Vaikuttaa siltä, et ole vielä rekisteröitynyt yhteisöön. Rekisteröityä klikkaa tästä ...

Global Oneness Community          
Automaattiset Käännökset tekemät Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness yhteisön > Global Oneness Main > My favorite käytäntö!
Rekisteriä Blogia Artiklojen Valokuvat Videto Herkkuja UKK Käyttäjälista Today's Posts Haku Today's Posts Merkin luetuksi Chat Room

My favorite käytäntö! Mikä on sinun suosikki käytäntö henkisyys, henkilökohtaiseen kehitykseen, terveyteen tai juuri tulossa tasapainoinen? Jaa se kanssamme! »Aloita tästä!

Quick Uutiset
Tervetuloa Global Ykseyden yhteisö! Global Oneness yhteisö on paikka jakaa ajatuksia ja ideoita siitä, sisä-ja ulko muutosta ja muutos. Jos haluat lähettää sinun rekisteröityä tästä. Jotkut linkit aloittaa: Forum Home, Sosiaaliryhmiin, Blogia, Artiklojen, Valokuvat, Videto, Videohaku, Ota yhteyttä, UKK , Tilastot. Hauskaa ja tuntuu todella tyytyväinen yhteisöön!

Huomaa: Tämä mainos ei näy rekisteröityneille jäsenille

Tunnisteita
Threads: Holistic Health , Inner Development , Henkilökohtaisen kehityksen , Hengellisen kasvun , Henkinen käytännön , Henkisiä harjoituksia , Spiritual Rituals
Videot: Holistic Health , Inner Development , Henkilökohtaisen kehityksen , Hengellisen kasvun , Henkinen käytännön , Henkisiä harjoituksia , Spiritual Rituals ,

Reply

LinkBack Thread Tools Näyttötiloja
Old 03.11.2009, 04:49   #10 (Permalink)
New Member
Junior Member
Points: 386, Level: 7Points: 386, Level: 7Points: 386, Level: 7
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

Marina's Avatar

Activity Longevity
1/20 10/20
Today Posts
0/0 ssssssss7
Sijainti: Sao Paulo
Kiitti 7 Times in 6 Posts
Marina is on a distinguished road
Send a message via MSN to Marina

Re: Aloita tästä! - My favourite käytännössä!

suosikkini käytäntö on tanssia psycodelic Trance. Kun im tanssilattialla ... just tanssia ... yritän tyhjentää mieleni ja antaa musiikin puhua läpi ruumiini. ja kun IM tässä mitätön voin luoda.

in lak'ech
Marina está offline   Reply With Quote
Kun käyttäjä sanoo Kiitos Marina For This Useful Post:
Momometa (04-27-2009)
Old 03.11.2009, 12:59   #11 (Permalink)
Jäsenen
Senior Member
Points: 11,723, Level: 74Points: 11,723, Level: 74Points: 11,723, Level: 74

James's Avatar

Activity Longevity
0/20 18/20
Today Posts
0/0 ssssss983
Kiitti 1242 Times in 652 Posts
James is on a distinguished road

Quote:
Originally Posted by Huvivenesataman View Post
suosikkini käytäntö on tanssia psycodelic Trance. Kun im tanssilattialla ... just tanssia ... yritän tyhjentää mieleni ja antaa musiikin puhua läpi ruumiini. ja kun IM tässä mitätön voin luoda.

in lak'ech
Opiskelen keinoja Shaman ja käytännön osan perinteitä ja tanssi mennä transsiin kuin valtio on yleinen käytäntö, että he tekevät.
En koskaan, vaan käytän rummutus CD saavuttaa tämän tilan. On hienoa vapaasti itseäsi tällä tavalla ja vain tanssia!
JaME
James está offline   Reply With Quote
Old 03.11.2009, 03:09 PM   #12 (Permalink)
New Member
Junior Member
Points: 386, Level: 7Points: 386, Level: 7Points: 386, Level: 7

Marina's Avatar

Activity Longevity
1/20 10/20
Today Posts
0/0 ssssssss7
Sijainti: Sao Paulo
Kiitti 7 Times in 6 Posts
Marina is on a distinguished road
Send a message via MSN to Marina

Quote:
Originally Posted by JaME View Post
Opiskelen keinoja Shaman ja käytännön osan perinteitä ja tanssi mennä transsiin kuin valtio on yleinen käytäntö, että he tekevät.
En koskaan, vaan käytän rummutus CD saavuttaa tämän tilan. On hienoa vapaasti itseäsi tällä tavalla ja vain tanssia!
JaME
Olen käytännössä trance ja tanssin Trance Party tai festivaaleilla, ja jotkut kutsuivat tällä tavalla ohittamalla "moderni" shamaani rituaali, koska sen sellaista samalla tavalla, että totuus shamaanin rituaali trancendes. Rumpuja, entheogens ja ryhmä.

