|
|
|
|||||||
| Min favorit praksis! Hvad er din yndlings praksis for spiritualitet, personlig udvikling, sundhed eller bare blive afbalanceret? Del det med os! »Start her! |
| Quick News |
| Velkommen til Global Oneness Fællesskabet!
Global Oneness EU er et sted for udveksling af tanker og ideer om indre og ydre forandring og transformation. At indlægget skal du have for at register here. Nogle links til at starte med:
Forum Home,
Social Groups,
Blogs,
Artikler,
Billeder,
Videoer,
Video Search,
Kontakt os,
FAQ ,
Statistik.
Have det sjovt og føler sig virkelig velkommen til samfundet!
|
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
|||
|
Admin
Admin
|
Start her! - Min favorit praksis!Hvad er du foretrukne praksis med hensyn til spiritualitet, indre / personlige udvikling eller bare til at komme ind i en afbalanceret og harmonisk sindstilstand?
Er det yoga, NLP, reiki, deeksha, Ayurveda, bøn eller .... Bare at gå i naturen, lytte til musik, tænde et lys eller hvad? Uanset om du er en dedikeret tilhænger af en bestemt sti eller bare bruge din egen hjemmelavede opskrift på lykke - dele det med andre! Også praksis med fokus på holistisk sundhed, er velkomne. Hvis du er en professionel tilbyde tjenester, er du også velkommen til at dele, hvad du tilbyder, men dele den med dit hjerte!
|
|
|
| Følgende 4 Brugere sige tak til Jonas1 For This Useful Post: | joseph1775 (08-30-2009), Kathleen ann (07-06-2008), Momometa (04-27-2009), 07-17-2009, 12:04 (06-27-2009) |
| Følgende bruger siger tak til Robin For This Useful Post: | joseph1775 (08-30-2009) |
|
|
|||
|
Medlem
Senior Medlem
|
Re: Start her! - Min favorit praksis!Jeg har oplevet mange ting, som kun de sidste par år eller deromkring har indset, er spiritual.Through lytter til andre, som jeg nu tage det mere seriously.My kun praksis er at være tro mod mig selv, uanset hvad strabadser liv konfronteret mig med. (Jeg har rørt ved på ganske få) jeg ser på livet som en gave og forsøger altid at se de positive side.I se glæde i naturen, i alt, hvad jeg selv ned gange jeg altid føler mig heldig sin ikke worse.I kærlighedsliv og heldigvis mine livserfaringer har gjort mig mere compationate over for andre og ikke bitter. Jeg må sige, selvom jeg har haft flygtige øjeblikke af nogle ikke rart følelser over for visse individuals.I bøn fra min sjæl til trøst for dem, der lider. Jeg synes at kunne meditere hvor som helst når som helst og helt fusionere med den bedste gave af ONE .....( Uanset hvad det betyder for dig.) Jeg aldrig føle sig ensom, selv når jeg er alone.I føler sådan kærlighed til livet, (hvilket betyder alle) Det eneste, jeg virkelig kæmper med, er den grusomhed nogle vise others.I føle forenet med naturen på en kærlig måde.
![]() |
||
|
|
|
| De følgende 4 Brugere sige tak til Kathleen Ann For This Useful Post: |
|
|
|||
|
Medlem
Medlem
|
Re: Start her! - Min favorit praksis!Hej Jonas1! Virkelig rart at se der er det personlige touch til hjemmesiden.
Det er lidt ligesom at 1960's serie "The Prisoner" er i vores verden .. Men jeg er ikke et nummer, og jeg er en fri mand .... selvom jeg er No.6. Betyder det at du No.1 så? haha! Peace & Light, - B23 |
||
|
|
|
| Følgende bruger Says Tak til beachcomber23 For This Useful Post: | Kathleen ann (07-19-2008) |
|
|
|||
|
Medlem
Tak: 255
|
|
||
|
|
|
| Følgende bruger Says Tak til kingskid For This Useful Post: | joseph1775 (08-30-2009) |
|
|
|||
|
Medlem
|
Re: Start her! - Min favorit praksis!Jeg har været en del af et par forskellige religioner og den, jeg har fundet fred med er Wicca. Det har efterladt mig følelse afbalanceret og ikke-understreget. Jeg har læst Thich Nat Hahn's bøger og en bog, "Fred i hvert skridt" var det, der virkelig fik mig til at indse, at det ikke var ro i en religion, at jeg generelt var på udkig efter, men fred i en livsform .
