|
|
|
|||||||
| Registre | Blogs | Articles | Fotos | Videos | Goodies | Preguntes freqüents | Membres | Today's Posts | Cerca | Today's Posts | Marcar fòrums llegits | Xat |
| La meva pràctica favorit! Quin és el teu favorit de la pràctica de l'espiritualitat, desenvolupament personal, la salut o simplement ser equilibrada? Compartiu amb nosaltres! »Comenceu aquí! |
| Quick News |
| Benvingut a la Comunitat Global de la Unitat!
Mundial de la Unitat de la Comunitat és un lloc per a l'intercanvi de pensaments i idees sobre el canvi intern i extern i la transformació. Per enviar vostè necessita registrar-se aquí. Alguns enllaços per començar amb:
Inici Fòrum,
Grups Socials,
Blogs,
Articles,
Fotos,
Videos,
Cerca,
Contacti'ns,
Preguntes freqüents ,
Estadístiques.
Diverteix-te i em sento molt benvinguda a la comunitat!
|
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Modes de visualització |
|
|
#10 (Permalink) | ||
|
Nous Estats membres
Falange
|
Re: Comença aquí! - El meu esport preferit!El meu esport favorit és ballar música trànsit Psycodelic. quan Im a la pista de ball el ball ... ... només intent buidar la meva ment i deixar que la música parli per el meu cos. I quan Im en aquest buit que pot crear.
a lak'ech |
||
|
|
|
| Els següents usuaris li van agrair a Marina per aquest missatge: |
Momometa (04-27-2009)
|
|
|
#11 (Permalink) | |||
|
Membres
Senior Member
|
Re: Comença aquí! - El meu esport preferit!Cita:
Mai, en lloc d'això usar un CD de tambors per arribar a aquest estat. Ha de ser fantàstic per alliberar d'aquesta manera i només ballar! James |
|||
|
|
|
|
|
#12 (Permalink) | |||
|
Nous Estats membres
Falange
|
Introducció Aquí hi ha un enllaç sobre el que happend en els partys. A lak'ech |
|||
|
|
|
| Els següents usuaris li van agrair a Marina per aquest missatge: |
James (03-26-2009)
|
|
|
#13 (Permalink) | |||
|
Membres
Senior Member
|
Gràcies per l'enllaç i els meus benediccions a tu. James |
|||
|
|
|
|
|
#14 (Permalink) | ||
|
Membres
Falange
|
Re: Comença aquí! - El meu esport preferit!La meva favorita és la pràctica d'escoltar els tons de solfeig amb música de meditació. Trobada de les freqüències d'ones cerebrals molt terapèutic per portar tot el meu ésser en harmonia. Les tinc en el meu ordinador, així com la meva iPod perquè pugui escoltar mentre faig altres coses. Em fan sentir molt suau
![]() |
||
|
|
|
|
|
#15 (Permalink) | ||
|
Membres
Membres
|
Re: Comença aquí! - El meu esport preferit!Jo diria que el ioga és un favorit definit. Jo en el passat recent ha patit de dolor lumbar inferior. Ioga ajuda a estirar tot i mantenir el dolor.
Per descomptat, la meva pràctica de màgia és el caos. El seu estat un viatge personal en realitat no tenen molts en la pràctica que de veritat en un nivell avançat. La meva àvia va ser la meva guia i mentor. La majoria de la gent pensa Chaos és nou, però molts místics utilitzar aquesta forma de màgia, en algun sentit. Sé que la meva família durant moltes generacions. ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
|
|
|
|
|
#16 (Permalink) | ||
|
Nous Estats membres
Falange
|
Re: Comença aquí! - El meu esport preferit!També estic en el ball de la gran música, però prefereixo jugar es va dir que la música. : P
Estic molt a jugar i entrar en trànsit gairebé com la meditació com la música flueix a través de mi i els altres de jugar. He perdut temps en aquestes experiències amb més freqüència del que pot posar a les paraules. Namaste |
||
|
|
|
|
|
#17 (Permalink) | |||||||||||
|
Super membre
Moderador
Ubicació: Deep est de Texas
Les entrades de bloc: 3
Gràcies: 1.358
Agraït 1.306 vegades en 703 Posts
|
Seguiu intentant i espero que els seus problemes de desplaçament han estat atesos. I sent you a PM en resposta a dia d'avui la seva pregunta anterior. Entesos? Hope everything is treballant per a vostè ara. Amor, Llum i Benediccions, Namaste Essència |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#18 (Permalink) | ||
|
Nous Estats membres
Falange
|
Re: Comença aquí! - El meu esport preferit!Vaig pensar que anava a utilitzar aquest post per presentar-me a aquesta comunitat, com crec que aprenen l'un de l'altre a la pràctica és una bona manera d'aprendre els uns dels altres.
He estat practicant la meditació des que tenia 17 i jo també sóc professor de ioga. Així que el ioga i la meditació són molt importants per a mi. L'espiritualitat pot ser estimulant, de vegades, però una bona pràctica de ioga físic que em manté connectada a terra. I la meditació que em manté connectada amb el món més enllà del meu petit jo perquè no em embolicat en temors, dubtes, obsessions i altres coses limitant. Jo també aprecio molt les pràctiques i rituals que posar-se en contacte amb les forces elementals i el poder de la natura per ajudar a guiar i curar. Vaig fer una mica de la cerimònia del foc (Agni Hotra) en el meu pati de la nit anterior. Les pràctiques xamàniques ens ajuden a aprofitar el poder de la natura que ens va posar en el camí correcte. Que porta a col.lació un punt interessant - Heu observat la forma dinàmica i sempre canviant naturalesa és? Només cal mirar per la finestra. Així que les pràctiques espirituals trucades que es fan rígids, dogmatitzava i mai canvia és el contrari d'això. Que restringeixen la llibertat, i per a mi, l'espiritualitat és la llibertat, de trencar amb els límits de la nostra pròpia creació. No necessitem els sistemes o pràctiques que afegir més límits per a nosaltres. Crec que la masculina tradicional dominat per les religions i les pràctiques espirituals han tractat de codificar i rigidesa a (si és que és una paraula) l'espiritualitat, per tal de mantenir un cert sentit de control ... per por. L'aspecte femení, crec, és més oberta i acceptar els canvis, i els sentits de la importància de permetre que el dinamisme de l'Esperit per ser com és. Tots hem de reunir en nosaltres mateixos l'aspecte masculí de poder i resoldre amb el femení dinàmic. Espero que per explorar i compartir maneres de fer això aquí! |
||
|
|
|
| Els següents 2 Usuaris agraeixen a Michael03230 per aquest missatge: |
James (07-20-2009),
Phoenixflame (07-19-2009)
|
![]() |
Fils semblants
|
||||
| Fil | Thread Starter | Fòrum | Respostes | Darrer missatge |
| Comença aquí! Introducció a la Interpretació dels Somnis | Jonas1 | Compartint Somnis | 94 | 11/25/2009 08:08 PM |
| Comença aquí! Introducció a Carl Johan callem, Calendari Maya i 2012 | Jonas1 | Calendari Maya i 2012 | 24 | 11/23/2009 01:33 |
| Comença aquí: Guia de les coses comunes que vols fer en el fòrum | Jonas1 | Suport i Suggeriments | 8 | 11/10/2009 06:39 |
| Comença aquí: Què és la Unitat, la Unitat del Moviment, Benedicció de la Unitat (Diksha), etc? | Jonas1 | Preguntes específiques | 22 | 11/06/2008 08:58 PM |
| Thread Tools | |
| Modes de visualització | |
|
|