:34  
Medlem
Gröngöling
Points: 1,490, Level: 22Points: 1,490, Level: 22Points: 1,490, Level: 22
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

Robin's Avatar

Activity Longevity
0/20 17/20
Today Posts
0/0 ssssss101
Tack: 6
Robin is on a distinguished road

Re: Börja här! - My favourite praktiken!

Tala ut allt av ditt system works like a charm. Som ni talar all negativitet in behöver du bara kommer att hälla ut och så det finns ingen chans att det skadar ditt inre jag. Sen när du har fått ut allt av dig hitta en anledning att skratta det ger healing touch.
Robin está offline  
Följande användare säger tack till Robin For This Useful Post:
joseph1775 (08-30-2009)
Old 07-06-2008, 07:43  
Medlem
Senior Member
Points: 4,833, Level: 47Points: 4,833, Level: 47Points: 4,833, Level: 47
Activity: 15%Activity: 15%Activity: 15%

kathleen ann's Avatar

Activity Longevity
3/20 17/20
Today Posts
0/0 ssssss323
kathleen ann is on a distinguished road

Jag har upplevt många saker som bara de senaste åren eller så har insett är spiritual.Through lyssnar på andra som jag nu ta det seriously.My bara praxis är sant för mig själv oavsett vad vedermödor liv möter mig med. (Jag har berört på ganska få) jag ser på livet som en gåva och försöker alltid se det positiva side.I se glädje i naturen, i allt jag gör till och med ner gånger jag alltid känner sin tur inte worse.I älskar livet och som tur mina livserfarenheter har gjort mig mer compationate mot andra och inte bitter. Jag måste säga att jag har haft tillfälliga stunder av vissa inte trevliga känslor gentemot vissa individuals.I be från min själ till tröst för dem som drabbas. Jag verkar kunna meditera var som helst när som helst och helt samman med den gåva på ONE .....( Vad det betyder för dig.) Jag aldrig känner mig ensam, även när jag alone.I jag känner en sådan kärlek till livet, (vilket betyder alla) Det enda jag verkligen kämpar med är den grymhet några visa att others.I känna gick till naturen på ett kärleksfullt sätt.
kathleen ann está offline  
Följande 4 användare säger tack till Kathleen Ann For This Useful Post:
Goldie Hej Kak, joseph1775 (08-30-2009), Momometa (04-27-2009), Selkie (09-26-2009)
Old 07-06-2008, 05:06  
Medlem
Medlem
Points: 390, Level: 7Points: 390, Level: 7Points: 390, Level: 7

beachcomber23's Avatar

Activity Longevity
0/20 17/20
Today Posts
0/0 sssssss65
Tackade 7 gånger i 6 inlägg
beachcomber23 is on a distinguished road

Hello Jonas1! Verkligen trevligt att se finns det personliga-touch till webbplatsen.
Det är lite som att 1960-serien "The Prisoner" är i denna vår värld ..
Men jag är inte ett nummer, och jag är en fri man .... även om jag No.6.
Gör att du No.1 då? haha!
Peace & Light,
- B23
beachcomber23 está offline  
Följande användare säger tack till beachcomber23 For This Useful Post:
Kathleen ann (07-19-2008)
Old 07-06-2008, 06:01  
Medlem
Gröngöling
Points: 1,912, Level: 27Points: 1,912, Level: 27Points: 1,912, Level: 27

kingskid's Avatar

Activity Longevity
0/20 16/20
Today Posts
0/0 ssssss127
kingskid is on a distinguished road

Post Re: Börja här! - My favourite praktiken!

Min favorit praktiken är bön och journalföring. Jag journal mina böner - både mina böner till Gud och de svar jag känner att han ger mig. Vissa dagar jag prata och han lyssnar. Vissa dagar Jag känner definitivt andlig leadings i vissa riktningar. Allt är nedskrivet. Ibland under en svår tid då det kan vara särskilt svårt att be den hjälper till att gå tillbaka och läsa några av svaren Han har redan gett.
Följande användare säger tack till kingskid For This Useful Post:
joseph1775 (08-30-2009)
Old 07-21-2008, 10:09  
Medlem
Gröngöling
Points: 184, Level: 3Points: 184, Level: 3Points: 184, Level: 3

thalia_m's Avatar

Activity Longevity
0/20 16/20
Today Posts
0/0 sssssss30
Tack: 2
thalia_m is on a distinguished road

Jag har varit en del av ett par olika religioner och den som jag har funnit frid med är Wicca. Det har gett mig känslan balanserad och icke stressade. Jag har läst Thich Nat Hahn böcker och en bok, "Fred i varje steg" var det som verkligen fick mig att inse att det inte var freden i en religion som jag i allmänhet var ute efter, men freden i en livsstil .

