|
|
|
|||||||
| Rekisteriä | Blogia | Artiklojen | Valokuvat | Videto | Herkkuja | UKK | Käyttäjälista | Today's Posts | Haku | Today's Posts | Merkin luetuksi | Chat Room |
| My favorite käytäntö! Mikä on sinun suosikki käytäntö henkisyys, henkilökohtaiseen kehitykseen, terveyteen tai juuri tulossa tasapainoinen? Jaa se kanssamme! »Aloita tästä! |
| Quick Uutiset |
| Tervetuloa Global Ykseyden yhteisö!
Global Oneness yhteisö on paikka jakaa ajatuksia ja ideoita siitä, sisä-ja ulko muutosta ja muutos. Jos haluat lähettää sinun rekisteröityä tästä. Jotkut linkit aloittaa:
Forum Home,
Sosiaaliryhmiin,
Blogia,
Artiklojen,
Valokuvat,
Videto,
Videohaku,
Ota yhteyttä,
UKK ,
Tilastot.
Hauskaa ja tuntuu todella tyytyväinen yhteisöön!
|
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Näyttötiloja |
|
|
#10 (Permalink) | ||
|
New Member
Junior Member
|
Re: Aloita tästä! - My favourite käytännössä!suosikkini käytäntö on tanssia psycodelic Trance. Kun im tanssilattialla ... just tanssia ... yritän tyhjentää mieleni ja antaa musiikin puhua läpi ruumiini. ja kun IM tässä mitätön voin luoda.
in lak'ech |
||
|
|
|
| Kun käyttäjä sanoo Kiitos Marina For This Useful Post: |
Momometa (04-27-2009)
|
|
|
#11 (Permalink) | |||
|
Jäsenen
Senior Member
|
Re: Aloita tästä! - My favourite käytännössä!Quote:
En koskaan, vaan käytän rummutus CD saavuttaa tämän tilan. On hienoa vapaasti itseäsi tällä tavalla ja vain tanssia! JaME |
|||
|
|
|
|
|
#12 (Permalink) | |||
|
New Member
Junior Member
|
Johdatus Tässä on linkki mitä happend näiden juhlat. In Lak'ech |
|||
|
|
|
| Kun käyttäjä sanoo Kiitos Marina For This Useful Post: |
JaME 08.18.2009, 02:43
|
|
|
#13 (Permalink) | |||
|
Jäsenen
Senior Member
|
Kiitos linkin ja minun siunauksia teille. JaME |
|||
|
|
|
|
|
#14 (Permalink) | ||
|
Jäsenen
Junior Member
|
Re: Aloita tästä! - My favourite käytännössä!My favorite käytäntö kuuntelee solfeggio sävyin meditatiivinen musiikki. Minusta neronleimauksen taajuudet hyvin terapeuttinen tarve koko olemukseni sopusointuun. Olen ne minun tietokone ja iPod jotta voin kuunnella samalla kun teen muita asioita. Ne saavat minut tuntemaan itseni erittäin täyteläinen
![]() |
||
|
|
|
|
|
#15 (Permalink) | ||
|
Jäsenen
Jäsenen
|
Re: Aloita tästä! - My favourite käytännössä!Sanoisin Jooga on selvä suosikki. I viime aikoina ovat kärsineet vähemmän ristiselän kipuja. Jooga auttaa joustamaan kaiken ja pitää kipua pois.