Måske organiseret religion er for centreret om hvad der skal gøres for trossamfund / menighed, og jeg blev fanget i alt dette, men for mig er det bare syntes at i stedet for at organisere den indre kirken udvalg, var det tid til spilde, når medlemmerne af menigheden kunne flytte ud i samfundet og bygge derfra om der alene og kom tilbage til kirken om at rapportere om, hvad de havde fundet ud af, og hvordan vi kunne hjælpe. Jeg kan skrive i en journal, meditere som min aktive reaktion på fred for mig i dag. Jeg er også frivillige i noget, som jeg føler, at jeg kan være til tjeneste i. thalia_m |
||
|
|
|
| De følgende 2 Brugere sige tak til thalia_m For This Useful Post: | Goldie (08-11-2009), joseph1775 (08-30-2009) |
|
|
|||
|
Medlem
|
Re: Start her! - Min favorit praksis!Jeg har tendens til at være en temmelig privat person, og når noget er virkelig på mit sind, retræte jeg endnu mere i mig selv.
I praksis yoga og jeg elsker at meditere. Jeg bor på en temmelig trafikeret vej, så jeg vil gå til mine forældres hus og drage fordel af deres store baghave, som er meget privat. Jeg kan sidde derude i timevis og bare meditere og slappe af. Når jeg nødt til at tale mine problemer højt, jeg normalt taler med min hund. Han er en god lytter! |
||
|
|
|
| Følgende bruger Says Tak til flutterbybaby For This Useful Post: | joseph1775 (08-30-2009) |
|
|
|||
|
Medlem
|
Re: Start her! - Min favorit praksis!Min favorit praksis er ros og tilbedelse. Jeg gør dette gennem sang, dans og bøn. Jeg elsker at synge sange, der forherliger Gud, og jeg kan ikke lade være med at flytte til rytmen af musikken.
En gang i stille bøn, og nogle gange ikke så stille bøn hjælpe mig til at frigive spændinger af dagen.![]()
|
|
| Følgende bruger Says Tak til kingskid For This Useful Post: | joseph1775 (08-30-2009) |
|
|
|||
|
Nyt medlem
|
Re: Start her! - Min favorit praksis!Jeg vil sige Kontakt Improvisation er min absolutte favorit praksis. I dans jeg har et sted, hvor jeg bare være mig selv, i min krop og meget i øjeblikket. Jeg kan også eksperimentere med forskellige måder at være og har opdaget nogle fantastiske ting om mig selv. Jeg træner også mange forskellige former for meditation mine foretrukne er at kun få kærlig opmærksomhed til mit nuværende erfaringer og give alt for at blive.
Spiritual Transformation Facilitation Senest redigeret af becomingconscious; 03-08-2009 kl 08:50.. |
||
|
|
|
| Følgende bruger Says Tak til becomingconscious For This Useful Post: | joseph1775 (08-30-2009) |
Lignende Tråde
|
||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Start her! Introduktion til Drømmetydning | Jonas1 | Dream deling | 82 | 09-16-2009 06:21 |
| Start her! Introduktion til Carl Johan Calleman, Mayan Kalender & 2012 | Jonas1 | Mayan Kalender & 2012 | 20 | 09-09-2009 04:27 |
| Start her: Guide til fælles ting, du ønsker at gøre på forummet | Jonas1 | Support & Suggestions | 7 | 12-11-2008 06:36 |
| Start her: Hvad er Oneness, Oneness Movement, Oneness Blessing (Deeksha) osv.? | Jonas1 | Konkrete spørgsmål | 22 | 11-06-2008 07:58 |
| Tags |
| Thread Tools | |
|
|
|
|