Semella que non atopou aínda coa nosa comunidade. Para rexistrarse, prema aquí ...

Global Oneness Community          
Traducións automáticas feitas polo Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness Community > Global Oneness principal > A miña práctica favorito!
Registre-se Blogs Artigos Fotos Vídeos Goodies FAQ Membros Mensaxes de Hoxe Procura Mensaxes de Hoxe Marcar Foros como lidos Chat room

A miña práctica favorito! Cal é o seu favorito para a práctica da espiritualidade, desenvolvemento persoal, de saúde ou só facer se equilibrado? Comparta-lo connosco! »Comece por aquí!

Quick News
Welcome to the Global Oneness Community! Global Oneness Community é un lugar para compartir pensamentos e ideas sobre o cambio interior e exterior e de transformación. Para enviar precisa Rexístrate aquí. Algúns enlaces a comezar por: Páxina de inicio, Grupos sociais, Blogs, Artigos, Fotos, Vídeos, Video Search, Contacte connosco, FAQ , Estatísticas. Disfrútao e sentirse realmente ben-vidas para a comunidade!

Nota: Este anuncio non se amosará para membros rexistrados

Tags
Temas: Saúde Holística , Inner Desenvolvemento , Desenvolvemento Persoal , Crecemento espiritual , Práctica espiritual , Prácticas Espirituais , Rituais espirituais
Vídeos: Saúde Holística , Inner Desenvolvemento , Desenvolvemento Persoal , Crecemento espiritual , Práctica espiritual , Prácticas Espirituais , Rituais espirituais ,

Reply

LinkBack Thread Tools Modos de visualización
Old 03-11-2009, 04:49 PM   #10 (Permalink)
Novos Estados
Junior Member
Points: 386, Level: 7Points: 386, Level: 7Points: 386, Level: 7
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

Marina's Avatar

Activity Longevity
1/20 10/20
Today Posts
0/0 ssssssss7
Marina is on a distinguished road
Send a message via MSN to Marina

Re: Comece por aquí! - Practicar o meu favorito!

miña práctica favorita é a música de baile Psycodelic trance. cando estou na pista de baile ... só danzando ... eu intento baleirar a miña mente e deixar a música falar a través do meu corpo. e cando son eu, neste baleiro pode crear.

en Lak'Ech
Marina está offline   Reply With Quote
O seguinte Usuario grazas á Mariña por esa útil mensaxe:
Momometa (04-27-2009)
Old 03-11-2009, 12:59 PM   #11 (Permalink)
Membro
Senior Member
Points: 11,723, Level: 74Points: 11,723, Level: 74Points: 11,723, Level: 74

James's Avatar

Activity Longevity
0/20 18/20
Today Posts
0/0 ssssss983
Agradecido 1.242 veces en 652 Posts
James is on a distinguished road

Cita:
Originally Posted by Marina View Post
miña práctica favorita é a música de baile Psycodelic trance. cando estou na pista de baile ... só danzando ... eu intento baleirar a miña mente e deixar a música falar a través do meu corpo. e cando son eu, neste baleiro pode crear.

en Lak'Ech
Eu estudo os camiños do Shaman e práctica algunhas das súas tradicións e danzas para entrar en transo como o estado é unha práctica común que eles fan.
Eu nunca, en canto eu uso un CD de tambor para chegar a este estado. Debe ser óptimo para liberar-se desta forma e só bailar!
James
James está offline   Reply With Quote
Old 03-11-2009, 03:09 PM   #12 (Permalink)
Novos Estados
Junior Member
Points: 386, Level: 7Points: 386, Level: 7Points: 386, Level: 7

Marina's Avatar

Activity Longevity
1/20 10/20
Today Posts
0/0 ssssssss7
Marina is on a distinguished road
Send a message via MSN to Marina

Cita:
Originally Posted by James View Post
Eu estudo os camiños do Shaman e práctica algunhas das súas tradicións e danzas para entrar en transo como o estado é unha práctica común que eles fan.
Eu nunca, en canto eu uso un CD de tambor para chegar a este estado. Debe ser óptimo para liberar-se desta forma e só bailar!
James
Eu trance práctica e danza nunha festa ou festival trance, e algúns pediron esta forma de transcender un "ritual chamán moderno", porque o seu tipo, da mesma forma que un ritual de verdade trancendes chamán. Con tambores, enteógenos e un grupo.

Introdución Aquí está o enlace sobre o que aconteceu nesas partys.

En Lak'ech
Marina está offline   Reply With Quote
O seguinte Usuario grazas á Mariña por esa útil mensaxe:
James (03-26-2009)
Old 03-26-2009, 12:38 PM   #13 (Permalink)
Membro
Senior Member
Points: 11,723, Level: 74Points: 11,723, Level: 74Points: 11,723, Level: 74

James's Avatar

Activity Longevity
0/20 18/20
Today Posts
0/0 ssssss983
Agradecido 1.242 veces en 652 Posts
James is on a distinguished road

Cita:
Originally Posted by Marina View Post
Eu trance práctica e danza nunha festa ou festival trance, e algúns pediron esta forma de transcender un "ritual chamán moderno", porque o seu tipo, da mesma forma que un ritual de verdade trancendes chamán. Con tambores, enteógenos e un grupo.

Introdución Aquí está o enlace sobre o que aconteceu nesas partys.

