|
|
|
|||||||
| Registre-se | Blogs | Artigos | Fotos | Vídeos | Goodies | FAQ | Membros | Mensaxes de Hoxe | Procura | Mensaxes de Hoxe | Marcar Foros como lidos | Chat room |
| A miña práctica favorito! Cal é o seu favorito para a práctica da espiritualidade, desenvolvemento persoal, de saúde ou só facer se equilibrado? Comparta-lo connosco! »Comece por aquí! |
| Quick News |
| Welcome to the Global Oneness Community!
Global Oneness Community é un lugar para compartir pensamentos e ideas sobre o cambio interior e exterior e de transformación. Para enviar precisa Rexístrate aquí. Algúns enlaces a comezar por:
Páxina de inicio,
Grupos sociais,
Blogs,
Artigos,
Fotos,
Vídeos,
Video Search,
Contacte connosco,
FAQ ,
Estatísticas.
Disfrútao e sentirse realmente ben-vidas para a comunidade!
|
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Modos de visualización |
|
|
#10 (Permalink) | ||
|
Novos Estados
Junior Member
|
Re: Comece por aquí! - Practicar o meu favorito!miña práctica favorita é a música de baile Psycodelic trance. cando estou na pista de baile ... só danzando ... eu intento baleirar a miña mente e deixar a música falar a través do meu corpo. e cando son eu, neste baleiro pode crear.
en Lak'Ech |
||
|
|
|
| O seguinte Usuario grazas á Mariña por esa útil mensaxe: |
Momometa (04-27-2009)
|
|
|
#11 (Permalink) | |||
|
Membro
Senior Member
|
Re: Comece por aquí! - Practicar o meu favorito!Cita:
Eu nunca, en canto eu uso un CD de tambor para chegar a este estado. Debe ser óptimo para liberar-se desta forma e só bailar! James |
|||
|
|
|
|
|
#12 (Permalink) | |||
|
Novos Estados
Junior Member
|
Introdución Aquí está o enlace sobre o que aconteceu nesas partys. En Lak'ech |
|||
|
|
|
| O seguinte Usuario grazas á Mariña por esa útil mensaxe: |
James (03-26-2009)
|
|
|
#13 (Permalink) | |||
|
Membro
Senior Member
|
Grazas polo enlace e as miñas benzóns para ti. James |
|||
|
|
|
|
|
#14 (Permalink) | ||
|
Membro
Junior Member
|
Re: Comece por aquí! - Practicar o meu favorito!A miña práctica favorito é escoitar solfexo tons con música de meditación. Coido as frecuencias de ondas cerebrais moi terapéutico para traer todo o meu ser en harmonía. Teño-os no meu ordenador, así como o meu iPod para que eu poida escoitar mentres fago outras cousas. Fan-me sentir moi madura
![]() |
||
|
|
|
|
|
#15 (Permalink) | ||
|
Membro
Membro
|
Re: Comece por aquí! - Practicar o meu favorito!Eu diria que o Ioga favorito definido. I, no pasado recente, sufriron menor dor lumbar. Ioga axuda a estirar os nosos todo e manter a dor.
Claro que a miña práctica de maxia é o caos. O seu foi unha viaxe persoal realmente non ter moitos ao redor de quen verdadeiramente en práctica un nivel avanzado. Meu avó era o meu guía e mentor. A maioría das persoas pensa caos é nova, pero moitos místicos utilizar esta forma de maxia en algún sentido. Eu sei que a miña familia por moitas xeracións. ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
|
|
|
|
|
#16 (Permalink) | ||
|
Novos Estados
Junior Member
|
Re: Comece por aquí! - Practicar o meu favorito!Eu tamén estou en danza a grande música, pero eu prefiro xogar Dito música. : P
Estou moi en xogar e entrar en transo case como unha meditación como a música flúe a través de min e os outros eu xogar. Perdín tempo en tales experiencias máis veces que podo poñer en palabras. Namaste |
||
|
|
|
|
|
#17 (Permalink) | |||||||||||
|
Super Membro
Moderador
Blog Entries: 3
Agradecementos: 1.358
Agradecido 1.306 veces en 703 Posts
|
Continúe intentando e espero que os seus problemas de mensaxe foron tomadas de coidados. Envía un AM en resposta á súa pregunta hoxe cedo. Did you get it? Hope everything está a traballar para vostede agora. Amor, Luz e Bênçãos, Namaste Esencia |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#18 (Permalink) | ||
|
Novos Estados
Junior Member
|
Re: Comece por aquí! - Practicar o meu favorito!Eu penso que eu iria usar este post para me presentar a esta comunidade, como eu creo que aprender sobre outro de práctica é unha boa forma de aprender sobre outro.
Eu teño practicado Meditación desde que eu era 17 e eu tamén son unha profesora de ioga. Entón, ioga e meditación é moi importante para min. A espiritualidade pode ser divertida, ás veces, pero unha boa práctica de ioga física mantén me aterrada. E meditación que me mantén ligado ao mundo máis alá da miña auto pouco para que non me todo embrulhado en medos, dúbidas, obsesións e outras cousas limitante. Eu tamén aprecio moi prácticas e rituais que poñerse en contacto coas forzas elementais eo poder da natureza para axudar a guiar-nos e curar. Eu fixen un pouco de cerimonia do lume (Agni Hotra) no meu quintal a noite pasada. Prácticas Chamanismo axudarnos a bater o poder da natureza para nos poñer no camiño certo. Que trae á tona un punto interesante - xa observou como dinámico e en constante cambio é a natureza? Basta ollar pola fiestra. So-prácticas espirituais chamado que facer máis estrita, e nunca dogmatized cambio son o oposto diso. Eles limitan a liberdade, e para min, a espiritualidade é sobre liberdade, liberando dos nosos límites auto-creado. Nós non precisamos de sistemas ou prácticas que agregar máis límites para nós. Eu creo que o home tradicional dominado as relixións e prácticas espirituais tratan de codificar e paraliza (se isto é unha palabra) a espiritualidade, a fin de manter un sentido de control ... por medo. O aspecto feminino, penso eu, é máis aberto e receptivo de cambio, e sente a importancia de facer que o dinamismo do espírito de ser como é. Somos todos necesitamos de reunir no noso ser o aspecto home de poder e resolver o feminino dinámico. Espero que para explorar e compartir formas de facelo aquí! |
||
|
|
|
| The Following 2 Users say Thank You to Michael03230 por esa útil mensaxe: |
James (07-20-2009),
PhoenixFlame (07-19-2009)
|
![]() |