Johdatus Tässä on linkki mitä happend näiden juhlat.

In Lak'ech
Marina está offline   Reply With Quote
Kun käyttäjä sanoo Kiitos Marina For This Useful Post:
JaME 08.18.2009, 02:43
Old 03.26.2009, 12:38 AM   #13 (Permalink)
Jäsenen
Senior Member
Points: 11,723, Level: 74Points: 11,723, Level: 74Points: 11,723, Level: 74

James's Avatar

Activity Longevity
0/20 18/20
Today Posts
0/0 ssssss983
Kiitti 1242 Times in 652 Posts
James is on a distinguished road

Quote:
Originally Posted by Huvivenesataman View Post
Olen käytännössä trance ja tanssin Trance Party tai festivaaleilla, ja jotkut kutsuivat tällä tavalla ohittamalla "moderni" shamaani rituaali, koska sen sellaista samalla tavalla, että totuus shamaanin rituaali trancendes. Rumpuja, entheogens ja ryhmä.

Johdatus Tässä on linkki mitä happend näiden juhlat.

In Lak'ech
Olen pahoillani, että viive vastauksessani ja kiitos marina. Meillä on ollut perheen hätätilan, joka on vaatinut 200% ajastamme.
Kiitos linkin ja minun siunauksia teille.
JaME
James está offline   Reply With Quote
Old 05.26.2009, 05:23 PM   #14 (Permalink)
Jäsenen
Junior Member
Points: 505, Level: 10Points: 505, Level: 10Points: 505, Level: 10

Spiritraiser's Avatar

Activity Longevity
0/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss44
Sijainti: Neenah, WI
Blogimerkintöjä: 3
Kiitti 57 Times in 28 Posts
Spiritraiser is on a distinguished road

My favorite käytäntö kuuntelee solfeggio sävyin meditatiivinen musiikki. Minusta neronleimauksen taajuudet hyvin terapeuttinen tarve koko olemukseni sopusointuun. Olen ne minun tietokone ja iPod jotta voin kuunnella samalla kun teen muita asioita. Ne saavat minut tuntemaan itseni erittäin täyteläinen
Spiritraiser está offline   Reply With Quote
Old 06.27.2009, 03:17 PM   #15 (Permalink)
Jäsenen
Jäsenen
Points: 561, Level: 11Points: 561, Level: 11Points: 561, Level: 11

Phoenixflame's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 sssssss50
Sijainti: Los Angeles
Blogimerkintöjä: 1
Kiitti 41 Times in 26 Posts
Phoenixflame is on a distinguished road

Sanoisin Jooga on selvä suosikki. I viime aikoina ovat kärsineet vähemmän ristiselän kipuja. Jooga auttaa joustamaan kaiken ja pitää kipua pois. Tietenkin minun Magick käytäntö on kaaos. Se on henkilökohtainen matka ei todellakaan ottaa paljon noin joka todella käytäntöjä pitkälle tasolla. Isoäitini oli minun opas ja mentorina. Useimmat ihmiset ajattelevat Chaos on uusi, mutta monet Mystiikka käytä tätä muotoa magian jossain mielessä. Tiedän, että perhe on monien sukupolvien ajan.
Phoenixflame está offline   Reply With Quote
Old 07.04.2009, 12:45 AM   #16 (Permalink)
New Member
Junior Member
Points: 52, Level: 1Points: 52, Level: 1Points: 52, Level: 1

Blackstone01's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 ssssssss8
Kiitti 2 Times 1 Post
Blackstone01 is on a distinguished road

Olen myös huomioon tanssi on hienoa musiikkia, mutta minä mieluummin että pelissä sanoi musiikkia. : Ohj

Olen hyvin otettu pelissä ja joutuu lähes transsiin kuin meditaatiota, koska musiikki kulkee minä ja muut pelata. Olen hukannut aikaa tällaisten kokemusten useammin kuin voin esittää sanoja.

Namaste
Blackstone01 está offline   Reply With Quote
Old 07.04.2009, 06:07   #17 (Permalink)
Super jäsen
Muokkaajan
Points: 15,366, Level: 85Points: 15,366, Level: 85Points: 15,366, Level: 85
Activity: 47%Activity: 47%Activity: 47%

Essence's Avatar

Activity Longevity
7/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1207
Sijainti: Deep East Texas
Blogimerkintöjä: 3
Kiitti 1319 Times in 708 Posts
Essence is on a distinguished road

Quote:
Originally Posted by Michael323 View Post
Hei Mods - Olen kirjoittanut pari virkojen tätä säiettä mutta ne eivät näy

Mutta silti saan sähköposti-ilmoituksia, että on olemassa vastauksia Thread

En ymmärrä, miksi tämä sai lähetetty, mutta ei muita. Anteeksi että häiritsen kaikkia.
Saitko lähettämässä ongelma ratkaistaan?
Pitää yrittää ja toivottavasti teidän lähettämistä ongelmat on hoidettu. Lähetin teille PM vastauksena kysymykseen aiemmin tänään. Saitko sen? Toivottavasti kaikki on kunnossa nyt.