En Lak'ech
Marina lamento o retraso na miña resposta e grazas. Tivemos unha emerxencia de familia, que ten esixe de 200% do noso tempo.
Grazas polo enlace e as miñas benzóns para ti.
James
James está offline   Reply With Quote
Old 05-26-2009, 05:23 PM   #14 (Permalink)
Membro
Junior Member
Points: 505, Level: 10Points: 505, Level: 10Points: 505, Level: 10

Spiritraiser's Avatar

Activity Longevity
0/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss44
Blog Entries: 3
Agradecido 57 veces en 28 Posts
Spiritraiser is on a distinguished road

A miña práctica favorito é escoitar solfexo tons con música de meditación. Coido as frecuencias de ondas cerebrais moi terapéutico para traer todo o meu ser en harmonía. Teño-os no meu ordenador, así como o meu iPod para que eu poida escoitar mentres fago outras cousas. Fan-me sentir moi madura
Spiritraiser está offline   Reply With Quote
Old 06-27-2009, 03:17 PM   #15 (Permalink)
Membro
Membro
Points: 561, Level: 11Points: 561, Level: 11Points: 561, Level: 11

Phoenixflame's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 sssssss50
Lugar: Los Angeles
Blog Entries: 1
Agradecido 41 veces en 26 Posts
Phoenixflame is on a distinguished road

Eu diria que o Ioga favorito definido. I, no pasado recente, sufriron menor dor lumbar. Ioga axuda a estirar os nosos todo e manter a dor. Claro que a miña práctica de maxia é o caos. O seu foi unha viaxe persoal realmente non ter moitos ao redor de quen verdadeiramente en práctica un nivel avanzado. Meu avó era o meu guía e mentor. A maioría das persoas pensa caos é nova, pero moitos místicos utilizar esta forma de maxia en algún sentido. Eu sei que a miña familia por moitas xeracións.
Phoenixflame está offline   Reply With Quote
Old 07-04-2009, 12:45 PM   #16 (Permalink)
Novos Estados
Junior Member
Points: 52, Level: 1Points: 52, Level: 1Points: 52, Level: 1

Blackstone01's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 ssssssss8
Blackstone01 is on a distinguished road

Eu tamén estou en danza a grande música, pero eu prefiro xogar Dito música. : P

Estou moi en xogar e entrar en transo case como unha meditación como a música flúe a través de min e os outros eu xogar. Perdín tempo en tales experiencias máis veces que podo poñer en palabras.

Namaste
Blackstone01 está offline   Reply With Quote
Old 07-04-2009, 06:07 PM   #17 (Permalink)
Super Membro
Moderador
Points: 15,275, Level: 85Points: 15,275, Level: 85Points: 15,275, Level: 85
Activity: 43%Activity: 43%Activity: 43%

Essence's Avatar

Activity Longevity
6/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1200
Blog Entries: 3
Agradecementos: 1.358
Agradecido 1.306 veces en 703 Posts
Essence is on a distinguished road

Cita:
Originally Posted by rachna_dahiya View Post
Hey Mods - Eu escribín un par de lugares a este tema, pero eles non aparecen

Pero, aínda así, eu recibín notificacións por correo-e que non hai respostas para o segmento

Non entendo por que iso ten un posta, pero non os outros. Sorry to both todos.
Greetings Michael,
Continúe intentando e espero que os seus problemas de mensaxe foron tomadas de coidados. Envía un AM en resposta á súa pregunta hoxe cedo. Did you get it? Hope everything está a traballar para vostede agora.

Amor, Luz e Bênçãos,

Namaste

Esencia
Essence está offline   Reply With Quote
Old 07-14-2009, 05:58 PM   #18 (Permalink)
Novos Estados
Junior Member
Points: 17, Level: 1Points: 17, Level: 1Points: 17, Level: 1

Michael03230's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 ssssssss2
Michael03230 is on a distinguished road

Eu penso que eu iria usar este post para me presentar a esta comunidade, como eu creo que aprender sobre outro de práctica é unha boa forma de aprender sobre outro.

Eu teño practicado Meditación desde que eu era 17 e eu tamén son unha profesora de ioga. Entón, ioga e meditación é moi importante para min. A espiritualidade pode ser divertida, ás veces, pero unha boa práctica de ioga física mantén me aterrada. E meditación que me mantén ligado ao mundo máis alá da miña auto pouco para que non me todo embrulhado en medos, dúbidas, obsesións e outras cousas limitante.

Eu tamén aprecio moi prácticas e rituais que poñerse en contacto coas forzas elementais eo poder da natureza para axudar a guiar-nos e curar. Eu fixen un pouco de cerimonia do lume (Agni Hotra) no meu quintal a noite pasada. Prácticas Chamanismo axudarnos a bater o poder da natureza para nos poñer no camiño certo.

Que trae á tona un punto interesante - xa observou como dinámico e en constante cambio é a natureza? Basta ollar pola fiestra. So-prácticas espirituais chamado que facer máis estrita, e nunca dogmatized cambio son o oposto diso. Eles limitan a liberdade, e para min, a espiritualidade é sobre liberdade, liberando dos nosos límites auto-creado. Nós non precisamos de sistemas ou prácticas que agregar máis límites para nós.

Eu creo que o home tradicional dominado as relixións e prácticas espirituais tratan de codificar e paraliza (se isto é unha palabra) a espiritualidade, a fin de manter un sentido de control ... por medo. O aspecto feminino, penso eu, é máis aberto e receptivo de cambio, e sente a importancia de facer que o dinamismo do espírito de ser como é. Somos todos necesitamos de reunir no noso ser o aspecto home de poder e resolver o feminino dinámico. Espero que para explorar e compartir formas de facelo aquí!
Michael03230 está offline   Reply With Quote
The Following 2 Users say Thank You to Michael03230 por esa útil mensaxe:
James (07-20-2009), PhoenixFlame (07-19-2009)
Reply