|
|
|
|||||||
| Agenda | Artikelen | Foto's | Video's | Goodies | Veelgestelde vragen | Gebruikerslijst | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen | Chat Room |
| Maya Kalender & 2012 Bespreken en delen alles over de Maya kalender en 2012 welke betekenis kan hebben. »Start hier! |
| Snel Nieuws |
| Welkom bij de Global Oneness Community!
Global Oneness Gemeenschap is een plek voor het uitwisselen van gedachten en ideeën over innerlijke en uiterlijke verandering en transformatie. Als u een bericht moet u registreer hier. Enkele links om te beginnen met:
Forum Home,
Social Groups,
Agenda,
Artikelen,
Foto's,
Video's,
Video Search,
Contact Us,
Veelgestelde vragen ,
Statistieken.
Veel plezier en voel me echt welkom in de gemeenschap!
|
Maya Kalender & 2012 |
|||||||||
|
|
|
|
| |||||
| Tags |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
|||
|
Lid
Junior Member
|
Website voor 2012Ik vond een grote 2012 gerelateerde website, toont het een hoop verborgen
truths.If u van deze site, moet je check it out. Home |
||
|
|
|
|
|
|||
|
Nieuw lid
Junior Member
|
Re: Website voor 2012Hier is nog een 2012 website en het forum ... Maya 12.21.2012 Maya 2012 Forum
|
||
|
|
|
|
|
|||
|
Nieuw lid
Junior Member
|
Re: Website voor 2012Ik heb onlangs een bezoek aan de Maya-ruines van Chichen Itza en werd weggeblazen door het allemaal. Ik weet niet veel over de Maya-kalender, maar ze deden zeggen dat we kwamen in de tijd van het vuur. Ik ben altijd zeer geïnteresseerd in oude kennis. Ik kijk op de website. Bedankt!
|
|
|
|
|||
|
Lid
Senior Lid
|
|
||
|
|
|
|
|
||||
|
Lid
Junior Member
|
Re: Website voor 2012Quote:
Hoi ![]() Interessante sites thankyou voor de links Vrede en Zegeningen veel liefde ![]() ![]() ![]()
"Kinderen van de Violet Light", de engel, zoet fluisterde Uw tijd is nu .... Weet dat de vrede is hier, en hen eraan herinneren .... Liefde is de enige manier. " Ze herinnerde zich wat ze hier kwam doen. ~ Waar u ook bent .................... worden er !!!.~ Niets kan worden gecreëerd, zonder eerst steeds een conceptueel bouwen van bewustzijn! |
|||
|
|
|
|
|
||||
|
Lid
Junior Member
|
Re: Website voor 2012Quote:
Ik denk dat hij niet te veel protest LOL Ja ik me volledig bewust ben en zeker .... dat de wereld zal niet op te blazen Im niet zeker wel ...... als je niet een spammer heer Moderator ![]() Vrede en Zegeningen veel liefde ![]() ![]() ![]() ![]()
"Kinderen van de Violet Light", de engel, zoet fluisterde Uw tijd is nu .... Weet dat de vrede is hier, en hen eraan herinneren .... Liefde is de enige manier. " Ze herinnerde zich wat ze hier kwam doen. ~ Waar u ook bent .................... worden er !!!.~ Niets kan worden gecreëerd, zonder eerst steeds een conceptueel bouwen van bewustzijn! |
|||
|
|
|
| De volgende gebruiker zegt Dank U aan amani313 For This Useful Post: | EarthKat29 (06-26-2009) |
|
|
||||
|
Lid
Senior Lid
|
|
|
Ik denk dat hij niet te veel protest LOL
Ja ik me volledig bewust ben en zeker .... dat de wereld zal niet op te blazen Im niet zeker wel ...... als je niet een spammer heer Moderator ![]() Vrede en Zegeningen veel liefde ![]() ![]() ![]() ![]() |

|
|
|||
|
Lid
Senior Lid
|
|
||
|
|
|