|
|
|
|||||||
| Agenda | Artikelen | Foto's | Video's | Goodies | Veelgestelde vragen | Gebruikerslijst | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen | Chat Room |
| Mijn favoriete oefening! Wat is uw favoriete praktijk voor spiritualiteit, persoonlijke ontwikkeling, gezondheid of gewoon steeds evenwichtig? Deel het met ons! »Start hier! |
| Snel Nieuws |
| Welkom bij de Global Oneness Community!
Global Oneness Gemeenschap is een plek voor het uitwisselen van gedachten en ideeën over innerlijke en uiterlijke verandering en transformatie. Als u een bericht moet u registreer hier. Enkele links om te beginnen met:
Forum Home,
Social Groups,
Agenda,
Artikelen,
Foto's,
Video's,
Video Search,
Contact Us,
Veelgestelde vragen ,
Statistieken.
Veel plezier en voel me echt welkom in de gemeenschap!
|
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
|||
|
Admin
Admin
|
Start hier! - Mijn favoriete oefening!Wat is je favoriete praktijk met betrekking tot spiritualiteit, innerlijke / persoonlijke ontwikkeling of gewoon om te komen tot een evenwichtige, harmonieuze staat van geest?
Is het yoga, NLP, reiki, deeksha, ayurveda, gebed of .... Gewoon wandeling in de natuur, luisteren naar muziek, een kaars of wat? Of u nu een toegewijd volgeling van een bepaalde weg of gewoon met uw eigen huisgemaakte recept voor geluk - deel het met anderen! Ook praktijken met een focus op holistische gezondheid zijn welkom. Als u een professionele aanbieden van diensten, bent u ook welkom om te delen wat u aanbiedt, maar deel het met je hart!
|
|
|
| De volgende 4 gebruikers bedanken om Jonas1 For This Useful Post: | joseph1775 (08-30-2009), Kathleen Ann (07-06-2008), Momometa (04-27-2009), Phoenixflame (06-27-2009) |
| De volgende gebruiker Says Thank You to Robin For This Useful Post: | joseph1775 (08-30-2009) |
|
|
|||
|
Lid
Senior Lid
|
Re: Start hier! - Mijn favoriete praktijk!Ik heb veel dingen meegemaakt waarvan alleen de laatste paar jaar of zo hebben gerealiseerd zijn spiritual.Through luisteren naar anderen die ik nu neem het meer seriously.My alleen de praktijk geldt dat voor mezelf niet uit wat ontberingen leven geconfronteerd worden met mij. (Ik heb aangeraakt op heel weinig) ik kijk naar het leven als een geschenk en probeer altijd het positieve te zien side.I vreugde in de natuur, in alles wat ik doe zelfs beneden de keren dat ik altijd het gevoel haar geluk niet worse.I liefde leven en gelukkig mijn leven ervaringen hebben mij meer compationate naar anderen en niet bitter. Ik moet zeggen dat hoewel ik vluchtige momenten van sommige niet leuk gevoelens jegens bepaalde individuals.I bidden van mijn ziel voor het comfort aan degenen die lijden hebben gehad. Ik schijn te kunnen overal mediteren op elk moment en volledig geïntegreerd zijn met de gave van de ONE .....( Wat dat betekent voor jou.) Heb ik nooit eenzaam voelen, zelfs als ik ben alone.I zulke liefde voelen tegenover het leven, (die alle) Het enige wat ik echt strijd met middelen is de wreedheid sommige tonen aan others.I zich aangesloten bij de natuur op een liefdevolle manier.
![]() |
||
|
|
|
| De volgende 4 gebruikers bedanken om ann kathleen For This Useful Post: |
|
|
|||
|
Lid
Lid
|
Re: Start hier! - Mijn favoriete praktijk!Hallo Jonas1! Echt leuk om te zien is er de persoonlijke touch van de website.
