Det ser du endnu ikke er registreret med vores samfund. For at registrere skal du klikke her ...

Global Oneness Community          
Automatiske oversættelser af Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness Fællesskabet > Global Oneness Main > Min favorit praksis!
Register Blogs Artikler Billeder Videoer Goodies FAQ Memberlist Dagens indlæg Søgning Dagens indlæg Mark Forums Read Kanal

Min favorit praksis! Hvad er din yndlings praksis for spiritualitet, personlig udvikling, sundhed eller bare blive afbalanceret? Del det med os! »Start her!

Quick News
Velkommen til Global Oneness Fællesskabet! Global Oneness EU er et sted for udveksling af tanker og ideer om indre og ydre forandring og transformation. At indlægget skal du have for at register here. Nogle links til at starte med: Forum Home, Social Groups, Blogs, Artikler, Billeder, Videoer, Video Search, Kontakt os, FAQ , Statistik. Have det sjovt og føler sig virkelig velkommen til samfundet!

Bemærk: Denne annonce vises ikke for registrerede medlemmer

Tags
Threads: Holistic Health , Inner Development , Personlig Udvikling , Spirituel vækst , Spiritual Practice , Spirituel praksis , Spirituel Ritualer
Videoer: Holistic Health , Inner Development , Personlig Udvikling , Spirituel vækst , Spiritual Practice , Spirituel praksis , Spirituel Ritualer ,

Reply

LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 03-11-2009, 04:49   #10 (permalink)
Nyt medlem
Junior Medlem
Points: 386, Level: 7Points: 386, Level: 7Points: 386, Level: 7
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

Marina's Avatar

Activity Longevity
1/20 10/20
Today Posts
0/0 ssssssss7
Beliggenhed: Sao Paulo
Tak: 1
Takkede 7 gange i 6 indlæg
Marina is on a distinguished road
Send a message via MSN to Marina

Re: Start her! - Min favorit praksis!

min favorit praksis er at danse psycodelic trance musik. When Im på dansegulvet ... bare danse ... jeg forsøger at tømme mit sind og lade musikken tale gennem min krop. og når im i dette tomrum jeg kan lave.

i lak'ech
Marina está offline   Reply With Quote
Følgende bruger Says Tak til Marina For This Useful Post:
Momometa (04-27-2009)
Old 03-11-2009, 12:59   #11 (permalink)
Medlem
Senior Medlem
Points: 11,723, Level: 74Points: 11,723, Level: 74Points: 11,723, Level: 74

James's Avatar

Activity Longevity
0/20 18/20
Today Posts
0/0 ssssss983
Tak: 755
Takkede 1.242 Times in 652 Posts
James is on a distinguished road

Citat:
Originally Posted by Marina View Post
min favorit praksis er at danse psycodelic trance musik. When Im på dansegulvet ... bare danse ... jeg forsøger at tømme mit sind og lade musikken tale gennem min krop. og når im i dette tomrum jeg kan lave.

i lak'ech
Jeg studerer de måder af shamanen og praksis nogle af deres tradition og dans til at gå ind i en trance lignende tilstand er almindelig praksis, at de gør.
Jeg aldrig har, i stedet bruger jeg en tromme-cd for at nå denne tilstand. Det må være fantastisk at frigøre dig selv på denne måde og bare dans!
James
James está offline   Reply With Quote
Old 03-11-2009, 03:09   #12 (permalink)
Nyt medlem
Junior Medlem
Points: 386, Level: 7Points: 386, Level: 7Points: 386, Level: 7

Marina's Avatar

Activity Longevity
1/20 10/20
Today Posts
0/0 ssssssss7
Beliggenhed: Sao Paulo
Tak: 1
Takkede 7 gange i 6 indlæg
Marina is on a distinguished road
Send a message via MSN to Marina

Citat:
Originally Posted by James View Post
Jeg studerer de måder af shamanen og praksis nogle af deres tradition og dans til at gå ind i en trance lignende tilstand er almindelig praksis, at de gør.
Jeg aldrig har, i stedet bruger jeg en tromme-cd for at nå denne tilstand. Det må være fantastisk at frigøre dig selv på denne måde og bare dans!
James
I praksis trance og dans i trance part eller festival, og nogle kaldte denne måde bryder med en "moderne" shaman ritual, fordi dens slags på samme måde som en sandhed shaman ritual trancendes. Med trommer, entheogens og en gruppe.

