Semella que non atopou aínda coa nosa comunidade. Para inscribirse prema aquí ...

Global Oneness Community          
Traducións automáticas feitas polo Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness Community > Global Oneness principal > A miña práctica favorito!
Blogs Artigos Fotos Vídeos Os extras FAQ Membros Mensaxes de Hoxe Mark Forums Read Chat room

A miña práctica favorito! Cal é o seu favorito para a práctica da espiritualidade, desenvolvemento persoal, a saúde ou só facer se equilibrado? Share it with us! »Comece por aquí!

Quick News
Welcome to the Global Oneness Community! Global Oneness Community é un lugar para compartir pensamentos e ideas sobre o cambio interior e exterior e de transformación. Para enviar precisa rexístrate aquí. Algúns enlaces para comezar: Páxina de inicio, Grupos sociais, Blogs, Artigos, Fotos, Vídeos, Video Search, Contacte connosco, FAQ , Estatísticas. Disfrútao e sentir-se realmente benvidos á comunidade!

Nota: Este anuncio non se amosará para membros rexistrados

Tags
Temas: Saúde Holística, Desenvolvemento Interior, Desenvolvemento Persoal, Crecemento espiritual, Práctica espiritual, Prácticas Espirituais, Rituais espirituais
Vídeos: Saúde Holística ,Desenvolvemento Interior ,Desenvolvemento Persoal ,Crecemento espiritual ,Práctica espiritual ,Prácticas Espirituais ,Rituais espirituais ,

LinkBack Thread Tools
Old 05-20-2008, 06:52  
Admin
Admin
Points: 128,270, Level: 100Points: 128,270, Level: 100Points: 128,270, Level: 100
Activity: 3%Activity: 3%Activity: 3%

Jonas1's Avatar

Activity Longevity
4/20 20/20
Today Posts
0/0 sssss6758
Blog Entries: 2
Agradecido 95 veces en 68 Posts
Jonas1 is on a distinguished road

Comece por aquí! - Practicar o meu favorito!

O que é preferido en relación a practicar a espiritualidade, interior / desenvolvemento persoal ou só para entrar nun equilibrado, harmonioso estado de espírito?

Trátase de ioga, PNL, Reiki, Deeksha, Ayurveda, a oración ou .... Só unha camiña na natureza, escoitar música, acender unha vela ou que?

Se vostede é un seguidor dedicado dun determinado camiño ou só está usando a súa propia casa feita a receita da felicidade - compartir cos outros!

Tamén as prácticas con foco en saúde holística son benvidos.

Se é unha oferta de servizos profesionais, que tamén son benvidos para compartir o que está ofrecendo, pero comparta-lo co seu corazón!

Espero que vocês gostem Global Oneness Community ! Algunha pregunta? Por favor contacta-me!
Jonas1 está offline  
Os seguintes 4 Usuarios dixeron Grazas Jonas1 por esa útil mensaxe:
joseph1775 (08-30-2009), Ann Kathleen (07-06-2008), Momometa (04-27-2009), PhoenixFlame (06-27-2009)
Old 06.27.2008, 05:34  
Membro
Junior Member
Points: 1,490, Level: 22Points: 1,490, Level: 22Points: 1,490, Level: 22
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

Robin's Avatar

Activity Longevity
0/20 17/20
Today Posts
0/0 ssssss101
Agradecido 38 veces en 27 Posts
Robin is on a distinguished road

Re: Comece por aquí! - Practicar o meu favorito!

Conversa todo fóra do seu sistema funciona como un encanto. Como fala toda a negativa en só vén deitado fóra e por iso non hai posibilidade de el prexudicar o seu eu interior. Entón unha vez que tes todo para fóra de atopar unha razón para rir que proporciona o toque de cura.
Robin está offline  
O seguinte Usuario agradeceu a Robin por esa útil mensaxe:
joseph1775 (08-30-2009)
Old 07-06-2008, 07:43  
Membro
Senior Member
Points: 4,932, Level: 47Points: 4,932, Level: 47Points: 4,932, Level: 47
Activity: 25%Activity: 25%Activity: 25%

kathleen ann's Avatar

Activity Longevity
4/20 17/20
Today Posts
0/0 ssssss326
Agradecementos: 1.284
Agradecido 398 veces en 205 Posts
kathleen ann is on a distinguished road

Teño probado moitas cousas que só nos últimos anos, ou así que viron spiritual.Through están escoitando os outros que eu agora tome máis seriously.My práctica, só está a ser verdadeiro comigo mesmo, non importa o que a vida me coas dificultades enfrentadas. (Eu toques en moi poucos) eu ollar a vida como un don e tentar sempre ver o side.I positivo ver a ledicia na natureza, en todo o que fago mesmo ás veces baixo Eu sempre me sinto afortunado súa vida amorosa non worse.I e felices miñas experiencias de vida fixeron-me máis compationate en relación aos outros e non amargo. Debo dicir que tivo momentos fugaces de uns sentimentos non agradable para orar individuals.I certo da miña alma para o confort para aqueles que sofren. Eu parece ser capaz de meditar en calquera lugar en calquera momento e completamente fundirse co don do .....( ONE Sexa alí o que significa para ti.) Nunca me sinto só, aínda cando estou alone.I sentir tal amor á vida, (o que significa todo) O único que eu realmente loita é a crueldade algún concerto para others.I se sentir a natureza dunha maneira amorosa.
kathleen ann está offline  
Os seguintes 4 Usuarios dixeron Grazas Kathleen Ann por esa útil mensaxe:
Goldie (08-11-2009), joseph1775 (08-30-2009), Momometa (04-27-2009), selkie (09-26-2009)
Old 07-06-2008, 05:06  
Membro
Membro
Points: 390, Level: 7Points: 390, Level: 7Points: 390, Level: 7

beachcomber23's Avatar

Activity Longevity
0/20 17/20
Today Posts
0/0 sssssss65
beachcomber23 is on a distinguished road

