|
|
|
|||||||
| Registreer | Blogs | Artikelen | Foto | Video | Goodies | FAQ | Gebruikerslijst | Berichten van vandaag | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen | Chatruimte |
| Mijn favoriete praktijk! Wat is uw favoriete praktijk voor spiritualiteit, persoonlijke ontwikkeling, gezondheid of gewoon steeds evenwichtig? Deel het met ons! »Start hier! |
| Snel Nieuws |
| Welkom bij de Global Oneness Community!
Global Oneness Gemeenschap is een plek voor het uitwisselen van gedachten en ideeën over innerlijke en uiterlijke verandering en transformatie. Als u een bericht moet u registreer hier. Enkele links om te beginnen met:
Forum Home,
Social Groups,
Blogs,
Artikelen,
Foto,
Video,
Video Search,
Contact Us,
FAQ ,
Statistieken.
Veel plezier en voel me echt welkom in de gemeenschap!
|
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergavemodus |
|
|
#10 (permalink) | ||
|
Nieuw lid
Junior Member
|
Re: Start hier! - Mijn favoriete praktijk!mijn favoriete praktijk is om te dansen psycodelic trance muziek. when im in de dansvloer ... gewoon dansen ... Ik probeer mijn geest leeg en laat de muziek spreken door mijn lichaam. en toen im in deze leegte ik kan creëren.
In Lak'ech |
||
|
|
|
| De volgende gebruiker zegt Dank U aan Marina For This Useful Post: |
Momometa (04-27-2009)
|
|
|
#11 (permalink) | |||
|
Lid
Senior Member
|
Re: Start hier! - Mijn favoriete praktijk!Quote:
Ik heb nog nooit, in plaats daarvan gebruik ik een cd trommelen om dit te bereiken. Het moet geweldig zijn om jezelf op die manier gratis en gewoon dansen! James |
|||
|
|
|
|
|
#12 (permalink) | |||
|
Nieuw lid
Junior Member
|
Inleiding Hier is een link over wat er gebeurd in die partys. In Lak'ech |
|||
|
|
|
| De volgende gebruiker zegt Dank U aan Marina For This Useful Post: |
James (03-26-2009)
|
|
|
#13 (permalink) | |||
|
Lid
Senior Member
|
Bedankt voor de link en mijn zegeningen aan jou. James |
|||
|
|
|
|
|
#14 (permalink) | ||
|
Lid
Junior Member
|
Re: Start hier! - Mijn favoriete praktijk!Mijn favoriete praktijk is het luisteren naar tonen Solfège met meditatieve muziek. Ik vind de hersengolven frequenties heel therapeutisch procesbelang mijn hele wezen in harmonie. Ik heb ze op mijn computer en mijn ipod, zodat ik kan luisteren terwijl ik andere dingen te doen. Ze maken me voel me heel mellow
![]() |
||
|
|
|
|
|
#15 (permalink) | ||
|
Lid
Lid
|
Re: Start hier! - Mijn favoriete praktijk!Ik zou zeggen Yoga is een duidelijke favoriet. Ik in het recente verleden hebben geleden van de lagere lumbale pijn. Yoga helpt onze rekken alles en houden de pijn weg.
Natuurlijk is mijn Magick praktijk is Chaos. Het is een persoonlijke reis niet echt veel gezien rond die echt de praktijk op een gevorderd niveau. Mijn grootmoeder was mijn gids en mentor. De meeste mensen denken Chaos is nieuw, maar veel Mystics gebruik van deze vorm van magie in zekere zin. Ik weet dat mijn familie heeft voor vele generaties. ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
|
|
|
|
|
#16 (permalink) | ||
|
Nieuw lid
Junior Member
|
Re: Start hier! - Mijn favoriete praktijk!Ik ben ook in dansen op goede muziek, maar ik heb liever dat het afspelen schreef muziek. : P
Ik ben erg veel in te spelen en gaan in bijna een trance zoals meditatie als de muziek stroomt door mezelf en de anderen die ik spelen. Ik heb verloren tijd in dergelijke ervaringen vaker dan ik kan maken aan woorden. Namaste |
||
|
|
|
|
|
#17 (permalink) | |||
|
Super Lid
Moderator
|
Blijf proberen en hopelijk je bericht problemen zijn gezorgd. Ik stuurde je een PM in antwoord op uw vraag eerder vandaag. Heb je het? Hoop alles werkt nu voor jou. Liefde, Licht en Blessings, Namaste Essence |
|||
|
|
|
|
|
#18 (permalink) | ||
|
Nieuw lid
Junior Member
|
Re: Start hier! - Mijn favoriete praktijk!Ik dacht dat ik zou deze post gebruiken om mezelf voor te stellen aan deze gemeenschap, omdat ik denk dat het leren over elkaars praktijk is een goede manier om te leren over een ander.
Ik heb het beoefenen van meditatie sinds ik 17 was en ik ben ook een yoga-leraar. Dus yoga en meditatie zijn erg belangrijk voor mij. Spiritualiteit kan opwindend zijn, maar een goede fysieke yoga praktijk houdt me geaard. En meditatie houdt me verbonden met de wereld buiten mijn kleine zelf, zodat ik niet krijgen allemaal verpakt in angsten, twijfels, obsessies, en andere dingen te beperken. Ik heb ook veel waardering praktijken en rituelen die u contact opnemen met de elementaire krachten en de kracht van de natuur als leidraad voor ons en te genezen. Ik heb een beetje vuur ceremonie (Agni Hotra) in mijn tuin gisteravond. Sjamanistische praktijken helpen ons tik in de kracht van de natuur om ons op het juiste pad. Wat brengt een interessant punt - hebt u gezien hoe dynamisch en steeds veranderende natuur is? Kijk uit je raam. Zogenaamde spirituele praktijken die hard is geworden, dogmatized en nooit veranderende zijn het tegenovergestelde van dat. Ze beperken de vrijheid, en voor mij, spiritualiteit gaat over vrijheid, over het verbreken van gratis van onze zelfgeschapen grenzen. We hoeven niet of-methoden die meer grenzen toe te voegen voor ons. Ik denk dat de traditionele mannen gedomineerde religies en spirituele praktijken hebben getracht te codificeren en te rigidify (als dat een woord) spiritualiteit om een aantal gevoel van controle te houden ... uit angst. Het vrouwelijke aspect, denk ik, is meer open en accepteren van veranderingen, en zintuigen op het belang om de dynamiek van de geest te worden zoals het is. We moeten allemaal samen te brengen in ons zelf de mannelijke aspect van de macht en op te lossen met de dynamische vrouwelijke. Ik hoop te verkennen en te delen manieren om dit te doen hier! |
||
|
|
|
| De volgende 2 gebruikers bedanken om Michael03230 For This Useful Post: |
James (07-20-2009),
Phoenixflame (07-19-2009)
|
![]() |