Indledning her er et link om, hvad happend i disse Partys.

I Lak'ech
Marina está offline   Reply With Quote
Følgende bruger Says Tak til Marina For This Useful Post:
James (03-26-2009)
Old 03-26-2009, 12:38   #13 (permalink)
Medlem
Senior Medlem
Points: 11,723, Level: 74Points: 11,723, Level: 74Points: 11,723, Level: 74

James's Avatar

Activity Longevity
0/20 18/20
Today Posts
0/0 ssssss983
Tak: 755
Takkede 1.242 Times in 652 Posts
James is on a distinguished road

Citat:
Originally Posted by Marina View Post
I praksis trance og dans i trance part eller festival, og nogle kaldte denne måde bryder med en "moderne" shaman ritual, fordi dens slags på samme måde som en sandhed shaman ritual trancendes. Med trommer, entheogens og en gruppe.

Indledning her er et link om, hvad happend i disse Partys.

I Lak'ech
Jeg er ked af forsinkelsen i mit svar, og tak marina. Vi har haft en familie nødsituation, som har krævet 200% af vores tid.
Tak for linket og mine velsignelser til dig.
James
James está offline   Reply With Quote
Old 05-26-2009, 05:23   #14 (permalink)
Medlem
Junior Medlem
Points: 505, Level: 10Points: 505, Level: 10Points: 505, Level: 10

Spiritraiser's Avatar

Activity Longevity
0/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss44
Beliggenhed: Neenah, WI
Blog Entries: 3
Tak: 17
Spiritraiser is on a distinguished road

Min favorit praksis er at lytte til solfeggio toner med meditativ musik. Jeg finder det Brainwave frekvenser meget terapeutisk for at bringe mit Væsen i harmoni. Jeg har dem på min computer såvel som min iPod, så jeg kan lytte mens jeg gøre andre ting. De gør mig meget mellow
Spiritraiser está offline   Reply With Quote
Old 06-27-2009, 03:17   #15 (permalink)
Medlem
Medlem
Points: 561, Level: 11Points: 561, Level: 11Points: 561, Level: 11

Phoenixflame's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 sssssss50
Beliggenhed: Los Angeles
Blog Entries: 1
Tak: 41
Phoenixflame is on a distinguished road

Jeg vil sige Yoga er en klar favorit. Jeg i senere tid har lidt af lavere lumbale smerter. Yoga hjælper strække vores alt og holde smerten væk. Naturligvis mit Magick praksis er kaos. Det har været en personlig rejse ikke rigtig at have mange rundt, der virkelig praksis på et avanceret niveau. Min bedstemor var min guide og mentor. De fleste mennesker tror Kaos er ny, men mange Mystics bruge denne form for magi i en vis forstand. Jeg kender min familie har i mange generationer.
Phoenixflame está offline   Reply With Quote
Old 07-04-2009, 12:45   #16 (permalink)
Nyt medlem
Junior Medlem
Points: 52, Level: 1Points: 52, Level: 1Points: 52, Level: 1

Blackstone01's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 ssssssss8
Tak: 0
Blackstone01 is on a distinguished road

Jeg er også i dans til god musik, men jeg vil hellere være et spil sagde musik. : P

Jeg glæder mig meget til at spille og gå i næsten trance som meditation som musikken strømme igennem mig og de andre, jeg spiller med. Jeg har mistet tid i sådanne oplevelser oftere end jeg kan sætte på ord.

