|
|
|
|||||||
| Blogger | Artikler | Bilder | Videoer | Godsaker | FAQ | Medlemsliste | Dagens innlegg | Marker forumene som lest | Chat Room |
| Mayan Calendar & 2012 Diskutere og dele alt om Mayan Kalender, og hvilken betydning 2012 kan ha. »Start her! |
| Quick News |
| Velkommen til Global Enhet Community!
Global Enhet Community er et sted for deling av tanker og ideer om indre og ytre endring og transformasjon. For å legge inn må du Registrer deg her. Noen linker å starte med:
Forum Hjem,
Social Groups,
Blogger,
Artikler,
Bilder,
Videoer,
Video Search,
Kontakt oss,
FAQ ,
Statistikk.
Ha det gøy og føle seg virkelig velkommen til fellesskapet!
|
Mayan Calendar & 2012 |
|||||||||
|
|
|
|
| |||||
| Tags |
|
|
LinkBack | Trådverktøy |
|
|
||||
|
Medlem
Senior Member
|
|
|
Jeg skrev det, jeg vet ikke hvorfor den ikke innlegg med mitt navn, jeg gjetter når jeg slettet en del av innlegget er slettet hele meldingen, og du bare fikk del.
Jeg beklager at du er så fornærmet det var ikke min intensjon. Peace and Blessings |

|
|
||||
|
Nytt medlem
Junior Member
|
Re: Webside for 2012Quote:
Jeg bare satt opp to addies .... Jeg couldnt gir faen om du besøker eller ikke, jeg bare prøve å hjelpe! ![]()
|
|
|
|
|||
|
Medlem
Medlem
|
Re: Webside for 2012Kjære Venner,
Takk, alle, for alle deler på emnet for Maya sivilisasjonen og 2012. Jeg begynte også å forske på dette omtrent et år siden. Jeg kom til et fantastisk konklusjon ..... 12 Israels stammer 12 profeter 12 timer på en dag - så denne dagen er over 12 timer i natt - så den kvelden er over 12 dyrekretsen skilt - etc., etc., etc., Det # 12 er sett om og om igjen i Bibelen. Jeg lurer på hva betydningen av dette. Jeg synes det å være veldig interessant. Kan du dele dine kommentarer med meg.
Vitnesbyrd om Guds lys, Kanskje dine øyne være avsløre sannheten! ![]() ![]() Kjærlighet, Tilgivelse, Freedom & Blessings! Fra Ditt Christian Sister, KimberlyAnn 1 Cross + 3 Nails \u003d 4 GITT!! ![]() |
||
|
|
|
| Tags |
| Trådverktøy | |
|
|
|
|