|
|
|
|||||||
| Register | Blogs | Artikler | Billeder | Videoer | Goodies | FAQ | Memberlist | Dagens indlæg | Søgning | Dagens indlæg | Mark Forums Read | Kanal |
| Min favorit praksis! Hvad er din yndlings praksis for spiritualitet, personlig udvikling, sundhed eller bare blive afbalanceret? Del det med os! »Start her! |
| Quick News |
| Velkommen til Global Oneness Fællesskabet!
Global Oneness EU er et sted for udveksling af tanker og ideer om indre og ydre forandring og transformation. At indlægget skal du have for at register here. Nogle links til at starte med:
Forum Home,
Social Groups,
Blogs,
Artikler,
Billeder,
Videoer,
Video Search,
Kontakt os,
FAQ ,
Statistik.
Have det sjovt og føler sig virkelig velkommen til samfundet!
|
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
|
#10 (permalink) | ||
|
Nyt medlem
Junior Medlem
|
Re: Start her! - Min favorit praksis!min favorit praksis er at danse psycodelic trance musik. When Im på dansegulvet ... bare danse ... jeg forsøger at tømme mit sind og lade musikken tale gennem min krop. og når im i dette tomrum jeg kan lave.
i lak'ech |
||
|
|
|
| Følgende bruger Says Tak til Marina For This Useful Post: |
Momometa (04-27-2009)
|
|
|
#11 (permalink) | |||
|
Medlem
Senior Medlem
|
Re: Start her! - Min favorit praksis!Citat:
Jeg aldrig har, i stedet bruger jeg en tromme-cd for at nå denne tilstand. Det må være fantastisk at frigøre dig selv på denne måde og bare dans! James |
|||
|
|
|
|
|
#12 (permalink) | |||
|
Nyt medlem
Junior Medlem
|
Indledning her er et link om, hvad happend i disse Partys. I Lak'ech |
|||
|
|
|
| Følgende bruger Says Tak til Marina For This Useful Post: |
James (03-26-2009)
|
|
|
#13 (permalink) | |||
|
Medlem
Senior Medlem
|
Tak for linket og mine velsignelser til dig. James |
|||
|
|
|
|
|
#14 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Medlem
|
Re: Start her! - Min favorit praksis!Min favorit praksis er at lytte til solfeggio toner med meditativ musik. Jeg finder det Brainwave frekvenser meget terapeutisk for at bringe mit Væsen i harmoni. Jeg har dem på min computer såvel som min iPod, så jeg kan lytte mens jeg gøre andre ting. De gør mig meget mellow
![]() |
||
|
|
|
|
|
#15 (permalink) | ||
|
Medlem
Medlem
|
Re: Start her! - Min favorit praksis!Jeg vil sige Yoga er en klar favorit. Jeg i senere tid har lidt af lavere lumbale smerter. Yoga hjælper strække vores alt og holde smerten væk.
Naturligvis mit Magick praksis er kaos. Det har været en personlig rejse ikke rigtig at have mange rundt, der virkelig praksis på et avanceret niveau. Min bedstemor var min guide og mentor. De fleste mennesker tror Kaos er ny, men mange Mystics bruge denne form for magi i en vis forstand. Jeg kender min familie har i mange generationer. ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
|
|
|
|
|
#16 (permalink) | ||
|
Nyt medlem
Junior Medlem
|
Re: Start her! - Min favorit praksis!Jeg er også i dans til god musik, men jeg vil hellere være et spil sagde musik. : P
Jeg glæder mig meget til at spille og gå i næsten trance som meditation som musikken strømme igennem mig og de andre, jeg spiller med. Jeg har mistet tid i sådanne oplevelser oftere end jeg kan sætte på ord. Namaste |
||
|
|
|
|
|
#17 (permalink) | |||
|
Super medlem
Moderator
|
Hold prøver og forhåbentlig din udstationering problemer er blevet løst. Jeg har sendt dig en PM som svar på dit spørgsmål tidligere i dag. Fik du det? Håber, at alt fungerer for dig nu. Kærlighed, lys og velsignelser, Namaste Essence |
|||
|
|
|
|
|
#18 (permalink) | ||
|
Nyt medlem
Junior Medlem
|
Re: Start her! - Min favorit praksis!Jeg troede, jeg ville bruge denne post til at præsentere mig selv at dette fællesskab, som jeg tror, at lære om hinandens praksis er en god måde at lære om hinanden.
Jeg har været der praktiserer meditation, siden jeg var 17 og jeg er også en yogalærer. Så yoga og meditation er meget vigtigt for mig. Spiritualitet kan være spændende til tider, men et godt fysisk yoga praksis holder mig jordforbindelse. Og meditation holder mig forbundet til verden uden for min lille selvstændig, så jeg ikke får alt pakket ind i frygt, tvivl, tvangstanker, og andre begrænser ting. Jeg er også meget glad praksis og ritualer, at komme i kontakt med naturkræfterne og kraften i naturen til at lede os og helbrede. Jeg har et lille bål ceremoni (Agni Hotra) i min gård i aftes. Shamanistisk praksis hjælpe os med at udnytte kraften i naturen til at bringe os på rette vej. Hvilket bringer et interessant spørgsmål - har du set, hvordan en dynamisk og evigt skiftende karakter? Ser bare ud af vinduet. Såkaldt spirituel praksis, der bliver stive, dogmatized og aldrig forandring er det modsatte af det. De begrænser friheden, og til mig, spiritualitet handler om frihed, om at bryde fri af vores selvskabte grænser. Vi har ikke brug for systemer eller praksis, at tilføje flere grænser for os. Jeg tror, at de traditionelle mandsdominerede religioner og spirituelle praksis har søgt at kodificere og rigidify (hvis det er et ord) spiritualitet for at opretholde en vis følelse af kontrol ... af frygt. Det feminine aspekt, tror jeg, er mere åben og accepterende over for forandringer, og sanser betydningen af at tillade dynamikken i ånd at være som den er. Vi har alle brug for at samle i os selv det maskuline aspekt af magt og løse med den dynamiske feminine. Jeg håber at udforske og dele måder at gøre dette her! |
||
|
|
|
| De følgende 2 Brugere sige tak til Michael03230 For This Useful Post: |
James (07-20-2009),
Phoenixflame (07-19-2009)
|
![]() |
Lignende Tråde
|
||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Start her! Introduktion til Drømmetydning | Jonas1 | Dream deling | 97 | I går 09:08 |
| Start her! Introduktion til Carl Johan Calleman, Mayan Kalender & 2012 | Jonas1 | Mayan Kalender & 2012 | 24 | 11-23-2009 01:33 |
| Start her: Guide til fælles ting, du ønsker at gøre på forummet | Jonas1 | Support & Suggestions | 8 | 04survivor 06:39 |
| Start her: Hvad er Oneness, Oneness Movement, Oneness Blessing (Deeksha) osv.? | Jonas1 | Konkrete spørgsmål | 22 | 11-06-2008 08:58 |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|