|
|
|
|||||||
| Blogs | Articles | Fotos | Videos | Goodies | Preguntes freqüents | Membres | Today's Posts | Marcar fòrums llegits | Xat |
| La meva pràctica favorit! Quin és el teu favorit de la pràctica de l'espiritualitat, desenvolupament personal, la salut o simplement ser equilibrada? Compartiu amb nosaltres! »Comenceu aquí! |
| Quick News |
| Benvingut a la Comunitat Global de la Unitat!
Mundial de la Unitat de la Comunitat és un lloc per a l'intercanvi de pensaments i idees sobre el canvi intern i extern i la transformació. Per enviar vostè necessita registrar-se aquí. Alguns enllaços per començar amb:
Inici Fòrum,
Grups Socials,
Blogs,
Articles,
Fotos,
Videos,
Cerca,
Contacti'ns,
Preguntes freqüents ,
Estadístiques.
Diverteix-te i em sento molt benvinguda a la comunitat!
|
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
|||
|
Admin
Admin
|
Comença aquí! - El meu esport preferit!Quin és el seu esport favorit sobre l'espiritualitat, interior o el desenvolupament personal o simplement per entrar en un enfocament equilibrat, harmònic de l'estat de la ment?
És el ioga, PNL, reiki, deeksha, ayurveda, l'oració o .... Simplement caminar a la natura, escoltar música, encendre una espelma o què? Si vostè és un seguidor dedicat d'una trajectòria o són només amb el vostre pròpia casa es recepta per a la felicitat - compartir-lo amb els altres! També les pràctiques amb un enfocament en la salut integral són benvinguts. Si vostè és una oferta de serveis professionals, que també estan convidats a compartir el que estan oferint, però que comparteixen amb el cor!
|
|
|
| Els següents 4 Usuaris agraeixen a jonas1 per aquest missatge: | joseph1775 (08-30-2009), Kathleen Ann (07-06-2008), Momometa (04-27-2009), Phoenixflame (06-27-2009) |
| Els següents usuaris li van agrair a Robin per aquest missatge: | joseph1775 (08-30-2009) |
|
|
|||
|
Membres
Senior Member
|
Re: Comença aquí! - El meu esport preferit!Els següents 4 Usuaris agraeixen a Kathleen Ann per aquest missatge:
![]() |
||
|
|
|
| (08-11-2009), |
|
|
|||
|
Membres
Membres
|
Hola jonas1! Molt agradable veure que hi ha el toc personal a la pàgina web.És una mica com el 1960 la sèrie "El presoner" estar en aquest món de la nostra ..
Però jo no sóc un número, i jo sóc un home lliure .... encara que estic No.6. Això et fa No.1 llavors? haha!! Peace & Light, - B23 Els següents usuaris li van agrair a beachcomber23 per aquest missatge: |
||
|
|
|
| (07-19-2008) | Kathleen Ann 07.06.2008, 06:01 PM |
|
|
|||
|
Membres
Falange
|
|
||
|
|
|
| Els següents usuaris li van agrair a kingskid per aquest missatge: | joseph1775 (08-30-2009) |
|
|
|||
|
Membres
Falange
|
He estat part d'una poques religions diferents i la que he trobat la pau és amb la Wicca. Se m'ha deixat sentir equilibrada i no va destacar. He llegit llibres Thich Nat Hahn i el llibre, "La pau a cada pas" era el que realment em va fer adonar-me que no era la pau d'una religió que en general es busca, però la pau d'una forma de vida .Potser la religió organitzada és massa centrada en el que s'ha de fer per a la comunitat religiosa / Congregació i es va veure embolicat en tot això, però a mi em va semblar que en comptes d'organitzar els comitès de l'església interior, que el temps es malgasta quan els membres de la congregació podrien estar movent en la comunitat i la creació a partir d'aquí hi ha propis i tornar a l'església per informar del que havia descobert i com podem ajudar.
Jo escric en un diari, meditar com la meva resposta activa a la pau per a mi, per al dia. També voluntaris en tot el que sento que puc ser de servei in thalia_m Els següents 2 Usuaris agraeixen a thalia_m per aquest missatge: |
||
|
|
|
| (08-11-2009), | Goldie 07.22.2008, 02:02 joseph1775 (08-30-2009) |
|
|
|||
|
Membres
Falange
|
Tendeixo a ser una persona bastant privada i quan alguna cosa és realment en la meva ment, em retiro encara més en mi mateix.Practico ioga i m'encanta meditar. Jo visc en un carrer molt ocupat, així que vaig a anar a casa dels meus pares i prendre avantatge de la seva gran pati del darrere que és molt privat. Puc seure allà durant hores i només meditar i relaxar-se.
Quan necessito parlar meus problemes en veu alta, que normalment parla amb el meu gos. Ell és un gran oient! Els següents usuaris li van agrair a flutterbybaby per aquest missatge: |
||
|
|
|
| 07.22.2008, 12:33 | joseph1775 (08-30-2009) |
|
|
|||
|
Membres
Falange
|
La meva favorita és la pràctica de la lloança i adoració. Ho faig a través del cant, la dansa i la pregària. M'agrada cantar les cançons que glorifiquen Déu i no puc deixar de moure's al ritme de la música.Un moment de pregària en silenci i, de vegades, la pregària no és tan tranquil m'ajuda a alliberar les tensions del dia.
03.08.2009, 08:47 PM![]()
|
|
| Els següents usuaris li van agrair a kingskid per aquest missatge: | joseph1775 (08-30-2009) |
|
|
|||
|
Nous Estats membres
Falange
|
Jo diria Contact Improvisació és la meva pràctica preferida absoluta. A la dansa tinc un lloc on ser jo mateix, en el meu cos i molt en el moment. També pot experimentar amb diferents formes de ser i han descobert algunes coses increïbles sobre mi mateix. També la pràctica, moltes formes diferents de meditació, el meu favorit dels quals és simplement cridar l'atenció amorosa a la meva experiència actual i permetre que tot el que sigui.Els següents usuaris li van agrair a becomingconscious per aquest missatge: 08:50 PM.. |
||
|
|
|
| Pràctica espiritual | joseph1775 (08-30-2009) |
Fils semblants
|
||||
| Fil | Thread Starter | Fòrum | Respostes | Darrer missatge |
| 03:41 | Jonas1 | Compartint Somnis | 87 | 10/09/2009 09:02 |
| Comença aquí! Introducció a Carl Johan callem, Calendari Maya i 2012 | Jonas1 | Calendari Maya i 2012 | 20 | 09/09/2009 04:27 |
| Comença aquí: Guia de les coses comunes que vols fer en el fòrum | Jonas1 | Suport i Suggeriments | 7 | 12/11/2008 06:36 |
| Comença aquí: Què és la Unitat, la Unitat del Moviment, Benedicció de la Unitat (Diksha), etc? | Jonas1 | Preguntes específiques | 22 | 11/06/2008 07:58 PM |
| Etiquetes |
| Thread Tools | |
|
|
|
|