En sembla, encara no s'ha registrat a la nostra comunitat. Per a registrar si us plau feu clic aquí ...

Global Oneness Community          
Traduccions automàtiques realitzades per Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Mundial de la Unitat de la Comunitat > Mundial de la Unitat principal > La meva pràctica favorit!
Blogs Articles Fotos Videos Goodies Preguntes freqüents Membres Today's Posts Marcar fòrums llegits Xat

La meva pràctica favorit! Quin és el teu favorit de la pràctica de l'espiritualitat, desenvolupament personal, la salut o simplement ser equilibrada? Compartiu amb nosaltres! »Comenceu aquí!

Quick News
Benvingut a la Comunitat Global de la Unitat! Mundial de la Unitat de la Comunitat és un lloc per a l'intercanvi de pensaments i idees sobre el canvi intern i extern i la transformació. Per enviar vostè necessita registrar-se aquí. Alguns enllaços per començar amb: Inici Fòrum, Grups Socials, Blogs, Articles, Fotos, Videos, Cerca, Contacti'ns, Preguntes freqüents , Estadístiques. Diverteix-te i em sento molt benvinguda a la comunitat!

Nota: Aquest anunci no es mostra per als membres registrats

Etiquetes
Threads: Salut Holística, Desenvolupament intern, Desenvolupament Personal, Creixement Espiritual, Pràctica espiritual, Les pràctiques espirituals, Rituals espirituals
Videos: Salut Holística ,Desenvolupament intern ,Desenvolupament Personal ,Creixement Espiritual ,Pràctica espiritual ,Les pràctiques espirituals ,Rituals espirituals ,

LinkBack Thread Tools
Old 05.20.2008, 06:52  
Admin
Admin
Points: 128,270, Level: 100Points: 128,270, Level: 100Points: 128,270, Level: 100
Activity: 3%Activity: 3%Activity: 3%

Jonas1's Avatar

Activity Longevity
4/20 20/20
Today Posts
0/0 sssss6758
Lloc: Estocolm
Les entrades de bloc: 2
Gràcies: 36
Agraït 95 vegades en 68 llocs
Jonas1 is on a distinguished road

Comença aquí! - El meu esport preferit!

Quin és el seu esport favorit sobre l'espiritualitat, interior o el desenvolupament personal o simplement per entrar en un enfocament equilibrat, harmònic de l'estat de la ment?

És el ioga, PNL, reiki, deeksha, ayurveda, l'oració o .... Simplement caminar a la natura, escoltar música, encendre una espelma o què?

Si vostè és un seguidor dedicat d'una trajectòria o són només amb el vostre pròpia casa es recepta per a la felicitat - compartir-lo amb els altres!

També les pràctiques amb un enfocament en la salut integral són benvinguts.

Si vostè és una oferta de serveis professionals, que també estan convidats a compartir el que estan oferint, però que comparteixen amb el cor!

Espero que us agradi la Unitat Global de la Comunitat ! Alguna pregunta? Si us plau posar-se en contacte amb mi!
Jonas1 está offline  
Els següents 4 Usuaris agraeixen a jonas1 per aquest missatge:
joseph1775 (08-30-2009), Kathleen Ann (07-06-2008), Momometa (04-27-2009), Phoenixflame (06-27-2009)
Old 06.27.2008, 05:34 PM  
Membres
Falange
Points: 1,490, Level: 22Points: 1,490, Level: 22Points: 1,490, Level: 22
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

Robin's Avatar

Activity Longevity
0/20 17/20
Today Posts
0/0 ssssss101
Gràcies: 6
Agraït 38 vegades en 27 Posts
Robin is on a distinguished road

Re: Comença aquí! - El meu esport preferit!

