Het lijkt u nog niet geregistreerd bij onze gemeenschap. Om te registreren klik hier ...

Global Oneness Community          
Automatische vertalingen gemaakt door Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness Gemeenschap > Global Oneness Main > Mijn favoriete praktijk!
Registreer Blogs Artikelen Foto Video Goodies FAQ Gebruikerslijst Berichten van vandaag Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen Chatruimte

Mijn favoriete praktijk! Wat is uw favoriete praktijk voor spiritualiteit, persoonlijke ontwikkeling, gezondheid of gewoon steeds evenwichtig? Deel het met ons! »Start hier!

Snel Nieuws
Welkom bij de Global Oneness Community! Global Oneness Gemeenschap is een plek voor het uitwisselen van gedachten en ideeën over innerlijke en uiterlijke verandering en transformatie. Als u een bericht moet u registreer hier. Enkele links om te beginnen met: Forum Home, Social Groups, Blogs, Artikelen, Foto, Video, Video Search, Contact Us, FAQ , Statistieken. Veel plezier en voel me echt welkom in de gemeenschap!

Opmerking: Deze advertentie wordt niet weergegeven voor geregistreerde leden

Tags
Threads: Holistic Health , Innerlijke ontwikkeling , Persoonlijke Ontwikkeling , Spirituele Groei , Spirituele Praktijk , Spirituele Praktijken , Spirituele Rituals
Video's: Holistic Health , Innerlijke ontwikkeling , Persoonlijke Ontwikkeling , Spirituele Groei , Spirituele Praktijk , Spirituele Praktijken , Spirituele Rituals ,

Reply

LinkBack Discussietools Weergavemodus
Old 03.11.2009, 04:49   #10 (permalink)
Nieuw lid
Junior Member
Points: 386, Level: 7Points: 386, Level: 7Points: 386, Level: 7
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

Marina's Avatar

Activity Longevity
1/20 10/20
Today Posts
0/0 ssssssss7
Marina is on a distinguished road
Send a message via MSN to Marina

Re: Start hier! - Mijn favoriete praktijk!

mijn favoriete praktijk is om te dansen psycodelic trance muziek. when im in de dansvloer ... gewoon dansen ... Ik probeer mijn geest leeg en laat de muziek spreken door mijn lichaam. en toen im in deze leegte ik kan creëren.

In Lak'ech
Marina está offline   Reply With Quote
De volgende gebruiker zegt Dank U aan Marina For This Useful Post:
Momometa (04-27-2009)
Old 03.11.2009, 12:59   #11 (permalink)
Lid
Senior Member
Points: 11,723, Level: 74Points: 11,723, Level: 74Points: 11,723, Level: 74

James's Avatar

Activity Longevity
0/20 18/20
Today Posts
0/0 ssssss983
James is on a distinguished road

Quote:
Oorspronkelijk Gepost door Marina View Post
mijn favoriete praktijk is om te dansen psycodelic trance muziek. when im in de dansvloer ... gewoon dansen ... Ik probeer mijn geest leeg en laat de muziek spreken door mijn lichaam. en toen im in deze leegte ik kan creëren.

In Lak'ech
Ik bestudeer de wegen van de Shaman en praktijk een aantal van hun traditie en dansen te gaan in een trance gelijkende toestand is een veel voorkomende praktijk dat ze doen.
Ik heb nog nooit, in plaats daarvan gebruik ik een cd trommelen om dit te bereiken. Het moet geweldig zijn om jezelf op die manier gratis en gewoon dansen!
James
James está offline   Reply With Quote
Old 03.11.2009, 03:09 PM   #12 (permalink)
Nieuw lid
Junior Member
Points: 386, Level: 7Points: 386, Level: 7Points: 386, Level: 7

Marina's Avatar

Activity Longevity
1/20 10/20
Today Posts
0/0 ssssssss7
Marina is on a distinguished road
Send a message via MSN to Marina

