Det ser du ikke har registrert med samfunnet vårt. For å registrere klikk her ...

Global Oneness Community          
Automatisk Translations made by Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Enhet Community > Global Enhet Main > Min favoritt praksis!
Registrer Blogger Artikler Bilder Videoer Godsaker FAQ Medlemsliste Dagens innlegg Søke Dagens innlegg Marker forumene som lest Chat Room

Min favoritt praksis! Hva er din favoritt praksis for åndelighet, personlig utvikling, helse eller bare bli balansert? Del den med oss! »Start her!

Quick News
Velkommen til Global Enhet Community! Global Enhet Community er et sted for deling av tanker og ideer om indre og ytre endring og transformasjon. For å legge inn må du Registrer deg her. Noen linker å starte med: Forum Hjem, Social Groups, Blogger, Artikler, Bilder, Videoer, Video Search, Kontakt oss, FAQ , Statistikk. Ha det gøy og føle seg virkelig velkommen til fellesskapet!

Merk: Denne annonsen vises ikke for registrerte medlemmer

Tags
Threads: Holistic Health, Inner Development, Personlig utvikling, Spiritual Growth, Spiritual Practice, Spiritual Practices, Åndelig Ritualer
Video: Holistic Health ,Inner Development ,Personlig utvikling ,Spiritual Growth ,Spiritual Practice ,Spiritual Practices ,Åndelig Ritualer ,

Reply

LinkBack Trådverktøy Display Modes
Old 03-11-2009, 03:49   #10 (permalinkJames, forespørsler er godt ment og en del av læringen er å stille spørsmål. Jeg håper du fortsetter å spørre. Jeg er enig med Essence du er der du må være for nå. Vi ser etter og finne vår egen sannhet. Og det ser ut som du er på funnet veie
Nytt medlem
Junior Member
Points: 386, Level: 7Points: 386, Level: 7Points: 386, Level: 7
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

Marina's Avatar

Activity Longevity
0/20 9/20
Today Posts
0/0 ssssssss7
Sted: Sao Paulo
Marina is on a distinguished road
Send a message via MSN to Marina

Re: Start her! - Min favoritt praksis!

my favourite praksis er å danse psycodelic trance musikk. når im på dansegulvet ... bare danse ... jeg prøve å tømme mitt sinn og la musikken snakke gjennom kroppen min. og når im i dette ugyldige jeg kan lage.

i lak'ech
Marina está offline   Reply With Quote
Følgende bruker sier takk til Marina For This Useful Post:
Momometa (04-27-2009)
Old 03-11-2009, 11:59   #11 (permalinkJames, forespørsler er godt ment og en del av læringen er å stille spørsmål. Jeg håper du fortsetter å spørre. Jeg er enig med Essence du er der du må være for nå. Vi ser etter og finne vår egen sannhet. Og det ser ut som du er på funnet veie
Medlem
Senior Member
Points: 11,723, Level: 74Points: 11,723, Level: 74Points: 11,723, Level: 74

James's Avatar

Activity Longevity
0/20 18/20
Today Posts
0/0 ssssss983
Takk: 755
James is on a distinguished road

Quote:
Opprinnelig skrevet av Marina View Post
my favourite praksis er å danse psycodelic trance musikk. når im på dansegulvet ... bare danse ... jeg prøve å tømme mitt sinn og la musikken snakke gjennom kroppen min. og når im i dette ugyldige jeg kan lage.

i lak'ech
Jeg studerer veier Shaman og praksis noen av sine tradisjoner og dans for å gå inn i en transe som staten er en vanlig praksis at de gjør.
Jeg har aldri, i stedet bruker jeg en tromming CD for å nå denne tilstanden. Det må være flott å fri deg på den måten og bare danse!
James
James está offline   Reply With Quote
Old 03-11-2009, 02:09   #12 (permalinkJames, forespørsler er godt ment og en del av læringen er å stille spørsmål. Jeg håper du fortsetter å spørre. Jeg er enig med Essence du er der du må være for nå. Vi ser etter og finne vår egen sannhet. Og det ser ut som du er på funnet veie
Nytt medlem
Junior Member
Points: 386, Level: 7Points: 386, Level: 7Points: 386, Level: 7

Marina's Avatar

Activity Longevity
0/20 9/20
Today Posts
0/0 ssssssss7
Sted: Sao Paulo
Marina is on a distinguished road
Send a message via MSN to Marina

Quote:
Opprinnelig skrevet av James View Post
Jeg studerer veier Shaman og praksis noen av sine tradisjoner og dans for å gå inn i en transe som staten er en vanlig praksis at de gjør.
Jeg har aldri, i stedet bruker jeg en tromming CD for å nå denne tilstanden. Det må være flott å fri deg på den måten og bare danse!
James
I praksis trance og danse i transe fest eller festival, og noen kalte denne måte å transcendere en "moderne" shaman ritual, fordi dens slags på samme måte som en sannhet shaman ritual trancendes. Med trommer, entheogens og en gruppe.