Parli tot fora del sistema que funciona com un encant. Quan vostè parla tota la negativitat que amb prou feines ve sortint i el que no hi ha possibilitats de que danyin el seu jo interior. Després, un cop que tens tot de trobar un lloc per a la riure que proporciona el toc curatiu.
Robin está offline  
Els següents usuaris li van agrair a Robin per aquest missatge:
joseph1775 (08-30-2009)
Old 07.06.2008, 07:43  
Membres
Senior Member
Points: 4,932, Level: 47Points: 4,932, Level: 47Points: 4,932, Level: 47
Activity: 25%Activity: 25%Activity: 25%

kathleen ann's Avatar

Activity Longevity
4/20 17/20
Today Posts
0/0 ssssss326
Re: Hola a tots
Agraït 398 vegades en 205 Posts
kathleen ann is on a distinguished road

Els següents 4 Usuaris agraeixen a Kathleen Ann per aquest missatge:
kathleen ann está offline  
(08-11-2009),
Goldie Momometa joseph1775 (08-30-2009), (04-27-2009), (09-26-2009) Selkie 07.06.2008, 05:06 PM
Old Re: Comença aquí! - El meu esport preferit!  
Membres
Membres
Points: 390, Level: 7Points: 390, Level: 7Points: 390, Level: 7

beachcomber23's Avatar

Activity Longevity
0/20 17/20
Today Posts
0/0 sssssss65
Gràcies: 1
Agraït 7 vegades en 6 Posts
beachcomber23 is on a distinguished road

Hola jonas1! Molt agradable veure que hi ha el toc personal a la pàgina web.

És una mica com el 1960 la sèrie "El presoner" estar en aquest món de la nostra ..
Però jo no sóc un número, i jo sóc un home lliure .... encara que estic No.6.
Això et fa No.1 llavors? haha!!
Peace & Light,
- B23
Els següents usuaris li van agrair a beachcomber23 per aquest missatge:
beachcomber23 está offline  
(07-19-2008)
Kathleen Ann 07.06.2008, 06:01 PM
Membres
Falange
Points: 1,912, Level: 27Points: 1,912, Level: 27Points: 1,912, Level: 27

kingskid's Avatar

Activity Longevity
0/20 16/20
Today Posts
0/0 ssssss127
Agraït 41 vegades en 32 Posts
kingskid is on a distinguished road

Post La meva favorita és la pràctica de l'oració i el diari. I Journal meves oracions - tant en les meves oracions a Déu i les respostes que sento que em dóna. Alguns dies em parla i escolta. Alguns dies em sento conduccions espiritual definida en certes direccions. Tot el que està escrit. A vegades, durant un moment difícil en què pot ser especialment difícil per a resar que ajuda a tornar a llegir algunes de les respostes que ja està donat.

07.21.2008, 10:09 PM
Els següents usuaris li van agrair a kingskid per aquest missatge:
joseph1775 (08-30-2009)
Membres
Falange
Points: 184, Level: 3Points: 184, Level: 3Points: 184, Level: 3

thalia_m's Avatar

Activity Longevity
0/20 16/20
Today Posts
0/0 sssssss30
Gràcies: 2
Agraït 5 vegades en 4 Posts
thalia_m is on a distinguished road

He estat part d'una poques religions diferents i la que he trobat la pau és amb la Wicca. Se m'ha deixat sentir equilibrada i no va destacar. He llegit llibres Thich Nat Hahn i el llibre, "La pau a cada pas" era el que realment em va fer adonar-me que no era la pau d'una religió que en general es busca, però la pau d'una forma de vida .

Potser la religió organitzada és massa centrada en el que s'ha de fer per a la comunitat religiosa / Congregació i es va veure embolicat en tot això, però a mi em va semblar que en comptes d'organitzar els comitès de l'església interior, que el temps es malgasta quan els membres de la congregació podrien estar movent en la comunitat i la creació a partir d'aquí hi ha propis i tornar a l'església per informar del que havia descobert i com podem ajudar.

Jo escric en un diari, meditar com la meva resposta activa a la pau per a mi, per al dia. També voluntaris en tot el que sento que puc ser de servei in

thalia_m

Els següents 2 Usuaris agraeixen a thalia_m per aquest missatge:
thalia_m está offline  
(08-11-2009),
Goldie 07.22.2008, 02:02 joseph1775 (08-30-2009)
Old Ubicació: Carolina del Sud  
Membres
Falange
Points: 140, Level: 2Points: 140, Level: 2Points: 140, Level: 2

flutterbybaby's Avatar

Activity Longevity
0/20 16/20
Today Posts
0/0 sssssss25
Gràcies: 2
Agraït 6 vegades en 4 Posts
flutterbybaby is on a distinguished road

Tendeixo a ser una persona bastant privada i quan alguna cosa és realment en la meva ment, em retiro encara més en mi mateix.