Namaste
Blackstone01 está offline   Reply With Quote
Old 07-04-2009, 06:07   #17 (permalink)
Super medlem
Moderator
Points: 15,275, Level: 85Points: 15,275, Level: 85Points: 15,275, Level: 85
Activity: 42%Activity: 42%Activity: 42%

Essence's Avatar

Activity Longevity
6/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1200
Beliggenhed: Deep East Texas
Blog Entries: 3
Tak: 1.358
Takkede 1.307 Times in 703 Posts
Essence is on a distinguished road

Citat:
Originally Posted by Michael323 View Post
Hey Mods - Jeg har skrevet et par indlæg til denne tråd, men de synes ikke

Men alligevel, jeg får e-mail-meddelelser om, at der er svar på tråd

Jeg forstår ikke, hvorfor denne ene fik lagt, men ikke de andre. Beklager at genere alle.
Hilsen Michael,
Hold prøver og forhåbentlig din udstationering problemer er blevet løst. Jeg har sendt dig en PM som svar på dit spørgsmål tidligere i dag. Fik du det? Håber, at alt fungerer for dig nu.

Kærlighed, lys og velsignelser,

Namaste

Essence
Essence está offline   Reply With Quote
Old 07-14-2009, 05:58   #18 (permalink)
Nyt medlem
Junior Medlem
Points: 17, Level: 1Points: 17, Level: 1Points: 17, Level: 1

Michael03230's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 ssssssss2
Tak: 0
Michael03230 is on a distinguished road

Jeg troede, jeg ville bruge denne post til at præsentere mig selv at dette fællesskab, som jeg tror, at lære om hinandens praksis er en god måde at lære om hinanden.

Jeg har været der praktiserer meditation, siden jeg var 17 og jeg er også en yogalærer. Så yoga og meditation er meget vigtigt for mig. Spiritualitet kan være spændende til tider, men et godt fysisk yoga praksis holder mig jordforbindelse. Og meditation holder mig forbundet til verden uden for min lille selvstændig, så jeg ikke får alt pakket ind i frygt, tvivl, tvangstanker, og andre begrænser ting.

Jeg er også meget glad praksis og ritualer, at komme i kontakt med naturkræfterne og kraften i naturen til at lede os og helbrede. Jeg har et lille bål ceremoni (Agni Hotra) i min gård i aftes. Shamanistisk praksis hjælpe os med at udnytte kraften i naturen til at bringe os på rette vej.

Hvilket bringer et interessant spørgsmål - har du set, hvordan en dynamisk og evigt skiftende karakter? Ser bare ud af vinduet. Såkaldt spirituel praksis, der bliver stive, dogmatized og aldrig forandring er det modsatte af det. De begrænser friheden, og til mig, spiritualitet handler om frihed, om at bryde fri af vores selvskabte grænser. Vi har ikke brug for systemer eller praksis, at tilføje flere grænser for os.

Jeg tror, at de traditionelle mandsdominerede religioner og spirituelle praksis har søgt at kodificere og rigidify (hvis det er et ord) spiritualitet for at opretholde en vis følelse af kontrol ... af frygt. Det feminine aspekt, tror jeg, er mere åben og accepterende over for forandringer, og sanser betydningen af at tillade dynamikken i ånd at være som den er. Vi har alle brug for at samle i os selv det maskuline aspekt af magt og løse med den dynamiske feminine. Jeg håber at udforske og dele måder at gøre dette her!
Michael03230 está offline   Reply With Quote
De følgende 2 Brugere sige tak til Michael03230 For This Useful Post:
James (07-20-2009), Phoenixflame (07-19-2009)
Reply

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Start her! Introduktion til Drømmetydning Jonas1 Dream deling 97 I går 09:08
Start her! Introduktion til Carl Johan Calleman, Mayan Kalender & 2012 Jonas1 Mayan Kalender & 2012 24 11-23-2009 01:33
Start her: Guide til fælles ting, du ønsker at gøre på forummet Jonas1 Support & Suggestions 8 04survivor 06:39
Start her: Hvad er Oneness, Oneness Movement, Oneness Blessing (Deeksha) osv.? Jonas1 Konkrete spørgsmål 22 11-06-2008 08:58

Tags
Holistic Health , Inner Development , Personlig Udvikling , Spirituel vækst , Spiritual Practice , Spirituel praksis , Spirituel Ritualer
Holistic Health , Inner Development , Personlig Udvikling , Spirituel vækst , Spiritual Practice , Spirituel praksis , Spirituel Ritualer ,

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Du kan ikke starte nye emner
Du kan ikke svare på indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer
Du kan ikke redigere dine indlæg

BB code er
Smilies er
[IMG] kode
HTML-kode er Slukket
Trackbacks er