Innledning her er en link om hva som skjedde i de Partys.

I Lak'ech
Marina está offline   Reply With Quote
Følgende bruker sier takk til Marina For This Useful Post:
James (03-25-2009)
Old 03-25-2009, 11:38   #13 (permalinkJames, forespørsler er godt ment og en del av læringen er å stille spørsmål. Jeg håper du fortsetter å spørre. Jeg er enig med Essence du er der du må være for nå. Vi ser etter og finne vår egen sannhet. Og det ser ut som du er på funnet veie
Medlem
Senior Member
Points: 11,723, Level: 74Points: 11,723, Level: 74Points: 11,723, Level: 74

James's Avatar

Activity Longevity
0/20 18/20
Today Posts
0/0 ssssss983
Takk: 755
James is on a distinguished road

Quote:
Opprinnelig skrevet av Marina View Post
I praksis trance og danse i transe fest eller festival, og noen kalte denne måte å transcendere en "moderne" shaman ritual, fordi dens slags på samme måte som en sannhet shaman ritual trancendes. Med trommer, entheogens og en gruppe.

Innledning her er en link om hva som skjedde i de Partys.

I Lak'ech
Jeg beklager for forsinkelsen i svaret mitt, og takk marina. Vi har hatt en familie nødssituasjon som har krevd 200% av vår tid.
Takk for linken og mine velsignelser til deg.
James
James está offline   Reply With Quote
Old 05-26-2009, 04:23   #14 (permalinkJames, forespørsler er godt ment og en del av læringen er å stille spørsmål. Jeg håper du fortsetter å spørre. Jeg er enig med Essence du er der du må være for nå. Vi ser etter og finne vår egen sannhet. Og det ser ut som du er på funnet veie
Medlem
Junior Member
Points: 505, Level: 10Points: 505, Level: 10Points: 505, Level: 10

Spiritraiser's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 sssssss44
Sted: Neenah, WI
Blog Entries: 3
Spiritraiser is on a distinguished road

Min favoritt praksis er å lytte til solfeggio toner med meditativ musikk. Jeg finner brainwave frekvensene veldig terapeutisk i å bringe hele mitt være i harmoni. Jeg har dem på min datamaskin samt min ipod så jeg kan lytte mens jeg andre ting. De gjør føler meg veldig mellow
Spiritraiser está offline   Reply With Quote
Old 06-27-2009, 02:17   #15 (permalinkJames, forespørsler er godt ment og en del av læringen er å stille spørsmål. Jeg håper du fortsetter å spørre. Jeg er enig med Essence du er der du må være for nå. Vi ser etter og finne vår egen sannhet. Og det ser ut som du er på funnet veie
Medlem
Medlem
Points: 561, Level: 11Points: 561, Level: 11Points: 561, Level: 11

Phoenixflame's Avatar

Activity Longevity
0/20 4/20
Today Posts
0/0 sssssss50
Blog Entries: 1
Phoenixflame is on a distinguished road

Jeg vil si Yoga er en klar favoritt. Jeg i siste tiden har lidd av lavere lumbale smerter. Yoga bidrar til å strekke oss alt og holde smertene unna. Selvfølgelig min Magick praksis er Chaos. Its vært en personlig reise egentlig ikke å ha mange lag som virkelig praksis på et avansert nivå. Min bestemor var min guide og mentor. De fleste tror Chaos er ny, men mange Mystics bruk denne formen for magi i noen forstand. Jeg vet at familien min har i mange generasjoner.
Phoenixflame está offline   Reply With Quote
Old 07-03-2009, 11:45   #16 (permalinkJames, forespørsler er godt ment og en del av læringen er å stille spørsmål. Jeg håper du fortsetter å spørre. Jeg er enig med Essence du er der du må være for nå. Vi ser etter og finne vår egen sannhet. Og det ser ut som du er på funnet veie
Nytt medlem
Junior Member
Points: 52, Level: 1Points: 52, Level: 1Points: 52, Level: 1

Blackstone01's Avatar

Activity Longevity
0/20 4/20
Today Posts
0/0 ssssssss8
Blackstone01 is on a distinguished road

Jeg er også i dans til god musikk, men jeg vil heller være å spille sagt musikk. : P

Jeg er veldig mye til å spille og går inn i nesten en transe som meditasjon mens musikken strømmer gjennom meg og de andre jeg spiller med. Jeg har tapt tid i slike opplevelser oftere enn jeg kan legge til ord.

