|
|
|
|||||||
| Blogia | Artiklojen | Valokuvat | Videto | Herkkuja | UKK | Käyttäjälista | Today's Posts | Merkin luetuksi | Chat Room |
| My favorite käytäntö! Mikä on sinun suosikki käytäntö henkisyys, henkilökohtaiseen kehitykseen, terveyteen tai juuri tulossa tasapainoinen? Jaa se kanssamme! »Aloita tästä! |
| Quick Uutiset |
| Tervetuloa Global Ykseyden yhteisö!
Global Oneness yhteisö on paikka jakaa ajatuksia ja ideoita siitä, sisä-ja ulko muutosta ja muutos. Jos haluat lähettää sinun rekisteröityä tästä. Jotkut linkit aloittaa:
Forum Home,
Sosiaaliryhmiin,
Blogia,
Artiklojen,
Valokuvat,
Videto,
Videohaku,
Ota yhteyttä,
UKK ,
Tilastot.
Hauskaa ja tuntuu todella tyytyväinen yhteisöön!
|
|
|
LinkBack | Thread Tools |
| Seuraavat 4 käyttäjät sanovat Kiitos Jonas1 For This Useful Post: | joseph1775 (08-30-2009), Kathleen ann (07-06-2008), Momometa (04-27-2009), Phoenixflame (06-27-2009) |
|
|
|||
|
Jäsenen
Junior Member
|
Re: Aloita tästä! - My favourite käytännössä!Talk kaikki irti järjestelmästä se tehdas kuin hurmata. Kuten te puhutte kaikki negatiivisuudesta on juuri tulee kaatamalla ulos, joten ei ole mitään mahdollisuuksia se haittaa sisäinen itse. Sitten kun olet saanut kaiken ulos löydät syytä nauraa se tarjoaa parantavan kosketuksen.
|
||
|
|
|
| Kun käyttäjä sanoo Kiitos Robin For This Useful Post: | joseph1775 (08-30-2009) |
|
|
|||
|
Jäsenen
Senior Member
|
Re: Aloita tästä! - My favourite käytännössä!Olen kokenut monia asioita, jotka vasta viime vuoden aikana huomannut ovat spiritual.Through toisten kuuntelemista nyt ottaa se enemmän seriously.My vain käytännössä on totta, että itse ei ole väliä mitä vaikeuksia elämä edessä minua. (Olen käsitellyt on melko vähän) katson elämän lahja ja yrittää aina nähdä myönteisiä side.I katso iloa luonnossa, kaikessa en edes alas kertaa olen aina tuntuu onnekas se ei worse.I rakastavat elämää ja onneksi elämäni kokemuksia saaneet minut entistä compationate muita kohtaan eikä karvas. Minun on sanottava, vaikka olen ollut ohikiitäviä hetkiä, joista kaikki eivät ole mukavia tunteita kohtaan tiettyjä individuals.I rukoilla minun hyvin sielu lohduta niitä, jotka kärsivät. Minusta tuntuu, voi mietiskellä missä tahansa milloin tahansa ja täysin sulautua lahja ONE .....( mitä se merkitsee sinulle.) En ole koskaan tuntea itsensä yksinäiseksi, vaikka olen alone.I tuntuu tällainen rakkaus elämään, (eli kaikki) Ainoa mitä todella taistelu on julmuutta joitakin osoittaa others.I tuntea liittyi luontoa rakastava tavalla.
![]() |
||
|
|
|
| (03-04-2009), |
|
|
|||
|
Jäsenen
Jäsenen
|
Re: Aloita tästä! - My favourite käytännössä!Hei Jonas1! Todella mukava nähdä siellä henkilökohtaisten touch verkkosivuilla.
