|
|
|
|||||||
| Blogs | Articles | Fotos | Videos | Goodies | Preguntes freqüents | Membres | Today's Posts | Marcar fòrums llegits | Xat |
| Calendari Maya i 2012 Discutir i compartir tot el que sobre el calendari maia i quina importància pot tenir 2012. »Comenceu aquí! |
| Quick News |
| Benvingut a la Comunitat Global de la Unitat!
Mundial de la Unitat de la Comunitat és un lloc per a l'intercanvi de pensaments i idees sobre el canvi intern i extern i la transformació. Per enviar vostè necessita registrar-se aquí. Alguns enllaços per començar amb:
Inici Fòrum,
Grups Socials,
Blogs,
Articles,
Fotos,
Videos,
Cerca,
Contacti'ns,
Preguntes freqüents ,
Estadístiques.
Diverteix-te i em sento molt benvinguda a la comunitat!
|
Calendari Maya i 2012 |
|||||||||
|
|
|
|
| |||||
| Etiquetes |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
|||
|
Membres
Falange
|
Lloc web per al 2012He trobat un gran lloc web relacionat 2012, mostra una gran quantitat de ocultes
truths.If T'agrada aquest lloc, vostè ha de comprovar que funciona. Inici |
||
|
|
|
|
|
|||
|
Nous Estats membres
Falange
|
Re: Lloc web per al 2012Aquí hi ha una altra pàgina web i un fòrum de 2012 ... Maya 12/21/2012 Fòrum Maya 2.012
|
||
|
|
|
|
|
|||
|
Nous Estats membres
Falange
|
Re: Lloc web per al 2012Recentment vaig visitar les ruïnes maies de Chichén Itzá i va ser impressionat per tot. No sé molt sobre el calendari maia, però ells van dir que estàvem entrant en el moment de l'incendi. Sempre he estat molt interessat en el coneixement antic. Em dóna un cop d'ull a la pàgina web. Gràcies!
|
|
|
|
|||
|
Membres
Senior Member
|
|
||
|
|
|
|
|
||||
|
Membres
Falange
|
Re: Lloc web per al 2012Cita:
Hola ![]() Llocs d'Interès Gràcies pels enllaços Pau i moltes benediccions d'amor ![]() ![]() ![]()
"Nens de la Llum Violeta," l'àngel li va dir dolçament, El seu temps és ara .... Sabem que la pau és aquí, i els recordo .... AMOR és l'única manera ". Va recordar el que va venir a fer aquí. ~ On se li .................... ser-hi !!!.~ Res no pot ser creat, sense convertir-se en una construcció conceptual de la consciència! |
|||
|
|
|
|
|
||||
|
Membres
Falange
|
Re: Lloc web per al 2012Cita:
Crec que no protesta molt LOL .... Sí, estic plenament conscient i segur que el món no es va a volar Im no segur si ...... Si vostè no és un spammer Sr Moderador ![]() Pau i moltes benediccions d'amor ![]() ![]() ![]() ![]()
"Nens de la Llum Violeta," l'àngel li va dir dolçament, El seu temps és ara .... Sabem que la pau és aquí, i els recordo .... AMOR és l'única manera ". Va recordar el que va venir a fer aquí. ~ On se li .................... ser-hi !!!.~ Res no pot ser creat, sense convertir-se en una construcció conceptual de la consciència! |
|||
|
|
|
| Els següents usuaris li van agrair a amani313 per aquest missatge: |
EarthKat29 06.22.2009, 01:49
|
|
|
||||
|
Membres
Senior Member
|
|
|
Crec que no protesta molt LOL
.... Sí, estic plenament conscient i segur que el món no es va a volar Im no segur si ...... Si vostè no és un spammer Sr Moderador ![]() Pau i moltes benediccions d'amor ![]() ![]() ![]() ![]() |

|
|
|||
|
Membres
Senior Member
|
|
||
|
|
|