Namaste
Blackstone01 está offline   Reply With Quote
Old 07-04-2009, 05:07   #17 (permalinkJames, forespørsler er godt ment og en del av læringen er å stille spørsmål. Jeg håper du fortsetter å spørre. Jeg er enig med Essence du er der du må være for nå. Vi ser etter og finne vår egen sannhet. Og det ser ut som du er på funnet veie
Super Member
Moderator
Points: 14,626, Level: 83Points: 14,626, Level: 83Points: 14,626, Level: 83
Activity: 94%Activity: 94%Activity: 94%

Essence's Avatar

Activity Longevity
9/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1162
Sted: Deep East Texas
Blog Entries: 3
Essence is on a distinguished road

Quote:
Opprinnelig skrevet av Michael323 View Post
Hei Mods - Jeg har skrevet et par innlegg i denne tråden, men de vises ikke

Men selv så får jeg e-post om at det er svar på tråden

Jeg forstår ikke hvorfor dette ble postet, men ikke de andre. Beklager å plage alle.
Hilsen Michael,
Hold prøver og forhåpentligvis ditt innlegg problemene har blitt tatt vare på. Jeg sendte deg en PM som svar på spørsmålet ditt tidligere i dag. Fikk du det? Håper alt fungerer for deg nå.

Kjærlighet, Lys og velsignelser,

Namaste

Essence
Essence está offline   Reply With Quote
Old 07-14-2009, 04:58   #18 (permalinkJames, forespørsler er godt ment og en del av læringen er å stille spørsmål. Jeg håper du fortsetter å spørre. Jeg er enig med Essence du er der du må være for nå. Vi ser etter og finne vår egen sannhet. Og det ser ut som du er på funnet veie
Nytt medlem
Junior Member
Points: 17, Level: 1Points: 17, Level: 1Points: 17, Level: 1

Michael03230's Avatar

Activity Longevity
0/20 4/20
Today Posts
0/0 ssssssss2
Michael03230 is on a distinguished road

Jeg trodde jeg ville bruke dette innlegget til å presentere meg selv til dette fellesskapet, som jeg tenker å lære om hverandres praksis er en god måte å lære om hverandre.

Jeg har vært å praktisere meditasjon siden jeg var 17 og jeg er også en yoga-lærer. Så yoga og meditasjon er svært viktig for meg. Åndelighet kan bli spennende til tider, men et godt fysisk yoga praksis holder meg på bakken. Og meditasjon holder meg koblet til verden utenfor min lille selv slik at jeg ikke får alt pakket inn i frykt, tvil, besettelser og andre begrensende ting.

Jeg setter stor pris på rutiner og ritualer som kommer i kontakt med elemental styrker og kraften i naturen å lede oss og helbrede. Jeg gjorde en liten brann seremoni (Agni Hotra) i min hage i går kveld. Sjamanistiske praksis hjelpe oss å dra nytte av kraften i naturen for å sette oss på riktig vei.

Hvilket bringer opp et interessant poeng - har du observert hvordan dynamisk og stadig skiftende natur er? Bare se ut vinduet. Såkalt spirituell praksis som blir stive, dogmatized og aldri endring er det motsatte av det. De begrenser frihet, og for meg er åndelighet om frihet, om breaking free of our self-laget grenser. Vi trenger ikke systemer eller rutiner som legger til flere grenser for oss.

Jeg tror at tradisjonelt mannsdominerte religioner og åndelige praksis har søkt å kodifisere og rigidify (hvis det er et ord) åndelighet for å opprettholde en viss grad av kontroll ... av frykt. Det feminine aspektet, tror jeg, er mer åpne og akseptere endringsprosesser og sanser betydningen av slik at dynamikken i ånden til å være som det er. Vi trenger alle å bringe sammen i oss selv den maskuline aspekter av makt og løse med den dynamiske feminine. Jeg håper å utforske og dele måter å gjøre dette her!
Michael03230 está offline   Reply With Quote
Følgende 2 Users Say Thank You to Michael03230 For This Useful Post:
James (07-20-2009), Phoenixflame (07-19-2009)
Reply

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Last Post
Start her! Introduksjon til Dream Interpretation Jonas1 Dream deling 90 10-22-2009 07:16
Start her! Introduksjon til Carl Johan Calleman, Maya Calendar & 2012 Jonas1 Mayan Calendar & 2012 21 10-20-2009 04:07
Start her: Guide til vanlige ting du vil gjøre på forumet Jonas1 19 7 12-11-2008 06:36
Start her: Hva er Enhet, Enhet Movement, Enhet Blessing (Deeksha) etc? Jonas1 Spesifikke spørsmål 22 11-06-2008 07:58

Tags
Holistic Health, Inner Development, Personlig utvikling, Spiritual Growth, Spiritual Practice, Spiritual Practices, Åndelig Ritualer
Holistic Health ,Inner Development ,Personlig utvikling ,Spiritual Growth ,Spiritual Practice ,Spiritual Practices ,Åndelig Ritualer ,

Trådverktøy
Display Modes

Posting Rules
Du kanskje ikke starte nye tråder
Du kanskje ikke post replies
Du kanskje ikke post vedlegg
Du kanskje ikke redigere innleggene dine

BB-kode er
Smilefjes er
[IMG] kode
HTML code is Av
Trackbacks er
Pingbacks er
Refbacks er

Alle klokkeslett er GMT. Klokken er 08:09.

Takk til NLP-er kan du nyte automatiske oversettelser