Det verkar som om du ännu inte registrerat i vår gemenskap. För att registrera dig klicka här ...

Global Oneness Community          
Automatiska översättningar som gjorts av Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness gemenskapen > Global Oneness Main > My favorite praktiken!
Registrera Bloggar Artiklar Bilder Videos Goodies FAQ Memberlist Dagens inlägg Söka Dagens inlägg Markera forum som lästa Chatrum

My favorite praktiken! Vilken är din favorit praxis för andlighet, personlig utveckling, hälsa eller bara blir balanserad? Dela den med oss! »Börja här!

Quick News
Välkommen till Global Oneness Community! Global Oneness gemenskapen är en plats för utbyte av tankar och idéer om inre och yttre förändring och omvandling. För att skriva måste du register here. Några länkar att börja med: Forum Hem, Samhällsgrupper, Bloggar, Artiklar, Bilder, Videos, Videosök, Kontakt, FAQ , Statistik. Ha roligt och känna sig riktigt välkommen till samhället!

Obs: Denna annons inte visas för registrerade medlemmar

Tags
Trådar: Holistic Health , Inre utveckling , Personlig utveckling , Andlig tillväxt , Spiritual Practice , Spiritual Practices , Spiritual Rituals
Videoklipp: Holistic Health , Inre utveckling , Personlig utveckling , Andlig tillväxt , Spiritual Practice , Spiritual Practices , Spiritual Rituals ,

Reply
LinkBack Ämnesverktyg Visningslägen
Old 03-11-2009, 04:49   #10 (Permalink)
New Member
Gröngöling
Points: 386, Level: 7Points: 386, Level: 7Points: 386, Level: 7
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

Marina's Avatar

Activity Longevity
1/20 10/20
Today Posts
0/0 ssssssss7
Tackade 7 gånger i 6 inlägg
Marina is on a distinguished road
Send a message via MSN to Marina

Re: Börja här! - My favourite praktiken!

my favourite praxis är att dansa psycodelic trance musik. när im på dansgolvet ... bara dansa ... jag försöker tömma mitt sinne och låta musiken tala genom min kropp. och när IM i detta tomrum jag kan skapa.

i lak'ech
Marina está offline   Reply With Quote
Följande användare säger tack till Marina For This Useful Post:
Momometa (04-27-2009)
Old 03-11-2009, 12:59   #11 (Permalink)
Medlem
Senior Member
Points: 11,723, Level: 74Points: 11,723, Level: 74Points: 11,723, Level: 74

James's Avatar

Activity Longevity
0/20 18/20
Today Posts
0/0 ssssss983
Re: Feelings-Across the Miles
Tackade 1.242 Times in 652 Posts
James is on a distinguished road

Citat:
Ursprungligen postat av Marina View Post
my favourite praxis är att dansa psycodelic trance musik. när im på dansgolvet ... bara dansa ... jag försöker tömma mitt sinne och låta musiken tala genom min kropp. och när IM i detta tomrum jag kan skapa.

i lak'ech
Jag studerar hur den Shaman och praxis en del av deras tradition och dans för att gå i trans liknande tillstånd är vanligt att de gör.
Jag har aldrig, istället använder jag en trumma CD att nå detta stadium. Det måste vara fantastiskt att frigöra sig på detta sätt och bara dansa!
James
James está offline   Reply With Quote
Old 03-11-2009, 03:09   #12 (Permalink)
New Member
Gröngöling
Points: 386, Level: 7Points: 386, Level: 7Points: 386, Level: 7

Marina's Avatar

Activity Longevity
1/20 10/20
Today Posts
0/0 ssssssss7
Tackade 7 gånger i 6 inlägg
Marina is on a distinguished road
Send a message via MSN to Marina

Citat:
Ursprungligen postat av James View Post
Jag studerar hur den Shaman och praxis en del av deras tradition och dans för att gå i trans liknande tillstånd är vanligt att de gör.
Jag har aldrig, istället använder jag en trumma CD att nå detta stadium. Det måste vara fantastiskt att frigöra sig på detta sätt och bara dansa!
James
I praktiken trance och dans i en trance fest eller festival, och en del kallade det här sättet att övervinna en "modern" shaman ritual, eftersom dess slag på samma sätt som en sanning shaman ritual trancendes. Med trummor, Entheogens och en grupp.

