|
|
|
|||||||
| Registrer | Blogger | Artikler | Bilder | Videoer | Godsaker | FAQ | Medlemsliste | Dagens innlegg | Søke | Dagens innlegg | Marker forumene som lest | Chat Room |
| Min favoritt praksis! Hva er din favoritt praksis for åndelighet, personlig utvikling, helse eller bare bli balansert? Del den med oss! »Start her! |
| Quick News |
| Velkommen til Global Enhet Community!
Global Enhet Community er et sted for deling av tanker og ideer om indre og ytre endring og transformasjon. For å legge inn må du Registrer deg her. Noen linker å starte med:
Forum Hjem,
Social Groups,
Blogger,
Artikler,
Bilder,
Videoer,
Video Search,
Kontakt oss,
FAQ ,
Statistikk.
Ha det gøy og føle seg virkelig velkommen til fellesskapet!
|
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Display Modes |
|
|
#10 (permalinkJames, forespørsler er godt ment og en del av læringen er å stille spørsmål. Jeg håper du fortsetter å spørre. Jeg er enig med Essence du er der du må være for nå. Vi ser etter og finne vår egen sannhet. Og det ser ut som du er på funnet veie | ||
|
Nytt medlem
Junior Member
|
Re: Start her! - Min favoritt praksis!my favourite praksis er å danse psycodelic trance musikk. når im på dansegulvet ... bare danse ... jeg prøve å tømme mitt sinn og la musikken snakke gjennom kroppen min. og når im i dette ugyldige jeg kan lage.
i lak'ech |
||
|
|
|
| Følgende bruker sier takk til Marina For This Useful Post: | Momometa (04-27-2009) |
|
|
#11 (permalinkJames, forespørsler er godt ment og en del av læringen er å stille spørsmål. Jeg håper du fortsetter å spørre. Jeg er enig med Essence du er der du må være for nå. Vi ser etter og finne vår egen sannhet. Og det ser ut som du er på funnet veie | |||
|
Medlem
Senior Member
|
Re: Start her! - Min favoritt praksis!Quote:
Jeg har aldri, i stedet bruker jeg en tromming CD for å nå denne tilstanden. Det må være flott å fri deg på den måten og bare danse! James |
|||
|
|
|
|
|
#12 (permalinkJames, forespørsler er godt ment og en del av læringen er å stille spørsmål. Jeg håper du fortsetter å spørre. Jeg er enig med Essence du er der du må være for nå. Vi ser etter og finne vår egen sannhet. Og det ser ut som du er på funnet veie | |||
|
Nytt medlem
Junior Member
|
Innledning her er en link om hva som skjedde i de Partys. I Lak'ech |
|||
|
|
|
| Følgende bruker sier takk til Marina For This Useful Post: | James (03-25-2009) |
|
|
#13 (permalinkJames, forespørsler er godt ment og en del av læringen er å stille spørsmål. Jeg håper du fortsetter å spørre. Jeg er enig med Essence du er der du må være for nå. Vi ser etter og finne vår egen sannhet. Og det ser ut som du er på funnet veie | |||
|
Medlem
Senior Member
|
Takk for linken og mine velsignelser til deg. James |
|||
|
|
|
|
|
#14 (permalinkJames, forespørsler er godt ment og en del av læringen er å stille spørsmål. Jeg håper du fortsetter å spørre. Jeg er enig med Essence du er der du må være for nå. Vi ser etter og finne vår egen sannhet. Og det ser ut som du er på funnet veie | ||
|
Medlem
Junior Member
|
Re: Start her! - Min favoritt praksis!Min favoritt praksis er å lytte til solfeggio toner med meditativ musikk. Jeg finner brainwave frekvensene veldig terapeutisk i å bringe hele mitt være i harmoni. Jeg har dem på min datamaskin samt min ipod så jeg kan lytte mens jeg andre ting. De gjør føler meg veldig mellow
![]() |
||
|
|
|
|
|
#15 (permalinkJames, forespørsler er godt ment og en del av læringen er å stille spørsmål. Jeg håper du fortsetter å spørre. Jeg er enig med Essence du er der du må være for nå. Vi ser etter og finne vår egen sannhet. Og det ser ut som du er på funnet veie | ||
|
Medlem
Medlem
|
Re: Start her! - Min favoritt praksis!Jeg vil si Yoga er en klar favoritt. Jeg i siste tiden har lidd av lavere lumbale smerter. Yoga bidrar til å strekke oss alt og holde smertene unna.