Quote:
Oorspronkelijk Gepost door James View Post
Ik bestudeer de wegen van de Shaman en praktijk een aantal van hun traditie en dansen te gaan in een trance gelijkende toestand is een veel voorkomende praktijk dat ze doen.
Ik heb nog nooit, in plaats daarvan gebruik ik een cd trommelen om dit te bereiken. Het moet geweldig zijn om jezelf op die manier gratis en gewoon dansen!
James
Ik doe aan trance en dans in een trance feest of festival, en sommige noemen deze manier van overstijgende een "moderne" sjamaan ritueel, omdat de soort op dezelfde manier als een waarheid sjamaan ritueel trancendes. Met trommels, entheogenen en een groep.

Inleiding Hier is een link over wat er gebeurd in die partys.

In Lak'ech
Marina está offline   Reply With Quote
De volgende gebruiker zegt Dank U aan Marina For This Useful Post:
James (03-26-2009)
Old 03.26.2009, 12:38 AM   #13 (permalink)
Lid
Senior Member
Points: 11,723, Level: 74Points: 11,723, Level: 74Points: 11,723, Level: 74

James's Avatar

Activity Longevity
0/20 18/20
Today Posts
0/0 ssssss983
James is on a distinguished road

Quote:
Oorspronkelijk Gepost door Marina View Post
Ik doe aan trance en dans in een trance feest of festival, en sommige noemen deze manier van overstijgende een "moderne" sjamaan ritueel, omdat de soort op dezelfde manier als een waarheid sjamaan ritueel trancendes. Met trommels, entheogenen en een groep.

Inleiding Hier is een link over wat er gebeurd in die partys.

In Lak'ech
Het spijt me voor de vertraging in mijn antwoord en ik dank u jachthaven. We hebben een noodsituatie die familie is verplicht 200% van onze tijd.
Bedankt voor de link en mijn zegeningen aan jou.
James
James está offline   Reply With Quote
Old 05.26.2009, 05:23 PM   #14 (permalink)
Lid
Junior Member
Points: 505, Level: 10Points: 505, Level: 10Points: 505, Level: 10

Spiritraiser's Avatar

Activity Longevity
0/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss44
Blog Entries: 3
Spiritraiser is on a distinguished road

Mijn favoriete praktijk is het luisteren naar tonen Solfège met meditatieve muziek. Ik vind de hersengolven frequenties heel therapeutisch procesbelang mijn hele wezen in harmonie. Ik heb ze op mijn computer en mijn ipod, zodat ik kan luisteren terwijl ik andere dingen te doen. Ze maken me voel me heel mellow
Spiritraiser está offline   Reply With Quote
Old 06.27.2009, 03:17 PM   #15 (permalink)
Lid
Lid
Points: 561, Level: 11Points: 561, Level: 11Points: 561, Level: 11

Phoenixflame's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 sssssss50
Blog Entries: 1
Phoenixflame is on a distinguished road

Ik zou zeggen Yoga is een duidelijke favoriet. Ik in het recente verleden hebben geleden van de lagere lumbale pijn. Yoga helpt onze rekken alles en houden de pijn weg. Natuurlijk is mijn Magick praktijk is Chaos. Het is een persoonlijke reis niet echt veel gezien rond die echt de praktijk op een gevorderd niveau. Mijn grootmoeder was mijn gids en mentor. De meeste mensen denken Chaos is nieuw, maar veel Mystics gebruik van deze vorm van magie in zekere zin. Ik weet dat mijn familie heeft voor vele generaties.
Phoenixflame está offline   Reply With Quote
Old 07.04.2009, 12:45 AM   #16 (permalink)
Nieuw lid
Junior Member
Points: 52, Level: 1Points: 52, Level: 1Points: 52, Level: 1

Blackstone01's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 ssssssss8
Blackstone01 is on a distinguished road

Ik ben ook in dansen op goede muziek, maar ik heb liever dat het afspelen schreef muziek. : P

Ik ben erg veel in te spelen en gaan in bijna een trance zoals meditatie als de muziek stroomt door mezelf en de anderen die ik spelen. Ik heb verloren tijd in dergelijke ervaringen vaker dan ik kan maken aan woorden.

