|
|
|
|||||||
| Blogger | Artikler | Bilder | Videoer | Godsaker | FAQ | Medlemsliste | Dagens innlegg | Marker forumene som lest | Chat Room |
| Mayan Calendar & 2012 Diskutere og dele alt om Mayan Kalender, og hvilken betydning 2012 kan ha. »Start her! |
| Quick News |
| Velkommen til Global Enhet Community!
Global Enhet Community er et sted for deling av tanker og ideer om indre og ytre endring og transformasjon. For å legge inn må du Registrer deg her. Noen linker å starte med:
Forum Hjem,
Social Groups,
Blogger,
Artikler,
Bilder,
Videoer,
Video Search,
Kontakt oss,
FAQ ,
Statistikk.
Ha det gøy og føle seg virkelig velkommen til fellesskapet!
|
Mayan Calendar & 2012 |
|||||||||
|
|
|
|
| |||||
| Tags |
|
|
LinkBack | Trådverktøy |
|
|
|||
|
Medlem
Junior Member
|
Nettsted for 2012Jeg fant en stor 2012 relatert nettsted, viser det mye skjult
truths.If du liker denne siden, bør du sjekke det ut. Hjem |
||
|
|
|
|
|
|||
|
Nytt medlem
Junior Member
|
Re: Webside for 2012Her er et annet 2012 nettsted og forum ... Maya 12-21-2012 Maya 2012 Forum
|
||
|
|
|
|
|
|||
|
Nytt medlem
Junior Member
|
Re: Webside for 2012Jeg besøkte nylig Maya ruinene av Chichen Itza og ble blåst bort av det hele. Jeg vet ikke mye om Maya-kalenderen, men de sa vi skulle komme i gang av ild. Jeg har alltid vært veldig interessert i gamle kunnskaper. Jeg skal sjekke ut nettstedet. Takk!
|
|
|
|
|||
|
Medlem
Senior Member
|
|
||
|
|
|
|
|
||||
|
Medlem
Junior Member
|
Re: Webside for 2012Quote:
Hei ![]() Interessante nettsteder takk for linkene Fred og velsignelser masse kjærlighet ![]() ![]() ![]()
"Children of the Violet Light," engelen hvisket søtt, Din tid er nå .... Vit at fred er her, og minne dem .... ELSKER er den eneste måten. " Hun husket hva hun kom hit for å gjøre. ~ Uansett hvor du er .................... være der !!!.~ Ingenting kan opprettes, uten først å bli en begrepsmessig konstruksjon av bevissthet! |
|||
|
|
|
|
|
||||
|
Medlem
Junior Member
|
Re: Webside for 2012Quote:
Jeg tror han gjør protest til mye LOL Ja jeg er fullt klar og sikker .... at verden ikke kommer til å blåse opp Im ikke sikker på om ...... hvis du ikke er en spammer Mr Moderator ![]() Fred og velsignelser lots of Love ![]() ![]() ![]() ![]()
"Children of the Violet Light," engelen hvisket søtt, Din tid er nå .... Vit at fred er her, og minne dem .... ELSKER er den eneste måten. " Hun husket hva hun kom hit for å gjøre. ~ Uansett hvor du er .................... være der !!!.~ Ingenting kan opprettes, uten først å bli en begrepsmessig konstruksjon av bevissthet! |
|||
|
|
|
| Følgende bruker sier takk til amani313 For This Useful Post: |
EarthKat29 (06-26-2009)
|
|
|
||||
|
Medlem
Senior Member
|
|
|
Jeg tror han gjør protest til mye LOL
Ja jeg er fullt klar og sikker .... at verden ikke kommer til å blåse opp Im ikke sikker på om ...... hvis du ikke er en spammer Mr Moderator ![]() Fred og velsignelser lots of Love ![]() ![]() ![]() ![]() |

|
|
|||
|
Medlem
Senior Member
|
|
||
|
|
|