|
|
|
|||||||
| Mayan Calendar & 2012 Diskutera och dela allt om The Mayan Calendar och vilken betydelse 2012 kan ha. »Börja här! |
| Quick News |
| Välkommen till Global Oneness Community!
Global Oneness gemenskapen är en plats för utbyte av tankar och idéer om inre och yttre förändring och omvandling. För att skriva måste du register here. Några länkar att börja med:
Forum Hem,
Samhällsgrupper,
Bloggar,
Artiklar,
Bilder,
Videos,
Videosök,
Kontakt,
FAQ ,
Statistik.
Ha roligt och känna sig riktigt välkommen till samhället!
|
Mayan Calendar & 2012 |
|||||||||
|
|
|
|
| |||||
| Tags |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
||||
|
Medlem
Senior Member
|
|
|
Jag skrev det, vet jag inte varför den inte inlägg med mitt namn, jag gissar när jag har tagit bort en del av posten raderas det hela meddelandet och du fick bara en del.
Jag är ledsen att ni är så illa det var inte min avsikt. Peace and Blessings |

|
|
||||
|
New Member
Gröngöling
|
Re: Hemsida för 2012Citat:
Jag satte helt enkelt upp två addies .... I couldnt skiter om du besöker eller inte, jag bara försöker hjälpa! ![]()
|
|
|
|
|||
|
Medlem
Medlem
|
Re: Hemsida för 2012Kära vänner,
Tack, alla, för alla dina delar på temat Mayan civilisation och 2012. Jag började också den forskning som här ungefär ett år sedan. Jag kom till en fantastisk slutsats ..... 12 Israels stammar 12 profeter 12 timmar på en dag - sedan den dagen är över 12 timmar på en natt - då natten är över 12 stjärntecknen - osv, osv, osv, Den # 12 ses om och om igen i Bibeln. Jag undrar vad betydelsen av detta är. Jag tycker att det är mycket intressant. Vänligen dela dina kommentarer med mig.
|
|
| Tags |
| Ämnesverktyg | |
|
|
|
|