|
|
|
|||||||
| Blogia | Artiklojen | Valokuvat | Videto | Herkkuja | UKK | Käyttäjälista | Today's Posts | Merkin luetuksi | Chat Room |
| Mayojen kalenteri & 2012 Keskustella ja jakaa kaiken mayojen kalenteri ja mikä merkitys 2012 voi olla. »Aloita tästä! |
| Quick Uutiset |
| Tervetuloa Global Ykseyden yhteisö!
Global Oneness yhteisö on paikka jakaa ajatuksia ja ideoita siitä, sisä-ja ulko muutosta ja muutos. Jos haluat lähettää sinun rekisteröityä tästä. Jotkut linkit aloittaa:
Forum Home,
Sosiaaliryhmiin,
Blogia,
Artiklojen,
Valokuvat,
Videto,
Videohaku,
Ota yhteyttä,
UKK ,
Tilastot.
Hauskaa ja tuntuu todella tyytyväinen yhteisöön!
|
Mayojen kalenteri & 2012 |
|||||||||
|
|
|
|
| |||||
| Tunnisteita |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
|||
|
Jäsenen
Junior Member
|
Verkkosivut 2012Löysin suuren 2012 verkkosivusto, se näyttää paljon piilossa
truths.If pidät tästä sivustosta, sinun pitäisi tarkistaa sitä. Koti |
||
|
|
|
|
|
|||
|
New Member
Junior Member
|
Re: Internet-sivusto 2012Tässä on toinen 2012-sivusto ja foorumi ... Maya 12.21.2012 Maya 2012 Forum
|
||
|
|
|
|
|
|||
|
New Member
Junior Member
|
Re: Internet-sivusto 2012Kävin hiljattain maya rauniot Chichen Itza ja räjäytettiin pois kaiken. En tiedä paljoakaan mayojen kalenteri, mutta he sanovat, että meidän oli tulossa, kun tulen. Olen aina ollut erittäin kiinnostunut antiikin tiedon. I'll check out verkkosivuilla. Kiitos!
|
|
|
|
|||
|
Jäsenen
Senior Member
|
|
||
|
|
|
|
|
||||
|
Jäsenen
Junior Member
|
Re: Internet-sivusto 2012Quote:
Hei ![]() Kiinnostavia sivustoja thankyou ja linkit Rauhaa ja siunausta paljon rakkautta ![]() ![]() ![]()
"Children of Violet Light" enkeli kuiskasi makeasti, Aikasi on nyt .... Tietää, että rauha on täällä, ja muistuttaa heitä .... Rakkaus on ainoa keino. " Hän muistaa, mitä hän tuli tänne tekemään. ~ Aina kun olet .................... siellä !!!.~ Mitään ei voida luoda, ensin tulee käsitteellinen rakentaa tajunnan! |
|||
|
|
|
|
|
||||
|
Jäsenen
Junior Member
|
Re: Internet-sivusto 2012Quote:
Luulen, että hän ei protestin paljon LOL Kyllä, olen täysin tietoinen ja varma .... että maailma ei aio räjäyttää Im ei totta kai ...... Jos et ole roskapostittaja jäsen Moderaattori ![]() Rauhaa ja siunausta paljon rakkautta ![]() ![]() ![]() ![]()
"Children of Violet Light" enkeli kuiskasi makeasti, Aikasi on nyt .... Tietää, että rauha on täällä, ja muistuttaa heitä .... Rakkaus on ainoa keino. " Hän muistaa, mitä hän tuli tänne tekemään. ~ Aina kun olet .................... siellä !!!.~ Mitään ei voida luoda, ensin tulee käsitteellinen rakentaa tajunnan! |
|||
|
|
|
| Kun käyttäjä sanoo Kiitos amani313 For This Useful Post: | EarthKat29 Hei kaikille |
|
|
||||
|
Jäsenen
Senior Member
|
|
|
Luulen, että hän ei protestin paljon LOL
Kyllä, olen täysin tietoinen ja varma .... että maailma ei aio räjäyttää Im ei totta kai ...... Jos et ole roskapostittaja jäsen Moderaattori ![]() Rauhaa ja siunausta paljon rakkautta ![]() ![]() ![]() ![]() |

|
|
|||
|
Jäsenen
Senior Member
|
|
||
|
|
|