|
|
|
|||||||
| Mayan Calendar & 2012 Diskutera och dela allt om The Mayan Calendar och vilken betydelse 2012 kan ha. »Börja här! |
| Quick News |
| Välkommen till Global Oneness Community!
Global Oneness gemenskapen är en plats för utbyte av tankar och idéer om inre och yttre förändring och omvandling. För att skriva måste du register here. Några länkar att börja med:
Forum Hem,
Samhällsgrupper,
Bloggar,
Artiklar,
Bilder,
Videos,
Videosök,
Kontakt,
FAQ ,
Statistik.
Ha roligt och känna sig riktigt välkommen till samhället!
|
Mayan Calendar & 2012 |
|||||||||
|
|
|
|
| |||||
| Tags |
![]() |
| LinkBack | Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#1 (Permalink) | ||
|
Medlem
Gröngöling
|
Webbplats för 2012Jag hittade en bra 2012 webbsida, visar det en hel del dolda
truths.If du gillar denna webbplats, bör du kolla upp det. Hem |
||
|
|
|
|
|
#2 (Permalink) | ||
|
New Member
Gröngöling
|
Re: Hemsida för 2012Här är en annan 2012 hemsida och forum ... Maya 12-21-2012 Maya 2012 Forum
|
||
|
|
|
|
|
#3 (Permalink) | ||
|
New Member
Gröngöling
|
Re: Hemsida för 2012Jag besökte nyligen Maya-ruiner i Chichen Itza och blev blåst bort av det hela. Jag vet inte mycket om Maya-kalendern men de sa att vi var på väg in i samband med branden. Jag har alltid varit mycket intresserad av gammal kunskap. Jag går in på webbplatsen. Tack!
|
|
|
|
#4 (Permalink) | ||
|
Medlem
Senior Member
|
|
||
|
|
|
|
|
#5 (Permalink) | |||
|
Medlem
Gröngöling
|
Re: Hemsida för 2012Citat:
Hej ![]() Intressanta platser tack för länkarna Frid och välsignelser massor av kärlek ![]() ![]() ![]()
"Children of the Violet Light," ängeln viskade sött, Din tid är nu .... Vet att freden är här, och påminna dem .... KÄRLEK är den enda vägen. " Hon mindes hur hon kom hit för att göra. ~ Var du än är .................... be there !!!.~ Ingenting kan skapas, utan att först bli en konceptuell konstruktion av medvetande! |
|||
|
|
|
|
|
#6 (Permalink) | |||
|
Medlem
Senior Member
|
|
|
Hej
![]() Intressanta platser tack för länkarna Frid och välsignelser massor av kärlek ![]() ![]() ![]() |

|
|
#7 (Permalink) | |||
|
Medlem
Gröngöling
|
Re: Hemsida för 2012Citat:
Jag tror att han gör protest mycket LOL Ja, jag är fullt medveten och säker .... att världen inte kommer att spränga IM inte säker men ...... Om du inte är en spammare herr Moderator ![]() Frid och välsignelser massor av kärlek ![]() ![]() ![]() ![]()
"Children of the Violet Light," ängeln viskade sött, Din tid är nu .... Vet att freden är här, och påminna dem .... KÄRLEK är den enda vägen. " Hon mindes hur hon kom hit för att göra. ~ Var du än är .................... be there !!!.~ Ingenting kan skapas, utan att först bli en konceptuell konstruktion av medvetande! |
|||
|
|
|
| Följande användare säger tack till amani313 For This Useful Post: | EarthKat29 (2009-06-26) |
|
|
#8 (Permalink) | |||
|
Medlem
Senior Member
|
|
|
Jag tror att han gör protest mycket LOL
Ja, jag är fullt medveten och säker .... att världen inte kommer att spränga IM inte säker men ...... Om du inte är en spammare herr Moderator ![]() Frid och välsignelser massor av kärlek ![]() ![]() ![]() ![]() |

|
|
#9 (Permalink) | ||
|
Medlem
Senior Member
|
|
||
|
|
|