Se on vähän niin, että 1960-sarja "The Prisoner" on tässä maailmassa meidän .. Mutta en ole useita, ja olen vapaa mies .... vaikka olen No.6. Does that make olet No.1 sitten? haha! Rauha & Light, - B23 |
||
|
|
|
| Kun käyttäjä sanoo Kiitos beachcomber23 For This Useful Post: | Kathleen ann (07-19-2008) |
|
|
|||
|
Jäsenen
Junior Member
|
|
||
|
|
|
| Kun käyttäjä sanoo Kiitos kingskid For This Useful Post: | joseph1775 (08-30-2009) |
|
|
|||
|
Jäsenen
Junior Member
|
Re: Aloita tästä! - My favourite käytännössä!Olen ollut osa muutaman eri uskontojen ja niistä olen löytänyt rauha on Wicca. On jättänyt minua tunne tasapainoisessa ja muussa kuin korosti. Olen lukenut Thich Nat Hahnin kirjoja ja yhden kirjan, "Rauha jokainen vaihe" oli mitä todella sai minut ymmärtämään, että se ei ole rauhan uskonto, että olin yleensä etsimässä, mutta rauhan elämäntapa .
Ehkä järjestäytynyt uskonto on liian keskitetty, mitä on tehnyt uskonnollisen yhdyskunnan / seurakunnan ja olin kiinni kaikissa, mutta minusta vain tuntui, että sen sijaan järjestää sisäisen kirkko komiteat, että aika ei mene hukkaan, kun jäsenet seurakunnan voitaisiin siirtää pois yhteisön ja rakennuksen on siellä yksin ja tulee takaisin kirkkoon kertomaan, mitä he olivat löytäneet, ja miten voisimme auttaa. En kirjoitan päiväkirjaa, meditoi minun aktiivisia toimia, jotta rauha minulle päivälle. Olen myös vapaaehtoisena mitään, että minusta tuntuu, että voin olla avuksi sisään thalia_m |
||
|
|
|
| Seuraavat 2 Users Say Thank You to thalia_m For This Useful Post: | Goldie (08-11-2009), joseph1775 (08-30-2009) |
|
|
|||
|
Jäsenen
Junior Member
|
Re: Aloita tästä! - My favourite käytännössä!Olen yleensä varsin yksityinen ja kun jotain on todella minun mielessäni vetäytyä yhä syvemmälle itseäni.
Kun minun pitää puhua minun ongelmia ääneen, olen yleensä puhua koirani. Hän on hyvä kuuntelija! Kun käyttäjä sanoo Kiitos flutterbybaby For This Useful Post: |
||
|
|
|
| 07.22.2008, 12:33 | joseph1775 (08-30-2009) |
|
|
|||
|
Jäsenen
Junior Member
|
Re: Aloita tästä! - My favourite käytännössä!Aika hiljainen rukous ja joskus, ei niin hiljainen rukous auttaa minua vapauttamaan jännitteistä päivän.
03.08.2009, 08:47 PM![]()
|
|
| Kun käyttäjä sanoo Kiitos kingskid For This Useful Post: | joseph1775 (08-30-2009) |
|
|
|||
|
New Member
Junior Member
|
Re: Aloita tästä! - My favourite käytännössä!Kun käyttäjä sanoo Kiitos becomingconscious For This Useful Post: 08:50 PM.. |
||
|
|
|
| Holistic Health | joseph1775 (08-30-2009) |
Samanlaisia Ketjuja
|
||||
| Kierre | Thread aloittaja | Foorumilla | Vastauksissa | Viimeisin Post |
| Aloita tästä! Introduction to Dream Interpretation | Jonas1 | Dream jakaminen | 82 | 09.16.2009 06:21 PM |
| Aloita tästä! Johdatus Carl Johan Calleman, mayojen kalenteri & 2012 | Jonas1 | Mayojen kalenteri & 2012 | 20 | 09.09.2009 04:27 |
| Aloita tästä: Opas yhteisiä asioita haluat tehdä foorumissa | Jonas1 | Support & Suggestions | 7 | 12.11.2008 06:36 |
| Aloita tästä: Mitä ykseys, Oneness liike, Oneness Blessing (deeksha) jne? | Jonas1 | Erityiskysymykset | 22 | 11.06.2008 07:58 PM |
| Tunnisteita |
| Thread Tools | |
|
|
|
|