Tietenkin minun Magick käytäntö on kaaos. Se on henkilökohtainen matka ei todellakaan ottaa paljon noin joka todella käytäntöjä pitkälle tasolla. Isoäitini oli minun opas ja mentorina. Useimmat ihmiset ajattelevat Chaos on uusi, mutta monet Mystiikka käytä tätä muotoa magian jossain mielessä. Tiedän, että perhe on monien sukupolvien ajan. ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
|
|
|
|
|
#16 (Permalink) | ||
|
New Member
Junior Member
|
Re: Aloita tästä! - My favourite käytännössä!Olen myös huomioon tanssi on hienoa musiikkia, mutta minä mieluummin että pelissä sanoi musiikkia. : Ohj
Olen hyvin otettu pelissä ja joutuu lähes transsiin kuin meditaatiota, koska musiikki kulkee minä ja muut pelata. Olen hukannut aikaa tällaisten kokemusten useammin kuin voin esittää sanoja. Namaste |
||
|
|
|
|
|
#17 (Permalink) | |||
|
Super jäsen
Muokkaajan
|
Pitää yrittää ja toivottavasti teidän lähettämistä ongelmat on hoidettu. Lähetin teille PM vastauksena kysymykseen aiemmin tänään. Saitko sen? Toivottavasti kaikki on kunnossa nyt. Rakkautta, valoa ja siunausta, Namaste Essence |
|||
|
|
|
|
|
#18 (Permalink) | ||
|
New Member
Junior Member
|
Re: Aloita tästä! - My favourite käytännössä!Ajattelin käyttää tämän jälkeen esitellä itseni tähän yhteisöön, koska mielestäni oppia toistensa käytäntö on hyvä tapa oppia toisiltaan.
Olen harjoitellut meditaatio koska olin 17, ja olen myös jooga opettaja. Niin jooga ja meditaatio ovat erittäin tärkeitä minulle. Henkisyys voi olla innostava ajoittain, mutta hyvä fyysinen jooga toimintatapoja pitää minut maadoitettu. Ja meditaatio pitää minut yhteydessä ulkopuolisen maailman pikku itse niin, että en saa kaikkia kääriytyneenä pelkoja, epäilyksiä, pakkomielteet, ja muut rajoittavat asiat. Olen myös hyvin kiitollinen käytäntöjä ja rituaaleja, jotka yhteyttä alkuaineina voimien ja luonnon voiman avulla ohjaamaan meitä ja parantua. Tein vähän palo seremonia (Agni Hotra) omassa pihassa viime yönä. Shamanic käytäntöjä voimme hyödyntää luonnon voiman ja meidät oikealle tielle. Joka tuo esiin mielenkiintoisen seikan - olet havaittu, miten dynaaminen ja jatkuvasti muuttuva luonne on? Katsokaa ulos sinun ikkunasta. Ns hengellinen käytäntöjä tulee jäykkä, dogmatized koskaan muuttuvan ovat päinvastaiseen. Ne rajoittavat vapautta, ja minulle, hengellisyys on kyse vapauden, noin Breaking Free meidän itse luoda rajoja. Emme tarvitse järjestelmiä tai käytäntöjä, lisätä rajat meille. Uskon, että perinteinen miesvaltainen uskontoja ja henkisiä harjoituksia on pyrkinyt kodifioimaan ja rigidify (jos se on sana) henkisyyttä säilyttämiseksi tietyssä mielessä valvonta ... pelosta. Naisellinen näkökohta, mielestäni, on avoimempi ja hyväksyy muutoksen, ja aistit tärkeää antaa dynaamisuutta henki on, koska se on. Meidän kaikkien on koota our selves miehinen osa vallan ja ratkaista dynaamiseen naisellinen. Toivon tutkia ja jakaa tapoja tehdä sitä täällä! |
||
|
|
|
| Seuraavat 2 Users Say Thank You to Michael03230 For This Useful Post: |
JaME (07-20-2009),
Phoenixflame (07-19-2009)
|
![]() |
Samanlaisia Ketjuja
|
||||
| Kierre | Thread aloittaja | Foorumilla | Vastauksissa | Viimeisin Post |
| Aloita tästä! Introduction to Dream Interpretation | Jonas1 | Dream jakaminen | 98 | 12.01.2009 06:44 PM |
| Aloita tästä! Johdatus Carl Johan Calleman, mayojen kalenteri & 2012 | Jonas1 | Mayojen kalenteri & 2012 | 24 | 11.23.2009 01:33 |
| Aloita tästä: Opas yhteisiä asioita haluat tehdä foorumissa | Jonas1 | Support & Suggestions | 8 | 11.10.2009 06:39 |
| Aloita tästä: Mitä ykseys, Oneness liike, Oneness Blessing (deeksha) jne? | Jonas1 | Erityiskysymykset | 22 | 11.06.2008 08:58 PM |
| Thread Tools | |
| Näyttötiloja | |
|
|