Kanske organiserad religion är för centrerad på vad som måste göras för religiösa samfund / församling och jag var fast i allt detta, men för mig är det bara verkade som istället för att organisera det inre kyrkan utskotten, att tiden slösas bort när medlemmar i församlingen skulle kunna flytta ut i samhället och bygga därifrån om det egna och kommer tillbaka till kyrkan för att rapportera om vad de hade fått reda på och hur vi kan hjälpa.

Jag skriver i en dagbok, meditera som min aktiva svar på fred för mig för dagen. Jag volontären också i något som jag känner att jag kan stå till tjänst i.

thalia_m
thalia_m está offline  
Följande 2 användare säger tack till thalia_m For This Useful Post:
Goldie Hej Kak, joseph1775 (08-30-2009)
Old 07-22-2008, 02:02  
Medlem
Gröngöling
Points: 140, Level: 2Points: 140, Level: 2Points: 140, Level: 2

flutterbybaby's Avatar

Activity Longevity
0/20 16/20
Today Posts
0/0 sssssss25
Tack: 2
Tackade 6 Times in 4 Posts
flutterbybaby is on a distinguished road

Jag brukar vara en ganska privat person och när något är verkligen på mig, jag retirera ännu längre in i mig själv.
I praktiken yoga och jag älskar att meditera. Jag bor på en ganska trafikerad väg, så jag ska åka till mina föräldrars hus och dra nytta av sin stora trädgård som är mycket privat. Jag kan sitta där i timmar och bara meditera och slappna av.
När jag behöver tala mitt problem högt, brukar jag prata med min hund. He's a great listener!
flutterbybaby está offline  
Följande användare säger tack till flutterbybaby For This Useful Post:
joseph1775 (08-30-2009)
Old 07-22-2008, 12:33  
Medlem
Gröngöling
Points: 1,912, Level: 27Points: 1,912, Level: 27Points: 1,912, Level: 27

kingskid's Avatar

Activity Longevity
0/20 16/20
Today Posts
0/0 ssssss127
kingskid is on a distinguished road

Min favorit praxis är lovprisning och tillbedjan. Jag gör detta genom sång, dans och bön. Jag älskar att sjunga sånger att förhärliga Gud och jag kan inte låta bli att flytta till rytmen av musiken. En tid för tyst bön och, ibland, inte så stilla bön hjälpa mig att släppa spänningar i dag.
Följande användare säger tack till kingskid For This Useful Post:
joseph1775 (08-30-2009)
Old 03-08-2009, 08:47  
New Member
Gröngöling
Points: 12, Level: 1Points: 12, Level: 1Points: 12, Level: 1

becomingconscious's Avatar

Activity Longevity
0/20 8/20
Today Posts
0/0 ssssssss1
Tack: 0
becomingconscious is on a distinguished road

I'd say Kontakt Improvisation är min absoluta favorit praktiken. I dans Jag har ett ställe där jag bara vara mig själv, i min kropp och mycket närvarande. Jag kan också experimentera med olika sätt att vara och har upptäckt en del häpnadsväckande saker om mig själv. Jag också praktiken många olika former av meditation min favorit är att bara ta kärleksfull uppmärksamhet på min nuvarande erfarenhet och låta allt vara.

Spiritual Transformation Facilitation

Senast redigerad av becomingconscious; 03-08-2009 at 08:50..
becomingconscious está offline  
Följande användare säger tack till becomingconscious For This Useful Post:
joseph1775 (08-30-2009)

Liknande Trådar
Tråd Startat Forum Svar Senaste inlägg
Börja här! Introduktion till drömtydning Jonas1 Dream sharing 82 09-16-2009 06:21
Börja här! Introduktion till Carl Johan Calleman, Mayan Calendar & 2012 Jonas1 Mayan Calendar & 2012 20 09-09-2009 04:27
Börja här: Guide till gemensamma saker du vill göra på forumet Jonas1 Support & Förslag 7 12-11-2008 06:36
Börja här: Vad är Oneness, Oneness Movement, Oneness Blessing (Deeksha) etc? Jonas1 Särskilda frågor 22 11-06-2008 07:58

Tags
Holistic Health, Inre utveckling, Personlig utveckling, Andlig tillväxt, Spiritual Practice, Spiritual Practices, Spiritual Rituals
Holistic Health ,Inre utveckling ,Personlig utveckling ,Andlig tillväxt ,Spiritual Practice ,Spiritual Practices ,Spiritual Rituals ,

Ämnesverktyg

Posting Rules
Du inte Posta nya ämnen
Du inte post svar
Du inte post bilagor
Du inte redigera dina inlägg

BB code är
Smilies är
[IMG] kod
HTML-kod är Av
Trackbacks är
Pingbacks är