|
|
|
|||||||
| Blogger | Artikler | Bilder | Videoer | Godsaker | FAQ | Medlemsliste | Dagens innlegg | Marker forumene som lest | Chat Room |
| Min favoritt praksis! Hva er din favoritt praksis for åndelighet, personlig utvikling, helse eller bare bli balansert? Del den med oss! »Start her! |
| Quick News |
| Velkommen til Global Enhet Community!
Global Enhet Community er et sted for deling av tanker og ideer om indre og ytre endring og transformasjon. For å legge inn må du Registrer deg her. Noen linker å starte med:
Forum Hjem,
Social Groups,
Blogger,
Artikler,
Bilder,
Videoer,
Video Search,
Kontakt oss,
FAQ ,
Statistikk.
Ha det gøy og føle seg virkelig velkommen til fellesskapet!
|
|
|
LinkBack | Trådverktøy |
| The Following 4 Users Say Thank You to Jonas1 For This Useful Post: | joseph1775 (08-30-2009), Kathleen ann (07-06-2008), Momometa (04-27-2009), Phoenixflame (06-27-2009) |
|
|
|||
|
Medlem
Junior Member
|
Re: Start her! - Min favoritt praksis!Snakk alt ut av systemet den arbeider like en ynde. Som du snakker all negativiteten i du bare kommer strømme ut og så det er ingen sjanse for den skade ditt indre. Så når du har fått alt ut av deg med å finne en grunn til å le det gir helbredende berøring.
|
||
|
|
|
| Følgende bruker sier takk til Robin For This Useful Post: | joseph1775 (08-30-2009) |
|
|
|||
|
Medlem
Senior Member
|
Re: Start her! - Min favoritt praksis!Jeg har opplevd mange ting som bare de siste årene eller så har innsett er spiritual.Through lytter til andre jeg nå ta det mer seriously.My bare praksis er å være tro mot meg selv uansett hva strabaser livet møtt meg med. (Jeg har rørt på ganske få) jeg ser på livet som en gave og prøv å alltid se det positive side.I se glede i naturen, i alt jeg gjør selv den nedover gangene jeg føler meg alltid heldig dens ikke worse.I kjærlighetslivet og heldigvis mine livserfaringer har gjort meg mer compationate mot andre og ikke bitter. Jeg har å si om jeg har hatt flyktige øyeblikk av noen ikke fine følelser mot visse individuals.I bønn fra min sjel til trøst for dem som lider. Jeg synes å kunne meditere hvor som helst når som helst og fullstendig fusjonere med gaven av ONE .....( Uansett det betyr for deg.) Jeg aldri føler seg ensomme, selv når jeg alone.I føler slik kjærlighet til livet, (som betyr alle) Det eneste jeg virkelig sliter med er grusomhet noe vis å others.I føle knyttet til naturen på en kjærlig måte.
![]() |
||
|
|
|
| The Following 4 Users Say Thank You to kathleen ann For This Useful Post: |
|
|
|||
|
Medlem
Medlem
|
Re: Start her! - Min favoritt praksis!Hello Jonas1! Virkelig hyggelig å se det er den personlige-touch til nettstedet.
Det er litt sånn 1960-serien "The Prisoner" å være i denne verden av vårt .. Men jeg er ikke et tall, og jeg er en fri mann .... selv om jeg No.6. Blir du No.1 da? haha! Peace & Light, - B23 |
||
|
|
|
| Følgende bruker sier takk til beachcomber23 For This Useful Post: | Kathleen ann (07-19-2008) |
|
|
|||
|
Medlem
Junior Member
|
|
||
|
|
|
| Følgende bruker sier takk til kingskid For This Useful Post: | joseph1775 (08-30-2009) |
|
|
|||
|
Medlem
Junior Member
|
Re: Start her! - Min favoritt praksis!Jeg har vært en del av noen forskjellige religioner og den jeg har funnet fred med er Wicca. Det har forlatt meg følelsen balansert og ikke-stresset. Jeg har lest Thich Nat Hahn bøker og én bok, «Fred i hvert trinn" var det som virkelig fikk meg til å innse at det ikke var fred i en religion som jeg var generelt ute etter, men fred i en livsstil .