Practico ioga i m'encanta meditar. Jo visc en un carrer molt ocupat, així que vaig a anar a casa dels meus pares i prendre avantatge de la seva gran pati del darrere que és molt privat. Puc seure allà durant hores i només meditar i relaxar-se.
Quan necessito parlar meus problemes en veu alta, que normalment parla amb el meu gos. Ell és un gran oient!
Els següents usuaris li van agrair a flutterbybaby per aquest missatge:
flutterbybaby está offline  
07.22.2008, 12:33
joseph1775 (08-30-2009)
Membres
Falange
Points: 1,912, Level: 27Points: 1,912, Level: 27Points: 1,912, Level: 27

kingskid's Avatar

Activity Longevity
0/20 16/20
Today Posts
0/0 ssssss127
Agraït 41 vegades en 32 Posts
kingskid is on a distinguished road

La meva favorita és la pràctica de la lloança i adoració. Ho faig a través del cant, la dansa i la pregària. M'agrada cantar les cançons que glorifiquen Déu i no puc deixar de moure's al ritme de la música.

Un moment de pregària en silenci i, de vegades, la pregària no és tan tranquil m'ajuda a alliberar les tensions del dia. 03.08.2009, 08:47 PM
Els següents usuaris li van agrair a kingskid per aquest missatge:
joseph1775 (08-30-2009)
Nous Estats membres
Falange
Points: 12, Level: 1Points: 12, Level: 1Points: 12, Level: 1

becomingconscious's Avatar

Activity Longevity
0/20 8/20
Today Posts
0/0 ssssssss1
Gràcies: 0
Agraït 1 Time in 1
becomingconscious is on a distinguished road

Jo diria Contact Improvisació és la meva pràctica preferida absoluta. A la dansa tinc un lloc on ser jo mateix, en el meu cos i molt en el moment. També pot experimentar amb diferents formes de ser i han descobert algunes coses increïbles sobre mi mateix. També la pràctica, moltes formes diferents de meditació, el meu favorit dels quals és simplement cridar l'atenció amorosa a la meva experiència actual i permetre que tot el que sigui.

Facilitació de la transformació Espiritual

Last edited by becomingconscious; 03/08/2009 a

Els següents usuaris li van agrair a becomingconscious per aquest missatge: 08:50 PM..
becomingconscious está offline  
Pràctica espiritual
joseph1775 (08-30-2009)

Fils semblants
Fil Thread Starter Fòrum Respostes Darrer missatge
03:41 Jonas1 Compartint Somnis 87 10/09/2009 09:02
Comença aquí! Introducció a Carl Johan callem, Calendari Maya i 2012 Jonas1 Calendari Maya i 2012 20 09/09/2009 04:27
Comença aquí: Guia de les coses comunes que vols fer en el fòrum Jonas1 Suport i Suggeriments 7 12/11/2008 06:36
Comença aquí: Què és la Unitat, la Unitat del Moviment, Benedicció de la Unitat (Diksha), etc? Jonas1 Preguntes específiques 22 11/06/2008 07:58 PM

Etiquetes
Salut Holística, Desenvolupament intern, Desenvolupament Personal, Creixement Espiritual, Les pràctiques espirituals, Pràctica espiritual, Rituals espirituals
Salut Holística ,Desenvolupament intern ,Desenvolupament Personal ,Creixement Espiritual ,Les pràctiques espirituals , ,Rituals espirituals ,

Thread Tools

Normes d'enviament
Tu no pot posat temes nous
Tu no pot lloc de respostes
Tu no pot accessoris post
Tu no pot edita els teus missatges

Ajuda és Encesa
Smilies són Encesa
[IMG] codi Encesa
El codi HTML és Aturar
Trackbacks són Encesa
Pingbacks són Encesa
Refbacks són Encesa

Totes les hores estan a GMT. L'hora actual és 04:26 PM.

Gràcies a PNL-er gaudir d' traduccions automàtiques