Het is een beetje zoals die 1960's serie 'The Prisoner' zijn in deze wereld van ons .. Maar ik ben niet een nummer, en ik ben een vrij man .... ook al ben ik No.6. Maakt dat je No.1 dan? haha! Peace & Light, - B23 |
||
|
|
|
| De volgende gebruiker zegt Dank U aan beachcomber23 For This Useful Post: | Kathleen Ann (07-19-2008) |
|
|
|||
|
Lid
Junior Member
|
|
||
|
|
|
| De volgende gebruiker zegt Dank U aan kingskid For This Useful Post: | joseph1775 (08-30-2009) |
|
|
|||
|
Lid
Junior Member
|
Re: Start hier! - Mijn favoriete praktijk!Ik heb een deel van een paar verschillende religies en degene die ik heb gevonden vrede met al is Wicca. Het heeft me verlaten gevoel evenwichtige en niet-benadrukt. Ik heb gelezen Thich Nat Hahn boeken en een boek, 'Vrede in elke stap "is wat er werkelijk deed me beseffen dat het niet de rust van een religie die ik over het algemeen naar op zoek was, maar de vrede van een manier van leven .
Misschien georganiseerde religie is te midden van wat er moet gebeuren voor de religieuze gemeenschap / gemeente en ik was gevangen in dat alles, maar voor mij leek dat in plaats van het organiseren van de innerlijke kerk commissies, was dat die tijd wordt verspild wanneer de leden van de gemeente zou kunnen worden zich in de gemeenschap en gebouw van daar op een eigen en weer terug naar de kerk te rapporteren over wat ze uit hadden gevonden en hoe we kunnen helpen. Ik schrijf in een dagboek, mediteren als mijn actieve reactie op de vrede voor mij voor de dag. Ik ben ook vrijwilliger in iets dat ik voel dat ik van dienst kunnen zijn inch thalia_m |
||
|
|
|
| De volgende 2 gebruikers bedanken om thalia_m For This Useful Post: | Goldie (08-11-2009), joseph1775 (08-30-2009) |
|
|
|||
|
Lid
Junior Member
|
Re: Start hier! - Mijn favoriete praktijk!Ik ben geneigd te zijn een tamelijk prive-persoon en als er iets is echt aan mijn hoofd, ik zelfs nog verder terugtrekken in mezelf.
Ik doe aan yoga en ik hou om te mediteren. Ik woon op een vrij drukke weg, dus ik ga naar het huis van mijn ouders en profiteren van hun grote achtertuin die zeer prive is. Ik kan zitten daar voor uren en net mediteren en te ontspannen. Als ik moet spreken mijn problemen hardop, ik normaal praat met mijn hond. Hij is een geweldige luisteraar! |
||
|
|
|
| De volgende gebruiker zegt Dank U aan flutterbybaby For This Useful Post: | joseph1775 (08-30-2009) |
|
|
|||
|
Lid
Junior Member
|
Re: Start hier! - Mijn favoriete praktijk!Mijn favoriete praktijk is lofprijzing en aanbidding. Ik doe dit door middel van zang, dans en gebed. Ik ben dol op zingen nummers die God verheerlijken en ik kan het niet helpen maar bewegen op het ritme van de muziek.
Een tijd van gebed en stilte, soms, niet zo stil gebed me helpen om vrijlating van de spanningen van de dag.![]()
|
|
| De volgende gebruiker zegt Dank U aan kingskid For This Useful Post: | joseph1775 (08-30-2009) |
|
|
|||
|
Nieuw lid
Junior Member
|
Re: Start hier! - Mijn favoriete praktijk!Ik zou zeggen Contact Improvisatie is mijn absolute favoriet praktijk. In de dans Ik heb een plek waar ik gewoon mezelf, in mijn lichaam en heel erg in het moment. Ik kan ook experimenteren met verschillende manieren van zijn en hebben een aantal fantastische dingen over mezelf ontdekt. Ik heb ook de praktijk veel verschillende vormen van meditatie mijn favoriete waarvan slechts liefdevolle aandacht te brengen op mijn huidige ervaring en laat alles te zijn.
Spirituele transformatie Facilitation Laatst bewerkt door becomingconscious; op 03.08.2009 08:50 PM.. |
||
|
|
|
| De volgende gebruiker zegt Dank U aan becomingconscious For This Useful Post: | joseph1775 (08-30-2009) |