Ola Jonas1! Moi bo ver que hai o toque persoal para o sitio.
É un pouco como aquel de 1960 da serie 'The Prison' estar no mundo da nosa ..
Pero eu non son un número, e eu son un home libre .... aínda que eu estou No.6.
Isto fai de ti no.1, entón? haha!
Paz e Luz,
- B23
beachcomber23 está offline  
O seguinte Usuario grazas á beachcomber23 por esa útil mensaxe:
Ann Kathleen (07-19-2008)
Old 07-06-2008, 06:01  
Membro
Junior Member
Points: 1,912, Level: 27Points: 1,912, Level: 27Points: 1,912, Level: 27

kingskid's Avatar

Activity Longevity
0/20 16/20
Today Posts
0/0 ssssss127
Agradecido 41 veces en 32 Posts
kingskid is on a distinguished road

Post Re: Comece por aquí! - Practicar o meu favorito!

A miña favorita é a práctica da oración e diario. Eu revista miñas oracións - tanto miñas oracións a Deus, e as respostas que eu sinto El me dá. Uns días eu falo e el escoita. Uns días eu me sinto leadings espiritual definitivo en determinadas direccións. Todo está escrito. Ás veces, durante un momento difícil no que pode ser particularmente difícil para rezar axuda a atrás e ler algunhas das respostas El xa está dado.
O seguinte Usuario grazas á kingskid por esa útil mensaxe:
joseph1775 (08-30-2009)
Old 07-21-2008, 10:09  
Membro
Junior Member
Points: 184, Level: 3Points: 184, Level: 3Points: 184, Level: 3

thalia_m's Avatar

Activity Longevity
0/20 16/20
Today Posts
0/0 sssssss30
thalia_m is on a distinguished road

Eu teño unha parte de algunhas relixións diferentes e un que podo atopar a paz con Wicca. Deixou-me sentir equilibrada e non forzados. Eu li libros de Thich Nat Hahn e un libro, "Paz a cada paso" foi o que realmente me fixo entender que non era a paz de unha relixión que eu estaba a buscar en xeral, pero a paz de un modo de vida .

Poida que a relixión organizada é moi centrada no que se debe facer para a comunidade relixiosa / Congregación e eu fun pego en todo isto, pero para min parece só que, en vez de organizar as comisións internas da igrexa, que o tempo estaba sendo desperdiçado cando os membros da Congregación podería estar movéndose fóra da comunidade e construír a partir de aí alí mesmo e voltar á igrexa para informar de que había descuberto e como poderíamos axudar.

Eu escriba nun xornal, meditar coma a miña resposta activa para a paz para min, para o día. Eu tamén voluntario en algo que eu sinto que podo ser útil dentro

thalia_m
thalia_m está offline  
The Following 2 Users say Thank You to thalia_m por esa útil mensaxe:
Goldie (08-11-2009), joseph1775 (08-30-2009)
Old 07.22.2008, 02:02  
Membro
Junior Member
Points: 140, Level: 2Points: 140, Level: 2Points: 140, Level: 2

flutterbybaby's Avatar

Activity Longevity
0/20 16/20
Today Posts
0/0 sssssss25
flutterbybaby is on a distinguished road

Costume ser unha persoa moi particulares e cando algo está realmente na miña mente, eu retiro aínda máis para min.
Estás en ioga e eu amo a meditar. Eu vivo nunha estrada moi movemento, entón eu vou para a casa dos meus pais e aproveitar do seu quintal grande, que é moi particular. Podo sentir-se alí por horas e só meditar e relaxarse.
Cando eu teño de falar meus problemas para fóra ruidosos, costume falar co meu can. El é un gran oínte!
flutterbybaby está offline  
O seguinte Usuario grazas á flutterbybaby por esa útil mensaxe:
joseph1775 (08-30-2009)
Old 07.22.2008, 12:33  
Membro
Junior Member
Points: 1,912, Level: 27Points: 1,912, Level: 27Points: 1,912, Level: 27

kingskid's Avatar

Activity Longevity
0/20 16/20
Today Posts
0/0 ssssss127
Agradecido 41 veces en 32 Posts
kingskid is on a distinguished road

A miña práctica favorita é bendición e adoración. Eu fago isto a través da música, danza e oracións. Gusto de cantar cancións que glorificar a Deus e non podo deixar de pasar ao ritmo da música. Un tempo de oración silenciosa e, ás veces, a oración non é tan tranquila me axudar a liberar as tensións do día.
O seguinte Usuario grazas á kingskid por esa útil mensaxe:
joseph1775 (08-30-2009)
Old 03-08-2009, 08:47 PM  
Novos Estados
Junior Member
Points: 12, Level: 1Points: 12, Level: 1Points: 12, Level: 1

becomingconscious's Avatar

Activity Longevity
0/20 8/20
Today Posts
0/0 ssssssss1
Agradecementos: 0
Thanked 1 Time in 1
becomingconscious is on a distinguished road

Transformación espiritual Facilitação

Última edición por becomingconscious; en 03-08-2009

O seguinte Usuario grazas á becomingconscious por esa útil mensaxe: 08:50http://www.experiencefestival.com/forum/vbtube_show.php?do\u003dtube&tubeid\u003d1757&t\u003d2765
becomingconscious está offline  
Práctica espiritual
joseph1775 (08-30-2009)