Rakkautta, valoa ja siunausta,

Namaste

Essence
Essence está offline   Reply With Quote
Old 07.14.2009, 05:58 PM   #18 (Permalink)
New Member
Junior Member
Points: 17, Level: 1Points: 17, Level: 1Points: 17, Level: 1

Michael03230's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 ssssssss2
Kiitti 2 Times 1 Post
Michael03230 is on a distinguished road

Ajattelin käyttää tämän jälkeen esitellä itseni tähän yhteisöön, koska mielestäni oppia toistensa käytäntö on hyvä tapa oppia toisiltaan.

Olen harjoitellut meditaatio koska olin 17, ja olen myös jooga opettaja. Niin jooga ja meditaatio ovat erittäin tärkeitä minulle. Henkisyys voi olla innostava ajoittain, mutta hyvä fyysinen jooga toimintatapoja pitää minut maadoitettu. Ja meditaatio pitää minut yhteydessä ulkopuolisen maailman pikku itse niin, että en saa kaikkia kääriytyneenä pelkoja, epäilyksiä, pakkomielteet, ja muut rajoittavat asiat.

Olen myös hyvin kiitollinen käytäntöjä ja rituaaleja, jotka yhteyttä alkuaineina voimien ja luonnon voiman avulla ohjaamaan meitä ja parantua. Tein vähän palo seremonia (Agni Hotra) omassa pihassa viime yönä. Shamanic käytäntöjä voimme hyödyntää luonnon voiman ja meidät oikealle tielle.

Joka tuo esiin mielenkiintoisen seikan - olet havaittu, miten dynaaminen ja jatkuvasti muuttuva luonne on? Katsokaa ulos sinun ikkunasta. Ns hengellinen käytäntöjä tulee jäykkä, dogmatized koskaan muuttuvan ovat päinvastaiseen. Ne rajoittavat vapautta, ja minulle, hengellisyys on kyse vapauden, noin Breaking Free meidän itse luoda rajoja. Emme tarvitse järjestelmiä tai käytäntöjä, lisätä rajat meille.

Uskon, että perinteinen miesvaltainen uskontoja ja henkisiä harjoituksia on pyrkinyt kodifioimaan ja rigidify (jos se on sana) henkisyyttä säilyttämiseksi tietyssä mielessä valvonta ... pelosta. Naisellinen näkökohta, mielestäni, on avoimempi ja hyväksyy muutoksen, ja aistit tärkeää antaa dynaamisuutta henki on, koska se on. Meidän kaikkien on koota our selves miehinen osa vallan ja ratkaista dynaamiseen naisellinen. Toivon tutkia ja jakaa tapoja tehdä sitä täällä!
Michael03230 está offline   Reply With Quote
Seuraavat 2 Users Say Thank You to Michael03230 For This Useful Post:
JaME (07-20-2009), Phoenixflame (07-19-2009)
Reply

Samanlaisia Ketjuja
Kierre Thread aloittaja Foorumilla Vastauksissa Viimeisin Post
Aloita tästä! Introduction to Dream Interpretation Jonas1 Dream jakaminen 98 12.01.2009 06:44 PM
Aloita tästä! Johdatus Carl Johan Calleman, mayojen kalenteri & 2012 Jonas1 Mayojen kalenteri & 2012 24 11.23.2009 01:33
Aloita tästä: Opas yhteisiä asioita haluat tehdä foorumissa Jonas1 Support & Suggestions 8 11.10.2009 06:39
Aloita tästä: Mitä ykseys, Oneness liike, Oneness Blessing (deeksha) jne? Jonas1 Erityiskysymykset 22 11.06.2008 08:58 PM

Tunnisteita
Holistic Health , Inner Development , Henkilökohtaisen kehityksen , Hengellisen kasvun , Henkinen käytännön , Henkisiä harjoituksia , Spiritual Rituals
Holistic Health , Inner Development , Henkilökohtaisen kehityksen , Hengellisen kasvun , Henkinen käytännön , Henkisiä harjoituksia , Spiritual Rituals ,

Thread Tools
Näyttötiloja

Posting Rules
Sinä ei luodaksesi uuden aiheen
Sinä ei post vastaukset
Sinä ei postitse liitetiedostoja
Sinä ei muokata viestejäsi

BB koodia on Päällä
Hymiötä ovat Päällä
[IMG] koodi Päällä
HTML-koodi on Pois
TrackBacks ovat Päällä
Pingbacks ovat Päällä
Refbacks ovat Päällä

Kaikki ajat ovat GMT. Aika on nyt 07:11.

Ansiota NLP-er voit nauttia automaattinen käännöksiä