Namaste
Blackstone01 está offline   Reply With Quote
Old 07.04.2009, 06:07   #17 (permalink)
Super Lid
Moderator
Points: 15,275, Level: 85Points: 15,275, Level: 85Points: 15,275, Level: 85
Activity: 43%Activity: 43%Activity: 43%

Essence's Avatar

Activity Longevity
6/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1200
Blog Entries: 3
Essence is on a distinguished road

Quote:
Oorspronkelijk Gepost door Michael323 View Post
Hey Mods - Ik heb een paar berichten geschreven tot deze draad, maar ze verschijnen niet

Maar zelfs zo is, krijg ik e-mail ontvangen dat er antwoorden op de draad

Ik begrijp niet waarom dit een heb geplaatst, maar niet de anderen. Sorry voor iedereen lastig.
Groeten Michael
Blijf proberen en hopelijk je bericht problemen zijn gezorgd. Ik stuurde je een PM in antwoord op uw vraag eerder vandaag. Heb je het? Hoop alles werkt nu voor jou.

Liefde, Licht en Blessings,

Namaste

Essence
Essence está offline   Reply With Quote
Old 07.14.2009, 05:58 PM   #18 (permalink)
Nieuw lid
Junior Member
Points: 17, Level: 1Points: 17, Level: 1Points: 17, Level: 1

Michael03230's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 ssssssss2
Michael03230 is on a distinguished road

Ik dacht dat ik zou deze post gebruiken om mezelf voor te stellen aan deze gemeenschap, omdat ik denk dat het leren over elkaars praktijk is een goede manier om te leren over een ander.

Ik heb het beoefenen van meditatie sinds ik 17 was en ik ben ook een yoga-leraar. Dus yoga en meditatie zijn erg belangrijk voor mij. Spiritualiteit kan opwindend zijn, maar een goede fysieke yoga praktijk houdt me geaard. En meditatie houdt me verbonden met de wereld buiten mijn kleine zelf, zodat ik niet krijgen allemaal verpakt in angsten, twijfels, obsessies, en andere dingen te beperken.

Ik heb ook veel waardering praktijken en rituelen die u contact opnemen met de elementaire krachten en de kracht van de natuur als leidraad voor ons en te genezen. Ik heb een beetje vuur ceremonie (Agni Hotra) in mijn tuin gisteravond. Sjamanistische praktijken helpen ons tik in de kracht van de natuur om ons op het juiste pad.

Wat brengt een interessant punt - hebt u gezien hoe dynamisch en steeds veranderende natuur is? Kijk uit je raam. Zogenaamde spirituele praktijken die hard is geworden, dogmatized en nooit veranderende zijn het tegenovergestelde van dat. Ze beperken de vrijheid, en voor mij, spiritualiteit gaat over vrijheid, over het verbreken van gratis van onze zelfgeschapen grenzen. We hoeven niet of-methoden die meer grenzen toe te voegen voor ons.

Ik denk dat de traditionele mannen gedomineerde religies en spirituele praktijken hebben getracht te codificeren en te rigidify (als dat een woord) spiritualiteit om een aantal gevoel van controle te houden ... uit angst. Het vrouwelijke aspect, denk ik, is meer open en accepteren van veranderingen, en zintuigen op het belang om de dynamiek van de geest te worden zoals het is. We moeten allemaal samen te brengen in ons zelf de mannelijke aspect van de macht en op te lossen met de dynamische vrouwelijke. Ik hoop te verkennen en te delen manieren om dit te doen hier!
Michael03230 está offline   Reply With Quote
De volgende 2 gebruikers bedanken om Michael03230 For This Useful Post:
James (07-20-2009), Phoenixflame (07-19-2009)
Reply