Selvfølgelig min Magick praksis er Chaos. Its vært en personlig reise egentlig ikke å ha mange lag som virkelig praksis på et avansert nivå. Min bestemor var min guide og mentor. De fleste tror Chaos er ny, men mange Mystics bruk denne formen for magi i noen forstand. Jeg vet at familien min har i mange generasjoner. ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
|
|
|
|
|
#16 (permalinkJames, forespørsler er godt ment og en del av læringen er å stille spørsmål. Jeg håper du fortsetter å spørre. Jeg er enig med Essence du er der du må være for nå. Vi ser etter og finne vår egen sannhet. Og det ser ut som du er på funnet veie | ||
|
Nytt medlem
Junior Member
|
Re: Start her! - Min favoritt praksis!Jeg er også i dans til god musikk, men jeg vil heller være å spille sagt musikk. : P
Jeg er veldig mye til å spille og går inn i nesten en transe som meditasjon mens musikken strømmer gjennom meg og de andre jeg spiller med. Jeg har tapt tid i slike opplevelser oftere enn jeg kan legge til ord. Namaste |
||
|
|
|
|
|
#17 (permalinkJames, forespørsler er godt ment og en del av læringen er å stille spørsmål. Jeg håper du fortsetter å spørre. Jeg er enig med Essence du er der du må være for nå. Vi ser etter og finne vår egen sannhet. Og det ser ut som du er på funnet veie | |||
|
Super Member
Moderator
|
Hold prøver og forhåpentligvis ditt innlegg problemene har blitt tatt vare på. Jeg sendte deg en PM som svar på spørsmålet ditt tidligere i dag. Fikk du det? Håper alt fungerer for deg nå. Kjærlighet, Lys og velsignelser, Namaste Essence |
|||
|
|
|
|
|
#18 (permalinkJames, forespørsler er godt ment og en del av læringen er å stille spørsmål. Jeg håper du fortsetter å spørre. Jeg er enig med Essence du er der du må være for nå. Vi ser etter og finne vår egen sannhet. Og det ser ut som du er på funnet veie | ||
|
Nytt medlem
Junior Member
|
Re: Start her! - Min favoritt praksis!Jeg trodde jeg ville bruke dette innlegget til å presentere meg selv til dette fellesskapet, som jeg tenker å lære om hverandres praksis er en god måte å lære om hverandre.
Jeg har vært å praktisere meditasjon siden jeg var 17 og jeg er også en yoga-lærer. Så yoga og meditasjon er svært viktig for meg. Åndelighet kan bli spennende til tider, men et godt fysisk yoga praksis holder meg på bakken. Og meditasjon holder meg koblet til verden utenfor min lille selv slik at jeg ikke får alt pakket inn i frykt, tvil, besettelser og andre begrensende ting. Jeg setter stor pris på rutiner og ritualer som kommer i kontakt med elemental styrker og kraften i naturen å lede oss og helbrede. Jeg gjorde en liten brann seremoni (Agni Hotra) i min hage i går kveld. Sjamanistiske praksis hjelpe oss å dra nytte av kraften i naturen for å sette oss på riktig vei. Hvilket bringer opp et interessant poeng - har du observert hvordan dynamisk og stadig skiftende natur er? Bare se ut vinduet. Såkalt spirituell praksis som blir stive, dogmatized og aldri endring er det motsatte av det. De begrenser frihet, og for meg er åndelighet om frihet, om breaking free of our self-laget grenser. Vi trenger ikke systemer eller rutiner som legger til flere grenser for oss. Jeg tror at tradisjonelt mannsdominerte religioner og åndelige praksis har søkt å kodifisere og rigidify (hvis det er et ord) åndelighet for å opprettholde en viss grad av kontroll ... av frykt. Det feminine aspektet, tror jeg, er mer åpne og akseptere endringsprosesser og sanser betydningen av slik at dynamikken i ånden til å være som det er. Vi trenger alle å bringe sammen i oss selv den maskuline aspekter av makt og løse med den dynamiske feminine. Jeg håper å utforske og dele måter å gjøre dette her! |
||
|
|
|
| Følgende 2 Users Say Thank You to Michael03230 For This Useful Post: | James (07-20-2009), Phoenixflame (07-19-2009) |
![]() |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Last Post |
| Start her! Introduksjon til Dream Interpretation | Jonas1 | Dream deling | 90 | 10-22-2009 07:16 |
| Start her! Introduksjon til Carl Johan Calleman, Maya Calendar & 2012 | Jonas1 | Mayan Calendar & 2012 | 21 | 10-20-2009 04:07 |
| Start her: Guide til vanlige ting du vil gjøre på forumet | Jonas1 | 19 | 7 | 12-11-2008 06:36 |
| Start her: Hva er Enhet, Enhet Movement, Enhet Blessing (Deeksha) etc? | Jonas1 | Spesifikke spørsmål | 22 | 11-06-2008 07:58 |
| Trådverktøy | |
| Display Modes | |
|
|