|
|
|
|||||||
| Registrera | Bloggar | Artiklar | Bilder | Videos | Goodies | FAQ | Memberlist | Dagens inlägg | Söka | Dagens inlägg | Markera forum som lästa | Chatrum |
| My favorite praktiken! Vilken är din favorit praxis för andlighet, personlig utveckling, hälsa eller bara blir balanserad? Dela den med oss! »Börja här! |
| Quick News |
| Välkommen till Global Oneness Community!
Global Oneness gemenskapen är en plats för utbyte av tankar och idéer om inre och yttre förändring och omvandling. För att skriva måste du register here. Några länkar att börja med:
Forum Hem,
Samhällsgrupper,
Bloggar,
Artiklar,
Bilder,
Videos,
Videosök,
Kontakt,
FAQ ,
Statistik.
Ha roligt och känna sig riktigt välkommen till samhället!
|
![]() |
| LinkBack | Ämnesverktyg | Visningslägen |
|
|
#10 (Permalink) | ||
|
New Member
Gröngöling
|
Re: Börja här! - My favourite praktiken!my favourite praxis är att dansa psycodelic trance musik. när im på dansgolvet ... bara dansa ... jag försöker tömma mitt sinne och låta musiken tala genom min kropp. och när IM i detta tomrum jag kan skapa.
i lak'ech |
||
|
|
|
| Följande användare säger tack till Marina For This Useful Post: |
Momometa (04-27-2009)
|
|
|
#11 (Permalink) | |||
|
Medlem
Senior Member
|
Re: Börja här! - My favourite praktiken!Citat:
Jag har aldrig, istället använder jag en trumma CD att nå detta stadium. Det måste vara fantastiskt att frigöra sig på detta sätt och bara dansa! James |
|||
|
|
|
|
|
#12 (Permalink) | |||
|
New Member
Gröngöling
|
Inledning Här är en länk om vad som hände under dessa fester. I Lak'ech |
|||
|
|
|
| Följande användare säger tack till Marina For This Useful Post: |
James (03-26-2009)
|
|
|
#13 (Permalink) | |||
|
Medlem
Senior Member
|
Tack för länken och min välsignelse till dig. James |
|||
|
|
|
|
|
#14 (Permalink) | ||
|
Medlem
Gröngöling
|
Re: Börja här! - My favourite praktiken!Min favorit praktiken lyssnar på solfeggio toner med meditativa musik. Jag finner hjärnvågorna frekvenser väldigt terapeutiskt att föra hela min varelse i harmoni. Jag har dem på min dator och min iPod så jag kan lyssna medan jag gör andra saker. They make me feel very mellow
![]() |
||
|
|
|
|
|
#15 (Permalink) | ||
|
Medlem
Medlem
|
Re: Börja här! - My favourite praktiken!Jag skulle säga Yoga är en klar favorit. Jag under senare tid har drabbats av lägre lumbal smärta. Yoga hjälper stretch våra allting och hålla smärtan borta.
Naturligtvis mina Magick praktiken är Chaos. Dess varit en personlig resa inte riktigt har många kring vem som verkligen praxis på avancerad nivå. Min mormor var min guide och mentor. De flesta tycker Kaos är nytt men många mystiker använda denna form av magi i någon mening. Jag vet att min familj har i många generationer. ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
|
|
|
|
|
#16 (Permalink) | ||
|
New Member
Gröngöling
|
Re: Börja här! - My favourite praktiken!Jag är också att dansa till bra musik, men jag vill hellre att spela sa musik. : P
Jag är mycket till att spela och gå in nästan en trance som meditation som musiken strömmar genom mig själv och de andra jag spelar med. Jag har förlorat tid i sådana upplevelser oftare än jag kan lägga till ord. Namaste |
||
|
|
|
|
|
#17 (Permalink) | |||
|
Super Medlem
Moderator
|
Fortsätt att försöka och förhoppningsvis dina meddelanden problem har tagits om hand. Jag skickade dig ett PM som svar på din fråga tidigare i dag. Fick du det? Hoppas allt fungerar för dig nu. Kärlek, Ljus och välsignelser, Namaste Essence |
|||
|
|
|
|
|
#18 (Permalink) | ||
|
New Member
Gröngöling
|
Re: Börja här! - My favourite praktiken!Jag trodde att jag skulle använda detta inlägg för att presentera mig till denna gemenskap, som jag tror att lära sig om varandras praxis är ett bra sätt att lära sig om varandra.
Jag har tränat meditation sedan jag var 17 och jag är också en yogalärare. Så yoga och meditation är mycket viktigt för mig. Andlighet kan vara spännande ibland, men en god fysisk yoga håller mig jordad. Och meditation håller mig ansluten till världen utanför mitt lilla själv så att jag inte får allt insvept i rädsla, tvivel, besatthet, och andra begränsningar saker. Vilket tar upp en intressant fråga - har du sett hur dynamiska och ständigt föränderliga natur är? Titta bara ut ditt fönster. Så kallade andliga metoder som blir stel, dogmatized och aldrig förändras är motsatsen till detta. De begränsar friheten, och för mig är andlighet om frihet, om att bryta fria från vår egen skapade gränser. Vi behöver inte system eller rutiner att lägga till fler gränser för oss. Jag tror att traditionella mansdominerade religioner och praxis andliga har försökt att kodifiera och rigidify (om det är ett ord) andlighet för att behålla någon känsla av kontroll ... av rädsla. Den kvinnliga aspekten, tror jag, är mer öppen och acceptera förändringar, och känner betydelsen av att låta dynamik Ande som det är. Vi måste alla samlas i oss själva den maskulina aspekten av makt och lösa med det dynamiska feminina. Jag hoppas att utforska och dela sätt att göra det här! Skylla på Post Office problem på media - Washington Post |
||
|
|
|
| Följande 2 användare säger tack till Michael03230 For This Useful Post: |
James (07-20-2009),
Phoenixflame (07-19-2009)
|
![]() |
Liknande Trådar
|
||||
| Tråd | Startat | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Börja här! Introduktion till drömtydning | Jonas1 | Dream sharing | 98 | Igår 06:44 |
| Börja här! Introduktion till Carl Johan Calleman, Mayan Calendar & 2012 | Jonas1 | Mayan Calendar & 2012 | 24 | 11-23-2009 01:33 |
| Börja här: Guide till gemensamma saker du vill göra på forumet | Jonas1 | Support & Förslag | 8 | 11-10-2009 06:39 |
| Börja här: Vad är Oneness, Oneness Movement, Oneness Blessing (Deeksha) etc? | Jonas1 | Särskilda frågor | 22 | 11-06-2008 08:58 |
| Ämnesverktyg | |
| Visningslägen | |
|
|