|
|
|
|||||||
| Mayan Calendar & 2012 Discutir e compartir todo sobre o calendario maia e que o significado de 2012 pode ter. »Comece por aquí! |
| Quick News |
| Welcome to the Global Oneness Community!
Global Oneness Community é un lugar para compartir pensamentos e ideas sobre o cambio interior e exterior e de transformación. Para enviar precisa rexístrate aquí. Algúns enlaces para comezar:
Páxina de inicio,
Grupos sociais,
Blogs,
Artigos,
Fotos,
Vídeos,
Video Search,
Contacte connosco,
FAQ ,
Estatísticas.
Disfrútao e sentir-se realmente benvidos á comunidade!
|
Mayan Calendar & 2012 |
|||||||||
|
|
|
|
| |||||
| Tags |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
|||
|
Membro
Junior Member
|
Website para 2012Achei un gran sitio relacionado 2012, el amosa unha morea de oculto
truths.If lle gusta este sitio, debes comprobar-la. Inicio |
||
|
|
|
|
|
|||
|
Novos Estados
Junior Member
|
Re: Sitio para 2012Aquí está o outro sitio e foro de 2012 ... Maya 12-21-2012 Maya 2012 Foro
|
||
|
|
|
|
|
|||
|
Novos Estados
Junior Member
|
Re: Sitio para 2012Eu visitei recentemente as ruínas maias de Chichen Itza e quedei encantada con todo. Eu non sei moito sobre o calendario maia, pero eles dixeron que estabamos entrando no tempo do lume. Eu sempre fun moi interesado en coñecemento antigo. Vou comprobar o sitio. Grazas!
|
|
|
|
|||
|
Membro
Senior Member
|
|
||
|
|
|
|
|
||||
|
Membro
Junior Member
|
Aquí está o outro sitio e foro de 2012 ...Cita:
Ola ![]() Paz e moitas benzóns de amor 06-26-2009, 09:27 PM ![]() ![]() ![]()
Seu tempo é agora .... Saber que a paz está aquí, e lembra-los .... O AMOR é o único camiño. " Lembrou-se que veu facer aquí. ~ Onde está .................... estar alí !!!.~ Nada se puido crear, sen primeiro facer unha construción conceptual da conciencia! The Following 2 Users say Thank You to amani313 por esa útil mensaxe: |
|||
|
|
|
|
|
||||
|
Membro
Junior Member
|
Psiu ... ola, ten que abrir as súas opcións para comprobar o enlace que eu mencionen anterior. Amplia-se algúns y'know espazo estreito?Cita:
.... Si, eu estou plenamente consciente e de seguro que o mundo non vai estoupar Im not sure though ...... se non é un spammer Sr Moderador Paz e moitas benzóns de amor ![]() (06-26-2009) ![]() ![]() ![]() ![]()
Seu tempo é agora .... Saber que a paz está aquí, e lembra-los .... O AMOR é o único camiño. " Lembrou-se que veu facer aquí. ~ Onde está .................... estar alí !!!.~ Nada se puido crear, sen primeiro facer unha construción conceptual da conciencia! The Following 2 Users say Thank You to amani313 por esa útil mensaxe: |
|||
|
|
|
| (06-04-2009) | EarthKat29 06-26-2009, 10:34 PM |
|
|
||||
|
Membro
Senior Member
|
|
|
.... Si, eu estou plenamente consciente e de seguro que o mundo non vai estoupar
Im not sure though ...... se non é un spammer Sr Moderador Paz e moitas benzóns de amor ![]() Grazas, pero non citar máis de min. ![]() ![]() ![]() ![]() |

|
|
|||
|
Membro
Senior Member
|
|
||
|
|
|