Inledning Här är en länk om vad som hände under dessa fester.

I Lak'ech
Marina está offline   Reply With Quote
Följande användare säger tack till Marina For This Useful Post:
James (03-26-2009)
Old 03-26-2009, 12:38   #13 (Permalink)
Medlem
Senior Member
Points: 11,723, Level: 74Points: 11,723, Level: 74Points: 11,723, Level: 74

James's Avatar

Activity Longevity
0/20 18/20
Today Posts
0/0 ssssss983
Re: Feelings-Across the Miles
Tackade 1.242 Times in 652 Posts
James is on a distinguished road

Citat:
Ursprungligen postat av Marina View Post
I praktiken trance och dans i en trance fest eller festival, och en del kallade det här sättet att övervinna en "modern" shaman ritual, eftersom dess slag på samma sätt som en sanning shaman ritual trancendes. Med trummor, Entheogens och en grupp.

Inledning Här är en länk om vad som hände under dessa fester.

I Lak'ech
Jag ber om ursäkt för dröjsmålet med mitt svar och tack marinan. Vi har haft en familj nödsituation som har krävt 200% av vår tid.
Tack för länken och min välsignelse till dig.
James
James está offline   Reply With Quote
Old 05-26-2009, 05:23   #14 (Permalink)
Medlem
Gröngöling
Points: 505, Level: 10Points: 505, Level: 10Points: 505, Level: 10

Spiritraiser's Avatar

Activity Longevity
0/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss44
Plats: Neenah, WI
Blog Entries: 3
Tack: 17
Spiritraiser is on a distinguished road

Min favorit praktiken lyssnar på solfeggio toner med meditativa musik. Jag finner hjärnvågorna frekvenser väldigt terapeutiskt att föra hela min varelse i harmoni. Jag har dem på min dator och min iPod så jag kan lyssna medan jag gör andra saker. They make me feel very mellow
Spiritraiser está offline   Reply With Quote
Old 06-27-2009, 03:17   #15 (Permalink)
Medlem
Medlem
Points: 561, Level: 11Points: 561, Level: 11Points: 561, Level: 11

Phoenixflame's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 sssssss50
Plats: Los Angeles
Blog Entries: 1
Tack: 41
Phoenixflame is on a distinguished road

Jag skulle säga Yoga är en klar favorit. Jag under senare tid har drabbats av lägre lumbal smärta. Yoga hjälper stretch våra allting och hålla smärtan borta. Naturligtvis mina Magick praktiken är Chaos. Dess varit en personlig resa inte riktigt har många kring vem som verkligen praxis på avancerad nivå. Min mormor var min guide och mentor. De flesta tycker Kaos är nytt men många mystiker använda denna form av magi i någon mening. Jag vet att min familj har i många generationer.
Phoenixflame está offline   Reply With Quote
Old 07-04-2009, 12:45   #16 (Permalink)
New Member
Gröngöling
Points: 52, Level: 1Points: 52, Level: 1Points: 52, Level: 1

Blackstone01's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 ssssssss8
Tack: 0
Blackstone01 is on a distinguished road

Jag är också att dansa till bra musik, men jag vill hellre att spela sa musik. : P

Jag är mycket till att spela och gå in nästan en trance som meditation som musiken strömmar genom mig själv och de andra jag spelar med. Jag har förlorat tid i sådana upplevelser oftare än jag kan lägga till ord.

