|
|
|
|||||||
| Mayan Kalender & 2012 Diskutere og dele alt om The Mayan Kalender og hvilken betydning 2012, kan have. »Start her! |
| Quick News |
| Velkommen til Global Oneness Fællesskabet!
Global Oneness EU er et sted for udveksling af tanker og ideer om indre og ydre forandring og transformation. At indlægget skal du have for at register here. Nogle links til at starte med:
Forum Home,
Social Groups,
Blogs,
Artikler,
Billeder,
Videoer,
Video Search,
Kontakt os,
FAQ ,
Statistik.
Have det sjovt og føler sig virkelig velkommen til samfundet!
|
Mayan Kalender & 2012 |
|||||||||
|
|
|
|
| |||||
| Tags |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
|||
|
Medlem
Tak: 255
|
Website for 2012Jeg har fundet en stor 2012 relateret webside, det viser en masse skjulte
truths.If du kan lide dette websted, bør du tjekke det ud. Hjem |
||
|
|
|
|
|
|||
|
Nyt medlem
|
Re: Website for 2012Her er en anden 2012 hjemmeside og forum ... Maya 12-21-2012 Maya 2012 Forum
|
||
|
|
|
|
|
|||
|
Nyt medlem
|
Re: Website for 2012Jeg besøgte for nylig Maya ruinerne Chichen Itza og blev blæst væk af det hele. Jeg kender ikke meget om mayaernes kalender, men de sagde at vi var på vej ind i den tid af brand. Jeg har altid været meget interesseret i gamle viden. Jeg vil se ud på hjemmesiden. Tak!
|
|
|
|
|||
|
Medlem
Senior Medlem
|
|
||
|
|
|
|
|
||||
|
Medlem
|
Re: Website for 2012Citat:
Hej ![]() Interessante steder tak for links Fred og velsignelser masser af kærlighed ![]() ![]() ![]()
"Børn af ultraviolet lys," englen hviskede sødt, Din tid er nu .... Ved, at fred er her, og minde dem .... kærlighed er den eneste måde. " Hun huskede, hvad hun kom her for at gøre. ~ Hvor du er .................... være der !!!.~ Intet kan oprettes, uden først at blive en begrebsmæssig konstruktion af bevidsthed! |
|||
|
|
|
|
|
||||
|
Medlem
|
Re: Website for 2012Citat:
Jeg tror, han gør protestere til meget LOL Ja jeg er helt klar og sikker .... at verden ikke kommer til at sprænge Im ikke sikker selv om ...... hvis du ikke er en spammer hr. Moderator ![]() Fred og velsignelser masser af kærlighed ![]() ![]() ![]() ![]()
"Børn af ultraviolet lys," englen hviskede sødt, Din tid er nu .... Ved, at fred er her, og minde dem .... kærlighed er den eneste måde. " Hun huskede, hvad hun kom her for at gøre. ~ Hvor du er .................... være der !!!.~ Intet kan oprettes, uden først at blive en begrebsmæssig konstruktion af bevidsthed! |
|||
|
|
|
| Følgende bruger Says Tak til amani313 For This Useful Post: | EarthKat29 (06-26-2009) |
|
|
||||
|
Medlem
Senior Medlem
|
|
|
Jeg tror, han gør protestere til meget LOL
Ja jeg er helt klar og sikker .... at verden ikke kommer til at sprænge Im ikke sikker selv om ...... hvis du ikke er en spammer hr. Moderator ![]() Fred og velsignelser masser af kærlighed ![]() ![]() ![]() ![]() |

|
|
|||
|
Medlem
Senior Medlem
|
|
||
|
|
|