Kanskje organisert religion er for sentrert på hva som må gjøres for det religiøse fellesskap / menighet, og jeg ble fanget opp i alt dette, men for meg er det bare syntes at i stedet for å organisere den indre kirken komiteene, var det tid går til spille når medlemmene av menigheten kunne flytte ut i samfunnet og bygge fra der på det selv og komme tilbake til kirken for å rapportere om hva de hadde funnet ut og hvordan vi kunne hjelpe. Jeg skriver i en journal, mediterer som min aktiv respons på fred for meg for dagen. Jeg har også frivillig i noe som jeg føler at jeg kan stå til tjeneste i. thalia_m |
||
|
|
|
| Følgende 2 Users Say Thank You to thalia_m For This Useful Post: | Goldie (08-11-2009), joseph1775 (08-30-2009) |
|
|
|||
|
Medlem
Junior Member
|
Re: Start her! - Min favoritt praksis!Jeg pleier å være en ganske privat person, og når noe er virkelig på hjertet mitt, retrett jeg enda lenger inn i meg selv.
I praksis yoga og jeg elsker å meditere. Jeg bor på en ganske trafikkert vei, så jeg skal gå til mine foreldres hus og dra nytte av deres store hagen som er veldig privat. Jeg kan sitte ute i timevis og bare meditere og slappe av. Når jeg trenger å snakke mine problemer høyt, jeg vanligvis snakker med hunden min. Han er en god lytter! |
||
|
|
|
| Følgende bruker sier takk til flutterbybaby For This Useful Post: | joseph1775 (08-30-2009) |
|
|
|||
|
Medlem
Junior Member
|
Re: Start her! - Min favoritt praksis!Min favoritt praksis er lovprisning og tilbedelse. Jeg gjør dette gjennom sang, dans og bønn. Jeg elsker å synge sanger som forherliger Gud og jeg kan ikke annet enn å flytte til rytmen av musikken.
En tid med stille bønn, og noen ganger ikke så stille bønn hjelpe meg å frigjøre spenninger av dagen.![]()
|
|
| Følgende bruker sier takk til kingskid For This Useful Post: | joseph1775 (08-30-2009) |
|
|
|||
|
Nytt medlem
Junior Member
|
Re: Start her! - Min favoritt praksis!Jeg vil si Kontakt Improvisasjon er min absolutte favoritt praksis. I dans har jeg et sted hvor jeg bare være meg selv, i kroppen min og veldig mye i øyeblikket. Jeg kan også eksperimentere med ulike måter å være og har oppdaget noen utrolige ting om meg selv. Jeg har også praksis mange forskjellige former for meditasjon min favoritt av dem er å bare ta kjærlig oppmerksomhet til min nåværende erfaring og tillate alt å være.
Spiritual Transformation Tilrettelegging Sist endret av becomingconscious; 03-08-2009 kl 08:50.. |
||
|
|
|
| Følgende bruker sier takk til becomingconscious For This Useful Post: | joseph1775 (08-30-2009) |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Last Post |
| Start her! Introduksjon til Dream Interpretation | Jonas1 | Dream deling | 87 | 10-09-2009 09:02 |
| Start her! Introduksjon til Carl Johan Calleman, Maya Calendar & 2012 | Jonas1 | Mayan Calendar & 2012 | 20 | 09.09.2009 04:27 |
| Start her: Guide til vanlige ting du vil gjøre på forumet | Jonas1 | 19 | 7 | 12-11-2008 06:36 |
| Start her: Hva er Enhet, Enhet Movement, Enhet Blessing (Deeksha) etc? | Jonas1 | Spesifikke spørsmål | 22 | 11-06-2008 07:58 |
| Tags |
| Trådverktøy | |
|
|
|
|