Namaste
Blackstone01 está offline   Reply With Quote
Old 07-04-2009, 06:07   #17 (Permalink)
Super Medlem
Moderator
Points: 15,360, Level: 85Points: 15,360, Level: 85Points: 15,360, Level: 85
Activity: 54%Activity: 54%Activity: 54%

Essence's Avatar

Activity Longevity
7/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1206
Blog Entries: 3
Tackade 1.317 Times in 707 Posts
Essence is on a distinguished road

Citat:
Ursprungligen postat av Michael323 View Post
Hey Mods - Jag har skrivit ett par inlägg i denna tråd men de visas inte

Men trots det får jag e-postmeddelanden som finns svar på tråden

Jag förstår inte varför man fick postat men inte det andra. Ledsen att störa alla.
Hälsningar Michael
Fortsätt att försöka och förhoppningsvis dina meddelanden problem har tagits om hand. Jag skickade dig ett PM som svar på din fråga tidigare i dag. Fick du det? Hoppas allt fungerar för dig nu.

Kärlek, Ljus och välsignelser,

Namaste

Essence
Essence está offline   Reply With Quote
Old 07-14-2009, 05:58   #18 (Permalink)
New Member
Gröngöling
Points: 17, Level: 1Points: 17, Level: 1Points: 17, Level: 1

Michael03230's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 ssssssss2
Tack: 0
Michael03230 is on a distinguished road

Jag trodde att jag skulle använda detta inlägg för att presentera mig till denna gemenskap, som jag tror att lära sig om varandras praxis är ett bra sätt att lära sig om varandra.

Jag har tränat meditation sedan jag var 17 och jag är också en yogalärare. Så yoga och meditation är mycket viktigt för mig. Andlighet kan vara spännande ibland, men en god fysisk yoga håller mig jordad. Och meditation håller mig ansluten till världen utanför mitt lilla själv så att jag inte får allt insvept i rädsla, tvivel, besatthet, och andra begränsningar saker.

Vilket tar upp en intressant fråga - har du sett hur dynamiska och ständigt föränderliga natur är? Titta bara ut ditt fönster. Så kallade andliga metoder som blir stel, dogmatized och aldrig förändras är motsatsen till detta. De begränsar friheten, och för mig är andlighet om frihet, om att bryta fria från vår egen skapade gränser. Vi behöver inte system eller rutiner att lägga till fler gränser för oss.

Jag tror att traditionella mansdominerade religioner och praxis andliga har försökt att kodifiera och rigidify (om det är ett ord) andlighet för att behålla någon känsla av kontroll ... av rädsla. Den kvinnliga aspekten, tror jag, är mer öppen och acceptera förändringar, och känner betydelsen av att låta dynamik Ande som det är. Vi måste alla samlas i oss själva den maskulina aspekten av makt och lösa med det dynamiska feminina. Jag hoppas att utforska och dela sätt att göra det här!

Skylla på Post Office problem på media - Washington Post
Michael03230 está offline   Reply With Quote
Följande 2 användare säger tack till Michael03230 For This Useful Post:
James (07-20-2009), Phoenixflame (07-19-2009)
Reply

Liknande Trådar
Tråd Startat Forum Svar Senaste inlägg
Börja här! Introduktion till drömtydning Jonas1 Dream sharing 98 Igår 06:44
Börja här! Introduktion till Carl Johan Calleman, Mayan Calendar & 2012 Jonas1 Mayan Calendar & 2012 24 11-23-2009 01:33
Börja här: Guide till gemensamma saker du vill göra på forumet Jonas1 Support & Förslag 8 11-10-2009 06:39
Börja här: Vad är Oneness, Oneness Movement, Oneness Blessing (Deeksha) etc? Jonas1 Särskilda frågor 22 11-06-2008 08:58

Tags
Holistic Health , Inre utveckling , Personlig utveckling , Andlig tillväxt , Spiritual Practice , Spiritual Practices , Spiritual Rituals
Holistic Health , Inre utveckling , Personlig utveckling , Andlig tillväxt , Spiritual Practice , Spiritual Practices , Spiritual Rituals ,

Ämnesverktyg
Visningslägen

Posting Rules
Du inte Posta nya ämnen
Du inte post svar
Du inte post bilagor
Du inte redigera dina inlägg

BB code är
Smilies är
[IMG] kod
HTML-kod är Av
Trackbacks är