|
|
|
|||||||
| A miña práctica favorito! Cal é o seu favorito para a práctica da espiritualidade, desenvolvemento persoal, a saúde ou só facer se equilibrado? Share it with us! »Comece por aquí! |
| Quick News |
| Welcome to the Global Oneness Community!
Global Oneness Community é un lugar para compartir pensamentos e ideas sobre o cambio interior e exterior e de transformación. Para enviar precisa rexístrate aquí. Algúns enlaces para comezar:
Páxina de inicio,
Grupos sociais,
Blogs,
Artigos,
Fotos,
Vídeos,
Video Search,
Contacte connosco,
FAQ ,
Estatísticas.
Disfrútao e sentir-se realmente benvidos á comunidade!
|
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
|||
|
Admin
Admin
|
Comece por aquí! - Practicar o meu favorito!O que é preferido en relación a practicar a espiritualidade, interior / desenvolvemento persoal ou só para entrar nun equilibrado, harmonioso estado de espírito?
Trátase de ioga, PNL, Reiki, Deeksha, Ayurveda, a oración ou .... Só unha camiña na natureza, escoitar música, acender unha vela ou que? Se vostede é un seguidor dedicado dun determinado camiño ou só está usando a súa propia casa feita a receita da felicidade - compartir cos outros! Tamén as prácticas con foco en saúde holística son benvidos. Se é unha oferta de servizos profesionais, que tamén son benvidos para compartir o que está ofrecendo, pero comparta-lo co seu corazón!
|
|
|
| Os seguintes 4 Usuarios dixeron Grazas Jonas1 por esa útil mensaxe: | joseph1775 (08-30-2009), Ann Kathleen (07-06-2008), Momometa (04-27-2009), PhoenixFlame (06-27-2009) |
| O seguinte Usuario agradeceu a Robin por esa útil mensaxe: | joseph1775 (08-30-2009) |
|
|
|||
|
Membro
Senior Member
|
Re: Comece por aquí! - Practicar o meu favorito!Teño probado moitas cousas que só nos últimos anos, ou así que viron spiritual.Through están escoitando os outros que eu agora tome máis seriously.My práctica, só está a ser verdadeiro comigo mesmo, non importa o que a vida me coas dificultades enfrentadas. (Eu toques en moi poucos) eu ollar a vida como un don e tentar sempre ver o side.I positivo ver a ledicia na natureza, en todo o que fago mesmo ás veces baixo Eu sempre me sinto afortunado súa vida amorosa non worse.I e felices miñas experiencias de vida fixeron-me máis compationate en relación aos outros e non amargo. Debo dicir que tivo momentos fugaces de uns sentimentos non agradable para orar individuals.I certo da miña alma para o confort para aqueles que sofren. Eu parece ser capaz de meditar en calquera lugar en calquera momento e completamente fundirse co don do .....( ONE Sexa alí o que significa para ti.) Nunca me sinto só, aínda cando estou alone.I sentir tal amor á vida, (o que significa todo) O único que eu realmente loita é a crueldade algún concerto para others.I se sentir a natureza dunha maneira amorosa.
![]() |
||
|
|
|
| Os seguintes 4 Usuarios dixeron Grazas Kathleen Ann por esa útil mensaxe: |
|
|
|||
|
Membro
Membro
|
Re: Comece por aquí! - Practicar o meu favorito!Ola Jonas1! Moi bo ver que hai o toque persoal para o sitio.
É un pouco como aquel de 1960 da serie 'The Prison' estar no mundo da nosa .. Pero eu non son un número, e eu son un home libre .... aínda que eu estou No.6. Isto fai de ti no.1, entón? haha! Paz e Luz, - B23 |
||
|
|
|
| O seguinte Usuario grazas á beachcomber23 por esa útil mensaxe: | Ann Kathleen (07-19-2008) |
|
|
|||
|
Membro
Junior Member
|
|
||
|
|
|
| O seguinte Usuario grazas á kingskid por esa útil mensaxe: | joseph1775 (08-30-2009) |
|
|
|||
|
Membro
Junior Member
|
Re: Comece por aquí! - Practicar o meu favorito!Eu teño unha parte de algunhas relixións diferentes e un que podo atopar a paz con Wicca. Deixou-me sentir equilibrada e non forzados. Eu li libros de Thich Nat Hahn e un libro, "Paz a cada paso" foi o que realmente me fixo entender que non era a paz de unha relixión que eu estaba a buscar en xeral, pero a paz de un modo de vida .
Poida que a relixión organizada é moi centrada no que se debe facer para a comunidade relixiosa / Congregación e eu fun pego en todo isto, pero para min parece só que, en vez de organizar as comisións internas da igrexa, que o tempo estaba sendo desperdiçado cando os membros da Congregación podería estar movéndose fóra da comunidade e construír a partir de aí alí mesmo e voltar á igrexa para informar de que había descuberto e como poderíamos axudar. Eu escriba nun xornal, meditar coma a miña resposta activa para a paz para min, para o día. Eu tamén voluntario en algo que eu sinto que podo ser útil dentro thalia_m |
||
|
|
|
| The Following 2 Users say Thank You to thalia_m por esa útil mensaxe: | Goldie (08-11-2009), joseph1775 (08-30-2009) |
|
|
|||
|
Membro
Junior Member
|
Re: Comece por aquí! - Practicar o meu favorito!Costume ser unha persoa moi particulares e cando algo está realmente na miña mente, eu retiro aínda máis para min.
Estás en ioga e eu amo a meditar. Eu vivo nunha estrada moi movemento, entón eu vou para a casa dos meus pais e aproveitar do seu quintal grande, que é moi particular. Podo sentir-se alí por horas e só meditar e relaxarse. Cando eu teño de falar meus problemas para fóra ruidosos, costume falar co meu can. El é un gran oínte! |
||
|
|
|
| O seguinte Usuario grazas á flutterbybaby por esa útil mensaxe: | joseph1775 (08-30-2009) |
|
|
|||
|
Membro
Junior Member
|
Re: Comece por aquí! - Practicar o meu favorito!A miña práctica favorita é bendición e adoración. Eu fago isto a través da música, danza e oracións. Gusto de cantar cancións que glorificar a Deus e non podo deixar de pasar ao ritmo da música.
Un tempo de oración silenciosa e, ás veces, a oración non é tan tranquila me axudar a liberar as tensións do día.![]()
|
|
| O seguinte Usuario grazas á kingskid por esa útil mensaxe: | joseph1775 (08-30-2009) |
|
|
|||
|
Novos Estados
Junior Member
|
Re: Comece por aquí! - Practicar o meu favorito!O seguinte Usuario grazas á becomingconscious por esa útil mensaxe: 08:50http://www.experiencefestival.com/forum/vbtube_show.php?do\u003dtube&tubeid\u003d1757&t\u003d2765 |
||
|
|
|
| Práctica espiritual | joseph1775 (08-30-2009) |